Nainen ja harrastuksena ammunta

Hki25

Kerro mies mitä mieltä olet naisesta, joka harrastaa ammuntaa? Turn on / turn off?

17

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallawei

      Ei nyt ainakaan turn on, muttei välttämättä turn offkaan. Jos on pahasti kilahtanut, niin turn off, muuten ihan normi harrastus.

    • Turning off

      Kenelle olet vihainen?
      Mitä ammut?
      Tunnetko ampuessasi vallan tunnetta jota sinulla muulloin ei ole heiveröisenä naisena?
      Tahtoisitko ampua jonkun?
      Onko sinulla usein muita aggressiivisia taipumuksia?

      • Hki25

        Heh, ampuminen on rentouttavaa. En haluaisi ketään ihmistä ampua, tauluja vaan :)


      • Jagdpanther
        Hki25 kirjoitti:

        Heh, ampuminen on rentouttavaa. En haluaisi ketään ihmistä ampua, tauluja vaan :)

        Turn on ;) Oikee metsästäjä olis vielä parempi :)


      • Turning off
        Hki25 kirjoitti:

        Heh, ampuminen on rentouttavaa. En haluaisi ketään ihmistä ampua, tauluja vaan :)

        Mitä pahaa taulut ovat tehneet sinulle?
        Eikö niihin tule reikiä kuten sinuunkin kun niitä ammut?
        Eikö nekin halua olla ehjiä kuten sinäkin haluat?
        Mikä sinua vaivaa kun tahdot satuttaa tauluja?
        Mitä taulut edustavat sinulle?
        Pelkäätkö tauluja tai koetko että niillä on jonkinlainen salaliitto sinua vastaan?
        Oliko sinulla huono isäsuhde ja tykkäsikö isäsi tauluista?


    • Hki25

      Mitä mieltä, lisää saa laittaa :)

    • off!

      olet tuleva uusi Anneli Auer

    • klick 12

      turn on, voisi olla yhteinen harrastus.
      by the way, mitä ammuntaa harrastat? Koska sillä on ainakin minulle hiukan vivahde-eroa harrastaako esim. SRA:ta vai skeettiä.

      • Turning off

        Game on, kaveri heittää siellä kovaa matskua kun tuntee ihan ton harrasteslanginkin.

        Voisitte olla niinkun bonnie&clyde!

        pahvitauluja ampuen...pampampam!...rakastan tätä vallantunnetta...pampampam!

        Siitäs sait taulu/savikiekko/viaton eläin...pampampam!. mä oon nopee ja kova! joskus vain nopee!


      • klick 12
        Turning off kirjoitti:

        Game on, kaveri heittää siellä kovaa matskua kun tuntee ihan ton harrasteslanginkin.

        Voisitte olla niinkun bonnie&clyde!

        pahvitauluja ampuen...pampampam!...rakastan tätä vallantunnetta...pampampam!

        Siitäs sait taulu/savikiekko/viaton eläin...pampampam!. mä oon nopee ja kova! joskus vain nopee!

        Ei kun metsästäjähän on joka naisen unelma. Tulee läpi tiheimmänkin pusikon ja laukaisee vähintään kaksi kertaa.


    • Ruostuneet taidot

      No ei ainakaan turn off, voisin viritellä jo ruostumaan päässeitä taitoja kanssasi.

    • sulkuväli

      Toimii. Keskittymistä ja tarkkuutta vaativaa hommaa. Niiden reikien sijainti siellä taulussa ei valehtele. Toki tässä maassa se antaa naisesta varsinkin tositv-sukupolven aikana erikoisemman kuvan, niinkuin noista joistakin jauhopää-vastauksistakin huomaa.
      Valitsemasi laji on este korkeintaan jollekin hetkessä elävälle pillerinkiskojalle, joka elää niin "rankkaa" arkea.

      • Turning off

        Sitten on sellaisia vakavanaamaisia villejä jotka eivät ymmärrä mm. ketjussa huumorivastauksia.

        Kuulosta tosi kovalta jätkältä ja...vakavalta.

        Relaa vähän.

        "reikien sijainti siellä taulussa ei valehtele"

        :D...voi mikä urbaanijuntti vastaus.

        Vähän kuin "rauta mitä mä nostan ei valehtele" tai "rauta ei itke".

        XD


    • nähdäänkö?

      maastohousut naiselliset kesäl sortsit. toppi tai valkoinen paita ja nätti tukka niin a vot ei parempaa tiedä. käyks usein radalla?

    • %%%%%%%%%%%

      Mieluummin ammuva kuin määkivä.

    • tosiampuja

      Saat tulla ogeliin ampuu mun nahkahaulikolla millon vain ;)

    • sdgsgsdgsdsg

      turn on, näin itselle aktiivisena ammunnanharrastajana. Joku viherliberaali saattaa säihkähtää aika pahasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe