Kauneuteni häikäsee jatkuvasti

kaunis nainen kyllä!

eilenolin kirjastossa, ja kauheesti ihmiset hämästeli et kuinka ihanat hiukset, onpa sulla ihanat silmät, mistä oot ostanu tuon laukun tai vaateet!!! Enää ei hämmästytä, mutta alkaa kyllästymään, kun tietää itsekin että on kaunis ja ihana, ja aina vaan joku sen sanoo.

Olen minä kaunis ja rahaa on ja kaikkee, mutta tiedän sen itsekin, ei tarvis sanoo.

Jos jostain löytys semmoinen printtipaita, jossa lukis että TIEDÄN ETTÄ OLEN KAUNS, ei trvi sanoa! Niin pitäisin sitä aina päällä, voisin ostaa vaikka kymmenen samanlaista.

En voi sille mitään että olen kaunis ja ihana, kaikilla on siihen mahdollisuus. Menkää kasvohoitoon tai rasvaimuun, kuntosalille... kyllä teistäkint uelee kauniita. Minä en niitäkään ole tarvinnut, olen vaan kaunis luonnostaan. Siksie n ole koskaan mennyt kauneuskilpailuihin, kun voittaisin ne aina, eikä toisilla olisi mitään mahiksia. Eikä kiinnostakkaan, tykkään vaan näyttelemisestä harrastumaksiesti, en ammatillisesti, liian typerää mutta harrastuksen amenee hyvin.

Nyt menen toimistooni töihin 3 tunniksi, tulkaapa kahville.

18

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkinen ikä?

      Kuinka vanha olet?

      • Mutta kaunis olen

        Kiirettä pukkaa.


      • lässyn tekele

        Lissu on n.60v vanha katkera akka, jonka mies petti ja jätti sillon lissun mielenterveys meni ja siitä tuli hullu.


    • hooooh

      Joka viikko kirjotat tänne samaa sontaa.

    • kaunis minäkin

      Ihan asialliselta tuo vaikutti.

      Miksi pitäisi itseään haukkua jos on kaunis?

    • Henkinen ikä?

      Kuinka vanha olet?

      • Pyöritkö eteenpäin?

        Kuinka painava olet?


      • Henkinen ikä?
        Pyöritkö eteenpäin? kirjoitti:

        Kuinka painava olet?

        Olen 170 cm pitkä ja painan 58 kg. Kuinka vanha olet?


      • juoksemaan hus
        Henkinen ikä? kirjoitti:

        Olen 170 cm pitkä ja painan 58 kg. Kuinka vanha olet?

        Kannattaisi ottaa 8 kg pois tuosta painostasi, lannevanne on ruma.


      • Henkinen ikä?
        juoksemaan hus kirjoitti:

        Kannattaisi ottaa 8 kg pois tuosta painostasi, lannevanne on ruma.

        Ei ole lannevannetta ja juoksen jos huvittaa. Kuinka vanha olet?


    • Sutjakka tyttö

      Kuulehan lissu! Minä pidän aika vastenmielisenä ihmistä, joka kehuu omaa kauneuttaan - ikään kuin se olisi jotenkin kaikkein tärkein asia. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, olenko itse jonkun mielestä kaunis vai en.

      Voisit pitää näin ensi alkuun vaikkapa sellaisen vaatimattoman kolmen vuoden tauon näiden provojen tehtailussa. Ota vapaata ja vietä sekin aika vaikkapa peilin edessä. Olet sen moneen kertaan ansainnut! :-D

    • L niin kuin...

      Sinun erittäin huono kirjoitustaitosi ei häikäise!

      • etkö jaksa juosta?

        Miksi sitten pidät aurinkolaseja vaikkei aurinko paistaiskaan? Fikuuteni ja kauneuteni on ainutlaatuista, haluatko vinkkejä? Jos oot lumiukkovartaloinen, niin suosittelen.


      • Henkinen ikä?
        etkö jaksa juosta? kirjoitti:

        Miksi sitten pidät aurinkolaseja vaikkei aurinko paistaiskaan? Fikuuteni ja kauneuteni on ainutlaatuista, haluatko vinkkejä? Jos oot lumiukkovartaloinen, niin suosittelen.

        Kuinka vanha olet?


      • Arvaa tai tiedä
        Henkinen ikä? kirjoitti:

        Kuinka vanha olet?

        Siinäpä sulle pohdittavaa.


      • Henkinen ikä?
        Arvaa tai tiedä kirjoitti:

        Siinäpä sulle pohdittavaa.

        Arvaan, että olet hiukan yli 50-vuotias ja miespuolinen henkilö. Olet seksuaalisesti poikkeava ja pian taas tämän vuoksi vankilassa.

        Menikö mikään näistä oletuksista oikein?

        Olisi mukavaa, jos vastaisit rehellisesti, vaikka profilointini perusteella et sellaiseen kykene.


      • tiedä häntä
        Henkinen ikä? kirjoitti:

        Arvaan, että olet hiukan yli 50-vuotias ja miespuolinen henkilö. Olet seksuaalisesti poikkeava ja pian taas tämän vuoksi vankilassa.

        Menikö mikään näistä oletuksista oikein?

        Olisi mukavaa, jos vastaisit rehellisesti, vaikka profilointini perusteella et sellaiseen kykene.

        Juu, tykkään pienistä kauniista pojista...


    • Flunssan piikkiin

      Vaan et yhtä kaunis kuin minä. Minä en sinne kirjastoon sitten raaskinut tulla, jottet sinä polo huomaisi että joku (vain minä!) olen sinua kauniimpi. Ihan täytyy noin julkisia ja kultturelleja paikkoja kuin kirjasto vältellä, kun siellä on niin paljon niitä minun ihailijoita. Miulla on niitä "olen kaunis ja sen myös tiedän, ei tarvii sanoa" paitoja iso kasa kotosalla: ne on muotisuunnittelija vartavasten miuta varten suunnitellu. Yleensä niille kirjastoasioille laitan miun piikatytön ja kauppaan kans, ku ite en raaski mennä sinne kaikkien ihhailtavaks.

      Nyt mie lähen toimistooni töihin 2 tunniksi. Tulkaahan kaffeelle ja juustokakulle (vaihtoehtoisesti tarjolla shampanjaa ja mansikoita)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe