jumalauta nyt katafori

en ymmärrä saataba

Saatanan kyrpä tilasin kerran kusetus paikasta saatana renkaat ja ei jumalauta kuulunu toimitusta perkele vaan rahat kyllä kelpas. Jumalauta kuukauden päästä kyselin ja ei tullu vastausta sitte uuskisi kuukauden päästä kerroin että jos ei oo rahat kolmessa päivässä tilillä niin lähtee jumalauta rikosilmoitus poliisille. 1 min päästä oli rahat tilillä. Jumalauta luetaan viestit ja vasta poliisilla uhatessa aletaan toimimaan.paskamaista toimintaa tällainen. Nyt on alkanu tulee jotai saatanan vittuiluviestejä sieltä vaikka oon unsubschkribettäny monta kertaa niin aina vaan vittuilu jatkuu. Kohta lähetän viestin rttä jos se ei lopu niin lähtee ilmoitus poliisillr katotaa alkaako tapahtuun jumalauta.

Kertokaa omia kokemuksista katafori onki teiltä kusetettu rahaa tai onko vittuiltu

15

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeinen kerta

      tehoputkea on odoteltu kans kuukausi.ei oo vielä näkyny eikä vastaatu viestiin.
      huomenna rupiaa tapahtumaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • easesaase

      Seo on huijaus sivu.

    • pellet saatana

      jos teidän mielestä toi katafori on "kusetus" firma nii miks mie oon sit saanu viikossa kaikki osat mitä oon tilannu !! ??? suurin osa tulee tilattuu ulkomailta esim. scooter center paljo halvempaa ku suomesta!!

      älkää vittu tulko tänne itkemään ettikää prkl toine sivu ja tilatkaa sielä niit on vaik kuin monta jos osaa vaa käytää nettii

      EI VITTU MITÄ PELLEJÄ TYÖKII OOTTE !!!

      http://www.motot.net/wiki/Mopo-_ja_skootteriaiheisia_linkkejä sieltä lyötyy !!!

    • safasfs

      Tilattu sieltä eikä tilausta oo näkyny mutta rahat kelpas. ei vastaa viesteihi, ei tuu rahoja takas. poliisille menee.

    • Janne36.

      ihan oikein pikku kakaralle, etpähän pääse hajottamaan uusia renkaita sillä viritetyllä p askallasi.

      • kukkuupööpötti

        Taidat itse olla kataforilla töissä?


    • pölömummo

      Älkää nyt hyvät ihmiset tilatko kataforilta mitään! Tästäkin aiheesta täällä miljoonia keskusteluja jo se on kumma ku ei mee kaalii! Katafori ottaa rahat mutta ei lähetä tuotetta. Piste.

    • v itun hölmöt

      mistähän teinit saa rahat p aska osiinsa?

      mami ja isi maksaa.

      tai mummo.

      lällyp erseet ruikuttaa koko ajan mopon osia, ihan turhaa hommaa, idiootit tilaa ja katafoorit tienaa kun pikkupojat rakentelee "upeita" muovimopojaan. ei h elevatti.

      nykyaikaiset kermap ersevanhemmat sallii tämän tietysti, v itut siitä vaikka kytät sanoo ettei saa virittää yms.

    • m,m nnn

      onks teistä kivaa puhua paskaa ?!?!?!?!!!!

      voi olla että ette oo saanet mitään tarvaraa ku ette osaa tilata netin kautta

      OPETELKAA VITTU KÄYTTÄMÄÄ NETTIÄ!!

      nimimerkki pellet saatana on kirjottanut 100% täyttä asiaa !!!

      ei voi muutaku nauraa vaa teidän muiden kommentaille !

    • ahahhaha

      haha ei yhtää kommentii torstain jälkee, on taitanu mennä äidin pikku pulla sorsa pennuille mennä luu kurkkuu ahahah.

      ei todellakaan mikään firma jätä tuotteita lähettämättä, kyl ne lähettää ne osat 1-2 viikon sisällä olkoo firma mikä hyvänsä

      VITTU MITÄ PENTUJAKII TÄÄLLÄ

      • Kataforiin pettynyt

        haista sinä persemursu paska!!


    • virran pikkupimpsa

      mistähän sie apina rahaa osiis saat... että saat sen pskas viritettyä isikö virittää ?

    • työssä käyvä

      ootko ikinään kuullut semmosta sanaa kun työ, mene työhi niin sitä rahaa tulee, sit on kato varaa pitää autoo ja mopoo sekä siihe mopoo ostaa viri osii !

      omistan auton sekä mopon mut kyöhillä ei oo varaa pitää mopoo eikä autoa samaa aikaa

    • Hahhahha

      Mihinköhä tuoki liittyy kyl suaki vi tuttais jos tilaat 200e teharin eikä putkesta kuulu mitään...

    • työssä käyvä

      mä oon saanu kaikki osat mitä oon tilannu, mut ne mitää tulee tilattuu nii ne tulee ulkomailta ! että ei vituta yhtää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe