Työkaverin ärsyttävät tavat

Ihanat työkaverit

On ihmisiä jotka eivät edes huomaa toisten tapoja. Sitten on ihmisiä joita muiden tavat ärsyttävät liiaksikin. Kuulun tuohon jälkimmäiseen.

Työkaverini (joka istuu metrin päässä minusta, avokonttori) syö jatkuvasti purkkaa ja poksuttelee purkkapalloja (n. 3 minuutissa ..) todella äänekkäästi. Jopa puhelimeen puhuessaan hän "poksuttelee". Tämä on ärsyttänyt minua todella pitkään, koska aina sen ensimmäisen poksahduksen jälkeen alan odottamaan seuraavaa, ja sitä seuraavaa ja taas seuraavaa.. En siis pysty keskittymään omiin töihini lainkaan ja työpäivät muistuttavat lähinnä kiinalaista vesikidutusta.

Kuinka pystyn huomauttamaan tästä työkaverilleni ilman, että välillemme kehkeytyisi skismaa? Verenpaine on niin korkealla, että alan jo edellisenä iltana pelkäämään töihin menoa.. Pelkään että huomenna räjähdän totaalisesti ja lähden kesken työpäivän kotiin huutoraivoitkun saattelemana (valkotakkisten kyydillä pehmustettuun huoneeseen).

7

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

      No on sinulla huonot hermot, itse en edes huomaa mitä työkaverit tekee. Kuulostaa äärimmäisen huonolta keskittymiskyvyltä. Miksi et kuuntele musiikkia kuulokkeilla? Vai oletko sellaisessa työssä, että tämä ei käy päinsä?

    • Tunkilla päähän

      Sano ohimennen jossakin välissä esimerkiksi, että "voitko olla poksauttelematta sitä purkkaa koko ajan? En voi keskittyä."

    • Saman_arvoista_työtä

      Joskus kun yrittää opastaa joissain asioissa työkaveria, niin muutaman lauseen hän viitsii kuunnella ja sitten omalta osaltaan päättää keskustelun poistumalla paikalta. Ennen häntä oli aina varmuus, että työt on tehty, mutta nyt joutuu itse tarkistamaan, että hän on tehnyt oman osuutensa, jotta itse voin tehdä omani. Joskus joutunut itse tekemään uudestaan työkaverin tekemän työn, että pystyy tekemään omansa kunnialla. Työsarkamme on hautausmaalla, joten siellä on muiden ihmisten kannalta tärkeää, että saadaan työt sujumaan muunmuassa siunaustilaisuusksissa mallikkaasti.

      • slfjksjggj

        Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D


      • siks_fiit_andör
        slfjksjggj kirjoitti:

        Eikö ne asiakkaat siellä hautuumaalla ole aika hiljaista sakkia että ei tule reklamaatioita sieltä mullan alta vaikka työ sujuisi vähän huonomminkin :D

        Kaikkein parhaimpia asiakkaita onkin ne, jotka ovat siellä reilun metrin maan alla. Mutta ne omaiset onkin sitten oma luku.


    • lksdkljfsdklgjs

      Piereskely.

    • niin.totanoit

      Niin tota...totanoi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe