kai se kasvaa vielä? Elämä oli muute siinä

pelottaalikaa

Joo oon 14 v poika ja penis on erektiossa 9.3 senttiä.oon kasvanu paljon pituutta mälliä tulee karvat kasvaa mut ei oo äänenmurrosta. Ni sitä vaa mietin et kai se kasvaa vielä? Ku loppuelämä voi olla pilalla jo heti alkuu jos ei ala kasvaa...

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sullaonpikkupippeli

      hahhaaahhaaahhhääääähhooooohhhööööö mä oon 13w ja on 16.5cm muna

      • imekää mun munaa

        Heheee 5 11.5 ootko vähä älynen jos sull ois tommenen muna kuolisit


      • uaretaneli
        imekää mun munaa kirjoitti:

        Heheee 5 11.5 ootko vähä älynen jos sull ois tommenen muna kuolisit

        Oot vääräs. Normi pojan jolla ei oo kasvanu muna on erektios 6cm! Tanee


      • czy?
        uaretaneli kirjoitti:

        Oot vääräs. Normi pojan jolla ei oo kasvanu muna on erektios 6cm! Tanee

        Määkin tiiän pari tyyppiä joilla ei oo äänenmurrosviel tullu..


      • 212121

        Ihan ok 16,5cm 13 ikäsellä. Yli miesten keskiarvon :D


    • kasvat vielä

      Pojat kehittyy 18v asti, joten ei hätää.

    • HAha vitu paska mill

      Jos on 14v ja muna vaa 9 senttii ni sen pitäs kasvaa suunnillee 11 senttii asti ja voin sanoo että sellasta millii ei kukaa naine haluu :D Vituttas muaki :D

    • aloitinkeskustelun

      Ne jotka ei osaa vastaa asiallisesti nii sit ei tarvii vastaa ollenkaa! Ja nyt se on tasan 10cm nii kait se kasvaa viel??

    • Murrosikä

      Siis te meette jonnekk ja lutkutatte, sitte otatte viivottimen ja tungette sen munanne viereen ?!!? Siis... Mitä?!

    • poika14348205iu

      Hyvin todennäköisesti kasvaa vielä. Se, että äänenmurros ei ole alkanut, kertoo sen että murrosiän kehityksesi on vielä kesken eikä peniksesikään kehitys ole vielä loppunut. Joten odottele ihan rauhassa. Tiedän kyllä, miten ärsyttävää on odotella. Olen itse myöskin 14 ja varmaan suunnilleen samassa kehitysvaiheessa kuin sinä. Tosin itselläni on ainakin kavereiden mukaan hieman ääni madaltunut, mutta silti on korkeahko. Mutta sanon sen, että ei kannata liikaa miettiä näitä asioita. Näille ei itse mitään voi, joten ihan turha miettiä. Niin ja mihinkään murrosikätaulukoihinkaan on turha laittaa paljoa painoarvoa. Toisilla asiat tapahtuvat nopeammin kuin toisilla, ja järjestyskin vaihtelee. Joillakin esimerkiksi ensin kasvaa paljon karvaa ja sitten kasvaa penis, joillakin taas ensin kasvaa penis ja kivekset ja karvoitus tulee murrosiän loppupuolella. Tai sitten murrosikä alkaa karvoituksella, sitten kasvaa penis ja vasta myöhemmin enemmän karvaa. Variaatioita on monia.

      Olen itse paljon kavereitani lyhyempi ja murrosikä alkanut myöhemmin kuin heillä. Välillä ahdistaa kunnolla ja voisi vain vetä ranteet auki. Mutta sitten kun alkaa ajattelemaan järkevästi, niin tajuaa, että ei kannata hätäillä. Nuoruus ei kestä kauaa, ja jossain vaiheessa (viimeistään aikuisina) kaikki ovat kuitenkin suunnillee samalla viivalla, yksilölliset erot huomioon ottaen.

      Hyvää murrosiän jatkoa :D, toivottavasti osaamme olla murehtimatta liikoja :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe