Paras kaveri, ihastunut?

Noin20v

Moikka! Olen miettinyt tälläistä kun olen tuntenut nykyisen parhaan kaverini jo tässä 2 vuotta, (hän siis on nainen) ja aluksi emme hirveästi jutelleet ensimmäisen puolen vuoden aikana (tapasimme silloisen tyttöystäväni kautta) mutta sitten aloimme juttelemaan enemmän facebookissa, viestittelemään ja oikeastikin olemaan hänen kanssaan, ihan vain koska tykkäämme hengata toistemme seurassa. :)

Mutta nyt viime aikoina hänen käytöksensä on hieman muuttunut. Hän on ruvennut pyytelemään että soittelisin enemmän hänen kanssaan, ja olenkin soitellut viikossa n. 3 kertaa viikon aikana n. Tunnin parin puheluita, koska hän opiskelee ammattioppilaitoksessa, ja minä olen työelämässä (molemmat olemme siis 20 kieppeillä, en kerro tarkkaa lukua). Lisäksi hän on alkanut käyttämään söpöily hymiöitä kun viestittelemme ja kuvia hänestä itsestään aika paljon verrattuna aikaisempaan, noin kuva tai pari päivässä.

Olen sitäkin miettomyt kun juttelen hänen kanssaan nykyään, hän nauraa aivan kaikkeem hyvin hellällä äänellä mitä juttelen tai jos kerron jotain vitsiä tai tarinaa, jopa huonoille sellaisille.

Hän on monesti sanomut että on ihanaa kun minä olen hänen kaverinaan, ja olemme luonteiltamme hyvin pitkälle samanlaisia, ja haluaisimme suhteelta samoja asioita (kummatkin mm. Sitoutumiskammoisia, joten emme halua naimisiin tai lapsia todennäköisesti, koska ajatuskin jo ahdistaa.). Edellisen tyttöystäväni kanssa minulla ei juuri muuta samaa ollut kuin musiikkimakuni, jota tämän kaverini kanssa taas ei ole. Mutta hän on käynyt silti ny kesällä festareilla minun kanssani, koska sanoo että seura tekee festareista hyvät festarit.

Hänellä kuitenkin tällä hetkellä on jo ihastus, mutta heillä ei mene todellakaan hyvin, koska tämä hänen ihastuksensa on hyvin sosiopaatti ihminen, ja häntä ei juuri kiinnosta mitkääm muut asiat kuin omansa, ja kaverinikin on sanonut että ei kohta enää kestä sitä.

Emme kyllä koskaan ole puhuneet että jos meillä olisikin jotain mahdollisuuksia olla parisuhteessa. Minulle se kyllä sopisi

4

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin20v

      Lisättäköön vielä että asumme yli 150 km toisistamme, mutta silti käymme toistemme luona junalla tai autolla, vain jotta pääsemme edes jonkin aikaa hengaamaan yhdessä. :)

    • Noin20v

      Anyone? :(

      • pistää miettimään

        Vaikea tilanne. Toisaalta tuntuisi, että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Mutta jos on jo jonkun kanssa...


      • Noin20v
        pistää miettimään kirjoitti:

        Vaikea tilanne. Toisaalta tuntuisi, että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Mutta jos on jo jonkun kanssa...

        Okei, siis tämä juttu tämän toisen kanssa on hieman monimutkainen enkä halua siitä kovin paljoa kertoa, mutta sanotaan niin että tämä toinen osapuoli on hyvin passiiviseksi muuttunut ihminen viimeaikoina, eikä he ole nähneet vuoteen, vaan netin kautta ja tekstaillut ollut vain "yhteyksissä", ja kaverini alkaa olemaan jo kyllästynyt siihen omin sanoinsa.. Tämä toinen siis on elämässään, miten sen sanoisi, hyvin aikaansaamaton ihminen, josta tämä kaverini ei pidä alkuunsakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe