juttukaveria 34v miehelle

Olen 34 vuotias mies Kuopiosta ja haluaisin juttukaveria nimenomaan naisista. Pistä viestiä jos kiinnostuit niin jutellaan lisää :)

36

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töks

    • 5+19

      Ei Kuopiossa ole yhtään naista.

    • Bump

      • Töks


    • Kiinnostunut...

      onks Kuopio ainut alue.. eiks muualta kelpaa??

      • Muutkin kelpaa kyllä :)


    • Up

      • Eikö kukaan?


      • sadman kirjoitti:

        Eikö kukaan?

        Pitäs varmaan laittaa että oon ulkomaalainen mies niin johan rupeis viestiä pukkaamaan.


    • ????????????????????

      miten sinuun saa yhteyden? privana?

      • Pistä privaa niin vaihdetaan sitten vaikka sähköpostiosoitteita :)


    • Töks

      • brunette34

        Hei itse olen 34-vuotias nainen ja ottaisin mielelläni yhteyttä, jos siis olet ulkomaalainen :)


      • brunette34 kirjoitti:

        Hei itse olen 34-vuotias nainen ja ottaisin mielelläni yhteyttä, jos siis olet ulkomaalainen :)

        Tulkitsen viestisi niin että omaat hyvän huumorintajun :)


    • Töks

      • Vastatkaa nyt


    • En ole paha mies

      • Eikö kukaan kaipaa juttuseuraa?


    • Töks

    • Bump

    • Up

    • Minä oon ihan haaska mies kuhan minnuun oikein tutustuu :)

    • Töks

    • Bump

    • Töks

    • Töks

    • Up

    • Herätys

    • Zzz

    • Ihan vaan sellaista casual rupattelua

    • vanhempi seniori

      Itse olen sadmania reilut 10v vanhempi mies ja yksin myös.

      Mielestäni Sadman karkoittaa kaikki naiset tuolla, että täyttää omaa ketjuaan tuolla omalla kommenttoinniillaan. Itse tein joskus kauan sitten jonnekkin toiseen kohtaan viestin ja laitoin sinne tuntemattoman mailin, ja ei sekää johtanut mihinkään. Ihmisten pitää vaan tutustua ja jutella livessä. Livessä olet oma itsesi ja se vastapuoli näkee kaiken.... Itse olen mitä olen, muitta olen kuitenkin livessäkin saanut joskus kokea aika mielenkiintoisia tilanteita.... eka reaktio on voinut olla jopa aivan tuntemattoman ihmisen lähestyminen, jossa toinen kertoo halunsa halata tms....

      Mut ilmeisesti vikaa on jossain muussa.

    • 0987femali

      Voisha sun kans jutella :-) ihan kivalta vaikutat!

      • Laita mulle privaa ja kerro hieman itsestäsi


    • 0987femali

      toivottavast tuli viesti perille :)

    • Ylös

      • minä en haluaisi mitään juttukaveria, en ainakaan miehistä. Naisystävä kyllä kelpaisi ihan hyvin. Joku sellanen etäystävä, mitä ei tarviisi jatkuvasti katella. Sillon vaan kun panett... tekee miel... , siis kaipaa oikeaa ystävää. Ystävä pitää kuitenkin olla, eikä mikään puhelias kälättäjä. Eikä saa olla mikään persaukinen rupsahtanut huora, vaan ihan oikea kunnollinen nainen. - Voipi olla että vaatimukseni ovat liian kovat ja jään yksinäiseksi koko loppuelämäksi, mutta ei sekään nyt niin paha juttu ole kun on oikea asenne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe