kuvittelenko?

tyttö19

Olen erittäin ihastunut erääseen mieheen ja olen huomannut pieniä vinkeitä että myös hän voisi olla kiinnostunut minusta.
Joten annan pieniä kuvauksia hänen käytöksestään minua kohtaan ja sanokaa kuvittelenko vain ihastuspäissäni kaiken vai onko se sittenkin ehkä todellista?

-Hän on erittäin kohtelias minua kohtaan kiittää joka kerta kun olen kiltti hänelle ja katsoo silmiin

- Kertoo minulle kahden kesken erittäin henk.kohtaisia asioita itsestään.

-kysyy neuvoja erittäin hassuista jutuista.

-Hymyilee joka tilanteessa minulle

-ihastukseni kertoo isälleen asioita minusta ja ihastukseni isä taas kujeilee niistä minulle. esim. olen joskus vaikka nukkunut naapurinkissankoirankaimankilpikonnanveljentytönlapsenisän ammeessa autotallissa ja ihastukseni on kertonut siitä isälleen ja kun sitten menemme käymään ihastukseni kotona kuulen tyyliin tällaisia juttuja: "väsyttääkö sulla,mene nukkuun tuonne meidän autotallin ammeeseen :)" tai "onhan meillä kyllä autotallis tuo poreamme niin voit mennä sinne nukkumaan."

-kun jäämme kahden emme paljon puhu johtuen että molemmat ovat ujoja ja en ainakaan itse uskalla/osaa puhua ihastukselleni kahden mitään ilman että alan sönköttämään


-Minä,ihastukseni ja exäni olemme todella hyviä ystäviä ja liikumme erittäin paljon yhdessä. No aina kun heitetään läppää jostain tai exäni on ihastukseni mielestä "tyhmä", kysyy ihastukseni minulta että "eikö olekki tuo yrjö tyhmä?" ja tämä samainen kysymys saattaa toistua 3-4 kertaa peräkkäin.

20

1805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :3kyllääh

      Kyllä todennäköisimmiten tämä on ihastunut suhun:) iske kiini vaa;)

    • tyttö 19

      En uskalla :s

      • palavarakkaus

        Jep, varmasti on ihastunut ;)


    • tyttö19

      miten minun kannattaa lähestyä tätä minun ihastusta? ei me nähdä hänen kanssaan ikinä muuten kuin exäni kanssa.... :/ ja mulla ei edes ole sen puhelin numeroa! :(
      tuntuupa säälittävältä :D

      • AuroraA

        Hommaa se numero jostai tai ota netissä yhteyttä ;) silleen ujokin voi tehdä aloitteen! Ja tee selväksi että haluat silti ystävyytenne säilyvän vaikka hän ei tunteisiisi vastaisikaan. Olin itse myös nuorena ujo, joten kännykkä ja netti oli mulle pelastus, sen kautta uskalsin ottaa yhteyttä ja asiat järjestyi aina. Tsemppiä! Ei oo rikos olla ujo, ujot on monesti huipputyyppejä jos pääsee tutustuu :) toivon parasta sun puolesta, kun noin selvät merkit on ilmassa et jätkä on kiinnostunut ;)


      • tyttö19
        AuroraA kirjoitti:

        Hommaa se numero jostai tai ota netissä yhteyttä ;) silleen ujokin voi tehdä aloitteen! Ja tee selväksi että haluat silti ystävyytenne säilyvän vaikka hän ei tunteisiisi vastaisikaan. Olin itse myös nuorena ujo, joten kännykkä ja netti oli mulle pelastus, sen kautta uskalsin ottaa yhteyttä ja asiat järjestyi aina. Tsemppiä! Ei oo rikos olla ujo, ujot on monesti huipputyyppejä jos pääsee tutustuu :) toivon parasta sun puolesta, kun noin selvät merkit on ilmassa et jätkä on kiinnostunut ;)

        IIK! Nyt ois numero! :D
        Ottaisin toki netissä mielummin yhteyttä siihen jos se vain olis innokas netin käyttäjä ja omais edes naamakirjan, mutta EI! :D Viestiäki on nii pirun hankala laittaa ko mitä mie sillekki sanon ko emmä met nyt ole pitkään aikaan nähny ja apua! ;D Kiitos tsempistä kovasti! :)


      • AuroraA
        tyttö19 kirjoitti:

        IIK! Nyt ois numero! :D
        Ottaisin toki netissä mielummin yhteyttä siihen jos se vain olis innokas netin käyttäjä ja omais edes naamakirjan, mutta EI! :D Viestiäki on nii pirun hankala laittaa ko mitä mie sillekki sanon ko emmä met nyt ole pitkään aikaan nähny ja apua! ;D Kiitos tsempistä kovasti! :)

        Hei c'moon, nyt toimit!!;) on perjantai ilta, täydellinen tilaisuus osoittaa tunteensa ;) kysy vaikka viattomasti mitä kuuluu kun ei oo nähty aikoihin, tai jotai vastaavaa, saat aika paljon selville miten hän vastaa, ehkä hän odottaakin että tekisit aloitteen, jos ei itse uskalla! Varsinkin, kun olet kaverin Ex. Ja viestiä nyt voi muutenki vaihtaa, ja siinä ei oo niin vaaraa nolata itseään kun on aikaa miettiä mitä kirjoittaa ;) voi kun iteki ihan nyt Alko kaipaa niitä aikoja kun oli pientä säpinää ilmassa ja niin jännittävää..! Rohkeasti vaan! Sillä se selviää :)


      • Nekkuneuvokas
        AuroraA kirjoitti:

        Hei c'moon, nyt toimit!!;) on perjantai ilta, täydellinen tilaisuus osoittaa tunteensa ;) kysy vaikka viattomasti mitä kuuluu kun ei oo nähty aikoihin, tai jotai vastaavaa, saat aika paljon selville miten hän vastaa, ehkä hän odottaakin että tekisit aloitteen, jos ei itse uskalla! Varsinkin, kun olet kaverin Ex. Ja viestiä nyt voi muutenki vaihtaa, ja siinä ei oo niin vaaraa nolata itseään kun on aikaa miettiä mitä kirjoittaa ;) voi kun iteki ihan nyt Alko kaipaa niitä aikoja kun oli pientä säpinää ilmassa ja niin jännittävää..! Rohkeasti vaan! Sillä se selviää :)

        Ei kannata. Tuskin saat vastausta. Ja se vasta ikävältä tuntuukin.


      • tyttö19
        AuroraA kirjoitti:

        Hei c'moon, nyt toimit!!;) on perjantai ilta, täydellinen tilaisuus osoittaa tunteensa ;) kysy vaikka viattomasti mitä kuuluu kun ei oo nähty aikoihin, tai jotai vastaavaa, saat aika paljon selville miten hän vastaa, ehkä hän odottaakin että tekisit aloitteen, jos ei itse uskalla! Varsinkin, kun olet kaverin Ex. Ja viestiä nyt voi muutenki vaihtaa, ja siinä ei oo niin vaaraa nolata itseään kun on aikaa miettiä mitä kirjoittaa ;) voi kun iteki ihan nyt Alko kaipaa niitä aikoja kun oli pientä säpinää ilmassa ja niin jännittävää..! Rohkeasti vaan! Sillä se selviää :)

        Haha!! no ihan näin perjantain kunniaksi kysyin sitä kahville :D Sehän oli ilmeisesti aika hämmentyny ku aluksi tuli vain kysymysmerkkiä! Mutta aiko se ilmeisesti lähteä kahville en saanut niin suoraa vastausta. Eli aloite tehty ja katsotaan mitä tulee! :D Voi ei ko olen nyt innoissani :D
        Hyi ko mie haluaisin jo päässä tämmösestä yli olis niin paljon helpompaa olla ihastumatta nii ei aina sönköttelis ja mahaki ois ilman niitä perhosia! :D


      • AuroraA
        tyttö19 kirjoitti:

        Haha!! no ihan näin perjantain kunniaksi kysyin sitä kahville :D Sehän oli ilmeisesti aika hämmentyny ku aluksi tuli vain kysymysmerkkiä! Mutta aiko se ilmeisesti lähteä kahville en saanut niin suoraa vastausta. Eli aloite tehty ja katsotaan mitä tulee! :D Voi ei ko olen nyt innoissani :D
        Hyi ko mie haluaisin jo päässä tämmösestä yli olis niin paljon helpompaa olla ihastumatta nii ei aina sönköttelis ja mahaki ois ilman niitä perhosia! :D

        xD HIENOA, kun uskalsit :):) kyl se siitä!


      • tyttö19
        AuroraA kirjoitti:

        xD HIENOA, kun uskalsit :):) kyl se siitä!

        No eiköhän tämä tästä! :D


    • tyttö19

      kyllä tais olla kuvitelmaa koko homma! :( Eipä ole perjantain jälkeen kuulunu pihaustakaan! :( no eikö nokka kohti seuraavia pettymyksiä! :D

      • AuroraA

        Höh.. jos se vaan on niin hämmentynyt. Ja kelaa että kaverin Exään ei kosketa?! Voi pelätä et menettää kaverinsa jos osoittaisi tunteita sua kohtaan.. no, älä heitä vielä kirvestä kaivoon, ehkä se siitä vielä lämpenee :) itselleni kävi kerran niin että "piiritin" pitkän aikaa yhtä ihanaa jätkää joka vaan oli niin mahdottoman ujo ettei siitä ottanut mitään selvää, mut Niinpä vaan lopulta päädyttiin yhteen, kun hänkin sai rohkaistua mielensä ja laittoi viestiä..:) voi olla et se oikeesti pelkää mitä se sun Ex = hänen kaveri meinaa.. Joillekin on liikaa jos koskee toisen Exään.. hankalaa!


    • tyttö19

      Noo pittää kattoa mitä tässä tekkee sen kans! :D

    • tyttö19

      No se on joko ihan hiton ujo piimä tai sitten ei vain ole kiinnostunut! :(
      Laitoin tässä vasta hänelle viestiä että "kerkeäisitkö kahville tässä joku päivä? vai kiinnostaako sulla edes oikeasti lähtiä kahville minun kans?"... Noo en ole edelleenkään saanut vastausta ja luulis että hän sanoo suoraan että no ei oikiasti kiinnosta :( Oikeastaan minun vasta taitaa olla kaksviikkoa sitten :D

      No olen kumminki halunnu nähä miten hän reakoi jos menen hänen työpaikkansa kohdalle odottelemaan bussia kun hän on töissä työmaalla..
      No hämyjä katseita olen saanut ja olen kylmän viileästi nolostellut yksinäni bussipysäkillä kuinka typerä olen ollut kun viestiä olen laittanut :s

      Olisi helppoa kun osaisi lukea ajatuksia eikä vain tulkita hänen tekemisiään ihastuspäissään oman mielen mukaan :/

      Miltä teistä kuulostaa tämä?
      Odottelin bussia siinä pysäkillä ja seurasin ihastukseni tekemistä kun hän siirteli kaivinkoneella soraa ja tasoitteli sitä. Hän oli jonku tiilihökkelin takana ja näki minut ainoastaan yhdestä pienestä raosta jos hän kääntyi koneellaan.
      No yhtäkkiä hän käänsi koneen kopin perse edellä minua päin ja peruutti tienposkeen siirtelemään sorakasaa...
      Kumminkin hän näki minut suoraan peileistä sillä ne osoittivat suoraan bussipysäkille. Kun bussi tuli siirtyi hän samaan paikkaan missä hän oli aluksi työskennellyt.

      Toinen vastaava tapaus sattui aikasemmin eri koneella kun hän tasoitteli kerrostaon sivua pikkukoneella.
      Hän huomasi kun tulin pysäkille ja seisoin siinä.
      Hänellä ei ollut mielestäni enää mitään silotettavaa tai tekemistä koneella siinä mutta hän silti "yritti" olla tekevinään jotain siinä minun näkösällä... Ainakin siltä tuntui ja näytti.
      Hän tasoitteli mummoassa ihan sileää "risteystä" työmaalle.
      No kun bussi tuli eteen hän lopetti heti koneella ajelun.. En kumminkaan noussut tähän bussiin silä se oli väärä bussi. Kun oikea bussi tuli hän oli ajanut koneen parkkiin ja teki oikeita töitä ja kanteli putkia työmaalla :D

      Toivottavasti saatte jtn selkoa tekstistä :)

      Miten tätä voisi tulkita OIKEALLA tapaa? Eikä ainoastaan tällä tavoin että itse kuvittelen hänen tekevän kaiken vain minun takiani :s

      Ainiin joo ja exäni on vihjannut tälle kaverilleen ja mun ihastukselle että me ei olla sen kans enää muutako kavereita ja jtn sinne viittaavaa kumminkin että sitä ei haittais vaikka se yrittäis minun kans jtn.

      Tiiä nyt sitten mitä tällä herralla päässä pyörii :D Ennemmin teille miehille tarvis sen ohjekirjan tämmösissä asioissa!! :D

    • sitämieltä

      En osaa sanoa muuta kuin että kuulostaa myöskin ihastuneelta sinuun... Ei taida vain exäsi takia uskaltaa tehdä mitään :(

      • tyttö19

        No voi olla... Mutta jos sen takia ei uskalla tehä mitään niin ehkä sillä pitäs käyttäytyä sen mukaa eikä vaan nakata "bensaa liekkeihin". Miehän oon sekasin tuommosen kans joka ei sano suorhan yhtään mitään mistään :D


    • tyttö19

      No mitä mie nyt tehen tuon kans? Tungenko lissää viestiä ja oottelen vastausta vai annanko vain olla koko asian ? :D

      • Onneayritykseen

        Vaikuttaa kyllä siltä että se olis kiinnostunu sinusta! Mutta jos se ei ole vastannu sun viesteihin niin kannattaaks sun kuluttaa energiaa sellaseen ihmiseen ja pilata pommittamalla se mitä teillä oli, jos oli?
        Ite kyllä miettisin ihan samallalailla jos olisin sun tilanteessa, mutta miettisin kyl sitäki että mitä jos pilaisin sillä viestinlaitolla kaiken... Mieti kunnolla mitä teet asian kans! :)


      • viestiä vaan

        Laita sille viestiä!
        Älä anna olla, koska se selvästi on kiinnostunut sinusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe