Stringit eivät kuulu teineille

Tyttö 17v.

Siis ystäväni olivat aivan "kauhistuneita" kun kerroin etten voi sietää stringejä. He väittävät, että ne tuntuvat paremmalta päällä kuin pikkuhousut. En ole koskaan pitänyt stringejä päällä enkä tule pitämään! Minusta stringit ovat kevytkenkäisen naisen "asuste". Olen aina pitänyt stringejä strippareiden ja prostitoitujen juttuna, ne eivät ole teinien pukineita! (Paitsi tietynlaisien teinien...) Tulkaa joku nyt minun puolelleni tässä asiassa!

29

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghtdrntj

      minä tulen. ovat ne okei jos kumppanin kanssa haluaa kokeilla jotain uutta, mutta aika rivot jos kulkee niissä ihan ihmisten ilmoilla

      • Tyttö 17v.

        No joo, ehkä joihinkin roolileikkeihin sopisivat, mut ei muuten!


      • Tyttö 15v.

        Olen samaa mieltä AP:n kanssa mutta en leimaa stringejä käyttäviä teinejä huoriksi, eri asia jos teini käyttää niin matalia housuja että stringit näykyvät ylhäältä, housujen rajan yläpuolelta.

        En suosittele stringejä kenellekkään ihan terveyssyistä:
        http://www.iltalehti.fi/terveys/2013101817621988_tr.shtml

        Ja kuinka tiukkoja housuja pitää käyttää että tavallisten alushousujen rajat näkyvät?!
        Joskus sitä miettii mihi tää maailma on menossa. Pian varmaa 13v laulajat tekee samanlaisia videoita kuin Nicki Minaj Anaconda tai tavalliset teinit julkaisee netissä samanlaisia kuvia
        https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRJ46moS8-AK0OCUYwNs3KzFN5kMo1Ll5gmohftilGOeRCQb9Q8


    • eva.......

      Oon kyllä erimieltä kanssasi, ei voi mitään.

      • Tyttö 17v.

        Miks, mokä niissä on niin erikoista ja hienoa. Tykkäättekö tuntea itsenne "huorahtaviksi"? Ihan hyvässä mielessä puhuessa.


      • Tyttö 17v.
        Tyttö 17v. kirjoitti:

        Miks, mokä niissä on niin erikoista ja hienoa. Tykkäättekö tuntea itsenne "huorahtaviksi"? Ihan hyvässä mielessä puhuessa.

        *mikä


      • Yksi ihminen
        Tyttö 17v. kirjoitti:

        Miks, mokä niissä on niin erikoista ja hienoa. Tykkäättekö tuntea itsenne "huorahtaviksi"? Ihan hyvässä mielessä puhuessa.

        No itse käytän kaikennäköisiä alusvaatteita, stringit ovat siinä missä muutkin. Mun mielestä ne on kuitenkin huomattavasti monia alushousuja mukavammat, koska niissä ei ole inhottavia reunoja jotka sitten kiertyy ylös, kuten esim hipstereissä. Sen lisäksi mun mielestä näyttää epäsiistiltä, jos alushousut tai niiden rajat vilkkuu, joten stringit estävät tämäkin. Ja minkä takia stringeistä huorahtava olo tulisi? Eihän niitä kukaan nimen omaan huomaa :D Mulle ainakin enemmän huora olo tulis, kun tiedän että mulla on hyvä perse, ja jos mulla farkkujen alta näkyis selvästi alushousujen rajat, kiinnittäisin enemmän ihmisten huomiota -> esittelen tietoisesti persettäni. :D


      • pls dont
        Tyttö 17v. kirjoitti:

        Miks, mokä niissä on niin erikoista ja hienoa. Tykkäättekö tuntea itsenne "huorahtaviksi"? Ihan hyvässä mielessä puhuessa.

        Miksi leimaat stringejä käyttävät tytöt huoriksi?? Jokainen pitää päällään mitä tahtoo ja mikä tuntuu mukavalta.


      • think twice
        Tyttö 17v. kirjoitti:

        *mikä

        Siinä ei ole mitään huorahtavaa, jos pitää stringejä.
        Ainoa syy miksi itse pidän niitä on se, ettei alushousujen rajat näy housujen läpi.
        Se vasta oksettavaa onkin.


    • Sori ei pysty

      Mäkin oon kyllä nyt erimieltä tästä asiasta :D

    • Minkä takia seksualisoit tavallisia alusvaatteita?

      • Thesamegirlasbefore

        Koska en pidä niitä tavallisina


    • ada e' aurora

      En kyllä tunne itseäni mitenkään huorahtavaksi, vaikka olen 15-vuotias ja käytän stringejä. Mitä huorahtavaa siinä on, kun eihän niitä kuitenkaan kukaan muu ole näkemässä kuin minä itse? Poikaystävän seurassa pitäytyisin ehkä kuitenkin hipstereissä vielä tässä iässä, vaikka en nää stringeissäkään mitään pahaa.

      Itse käytän stringejä ihan vain mukavuuden ja "käytännöllisyyden" (= ei näy rajoja) vuoksi. Periaatteessa et voi puhua puolesta etkä vastaan, ellet ole niitä kokeillut.

    • poika141414141414141

      Täysin samaa mieltä

    • mäainakikäytän

      No mitäs vittua se ihmisiä haittaa jos eivät sieltä näy ja sitten kun on hetki milloin housut riisutaan niin luulisi että siinä ne seksikkäiltä saakin näyttää!

    • Mies 21v.

      Hei AP!

      Olet oikeassa, stringit on alunperin suunniteltu prostitoituneille ja strippareille koska he haluavat helpottaa seksiä niiden pienen koon takia.

      Tyttöystäväni aikanaan käytti yläasteella niitä ja rumat olivat. Mielestäni pikkuhousut ja hipsterit menevät naisen pyllyn koon takia paremmin matkassa.

      En ymmärrä miksi osa teineistä edes tykkää niistä. Hirveän näköiset sitä paitsi. Narunpätkä perseessä.

      Stringit helvettiin!

      • MITÄH!!!

        P@ska puhetta. Stringit on yli 2000 vuotta vanha keksintö ja olivat alunperin miesten alusvaate. Ja ovat nykyään myydyin alusvaate, koska ovat huomaamattomat... Eli ap:n kannattaa jatkossa laittaa vaikka housut jalkaan, kun lähtee ovesta ulos. Niin ei tule niin huorahtava olo...


    • sateenkaaripläjäys

      Ap on katkera ruma huora jolle pojat eivät munaa anna.

      • boyson

        Stringit on sexyt,eihän alusasuilla esiinnytä,kun vaan kenelle niitä haluu näyttää.
        Samoin pojilla stringit ja jocktrapit on ihan hot.
        On tosi kiihottavaa,ku jätkä riisuu farkkunsa ja alla onkin jockstrapit...vau.


    • MINECRAFT RULAA

      Puhutaanko nyt minecrafting stringeistä, joita saa hämpiksistä.

    • ...

      Itekin oon 16-vuotias tyttö ja käytän stringejä ja pitsisiä alushousuja. Ei näy rajat ja mukavat päällä, urheillessa trikoissa ei näy rajoja yms. Stringejä käyttävät eivät ole huoria, tai jos ovat niin kaikki ystäväni ja minä myös oltas huoria kans. Taitaa olla aika epäkypsää porukkaa kirjottamassa täällä, sama asia kuin että homous on sairaus...

      • Mukavammat

        Niinpä ja ei taida porukka täällä tietää mitä huorat on jos yhden alusvaatteen takia on huora.. itsekkin olen ihan perus 15v tyttö jonka mielestä stringit ovat paljon mukavammat!


    • 8389032

      Mun on pakko pitää niit, kun muista näkyy rajat läpi ja jos meidän koulussa joku näkee rajayt nii ruvetaan kiusaa. D:

    • *huokaus*

      Stringejä käytetään kun ei halua ettei normaalimuotoisten pikkuhousujen raja näy läpi housuista. Ei stringit ole pelkästään strippareiden juttu, ei niitä alun perin siihen tarkoitukseen ole keksittykään.

      Onko teillä järkeä yhtään päässä?

    • Well Done!

      Eli siis kaikki ystäväsi ovat huoria ja liikut huoraporukassa?

    • stiringitvaialkkarit

      Mielipiteensä kullakin
      Mun mielipide: stiringit vai normi alkkarit? Hame vai housut? Päätä ite kummast tykkäät enemmän, mun mielest stiringeis ei oo mitää vikaa.

    • Anonyymi

      Kaikki saa käyttää mitä alusvaatteita haluaa.

    • Anonyymi

      Minun 16v tyttöystävä käyttää stringejä ja ei oo sellainen, olen hänen ensimmäinen. Ostin hänelle lahjaksi ekat stringit ja hän nykyään ostaa itse.
      Eilen käytiin syömässä ku halusin piristää häntä, sinne meni 130 euroa:D

      • Anonyymi

        Minsta myös kiva kun hän saattaa olla joskus koko päivän pelkästään niissä meidän kotona, joskus jopa koko viikonlopun.
        Ihana näky.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe