Käsin vai suulla?

butchbutch

Kummasta pidät enemmän seksissä? Voisitko seurustella naisen kanssa, joka ei antaisi suuseksiä tai vaihtoehtoisesti ei käyttäisi ollenkaan käsiään?

46

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femmefemme

      käsin!! Suuseksi lähinnä ällöttää.

    • huiskelo

      Suuseksistä pidän enemmän, mutta onpa tuota tullut seurusteltua sellaisenkin naisen kanssa, jota se ei kiinnostanut kumminkaan päin.

    • suoraa ulos

      Heittäisin lasin läpi ikkunasta ulos semmosen muijan joka ei antais suuseksiä tai käyttäis käsiään. Kyllä molempien hommien pitää onnistua, ja mieluiten myös samaan aikaan. Muuten täytyy olla aika tyhmä

    • Kultatähti

      Jos osaa hommansa, niin suuseksikin käy, mutta jos ei, niin mieluummin olen ilman suuseksiä (silloin siitä ei edes nauti hevon helv*ttiäkään). Käsiä on aikalailla pakko käyttää, kunhan ei sormeta mua (en nauti siitä ollenkaan). :D

    • yksifemmelius

      sträppi käy vallan mainiosti :) vielä kun olisi joku butch joka osaa asian hyvin niin mikäs sen parempaa:P

    • Luu

      Sträpin kanssa ei ole niin vaikeaa. Tai ainakaan mulla ei koskaan ole ollut ongelmia. ;D

    • miehehkönainen

      Kummastakin aika yhtälailla, mutta antamispuolella suuseksi itselle tärkeämpi, jolloin facesitting kiihottaa varsinkin

      • syyspimeättulee

        vie mut treffeille! ;)


    • taito laji

      Suuseksissä tarvitaan käsiä myös, -

      toisaalta käsiseksiä voi antaa ilman suutakin.

    • vaihtoeht puuttuu

      Käsillä ja suulla JA..... ;))

      • loanheittäjä

        Ja korvalla.. ;)))


      • yks vaihtoehto
        loanheittäjä kirjoitti:

        Ja korvalla.. ;)))

        Clit on clit ??? ;))))))


      • Reps:D
        yks vaihtoehto kirjoitti:

        Clit on clit ??? ;))))))

        Anal on anal. Grr


      • pimppaset
        Reps:D kirjoitti:

        Anal on anal. Grr

        Kuules. Anaalien hieroskelu yhteen ei taitais toimia. Lisäks se tuskin tuntuis miltään koska ainaki mun persreikä on lähimain tunnoton. Mutta sensijaan klittojen yhteen hankaaminen kovassa kiimassa pimpat märkinä on semmosta herkkua että. Eksäni "ratsasti" päälläni tähän tapaan eli saksimme ja hän hieroi pimppiään minua vasten, ja kuin taikaiskusta - sai nopeasti orgasmin päälläni. Se oli mainio kokemus. Enpä olisi uskonut


    • huohhh

      Heittäisin pihalle kaikki jotka ei nauti kaikesta. Ahdistavaa ajatellakin että joka kerta seksi olisi "ilman suuseksiä, ilman sormetusta pelkillä käsillä, ilman leluja" vuodesta toiseen, ja auta armias jos kumppani olisi vielä tuon toisen ketjun mukainen ja päättäisi loukkaantua vielä siitäkin että masturboisin.
      Hei hei! Ei toimis mun kanssa.

      Tähän ois jatkoksi hyvä vielä kysyä, että onko pakko pitää valot pois/peitto päällä/jokin vaatekappale päällä/silmät kiinni/ei saa katsoa kasvoihin/ ei saa tulla päälle/ei saa tukistaa eikä puristella/ ei saa kuiskia eikä päästää ääntä kun kiihottuu/ ei saa huutaa orgasmista/ei voi panna missään muualla kuin omassa sängyssä.

      BORING

    • nooootbooring

      keittiön pöydällä, saunssa ym on ainakin aika kiva.. noin niinkun sängyn lisäksi. Veneeni kannella ja autossa suikki sillon tällön sopivassa tilanteessa tai nainen on entinen :P Näihin joskus päässyt tottumaan niin ei enää osaa tyytyä huonompaan :)

    • unloved

      Onks porukalla joku lomake mikä täytetään ennen seksiä ja sen mukaan vedetään seuraava puol tuntinen?

      • in my dreams

        Mikä PUOLTUNTINEN. Lentää ulos jos kättelyssä ei voi pyhittää paalitteluun kolmea tuntia!


    • 945684956

      Aika karua "heittää ulos" kumppani, joka ei suostu tekemään sängyssä kaikkea mitä haluat. Siis se kumppani, jota sun pitäisi rakastaa ja kunnioittaa? Jonka mielipiteet ja tunteet sun pitäisi ottaa aina huomioon? Johon olet sitoutunut ja siten lupautunut tukemaan?

      Oikeasti?

      Mikä helvetti ihmisiä vaivaa. Onko teillä edes mitään inhimillisiä tunteita?

      • lähti vetää

        Pakko oli heittää ulos kumppani jota kyllä rakastin mutta vuosia sängyssä jatkunut kylmyys ja lahnailu hänen taholtaan sai riittää mulle. Se että hän ei nähnyt vaivaa minun tyydytyämiseeni ja vältteli minun koskettamistani, sai oloni tuntumaan kurjaksi ja epähalutuksi. Sellainen syö miestä pidemmän päälle. Ei sitä kestä. Sitä hellyyttä kerjää sitten toiselta mutta toinen ei edes voi halata tai paijata, saati sittem sängyssä edes yrittää antaa nautintoa


      • pupupu

        Mun olis vaikea uskoa, että ihminen jonka kanssa olen oikeasti haluaa mua, jos ei halua nuolla tai koskea sormilla. Ehkä jonkun toisen itsetunto ja ihastumisen/rakastumisen tunteet kestäisi sen, mutta mun ei. En myöskään siinä tapauksessa saisi koskaan orgasmia kumppanin kanssa, ja kyllä se on musta iso asia. Seksi on hyvää, kun se on rentoa, ja molemmat saa tehdä suunnilleen kaikkea sitä mistä tykkää (ja siis niin, että molemmat tykkää). Jos toinen ei kehtaa tai halua tms, niin en mä osaa nauttia. Mulle siis ainakin tuo "heittää ulos" tapahtuisi parin ekan seksikerran jälkeen, jos en näkisi, että parannusta on luvassa. Ei siinä vaiheessa vielä olla sitoutuneita, eikä ole rakkautta. Tai ainakin mä haluan seksiä sen verran aikaisessa vaiheessa suhdetta, etten vahingossa rakastu ihmiseen, jonka kanssa en nauti seksistä.


      • hohhoijaaaaaaaaaaaaa

        Monillakaan suomalaisilla ihmisillä ei ole oikeita tunteita ketään muuta kohtaan kuin itseänsä, se niitä vaivaa. Minä, Minä, Minä ja minun tyytyväisyyteni ja haluni.
        Suuri osa tän palstan tyypeistä ei ikinä sais vihreetä valoa mun sänkyyni tai elämääni.
        On vielä olemassa ihmisiä joille muut ihmiset on muutakin kuin omien halujen ja puutteiden tyydyttäjiä ja rakkaus on aivan jotain muuta mitä nämä lepakot tai tyypilliset heterot jauhaa jossain lehtien tai seksi palstoilla.


      • just joooo
        hohhoijaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Monillakaan suomalaisilla ihmisillä ei ole oikeita tunteita ketään muuta kohtaan kuin itseänsä, se niitä vaivaa. Minä, Minä, Minä ja minun tyytyväisyyteni ja haluni.
        Suuri osa tän palstan tyypeistä ei ikinä sais vihreetä valoa mun sänkyyni tai elämääni.
        On vielä olemassa ihmisiä joille muut ihmiset on muutakin kuin omien halujen ja puutteiden tyydyttäjiä ja rakkaus on aivan jotain muuta mitä nämä lepakot tai tyypilliset heterot jauhaa jossain lehtien tai seksi palstoilla.

        Tuskin sinne sun sänkyyn on kovinkaan paljon tunkua, sen verran ylimielisellä asenteella olet liikkeellä. *mun sänky, mun elämääni"....sitä samaa minä minä minää, mistä muita syytät.


      • Vai niin
        pupupu kirjoitti:

        Mun olis vaikea uskoa, että ihminen jonka kanssa olen oikeasti haluaa mua, jos ei halua nuolla tai koskea sormilla. Ehkä jonkun toisen itsetunto ja ihastumisen/rakastumisen tunteet kestäisi sen, mutta mun ei. En myöskään siinä tapauksessa saisi koskaan orgasmia kumppanin kanssa, ja kyllä se on musta iso asia. Seksi on hyvää, kun se on rentoa, ja molemmat saa tehdä suunnilleen kaikkea sitä mistä tykkää (ja siis niin, että molemmat tykkää). Jos toinen ei kehtaa tai halua tms, niin en mä osaa nauttia. Mulle siis ainakin tuo "heittää ulos" tapahtuisi parin ekan seksikerran jälkeen, jos en näkisi, että parannusta on luvassa. Ei siinä vaiheessa vielä olla sitoutuneita, eikä ole rakkautta. Tai ainakin mä haluan seksiä sen verran aikaisessa vaiheessa suhdetta, etten vahingossa rakastu ihmiseen, jonka kanssa en nauti seksistä.

        Minä puhuvana ihmisenä aidosti kysyisin että mistä johtuu että on vaikeuksia olla intiimisti minun kanssani enkä ottaisi hernettä heti nenään ja heittäisi pihalle. Minä olen nähnyt ihmisiä joilla on ollut vaikeuksia ja stressiä, joten tiedän että ihminen ei heti voi halutessa taipua siksi kuin sinä haluat. Se on rakkautta että voi hyväksyä rakkautensa kohteessa puutteita, joita voi korjailla matkan varrella. Se että ei heti nuole ei tarkoita sitä ettei hän rakasta sinua(ellei ehdottomasti sinun mukaasi kaiken tekeminen tarkoita rakkautta)


      • hohhoijaaaaaaaaaaa
        just joooo kirjoitti:

        Tuskin sinne sun sänkyyn on kovinkaan paljon tunkua, sen verran ylimielisellä asenteella olet liikkeellä. *mun sänky, mun elämääni"....sitä samaa minä minä minää, mistä muita syytät.

        Aivan tarpeeksi on kysyntää....mutta yhdenillan suhteet ei kiinnosta. Ja sitten, Yhdessä ainoassa lauseessa puhuin itsestäni muuten puhuin objektiiivisesti.

        Ja kyllä, kenen tahansa kannattais pitää rima sen verran korkealla, ettei jaa omaa henkistä ja fyysistä tilaa tyyppien kanssa jotka ei ole edes sen arvoisia.


      • miksi olet täällä?
        hohhoijaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Aivan tarpeeksi on kysyntää....mutta yhdenillan suhteet ei kiinnosta. Ja sitten, Yhdessä ainoassa lauseessa puhuin itsestäni muuten puhuin objektiiivisesti.

        Ja kyllä, kenen tahansa kannattais pitää rima sen verran korkealla, ettei jaa omaa henkistä ja fyysistä tilaa tyyppien kanssa jotka ei ole edes sen arvoisia.

        Yrität nostaa itseäsi jollekin korkeammalle jalustalle asettamalla suurta osaa tämän palstan kirjoittajista sua alemalle tasolle. Jos sulla oikeasti on rima korkealla, niin ei sun tarvitsisi moiseen sortua. Et ole myöskään niin objektiivinen kuin luulet, sillä vertaat ja peilaat itseäsi ja asemaasi muihin ja muiden kautta eli erittäin tyypillistä minä-minä-ajattelua. Mikä on sun agenda, jos täällä suurin osa tyypeistä ei ole sun arvoisia?


      • hohhoijaaaaaaaaaaaaa
        miksi olet täällä? kirjoitti:

        Yrität nostaa itseäsi jollekin korkeammalle jalustalle asettamalla suurta osaa tämän palstan kirjoittajista sua alemalle tasolle. Jos sulla oikeasti on rima korkealla, niin ei sun tarvitsisi moiseen sortua. Et ole myöskään niin objektiivinen kuin luulet, sillä vertaat ja peilaat itseäsi ja asemaasi muihin ja muiden kautta eli erittäin tyypillistä minä-minä-ajattelua. Mikä on sun agenda, jos täällä suurin osa tyypeistä ei ole sun arvoisia?

        >Aika karua "heittää ulos" kumppani, joka ei suostu tekemään sängyssä kaikkea mitä haluat. Siis se kumppani, jota sun pitäisi rakastaa ja kunnioittaa? Jonka mielipiteet ja tunteet sun pitäisi ottaa aina huomioon? Johon olet sitoutunut ja siten lupautunut tukemaan?

        Oikeasti?

        Mikä ******** ihmisiä vaivaa. Onko teillä edes mitään inhimillisiä tunteita? <


        Vastasin tämän kirjoittajan tekstiin. Näkemykseni ja ihmettelyni ja sen esittämiseen en tarvitse sinun lupaasi ja mitään erityisempää syytä.

        En yritä nostaa itseäni millekkään jalustalle. Sinä yrität tehdä sen, mitätöimällä kommenttini. Ja kun näitä juttuja lukee niin ei voi kuin ihmetellä, että miten tyhjää ihmisten sielun maisemat todellakin on.

        ”Lemppaan rakastamani ihmisen ulos kun se ei suostu nuolemaan minua” jne.

        Ei hyvää päivää......oikeesti? Onni onnettomuudessa lempatulle.


      • älä yleistä!
        hohhoijaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        >Aika karua "heittää ulos" kumppani, joka ei suostu tekemään sängyssä kaikkea mitä haluat. Siis se kumppani, jota sun pitäisi rakastaa ja kunnioittaa? Jonka mielipiteet ja tunteet sun pitäisi ottaa aina huomioon? Johon olet sitoutunut ja siten lupautunut tukemaan?

        Oikeasti?

        Mikä ******** ihmisiä vaivaa. Onko teillä edes mitään inhimillisiä tunteita? <


        Vastasin tämän kirjoittajan tekstiin. Näkemykseni ja ihmettelyni ja sen esittämiseen en tarvitse sinun lupaasi ja mitään erityisempää syytä.

        En yritä nostaa itseäni millekkään jalustalle. Sinä yrität tehdä sen, mitätöimällä kommenttini. Ja kun näitä juttuja lukee niin ei voi kuin ihmetellä, että miten tyhjää ihmisten sielun maisemat todellakin on.

        ”Lemppaan rakastamani ihmisen ulos kun se ei suostu nuolemaan minua” jne.

        Ei hyvää päivää......oikeesti? Onni onnettomuudessa lempatulle.

        Jos vastasit jollekin tietylle kirjoittajalle, niin miksi yleistät, että suurin osa tämän palstan kirjoittajista ei saisi sulta vihreää valoa. Aika ylimieliseltä se kuulosti. Sitten jatkat tässä viimeisessä viestissäsi, että kun luet juttuja täältä, niin ei voi kuin ihmetellä, että miten tyhjää ihmisten sielun maisemat todellakin on...ja kysymyksessä oli yhden ihmisen kommentti, jonka jälleen kerran yleistit kuvaamaan suurta osaa tämän palstan tyypeistä.

        Miksi yleensä luet tätä palstaa, jos noin laittaa muita arvostelemaan? Ja mitä se kertoo sun sielun maailmasta? Sitten olen niin kyllästynyt tuohon "ei hyvää päivää"-lauseeseen, it's so yesterday!


      • Jokaisella agenda
        älä yleistä! kirjoitti:

        Jos vastasit jollekin tietylle kirjoittajalle, niin miksi yleistät, että suurin osa tämän palstan kirjoittajista ei saisi sulta vihreää valoa. Aika ylimieliseltä se kuulosti. Sitten jatkat tässä viimeisessä viestissäsi, että kun luet juttuja täältä, niin ei voi kuin ihmetellä, että miten tyhjää ihmisten sielun maisemat todellakin on...ja kysymyksessä oli yhden ihmisen kommentti, jonka jälleen kerran yleistit kuvaamaan suurta osaa tämän palstan tyypeistä.

        Miksi yleensä luet tätä palstaa, jos noin laittaa muita arvostelemaan? Ja mitä se kertoo sun sielun maailmasta? Sitten olen niin kyllästynyt tuohon "ei hyvää päivää"-lauseeseen, it's so yesterday!

        Ei noista hohhoijattelijoista tarvitse välittää. Tulevat tälle palstalle ihmettelemään, ylimielisesti yleistävät muutaman kommentin takia suurintaa osaa koskevaksi. Sanavalinnat kuten; "hohhoijjaa, ei hyvää päivää...oikeasti" kertoo jo sinällänsä asenteesta muihin.

        Sitten topiikkiin. Vakituisen kumppanin kanssa käsillä ja suulla, uuden tuttavuuden kanssa alussa vain käsiä kayttäen. Yhden illan säätöä kerran kokeilin, mutta ei ollut mun juttu.


      • vanhanaikaista
        älä yleistä! kirjoitti:

        Jos vastasit jollekin tietylle kirjoittajalle, niin miksi yleistät, että suurin osa tämän palstan kirjoittajista ei saisi sulta vihreää valoa. Aika ylimieliseltä se kuulosti. Sitten jatkat tässä viimeisessä viestissäsi, että kun luet juttuja täältä, niin ei voi kuin ihmetellä, että miten tyhjää ihmisten sielun maisemat todellakin on...ja kysymyksessä oli yhden ihmisen kommentti, jonka jälleen kerran yleistit kuvaamaan suurta osaa tämän palstan tyypeistä.

        Miksi yleensä luet tätä palstaa, jos noin laittaa muita arvostelemaan? Ja mitä se kertoo sun sielun maailmasta? Sitten olen niin kyllästynyt tuohon "ei hyvää päivää"-lauseeseen, it's so yesterday!

        So yesterday, so last season yms. vasta ovatkin kuluneita lauseita, todellakin so last season=)


      • pupupu
        Vai niin kirjoitti:

        Minä puhuvana ihmisenä aidosti kysyisin että mistä johtuu että on vaikeuksia olla intiimisti minun kanssani enkä ottaisi hernettä heti nenään ja heittäisi pihalle. Minä olen nähnyt ihmisiä joilla on ollut vaikeuksia ja stressiä, joten tiedän että ihminen ei heti voi halutessa taipua siksi kuin sinä haluat. Se on rakkautta että voi hyväksyä rakkautensa kohteessa puutteita, joita voi korjailla matkan varrella. Se että ei heti nuole ei tarkoita sitä ettei hän rakasta sinua(ellei ehdottomasti sinun mukaasi kaiken tekeminen tarkoita rakkautta)

        No, tuossa aikaisemmin oli siis puhetta sellaisesta teoreettisesta kumppaniehdokkaasta joka ei koskaan halua nuolla tai koskea sormilla (ei ole koskaan tullut vastaan). Vaikka suhteen alussa olisi vaikeaa, sen potentiaalin voi kyllä nähdä rivien välistä. Ja asioista voi ja on hyvä puhua. :) Mutta kumppania, joka ei missään vaiheessa koe halua koskea mua, en halua. En vaan ole niin vahva, että kestäisin sitä. Lakkaisin itse aika pian haluamasta toista, koska kokisin, etten ole hänen silmissään haluttava.


      • Naaaaah
        vanhanaikaista kirjoitti:

        So yesterday, so last season yms. vasta ovatkin kuluneita lauseita, todellakin so last season=)

        "So yesterday" idiom in English language use isn't outdated. Many idioms in English language have a lot longer longevity than Finnish idioms. And that particular idiom hasn't become old fashioned yet.


      • untuvikko3
        Naaaaah kirjoitti:

        "So yesterday" idiom in English language use isn't outdated. Many idioms in English language have a lot longer longevity than Finnish idioms. And that particular idiom hasn't become old fashioned yet.

        So yesterday on niin loppuunkulunut varsinkin homopiireissä. Ihan yhtä loppuunkulunut kuin "Ei huono". Et vissiin ole pysynyt ajassa mukana tai sitten olet vain niin nuori, että et ole vielä ehtinyt näkemään maailmaa ja suomalaista homokulttuuria.


      • Alex-45
        untuvikko3 kirjoitti:

        So yesterday on niin loppuunkulunut varsinkin homopiireissä. Ihan yhtä loppuunkulunut kuin "Ei huono". Et vissiin ole pysynyt ajassa mukana tai sitten olet vain niin nuori, että et ole vielä ehtinyt näkemään maailmaa ja suomalaista homokulttuuria.

        Are you kidding me? First of all, I was not born yesterday. I'm pretty sure that I've been around as well as seen the world and experienced the gay and lesbian culture longer than you have. Secondly, I'm a native speaker of English and I know the usage of English and its idioms (both American and British English) a hell of lot better than you do.

        I'm vising my friend who asked me about this "so yesterday" idiom. I asked her why she wanted to know and she showed me this forum, translated that one previous post I responded to as "naaah" and now this last one. This what I have to say on this particular matter; I'm sure you master your Finnish and maybe your English is quite good as well. However if you're not a native speaker of English then maybe you shouldn't give me advice on the usage of its idioms to someone like me who's mother tongue is British English and native language is American English.
        I've said my piece and now I'll rest my case.
        BR,
        Alex


      • Alex-45
        Alex-45 kirjoitti:

        Are you kidding me? First of all, I was not born yesterday. I'm pretty sure that I've been around as well as seen the world and experienced the gay and lesbian culture longer than you have. Secondly, I'm a native speaker of English and I know the usage of English and its idioms (both American and British English) a hell of lot better than you do.

        I'm vising my friend who asked me about this "so yesterday" idiom. I asked her why she wanted to know and she showed me this forum, translated that one previous post I responded to as "naaah" and now this last one. This what I have to say on this particular matter; I'm sure you master your Finnish and maybe your English is quite good as well. However if you're not a native speaker of English then maybe you shouldn't give me advice on the usage of its idioms to someone like me who's mother tongue is British English and native language is American English.
        I've said my piece and now I'll rest my case.
        BR,
        Alex

        Oops a couple of brain farts in a hurry. Meant to say: "This is what I have to say...."
        "...maybe you shouldn't give advice on the usage...."
        BR,
        Alex


      • LLL40+
        untuvikko3 kirjoitti:

        So yesterday on niin loppuunkulunut varsinkin homopiireissä. Ihan yhtä loppuunkulunut kuin "Ei huono". Et vissiin ole pysynyt ajassa mukana tai sitten olet vain niin nuori, että et ole vielä ehtinyt näkemään maailmaa ja suomalaista homokulttuuria.

        "So yesterday on niin loppuunkulunut varsinkin homopiireissä....ehtinyt näkemään maailmaa ja suomalaista homokulttuuria."
        Saattaa olla suomalaisessa homokulttuurissa loppuunkulunut, mutta olin alkukesästä New Yorkissa ja siellä kuulun tuota sanontaa hämmästyttävän paljon.. Hämmästyi siksi, että Olin tätä matkaa ennen Nykissä 2009 ja silloin en kuullut sitä käytettävän niin usein kuin nyt tai olessani siellä 2004. Jotkut sanonnat tulevat ja ne kulutetaan hetkellisesti loppuun kunnes sitten tulevat uudelleen käyttöön. Taitaa olla niin, että Suomessa on sen sanonan kanssa jälkijuna eli taantumavaihe, kun siellä missä englannin kielisiä sanontoja luontevasti käytetään, se on tekemässä uutta tulemista. Yleensäkin on hieman hassua käyttää vierasperäisiä lausuntoja ja sitten mutista onko ne muodissa vai ei.


      • hohhoijaaaaa
        älä yleistä! kirjoitti:

        Jos vastasit jollekin tietylle kirjoittajalle, niin miksi yleistät, että suurin osa tämän palstan kirjoittajista ei saisi sulta vihreää valoa. Aika ylimieliseltä se kuulosti. Sitten jatkat tässä viimeisessä viestissäsi, että kun luet juttuja täältä, niin ei voi kuin ihmetellä, että miten tyhjää ihmisten sielun maisemat todellakin on...ja kysymyksessä oli yhden ihmisen kommentti, jonka jälleen kerran yleistit kuvaamaan suurta osaa tämän palstan tyypeistä.

        Miksi yleensä luet tätä palstaa, jos noin laittaa muita arvostelemaan? Ja mitä se kertoo sun sielun maailmasta? Sitten olen niin kyllästynyt tuohon "ei hyvää päivää"-lauseeseen, it's so yesterday!

        No niin kuin jo sanoin, ei mun tarvii sulle selittää miksi tänne palstalle eksyin, mutta yleistän sen vuoksi kun luin läpi nää kommentit!! Suurin osa on just sen tasosta juttua, että ei voi kuin ihmetellä.
        Ja Mistä sitä tietää minkälainen keskustelu on ennen kuin sen lukee.

        Kannattais ehkä hankkia parempi itsetunto jos tosiasioiden ääneen sanominen noin harmittaa. Tai ehkä kommentti osuikin vaan oikeaan osoitteeseen.


      • samaa mieltä
        hohhoijaaaaa kirjoitti:

        No niin kuin jo sanoin, ei mun tarvii sulle selittää miksi tänne palstalle eksyin, mutta yleistän sen vuoksi kun luin läpi nää kommentit!! Suurin osa on just sen tasosta juttua, että ei voi kuin ihmetellä.
        Ja Mistä sitä tietää minkälainen keskustelu on ennen kuin sen lukee.

        Kannattais ehkä hankkia parempi itsetunto jos tosiasioiden ääneen sanominen noin harmittaa. Tai ehkä kommentti osuikin vaan oikeaan osoitteeseen.

        Samaa mieltä minäkin. Näiden kommenttien taso on todellakin mitä on. Kommenteista paistaa myös monen huono itsetunto, otetaan nokkiin vaikka mistä, voi että...


      • untuvikko3
        LLL40+ kirjoitti:

        "So yesterday on niin loppuunkulunut varsinkin homopiireissä....ehtinyt näkemään maailmaa ja suomalaista homokulttuuria."
        Saattaa olla suomalaisessa homokulttuurissa loppuunkulunut, mutta olin alkukesästä New Yorkissa ja siellä kuulun tuota sanontaa hämmästyttävän paljon.. Hämmästyi siksi, että Olin tätä matkaa ennen Nykissä 2009 ja silloin en kuullut sitä käytettävän niin usein kuin nyt tai olessani siellä 2004. Jotkut sanonnat tulevat ja ne kulutetaan hetkellisesti loppuun kunnes sitten tulevat uudelleen käyttöön. Taitaa olla niin, että Suomessa on sen sanonan kanssa jälkijuna eli taantumavaihe, kun siellä missä englannin kielisiä sanontoja luontevasti käytetään, se on tekemässä uutta tulemista. Yleensäkin on hieman hassua käyttää vierasperäisiä lausuntoja ja sitten mutista onko ne muodissa vai ei.

        Eksyimme todellakin alkuperäisestä aiheesta, mutta...joskus katsos voi olla niinkin päin, että Suomessa ollaan jossain edellä ja siellä Ämeerikän mantereilla toisinaan jälkijunassa. Näinkin päin joskus=) Toisaalta jos on niin in löööv sinne Ämeerikän mäntereille, niin toki, miksi et muuttaisi sinne takaisin, kun kaikki on niin ihanaa ja edelläkävijöitä...=) Kaupallisen tuotteen alkuperäinen ideakin on voinut olla ihan Suomessa, mutta pian se kopioidaan ja kas vain, siitä tulee sitten niin Ämeerikkäläinen tuote. Alkuperäinen keksijä ei killinkiäkään eikä mitään kunniakaan. Joo, mutta, sähän voit jatkaa elämistä siellä mustavalkoisessa kuplassasi.

        Mitä tulee taas sanontaan: "I was not born yeasterday", sekin on aika loppuunkulunut lause. No, mutta jos on tärkeintä olla "IN" jonkun typerän hokeman perusteella, niin mikä ettei. Siitä vaan. Jos joku hakee hyväksyntää sitä kautta, niin onnea vaan matkaan! =)


      • neljä P:tä
        untuvikko3 kirjoitti:

        Eksyimme todellakin alkuperäisestä aiheesta, mutta...joskus katsos voi olla niinkin päin, että Suomessa ollaan jossain edellä ja siellä Ämeerikän mantereilla toisinaan jälkijunassa. Näinkin päin joskus=) Toisaalta jos on niin in löööv sinne Ämeerikän mäntereille, niin toki, miksi et muuttaisi sinne takaisin, kun kaikki on niin ihanaa ja edelläkävijöitä...=) Kaupallisen tuotteen alkuperäinen ideakin on voinut olla ihan Suomessa, mutta pian se kopioidaan ja kas vain, siitä tulee sitten niin Ämeerikkäläinen tuote. Alkuperäinen keksijä ei killinkiäkään eikä mitään kunniakaan. Joo, mutta, sähän voit jatkaa elämistä siellä mustavalkoisessa kuplassasi.

        Mitä tulee taas sanontaan: "I was not born yeasterday", sekin on aika loppuunkulunut lause. No, mutta jos on tärkeintä olla "IN" jonkun typerän hokeman perusteella, niin mikä ettei. Siitä vaan. Jos joku hakee hyväksyntää sitä kautta, niin onnea vaan matkaan! =)

        Olipas harvinaisen sekava viesti, joka pomppi aiheesta toiseen. Sekoitetaan kielitiedettä ja kaupallista tuotetta. Varmaan v*tuttaa, kun englannin kielen natiivi korjaa käsityksiäsi englannin kielessä käytettävistä lausahduksista. Mutta mistä tämä hyökkäys henkilöä kohtaan, joka vain kertoo useasta NY-matkakokemuksestaan ja mitä matkoillaan on kuullut?


    • 14 + 9

      Mun arvoisia ihmisiä on vain ja ainoastaan ihmiset joihin vaivaudun kiinnittämään huomioni. Kauniit, hoikat, hyvinpukeutuvat, kielitaitoiset, varakkaat ja akateemiset.
      Muut nyt vain ovat - hmm - mitä lie. Ei kiinnosta. Ja rumia juntteja on tämä maa väärällään, onneksi asun talvet muualla. Tsemppiä kuitenkin teille lyhytjalkaisille räystäspeboille. Ens kesänä yritän taas olla näkemättä teitä matkalla kesähuvilalle.

      : D

      • Höpönlöpön

        Taidat olla se juoppo huivipäinen nainen joka joskus yritti mennä mun veneeseen nukkumaan :D


      • ........

        Tää kirjoittaja oli siis huorahtavasti meikkaava kummallisen näköinen virotar ;)


    • Molempi parempi :) kumman tahansa puute varmaan alkaisi ahdistaa, samaten kaiken muun koskettelun puutekin. Todella haluaisin molemminpuolin mahdollisimman monipuolista rakastelua, vaikka kaikesta en tykkääkään, haluaisin antaa toiselle kaiken mitä hän vain uskaltaa toivoa ja ehdottaa .Ja haluaisin olla sen luoton arvoinen että saisin myös kaikki toiveet kuulla :) itselleni toisen miellyttäminen ja myös huomion saanti on se paras osa, ja minua on helppo miellyttää ja saada tulemaan jos vaan on yhtään kiinnostunut. Jos kiinnostusta ei ole, en enää kovin pitkään yksipuoliseen toimintaan lähtisi, se todella hajottaa itsetunnon ja arvostuksen :(

    • missä, missä

      Mitä tästäkin palstasta saa käsityksen lesboista, niin suurin osa lesboista on itsestään epävarmoja, huono itsetuntoisia, kokemattomia ja haluavat kuulua johonkin ryhmään tietyillä maneereilla, pukeutumisilla jne. Haetaan eleitä, pukeutumistyylejä, hokemia, joilla luullaan saavan arvostusta ja menestystä ihmissuhteissa. (Osa "lesboista" näyttäisi myös olevan binaisia, bimiehiä sekä yllätys, yllätys heteromiehiä tai muuten vaan trolleja. ) Miksi pitää kuulua johonkin joukkoon, näyttää stereotypiolta ja hakea jatkuvasti hyväksyntää muilta? Missä yksilöllisyys, terve itsetunto, onnellisuus?

    • Cleoparta

      Minä teen rakkaalleni kaikkea mitä hän haluaa ja mistä hän nauttii. Hän tekee saman minulle. On siinä käytetty sormia, suuta, kieltä kummankin puolelta. Hän on hiukan dominoiva ja minä alistuva jag olen tehnyt rakkaalleni sellaista mitä moni ei varmaan usko.
      Nautin siitä kun hän nauttii, ja jos hän nauttii siitä että nuolen hänen takapuolta niin teen sen.
      Se on rakkautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe