talvi tulossa.

Palstavahti Kuopiost

Kysyn teiltä, jos on rumatikki , niin joko olisi aika laittaa kaara talviteloille?
Tuleeko vielä syksymmällä rumatikki kelejä

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vielä kysyn

      olen Reino keski-Suomesta. äänet pääni sisällä vaatii minua lähettämään tänne rumatikki viestejä jatkuvasti . mitä teen,kun kukaan ei autaminua?

    • En tiedä rumatikista mutta Trumalla pärjää kunnon ajopelillä vielä 30 asteen pakkasella eikä sen kylmempää oikein kaipaakaan. Truman vuoksi ei auto talviteloille kaipaa, se on testattua ja tosiasiaa jo 15 vuoden testausajalla. Koko ajan vaan on homma parantunut auto autolta.

      Rumatikkihörhöt saisivat poistua jollekin mielenterveyssivustolle! Sieltä saanee paremmin apua tuohon rumatikkiongelmaanne.

      • Tyäeläkeläinen

        Rumatikki on ainoa kunnon arktisiin oloihin tarkoitettu puhallin,meillä on kuustonninen c malli.ei tarvi olla edes kolmosella -36c pakkasessa tuo Rumatikki.sisällä on tasaisia lämpöasteita tuon puhalluksen vuoksi


      • Eläke kuin eläke
        Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Rumatikki on ainoa kunnon arktisiin oloihin tarkoitettu puhallin,meillä on kuustonninen c malli.ei tarvi olla edes kolmosella -36c pakkasessa tuo Rumatikki.sisällä on tasaisia lämpöasteita tuon puhalluksen vuoksi

        Täällä Reino uskottelee olevansa työeläkeläinen, todellisuudessa Reino on eläkkeellä mielenterveysongemiensa vuoksi.


      • Joksulta utelen?
        Eläke kuin eläke kirjoitti:

        Täällä Reino uskottelee olevansa työeläkeläinen, todellisuudessa Reino on eläkkeellä mielenterveysongemiensa vuoksi.

        Palstavahtijoksu virkeänä Reinostansa,mutta otappa Joksu kantaa Rumatikkin talvikäytössä.


      • Hyvä Suomi!
        Eläke kuin eläke kirjoitti:

        Täällä Reino uskottelee olevansa työeläkeläinen, todellisuudessa Reino on eläkkeellä mielenterveysongemiensa vuoksi.

        Kyllä Suomi heikoimmistaankin pitää huolta, kuten tuo Reinonkin tapaus todistaa.
        On ilmaiset lääkkeet (jotka tosin Reinolta jäävät useimmiten ottamatta!), yhteiskunta maksaa asumisen ja netin, ja ruokapalvelu kantaa ateriat eteen. Mikäpä on Jokisen ollessa, niinpä Reino voikin keskittyä täysillä Rumatikki-viestiensä kirjoitteluun!


      • Reino täsmentää
        Hyvä Suomi! kirjoitti:

        Kyllä Suomi heikoimmistaankin pitää huolta, kuten tuo Reinonkin tapaus todistaa.
        On ilmaiset lääkkeet (jotka tosin Reinolta jäävät useimmiten ottamatta!), yhteiskunta maksaa asumisen ja netin, ja ruokapalvelu kantaa ateriat eteen. Mikäpä on Jokisen ollessa, niinpä Reino voikin keskittyä täysillä Rumatikki-viestiensä kirjoitteluun!

        Kyllä tuohon naurunappula-sivuston selaamisen kuluu aika paljon aikaa. On se vaan niin hauska!


    • Talvivarustus

      Sitten kun kelit menee syksyllä pakkasen puolelle ja siitä Vappuun on Truma lämmitteisten koppien talviteloilla oloaika. Jotkut nuukat yrittää toisin väittää, vaikka tietävät laskettelurinteissä olevien kausipaikkalaisten koppien olevan nestekeskuslämmitteisiä. Kuka sitä nyt lämmitysjärjestelmän nuukuuden takia lentsussa köhisi.

      • Rumatikillä

        Meillä puhallellaan Elnakkia Rumatikillä,suvellä reissattu paljonkin


      • Ja vielä kerron
        Rumatikillä kirjoitti:

        Meillä puhallellaan Elnakkia Rumatikillä,suvellä reissattu paljonkin

        olen siis Reino keski-Suomesta. äänet pääni sisällä vaatii minua lähettämään tänne rumatikki viestejä jatkuvasti . mitä teen,kun kukaan ei autaminua?


      • Joksu Reinosta
        Ja vielä kerron kirjoitti:

        olen siis Reino keski-Suomesta. äänet pääni sisällä vaatii minua lähettämään tänne rumatikki viestejä jatkuvasti . mitä teen,kun kukaan ei autaminua?

        Palstavahti Joksu jankuttaa kaveristaan Reinosta ja palstan avannut kyseli Rumatikin talviteloillepanosta.


      • Olisiko kerrottavaa

        Kyllä palstavahtian sattuu , kun asioita täällä kysellään.
        Onko Joksúlla muuten rumatikistä kokemusta talvella.?


      • Aspiriini auttaa
        Olisiko kerrottavaa kirjoitti:

        Kyllä palstavahtian sattuu , kun asioita täällä kysellään.
        Onko Joksúlla muuten rumatikistä kokemusta talvella.?

        Ota Reino aspiriini, niin ei sitten niin kovasti satu!


      • Mun kysymys
        Olisiko kerrottavaa kirjoitti:

        Kyllä palstavahtian sattuu , kun asioita täällä kysellään.
        Onko Joksúlla muuten rumatikistä kokemusta talvella.?

        Miten saakin mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä kahteen lauseeseen?


      • Kuopion Ritke
        Mun kysymys kirjoitti:

        Miten saakin mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä kahteen lauseeseen?

        Samaa myös minä ihmettelen. Aspiriini ??


      • Osaa se
        Mun kysymys kirjoitti:

        Miten saakin mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä kahteen lauseeseen?

        Sehän nyt ei ole Reinolle mikään konsti, Reinohan saa sopimaan yhteen sanaankin jo useampia virheitä!


      • Palstavahti Joksu
        Kuopion Ritke kirjoitti:

        Samaa myös minä ihmettelen. Aspiriini ??

        Olen huomannut, että rumatikki on hyvä marjan poiminnassa, Rumatikillä on hyvä puhaltaa roskat marjoista pois.


      • Lyhytlamppu Joksu
        Osaa se kirjoitti:

        Sehän nyt ei ole Reinolle mikään konsti, Reinohan saa sopimaan yhteen sanaankin jo useampia virheitä!

        Kyllä tahmoo taas pämmyssäni !!!!


      • Totta tuo
        Lyhytlamppu Joksu kirjoitti:

        Kyllä tahmoo taas pämmyssäni !!!!

        Se on pantu kyllä merkille, Reino!


      • Hyvä Joksu
        Totta tuo kirjoitti:

        Se on pantu kyllä merkille, Reino!

        Hyvä Joksu , sinäkin alat jo ymmärtämään vajavaisuuttasi. Taidat jo päästä ensivuonna Niuvan korkeakoulun toiselle luokalla.


      • Turha luulo
        Hyvä Joksu kirjoitti:

        Hyvä Joksu , sinäkin alat jo ymmärtämään vajavaisuuttasi. Taidat jo päästä ensivuonna Niuvan korkeakoulun toiselle luokalla.

        Ei Joksu mitään ymmärrä, jos ymmärtäisi niin eihän se olisikaan Reino!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe