KENET VALITSEN NÄISTÄ?

epätoivoinen

Olen lukion toisella luokalla oleva miehenalku, ja haluaisin yrittää, saisinko tyttöystävän hankittua, mutta vaihtoehtoja olisi kolme, keitä voisin kokeilla: kenet siis valitsen?

1. VANHA IHASTUS: Olin ihastunut häneen 7-9-luokilla koko ajan, ja meillä oli säätöä yhden aikaa. Olisi kiva ottaa häneen yhteyttä ja kysyä, miten hänellä menee ja seurusteleeko hän.

2. OPISKELUKAVERI: olen ollut ihastunut häneen koko lukion ajan, ja olen kertonut tunteeni hänelle. Hän sanoi, ettei ole kiinnostunut minusta, mutta en usko häntä. Uskon, että hän sanoi sen vain siksi, että hän on todella todella ujo.

3. KESÄTYÖKAVERI: olimme kuukauden samassa työpaikassa, ja hän on todella söpö tyttö. Olemme tavanneet pari kertaa työn ulkopuolellakin. Vaikea sanoa, olisiko hän ihastunut myös minuun.

Kenet siis valitsisin, ANTAKAA NEUVOJA!

4

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • casanova1

      Älä tee tilanteesta kiusallista itsellesi, Olet nuori kaveri, tutustu uusiin ihmisiin ja naisiin, helposti vaikka kirjastossa tai kaupoissa.

    • Miina,

      Haluaisit siis hankkia tyttöystävän. Ja mitä sitten kun sellainen on? Mitä haluat suhteelta? Mitä olet valmis uhraamaan suhteen eteen? Suhde toimii vain kun se täyttää molempien tarpeet. Tyypillisesti suhde päättyy sitten kun tunnistetaan riittävän suuri tarveristiriita. Rohkeasti vaan tutustumaan ihmisiin, heiä on hieman enemmän kuin mainitsemasi kolme, mutta kommentoin seuraavassa niitä.

      >1. VANHA IHASTUS: ... Olisi kiva ottaa häneen yhteyttä ja kysyä, miten
      > hänellä menee ja seurusteleeko hän.
      Joko kysyit?

      >2. OPISKELUKAVERI: ....Hän sanoi, ettei ole kiinnostunut minusta,
      > mutta en usko häntä.
      Älä haikaile. Ei tarkoittaa ei.

      >3. KESÄTYÖKAVERI: ...Olemme tavanneet pari kertaa työn ulkopuolellakin. ..
      Kai sitä voi tavata edelleenkin?

    • VEM

      3 ehdottomasti

    • pedofiliaonparasta

      Hei miehenalku!


      Olet pedofiili - suosittelen kuitenkin vaihtoehtoa numero kaksi. Ahdistelua ei koskaan voi olla liikaa, tyttö vain on innoissaan! Mitä vahvemmin sinulle sanotaan ei, sitä enemmän tyttö oikeasti haluaa sinua. Joten, älä jätä vaan ota!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe