Jeesus jutskaa Gazan pommittajille!

Niih sit

Jeesus keskustelee Israelin kanssa näin!
Näin se menisi
tänään 23:00
J: kuulkaa Nyt teidän on hetipaikalla lopetettava nuo pommitukset! ISRAEL: meillä on oikeus puolustautua! JEESUS: voi teitä sitä te kutsutte puolustautumiseksi kun. Itse olette ensin ryöstäneet vääryydellä maat veljiltänne ettekä tahdo rauhaa! I: kyllä me olisimme rauhaa rahtoneet mutta kun he ensin pomittivat meitä ! J : te kyykäärmeen sikiöt toisia te syytätte väittäen että koska he aloittivat on TEILLÄ OIKEUS TEHDÄ SAMAA JA PAHEMPAAKIN TE VIELÄ TEETTE!!! Ettekö ole lukeneet opetuksiani : sen minkä te TEETTE YHDELLE NÄISTÄ PIENIMMISTÄ SEN TE TEETTE MINULLE! Tyhjäksi teette kaiken uskonne ja valheilla toisilta maat veitte itse ensin! Te olette osoittautuneet tekevänne Jumalasta itsellenne tekosyyn käydä veljienne vastaan ja niinkin pahoin te rikotte Isäni lakeja että katsotte voivanne UHRATA PIENIÄ LAPSIA MUKA VALHEELLA OTETUN MAAN EDESTÄ !!! Ettekö pelkää JUMALAN TUOMIOTA? Te kyykäärmeitten sikiöt? Luulettekobettä maan edestä jonka JUMALA TEILLE MUTTA MYÖS VELJILLENNE LUPASI ON TEIDÄN OIKEUS SUORITTAA IHMISUHREJA? Ei sillä JUMALAN SÄÄTÄMÄ KERTAKAIKKINEN UHRI ON AINOA JOKA TARVITAAN jumalan valtakuntaan pääsemiseksi! Te olette isästä SAATANASTA ja vääristelette teille itsellenne annettua lakia! Sen te korvaatte säännöksillä jotka ovat ihmisestä! Menkää pois teidän pahat tekonne todistivat teitä vastaan !!! ISRAEL: emme me välitä jumalan säännöksistä vaan ajamme omaa politiikkaa pysyäksemme hengissä !!! JEESUS: te olette jo kuolleita ettekä sitä ymmärrä ? Miten pimeys voisi tulla teitä pimeämmäksi tai valolla olla mitään tekemistä pimeytennevkanssa? Luuletteko että koska olette juutalaisia on sama armon alla kuinka toimitte? Menkää pois sillä totisesti teille ei armoa anneta te teette tyjäksi jumalan lait! Perintöosanne ei teitä pelasta ellette lopeta pommituksianne! Kääntykää JUMALAN LAIN KUULIAISUUTEEN JA KUUNNELKAA MITEN ENTISET PAKANAT NYT TEILLE OPETTAVAT! Totisesti jokainen sydämen ympärileikattu on nyt juutalainen ! Ei ole enää KRISTUKSESSA JUUTALAISTA JA EI JUUTALAISTA! Teidän kuviteltu perintöosanne annettiin pois vaikka olittekin esikoiskansa! Te möitte sen halvalla ja katso nyt maan saavat ne jotka pitivät perintöä kalliina! Tästä syystä Jakobin kertomus vaikka ette sitä käsittäneet! Jumala ei hyväksynyt Esaun tapaa pitää perintöään halpana kuten te juuri näin teette rikkomalla lain! Siksi maa annetaan " jakobille" joka ei ollut ensimmäinen !
VASTAA

Jatkoa vielä
tänään 23:09
JUUTALAISET: mutta meille ollaan kirjoituksissa LUVATTU TÄMÄ KOKO MAA! Peruuko JUMALA LUPAUKSIAAN ? Vaikka me tekisimme mitä olemme armon alla ja saamme anteeksi! Näin kristitytkin meitä opettivat! JEESUS: ei JUMALA PERU MITÄÄN LUPAUKSIAAN MUTTA EETEKÖ VIELÄ YMMÄRTÄNEET ETTEI jumalan valtakunta ole täällä tai tuolla en minä ole tuleva maalliseksi kuninkaaksi keskellenne edelleenkään ! Turhaan te kaikki maallista valtaa kultaa ja kunniaa odottavat sitä odotatte!!! Te käytätte tekosyynä ISÄNI OPETUKSIA MUTTA OLETTE VÄÄRISTELLEET SANOMANI KOSKEMAAN MAALLISTA SIONIA JOTTA VOISITTE MIELINMÄÄRIN TAPPAA JA VIELÄ PIENOKAISIAKIN ! Totisesti minä sanon teille ja näille kristityksi itseään kutsuville jotka näin muka siunaavat ISRAELIN HIRMUTEKOJA LUULLET TAPATTAMISELLAAN TEKEVÄNSÄ PALVELUSTA JUMALALLE : menkää pois sillä en tunne teitä !!!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen

      Amen!

    • irti ateismista

      Jumala puolustaa Israelia julmien ateistipakanoiden hyökkäyksiltä.

    • 1213

      "Näin se menisi..."

      Olen eri mieltä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe