Bangkok ja kuumuus

Paleltaa Suomessa

Tiesittekö , että Bangkok on yksi maailman kuumimmista kaupungeista.
Vuoden keskilämpötila on 28 C

Siis keskilämpötila eli yön ja päivän keskiarvo.

13

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähdössä myös

      En. Oletko jo käynyt enkelten kaupungissa vaiko vasta sinne lähdössä?

    • Tietoa piisaa

      Lukuisia kertoja Bangkokissa vierailleena, tiedän kyllä, että on todella kuuma ja saasteinen paikka. Tuo kuumuus kylläkin on aika helposti ratkaistavissa, kunnon jääpussi alushousuihin, niin tasainen viileys leviää siitä koko kehoon. Hyötynä vielä sekin, että pikkuveli ei liikaa pullottele housunpuntissa, kauniita Thaineitoja katsellessa. Illalla onkin veitikka sitten tosi virkkuna aloittamaan yöllisen vaeltelunsa, vaikka useammassakin pimeässä loukossa.

      • Sivusta seuraava

        Nyt näyttää jutut sellaisilta että sun kannattaa laittaa jäitä myös hatun alle.


      • 17.12. taas

        Helsingissä on likaisempaa kuin Bangkokissa ja siksi sinne mennään kun on aina takuu lämminbtä.


    • matkakuumetta et vie

      Ja, kun minä palan halusta päästä Bangokiin. Mutten piittaa saada tietää täältä, että kenen housunpuntissa pullottelee mistä syystä hyvänsä. Koetapa Tietoa piisaa klikata itses Pattayan puolelle.

      • qqqqqqgggj

        Bangkokissa sattuu vaan olemaan niitä tyttöjä enemmän kuin Pattayalla. Sehän taas on jokaisen henkilökohtainen asia millä alueilla kukin viihtyy niin Bangkokissa,Pattayalla,Hua hinissä Phuketissa tai missä vain Thaimaassa.


    • jjkf987wkm

      Joo, joka paikassa on lämpimämpää kuin Suomessa. Yllättävää?
      Olin just kuukauden Bangkokissa. Ainoa joka alkoi pänniä oli se kuumuus. Sisällä taas ilmastointilaitteiden kanssa pelaaminen oli joskus rasittavaa. Vanhat laitteet huutavat hemmetisti ja melkein aina ne puhaltavat suoraan sänkyyn. Pää jäätyy...

      • idc

        Itseä pännii Bangkokin vankiloiden huonot ruuat sekä julkinen pesukaukalo että vessa keskellä pihaa.thai vankia nyt vielä pätkii ohtaan mulukulla mutta leidari alkaa itekki harrastamaan zakwauta nakuan saatuaan.mai dii. Zep mak. Bhomtai reo


      • :-)

        Heh, 1½ viikooa sitten tultiin sieltä. 35 päivällä siinä kalsareissa istuttiin kylmä Chang seurana.- Pohjolaan ku saavuttiin iski sitten flunssa, Jumalauta :(


    • per....

      samat sanat ku ei ole edes rokkaa

    • Bangkok on IN

      Bangkokissa tsoiaan on suhteellisen kuumaa, jopa thaimaalaisittain, joten siellä on syytä varautua hiostavaan mutta todella vauhdikkaaseen lomaan. Toisaalta, mikäpä sen ihanampaa kuin päästä vaikka 35 asteen helteeseen silloin kun Suomessa palellaan miinuksen puolella... sehän siellä Thaimaassa juuri vetää puoleensa, että voi kilkkoa tuon pitkän ja kylmän talven kahtia.

      Bangkok on kuitenkin paljon muutakin kuin tuota hellettä: loistavia ostospaikkoja, loppumatonta viihdettä, kulttuuria ja historiaa, maukasta ruokaa... listaa voisi jatkaa loputtomin, mutta käykää itse tsekkaamassa niitä muita(kin) asioita:

      http://thaimaahan.net/kohteet/bangkok/
      http://thaimaa.kohteet.net/bangkok

    • snorkkelimies

      Kyllä ovat vaatimattomat nämä sivustot, joita tarjoaa tiedon hakuun!
      Vai onnistuu snorklaus Hua Hinissä! Onnistuuhan se vaikka missä, mutta mitähän nähtävää siellä löytää, ei mitään, vedetkin sameat!
      Onneton snorklauspaikkana ja mitään saariretkiä ei parempiin paikkoihin löydy!
      Miksi täällä mainostaa todella heikkoja sivujaan, joista ei tietoa saa käytännössä lainkaan, sama oli muissakin kohteissa!

    • holotna harasoo

      Kyllä tiesin. Naisetkin ovat kauniimpia muualla Aasiassa, joten ei haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe