Hämähäkin saaliina ja maatilamatkaajana.

univiidakonsamoilija

Viime yönä tuli nähtyä melkoisen ahdistava uni, tai oikeastaan unen pätkä, jossa olin ilmeisesti jossakin luolistossa. Oli pimeähköä ja jostain kajasti kyllä ohkaista, sinertävää valoa. Näin edessäni jonkin isohkon möykyn joka näytti liikkuvan hiukan, ja myöhemmin osoittautui olevan suunnattoman suuri hämähäkki. Tunsin olevani jumissa paikallani (en tiedä istuinko, makasinko vai olinko loukkaantunut/halvaantunut) ja hämähäkki lähestyi minua oikoen jalkojaansa. Luolisto, jossa olin, tuntui muuntuvan koko ajan ahtaammaksi ja ahtaammaksi ja hämähäkki lähentyvän, vaikken aina osannut olla varma, liikkuiko se minua kohti vaiko ojenteli vain raajojaan.

Jossain kohti kuitenkin hämähäkki nosti kaksi etummaista raajaansa hyökkäävään asentoon ja päästi äänen, joka muisti eläimen "kiljuntaa". (Vaikeaa kuvailla tätä muuten). Huuto kuulosti jokseenkin seka hyökkäävältä, että tuskaiselta.

Näin myös unenpätkäsen, jossa olin matkalla maalle, unessa ei selvinnyt, mitä varten. Näkymässä oli pieni maatila, jonka navetta oli päässyt pahaan kuntoon. Navetta oli todellisuuteen verrattuna naurettavan suuri ja monikerroksinen, mutta erittäin ränsistynyt. Erityisesti ullakkokerros oli monin paikoin lahonnut ja seinätön ja pystyin näkemään joitain huonekaluja siellä, esimerkiksi suurehkon tuulettimen huristelemassa paikalla jossa oli ikkunan rauniot. Maatilan asuintalo oli keltainen pikku pirtti jonka vierellä oli joku toinenkin rakennus, muistutti leikkimökkiä, oli punertavansävyinen.
Olin yllättäen sisällä talossa, ja kurkottelin keittiökaappien yläpuolelle, koska siellä oli säkkituoli, jota joku toinen vierelläni olija havitteli, muttei saanut. Talossa oli omituinen fiilis, en osaa sanoa ahdistiko minua siellä vai oliko se vain epätodellinen olo. Tavallaan halusin jäädä taloon, mutta samalla tahdoin sieltä pois.

Samaisessa unessa olin myös menossa naimisiin (oikeassa elämässä olen sinkku) ja tunsin miten olen menossa naimisiin kuolleen/kuoleman kanssa.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Hei,

      Erään tulkinnan mukaan hämähäkin esiintyminen unessa heijastaa seksuaalista turhautumista, elikkä mitä isompi hämähäkki sitä suurempi eroottinen nälkä.

      Unennäkijän tapauksessa hämähäkki on "suunnattoman suuri "ja kaiken lisäksi "päästi äänen, joka muisti eläimen "kiljuntaa". (Vaikeaa kuvailla tätä muuten). Huuto kuulosti jokseenkin sekä hyökkäävältä, että tuskaiselta.."

      Uni siis viestii että unennäkijän tulisi kiinnittää nyt todellakin omiin tarpeisiinsa tällä seksuaalisuuden alueella.

      Myöskin häätilanne jossa unennäkijä tuntee olevansa menossa naimisiin kuolleen kanssa viestii unennäkijän tietyllä tavalla luovuttaneen sitoutuneen ja pitkäaikaisen parisuhteen haussa, ikään kuin se olisi kuolleena syntynyt ajatus että hänelle aviokumppani löytyisi.

      Uni voi tällä tavoin toimia herättäjänä että stop tykkänään luovuttamasta ja eroottista itseään toteuttamaan siitä-- niin eiköhän se mahdollisuus parisuhteeseenkin kasva kun alkaa deittailemaan ja hoitamaan eroottista itseään.


      Toivotan sensuelleja syyskuun iltoja ja kauniita unia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe