vastatkaa tietäjät!

Odottelen viestejä.

Olisin ostamassa mummonmökkiä perniöstä ja keskustaan on matkaa alle 10km , tontin koko on noin 5000m2 ja mummonmökin noin 80m2.sekä pikku navetta ja ulkosauna.Kaikki on hyvä kuntoisia ei remonttia eikä viemäreiden kanssa tulevia ongelmia koska ne on jo hoidettu,kunnallisvesi.

Paljonko tälläisen hinta on teillä päin? kyseessä on hyväkuntoinen mummönmökki.

En ole paikallinen mutta haluaisin oikean puolueettoman näkemyksen paikallisilta.

Kiitos ja laittakaa vaan viestiä.

11

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkkvfj

      Siinä 100 000-125 000 välillä jos tosiaan hyvänkuntoinen. Remontti tarpeiset alle 100 000. Tämä siis omamielipide ei asiantuntija. Mikä pyyntinä on?

    • aloittaja.

      Kohteeseen ei ole remonttia tulossa,on hyväkuntoinen.

      vesi ja viemärit ja keittiö kokonaan sekä eteinen ,vessa suihku kaakeleineen on tehty lisänä eli uusi siipi arviolta 2007-2008 aikana.

      katto,sadevesikourut myös samaan aikaan.

      erillinen sauna puusauna jossa myös suihku erillinentila suihkulla kaakeleineen ja lattilämmityksineen sekä pieni takka huone.(tehty sisäremontti samaan aikaan)

      • aloittaja.

        Eli kahdella suihkutilalla joissa lattialämmöt,ulkosaunassa se on siis erikseen.


    • bisnis äs juusuöl

      Kannattee käydä ensin Ollikkalassa. Jallun kämpässä voit juoda pään täyteen maankuulua Ollikkalan kiljua ja sitten voit panna Tuhannen Riemun Iitaa.
      Kohtuuhintaista korvausta vastaan, ymmärräthän.

    • vende

      Ajattele mitä saat kyseisestä asunnosta kolmen vuoden päästä. Olet ostamassa asuntoa muuttotappiokunnasta.

      • ukki moisiosta

        Ei kannata myydä kiinteistöjä tällä hetkellä. Korjata kyllä kannattaa, ja odottaa 10-15 vuotta. Rikkaat ostavat kiinteistöjä aina laman aikana. Siihen perustuu rikkaiden menestys.


    • Itse oivaltava

      Kannattanee itse miettiä ostettavan kiinteistön kokonaisuutta.
      Odottelen viestejä - kirjoittaja ei maininnut kyselyssään paljonko kyseisestä kiinteistöstä on pyydetty.
      Mummonmökkejä on niin monen kuntoisia.Jos tosiaan on kahdella suihkulla,piharakennuksilla,viemäröinnit ok,kunnallisvesi,kuulostaa hyvältä.
      Puolueeton näkemys varmaan vois syntyä arvioiden tehdyt remontit ja tulevat remontit.Onko hoidettu tontti,hyvällä paikalla.Hyvä kokonaisuus kaikenkaikkiaan.

    • Aloittaja...........

      Niin yksi suihkuista on sisällä talossa ja toinen on on ulkosaunassa jossa on lattialämmitys tai molemmissahan se on.

      Tulevia remontteja ei ole kaikki on tehty,keitiöstä ,saniteetti tiloihin että ulkovuoraus ja kattopellit ja räystäät.

      Mitään tehvää ei ole.

      Ja en minä tiedä onko hyvällä paikalla jos on 8km perniön keskustasta maalle.

      Tosin en ole enään kiinostunut juuri koska myyjä oli ylimielinen eikä vastanut edes puhelimeen neuvottelun suhteen,vaan laittoi tekstiviestin että aloittaa ensikeväänä taas myynin,tarjoukseni ei kelvannut se heitti 2000 euroa liian vähän ,myyjä päätti pitää.

      Itse jos olisin ollut myymässä niin en olisi itkenyt kahtatonnia.
      Mutta jos on jäärä myyjä niin ei sellaisen kanssa pääse sopimukseen mitenkään.

    • Talkkariyrittäjä

      Oletko nyt vähän,,,,
      Kysyt täältä neuvoa, tämä sinun ainoa tietolähteesi....
      Pyydä kiinteistövälittäjää ehkä useitakin arvoimaan sen arvo!!! Se on asia numero yksi!!
      Pyydät täällä neuvoa kertomatta tontin kokoa, rakentamisvuotta ja saahan sen osoitteenkin kertoa., Naapurit kun parhaiten tietää kaikki asiat.
      Kiinteistyövälittäjä tosin ottaa arvoinnuistakin jotain, mutta tiedän, että monesti se myös kannattaa. Sillä myyjä voi pyytää ihan mitä vaan. Välittäjällä sentään jotaimn mielikuvaa missä hintaluokassa mennään. Jotain sosiaalisen kontaktin kammoa taasen, johon täällä törmää liiankin usein..

      • Jäärämyyjä

        Käytä välittäjää arviointiin,suosittelen.


      • huhtikuu 1
        Jäärämyyjä kirjoitti:

        Käytä välittäjää arviointiin,suosittelen.

        Kyllä nyt on aprillipilaa. Ei kai kukaan tosissaan täällä kysele jonkun mökkien jälleenmyyntiarvoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe