Hiustyyli a la Pieksämäki

Muodin mukaista

16

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulissia vain se on

      Jos ei ole kampaajia,jotka ei osaa kunnolla leikata.Kyllä nuo lyhyeksi nyletyt akkojen hiukset on todella kamalia.Kananpersepäitä näkee ja kävelytyyli on sellaista katkokävelyn ja nokannostelun yhdistelmää.Kun luullaan olevansa jotain,vaikka ollaan vain alkoholistin vaimoja...
      Ja piilotellaan ongelmia kotona.

    • Yksi läski minäkin

      https://www.youtube.com/watch?v=WUoFWWu2VpI

      Tuossa tulee se oikee asenne. Kun joku heittää "poista kanavasi vitun läski",Meba sanoo sitä iloa en anna teille.
      Kyllä me pläskit vaan jyllätään ja eletään,eikä hävetä yhtään !!
      Itsetunto kun on kohdillaan,ei tyhmien ihmisten jutut tunnu missään ahahahaaaaaa naurattaa.Minäkin menen vain eteenpäin.

      • Mebatiini

        Hitto kun näistä kommenteista ei voi tykätä :/ Sain tietyistä hieman naurua, kun lueskelin näitä. :D


    • meba fan

      Upee asenne naisella! Jatka samaan malliin.

      • Mebatiini

        Voi kiitos ! :3 Vähän häkellyin, kun tämän näin ! Kivaa olla "suosittu" täälläkin ;) :D


    • Khhkhkhkhk
      • Mebatiini

        On muuten hyvä viisu <3 :3


    • Ihailija-88
    • Mebaite

      Mebatiini itsestää kirjottelee tänne ylistyskommenttei!! Hanki itelles ammatti ja mee duuniin!

      • Mebatiini

        Voi hitsi voi harmi, vähän vaikeeta kirjoitella, kun näin tän vasta äskettäin :P :D Että hanki elämä. ;) Vittu, enköhä mie tee mitä haluan! Ei luulis niin pahasti olevan rusinoita sullakaan perseessä.. Että pitäis huolehtia noin kovasti miu elämästä ;) <<3


    • Heavyfat

      En muuten ole Meba itse. Harmi nyt meni pieleen.
      Mitä se kelleen kuuluu millaset hiukset tai kroppa kelläkin on?
      Tuskin joudutte koskettaa tai puhumaan inhoamillenne ihmisille?
      Ei nekään teistä pidä.

      • Mebatiini

        :) Aika pahasti meni pieleen joillakin.. Mie oon täällä hei, kun hölmönä eksyin tänne <3 Sitä miekii oon miettiny, että mikä ihmisiä vaivaa, että pitää jokaiseen puuttua ja moittia.. Onko he itse täydellisiä? :3 luulenpa että ei. :) Hassua, kun somessa voi huudella ihan rauhassa ja haukkua.. Mutta sitten kun todellisuus iskee ja livenä näkis, niin ei taija tulla sanan sanaa. ;) Mut onneksi olen välittämättä.. Kun tiedän itse miten elän ja menen.. Ei luulis paljon hetkauttavan toisen elämä noooooin vitun paljon <3 Mut mukavaa olla "suosittu" :D


    • Mebatiini

      :D :D Tossa on kyllä kauhee huuhjajatugga kyllä, onneks sitä on parannettu nyt.. :) Niin ei tarvii hävetä niin paljon näitä omia hiuksia. :) Olenpa mä niin kaunis tuossa videolla :3 <3 ja kiitos tästä! Kiva olla "suosittu" täälläkin ;) <2

    • miävaa

      Ei ole meba itte alottanu tätä ketjuu.Minä alotin,ko oon Meba-fani. Ja miusta on hienoo,että ihminen osaa kantaa itteensä tyylil,viis painosta tms.
      Minäkii oon ylipainonen,hiukka kärsin siittä,mutta oon alkanu tajuu,että ei se paino tai ulkonäkö oo ykkösasia.Se on se miten ihminen kohteloo muita ja itseään.Hyvää viikonloppuu kaikille:)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3764
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1853
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      166
      943
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      890
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      848
    Aihe