Mikä on tytöille tärkeintä pojassa?

16wjätkä

Nii, mikä on tytöille tärkeintä/kiinnostavinta pojassa?

20

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus tytön suusta

      iso muna, raha, muskelit, mallin kasvonpiirteet. muunlaiset pojat saa palaa vittu helvetissä!

    • Däs

      Söpö/komee, kiltti, tykkää tytöstä, on kohtelias tai sit sellanen pelleilijä mut ei isottelijaa....

      • hihih :)

        no mä ite tykkään pitkist pojist joil on iso muna ;)


    • eehd

      Luonne on tärkein. Ite tykkään semmosist suht älykkäist, jokka ei kuiteskaan oo mitään hikipinkoja. Semmonen, joka ei ota kaikkee liian vakavasti. Osaa nauraa muille ja itselleen, ja heittää läppää, ja pelleilee.
      Omal luokal oli joskus tommonen, ja olin ihan myyty. Semmonen tyyppi, joka meni maailmanloppua kemianluokan pöydän alle piiloon, koska se oli sillä hetkellä hauskaa. Tyyppi, joka ussanopen kysyttyä kuolemanjälkeisestä elämästä, vastas, että miten Jumala elättää kuolleita ihmisiä? Tyyppi, joka seiso koko tunnin, koska sitä ei huvittanu istuu.
      Mut se muutti ulkomaille, enkä oo siitä sen jälkeen kuullu

      • ssdsadads

        Adhd vissiin ollu kyseisellä sällillä.


    • Mahdottomuus

      Minusta on ehdottomasti tärkeintä se, että poika kuuntelee minua. Enkä nyt tarkoita niitä kaikkia jonninjoutavia höpinöitä, vaan ahdistustani. Niihin ei tarvitse edes vastata, kunhan vain kuuntelee ja yrittää ymmärtää, eikä rupea heti perään kertomaan omaa traagista elämäntarinaansa, koska silloin hän tavallaan tekee minusta näkymättömän.
      Pojassa on tärkeää myös suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus. Ihmisten jatkuva tuomitseminen ja pilkkaaminene ja luokitteleminen on törkeää.
      Tietenkin minulta löytyy myös ulkonäkökriteereitä. En tykkää pojista jotka ovat mallinnäköisiä, pelkkää lihasmassaa tai luisevia laiheliinejä. Minusta on söpöä, että poika on pikkuisen tukevammankokoinen. Se on minusta kaikkein miehisin ruumiinrakenne. Ja haluan, että poika olisi ainakin minun pituinen.
      Pojalta pitää löytyä myös huumorintajua, ja koskaan ei voi olla liian perverssi.

      • Meh

        Tuo koskaan ei voi olla liian perverssi lopetus tuntui kuvaavan juuri minua :)


    • haaste

      luonne on aina ykkönen, sit aina jos on ihanan näkönen ja luonne on hyvä niin ouh.. :P kukaan tuskin haluaa poikkista joka on veemäinen ja valehtelee..

      pitää olla mua pidempi (oon 169cm) ei mikää peikko (eli ei oo käyny hetkee parturissa!! eli on se kauhee takatukka alkamas kasvaa! Hyi)

      semmonen ihana et ku sen näkee esim. vaa kasvoista tietää että toi on ihana ..

      • yhen tytön mielipide...

        No kaikki lähtee silmist sil ei oo väli minkä väriset ne on kunha ne o sellaset täykyt ja ei mielellää mitää hevilettii/(pikiihiuksii yleensäkkää) lyhyet pörröset hiukset tai tyylii joku ananas ei mikää 500kg painava mut ei mikää luurankokaa ja semmone tyyppi joka ei oo semmone tunteeron moukka eli ei oo välii et onks se kovis, kunha sillä on myös jotain jotain tietoa romantiikasta jne...


      • ettänäin

        1. komee (1/2)
        2. hiukset on suht kohti pörröset :3 ei sitä rumaa takatukkaa tai sen alkua 1/2
        3. mua pidempi eli n. 174-...cm (x)185cm
        4. hauska (ei kumminkaa se luokan idiootti pelle.. :( .. ) (x)
        5. tykkää autoista niinku mäki :D (XX)
        6. ei oo se sellane piilo homo (x)
        7. saa olla vähän massaa eli paino 0-85kg.. (kunha maha EI roiku ei ny oikeestaa mitää väliä muutaku ei oikeesti paikat ala roikkuu rumasti..)75.. (x)
        8. saa olla aika usein ilman sitä paljon peittävää paitaa ja vois se siks päkkiki näkyy :3 (sori mahtava suomen/enkun kielen taito :P) nou lou päk
        9. hiusten ja silmien värillä ei mitää väliä no kuiteskin vaaleet lyhyet hiukset ja siniset silmät
        10. liikunnallinen (eli ei käy vaikka kotipitsas 24/7) käy sen pikku lenkin KÄVELLEN eli EI sillä mopolla xD ... Oon liikunnallinen eli aikalailla kaikki mätsäis
        tosta komeudesta en osaa oikeen sanoo kun taitaapi olla katsojan silmässä


    • pekkajalmariursulaHyi

      No mun mielest sillä ei oo väli,kunha on rehellinen,rakastaa ja eikä haluu piilotella et ollaa yhes! Mun mielest pojis kiinnostavinta on semmone pieni flirttailu ja pieni kiehnäys,halailu ja pussailu semmone huolen pito. Luonne ois semmone ihana höpöliini semmone vähä pahis mut kuitenki joka kuuntelee ja rakastaa..........Ja ei todellakaa semmost möhömaha PEKKAJALMARIURSULAA

      • pekkajalmariursula

        Mikä on PEKKAJALMARIURSULA ?


    • 13v tyttö

      Mun kriteerit:

      1. Pitää hyvää huolta ja tykkää käpertyä sohvalle/ on just semmonen hulluttelija joka vetää sut mukaan ihan sairaan ryhmiin juttuihin ja pelleilee ihan sikana :3

      2. Luonne, luonne, luonne!

      3. Hygienia. Vaikka et oliskaan mikään Justin Bieber olet paljon viehättävämpi kun hiukset ei ole niin rasvaiset että näyttää että niitä olis uritettu rypsiöljyssä D:

      4. Pitää yhteyttä ja tykkää jutella! On raivostuttavaa jos pojan kanssa viestittelee ja vastaukset ovat luokkaa "ei" "joo" "ehk" "emt"! >:(

      • 13v poika :D

        Kikkii? :)


    • missummerhay

      Omaaloitteisuus,mielikuvitus (keksii itse laittaa esim. Suudeltaessa kädet kulkemaan 'ympäri' kehoa :3 myös romanttisuus ja pieni tuhmuus on ihanaa :"3

      • missummerhay

        Ja itse en pidä liian huolitelluista pojista :/ mulle on melkeen heti turn off jos poika laittaa hiuksiinsa jotain tököttiä, ja jos pitää harjaa mukanaan 24/7.. Mutta tosiaan mielikuvitus ja omaaloitteisuus, ja pieni dominointi ;3


    • H.A.J

      Viisas, rohkea

    • puspus

      Tällähetkellä haluan vain hauskan ja piristävän pojan, joka kuuntelee ja on hitusen pervo

    • zwahili

      Pitkä, musta mamba ;)

    • Luonneexpertti

      Luonne on se tärkein mulle, ehkä suurin syy siihen on et mun oma luonne on sellanen et kaipaan sen toisen luonteen siihe tueks. Oma luonne on just energinen ja sosiallinen mutta tämän "loistavan" yhdistelmän lisäks oon myös aika ajoin kusipäinen ja itsepäinen enkä kuuntele muiden mielipiteitä. Mun ihastuksella/parhaallakaverilla on samallainen luonne joka korostaa mun luonteessa niitä hyvii piirteitä. Joten jos oon samanluonteisten ihmisten kanssa samassa seurassa oon energinen sosiaalinen kiltti hauska ja hyvä kuuntelija. Joten pojan luonne on mulle tärkeä, mut on ne vihreet silmät ja luonnon blondit hiuksetki plussaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe