Rekka eksyi asuntoaluelle ja peruutus..

Kapitalistiriistäjä

aiheutti melkoista tuhoa. Uutisoitu 19.8.2014.

Idiootti rekkakuski aiheutti taas melkoista tuhoa asuntoalueella, kun herne ei oikein säteillyt pääkopassa..!
Sattuuhan sitä..ajetaan yhdistelmäajoneuvo asuntoalueelle viimeiseen kulmaukseen ja ryhdytään kääntämään sitä väkisin ympäri!

Siinä menee nurmikkoa ja aitaa ja valotolppaa ja henkilöautokin jäi alle!
Mistä näitä idiootteja sikiää?

Osanottoni ajoneuvon omistajalle. Työllistäminen ei ole helppoa kuljetusalalla tänä päivänä. Uskomattomia puusilmiä on puolet rekkakuskeista. Loput pärjää jotenkuten.
Nyt sitten kaikki kuskit sanovat yhteen ääneen että kyllä vakuutus korvaa..hahahahaha

15

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksanseisojavoimaa

      Kapirunkkari heitti taas pakollisen vittuilukirjoituksen etsimisen jälkeen löydetyn jutun jonkun kuljettajan epäonnistumisesta kuljetustyössä. Nyt sitten kapirunkku jää taustalle odottelemaan kommentteja. Kertaakaan tämä säälittävä pelle ei ole kirjoittanut palstalle yhdestäkään hyvin hoidetusta hommasta tai suorituksesta. Kapirunkku on tyypillinen toisten epäonnistumisten julkituoja eteenkin kun itse saa olla netin suojissa eikä tarvitse omista töpeistään kertoilla kenellekään. Hiiri siis huutelee internetin suojista vittuiluja tapahtumista joiden syitä tai edeltäneistä tapahtumista ei itse tiedä yhtään mitään. Kapirunkkari ei esim. ti3dä sitä että kertomassaan jutussa kuljettaja on voinut saada väärät ajo-ohjeet joko vahingossa tai sitten kapirunkkarin kaltaiselta kyrvöltä joka tietoisesti ehkö on ohjannut kuljettajan harhaan jotta itse saisi naureskella kuseen joutunutta kuljettajaa.

      • Kapitalistiriistäjä

        Täällä taustalla minä odottelen kommentteja. Tämäkään provo ei oikein kyllä ottanut tuulta purjeisiinsa. Yritän keksiä jotain vastaavaa taas joku päivä. Vouti vie varmaan firmani tietokoneet ja kännykät ulosottoon mutta ennen sitä yritän taas keksiä jotain vittuiluja ja päänaukomisia kuljetusalan porukoille.


      • uskova2
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Täällä taustalla minä odottelen kommentteja. Tämäkään provo ei oikein kyllä ottanut tuulta purjeisiinsa. Yritän keksiä jotain vastaavaa taas joku päivä. Vouti vie varmaan firmani tietokoneet ja kännykät ulosottoon mutta ennen sitä yritän taas keksiä jotain vittuiluja ja päänaukomisia kuljetusalan porukoille.

        kapirunkk-rille on se onni ettei tuollaisia kusipäitä ole enemppää


    • Onpas taas..!

      Jos ei ole asioiden totuus tiedossa,kannattaisi etsiä omaa hernettä..!
      Ei pahalla...mutta tässä tapauksessa kyseessä oli vakava sairastuminen ja kyseinen kuljettaja ei ollut "eksyssissä" kuten kaikki tietävä media oli uutisoinut vaan oli tiedottamassa tilassa! pikku vinkki vaan...

    • No onpas..

      No tulipas kirjoitus virheitä:) no sitä sattuu,mut lisätään samalla,että kuljettaja on ajanut täyspitkää yli 20v ilman onnettomuuksia ja kyseistä reittiäkin jo muutaman vuoden,mut kun media väki ei näitä tiedä,eikä edes kiinnosta,annetaan ihmisille aina vähän väärää tietoa ja otsikothan ne vetää lukijoita ja jakaa mielipiteitä!

      • Kalle Kapitaali

        Ja Kapirunkkari tykkää levitellä perättömiä ja virheellisiä uutisia koska on katkera kuljetusalaa kohtaan. Oman firman kun kyrpä on saanut konkurssin partaalle.


    • kaikenlaista

      Niihän se yleensä on,et ne jauhaa hetulaa pahiten ja haukkuu rekkakuskit jotka eivät joko pääse käsittelykoetta itse läpi tai ovat kusseet omat hommat hajottamalla autot tai johdattaneet oman firman konkkaan tai sitten on haaveillut koko ikänsä rekka hommista,mutta ei ollutkaan munaa siihen ja joku rekkakuski vei vielä muijankin..:)

    • HHUHUH

      No tästä purkauksesta ymmärtää aidan seiväskin, että joku on keksinyt oivallisen trollin. Että ihan henkilöautokin jäi alle.. Oijoi. Olit taas jättänyt keräämättä lelusi. Hyihyi

      • lelu vai ei..:)

        Niinpä!:))....Aika iso on rekka kun henkilöauto jää alle ihan noin vain,eikä kukaan varmaan huomannut kuin ns rusinan läntin maassa ja täytyy sanoa,että aika iso monsterirekka on ollut,et kylä heppoja piisaa ja isot on pyörät:)


    • knight of the roads

      Tälläkin "teiden ritarilla" oli varmasti kännykkä korvalla koko kääntöoperaation ajan.

    • helson

      niin ja tämän viestiketjun aloittaja varmaan on ällöttävä nörttikirjastonhoitajasiviilipalvelusmies joka virkkaa pitsiliinoja. Rekkamiehet on MIEHIÄ.

    • pliiiiis

      Onx kuvii . Mulle kuvii

      • Tilaa tarvitaan

        Kaikkien teiden, katujen, risteysten, kaupanpihojen, teollisuuspihojen ja asuntoalueiden suunnittelijoilla pitäisi olla rekkakortti ja rekan ajokokemusta. Nyt tehdään aivan liian ahtaita paikkoja, sellaisia että kesäliikennekin on vaikeaa saati sitten talviliikenne. Maata Suomessa kyllä riittää, riittää vaikka Malmin lentokentänkin annetaan olla paikallaan.

        Totuus kun on että myös raskaan liikenteen on päästävä erinäisiin paikkoihin tuomaan tavaraa rakennus- tai korjaustöissä ja muutoissa. Sama pätee paloautoihin.

        Omalla paikkakunnallani liikenneviisaat tekivät korokkeen hillitäkseen ajonopeuksia. Seurauksena oli linja-autoliikenteen loppuminen siihen lähiöön muutamaksi päiväksi koska korokkeet raapivat linja-autojen alustoja. Tuli kaupungin polkupyörävihernörttipäättäjille kiire korjata hyppyri matalammaksi.

        Itse en ole rekkaa ajanut mutta 10-pyöräisestä kuorma-autosta on kokemusta.


    • 50 omaa rekkaa

      kertoisitko kapitaalirunkkari minkälaisen ajokortin omistat ja mitä sulle kertoo terberg
      epäilen että olet lopputilin saanut hampaaton kuljettajan retale joka kulkee paskainen rahtaritakki päällä ja kertoilee naapureille ett on muka lomalla ja pekkasia pitämättä
      tuskin olet edes rekassa istunut ei sentään oot ehkä ollut nelinkontin makuuosastolla jonkun ruotsalaisen rekassa persepanolla

      • Entinen kuski

        Se kapinen riistäjä on Niuanniemestä lomalle päässyt pölvästi. Ei sillä ole mitään tekemistä työnteon kanssa, saatikka sitten että olisi jonkinlainen yrittäjä. Eipä moisen kanssa kannata paljon jutella edes netissä. Sieltähän se aidan takaa on liikennettä katsellut ja toisten kirjoituksista mallia ottanut omilla sävellyksillään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe