Suomi24 on toimimaton paskakasa

Emily Newbury

Yandex tän paikan viimevuonna osti, Suomi24:n huonon laadun ylös kai nosti.

9

130

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emil Oldpieru

      Mikään yandex ole ostanut yhtään mitään, daiju!

      • Sitä se on!

        Sen kyllä huomaa. Meininki ihan ku neukkulasta. Varsinaista putinismia.


      • Emil Oldpieru
        Sitä se on! kirjoitti:

        Sen kyllä huomaa. Meininki ihan ku neukkulasta. Varsinaista putinismia.

        SIIS kuka OSTAISI Suomi24:jää RAHALLA. Varastivat tämän ,ja nyt vituttaa omistaa yandexia kovin paljon tällainen lämmin kasa suomi24jää


    • Niin kuin pitäisi

      Miksi -vetissä nämä sivut eivät toimi eli aukea normaalitavalla ja -näköisinä?

      • Itse kertoivat

        Joo, Suomi24 on itse kertonut ja lain mukaan yhtiö ei saa koskaan antaa väärää kuvaa taloudellisesta tilanteestaan.


    • huspois

      Minkä takia roikutte täällä?

    • Emil Oldpieru

      YANDEX kyllä osti tämän paikan, ja veti serverit seinästä.
      Nykin forumeille meneminen tuottaa vain TYHJÄN RUUDUN.

      Arvosteliko joku Sissiä tai Puutinta, kun Mulkku heilahti severihuoneella?


      Venäläistykää senverran että LENTÄKÄÄ SIPERIAAN yp. ylläpito

      • osaatko lukea?

        Edelleenki se oli aprillipila, idiootti! Jos haluat tietää omistajan klikkaa tästä:

        http://www.suomi24.fi/yritys/

        "Vuonna 2001 Eniro osti Scandinavia Onlinen ja Suomi24:stä tuli osa Eniro-konsernia. Tällä tiellä edettiin pitkään kunnes nykyinen Suomi24 Oy:n aloitti toimintansa 1.7.2008. Tänä päivänä Suomi24 Oy on parinkymmenen hengen itsenäinen yhtiö, jonka omistaa Aller Media Oy."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11379899#comment-60882807


    • animuari

      Mua ottaa NIIN aivoon, kun ei tuota kuolleen mieheni sähköpostia saa millään lopetettua.Ylläpidosta vain vastataan, et kyllä he joskus niitä pois siivoilevat.
      Nyt on puoli-vuotta mennyt, eikä mitään ole vieläkään tapahtunut. Saan jatkuvasti sieltä käydä poistelemassa kaiken maailman paskapostia ja lainatarjouksia ym.
      Helppo on liittyä, mutta pois ei pääse millään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe