Turkki maailman 6. suosituin turistikohde

tilastotietoa

Turkki maailman 6. suosituin turistikohde viime vuonna

Matkailijoiden määrä viime vuonna: 37,8 miljoonaa

Eli höpöttäkää mitä höpötätte, sen lisäksi että Turkki on suomalaisten suosiossa, niin myös koko maailman suosiossa, esim täälläkin kovasti kehuttu kreikka ei yllä kärkikymmenikköön

26

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levisone I

      Ei velvoita millään lailla pitämään suomalaisten naisten käyttäytymisestä tämän palstan pääaiheessa, Alanyassa. Seksi- ja pedoturismi ei olekaan muun maalaisten miesten tai naisten pääsyy matkailuun Turkissa.

      • levisonni asialla

        Mistäs levisonni sen tietää?


      • Sonnipasonni

        Tarvis varmaan tehrä jotain Suomisonneille kun pedofilleina näkyvät maailman tilastoissa....vai mistä on kyse?


      • vähän jo liikaa
        Sonnipasonni kirjoitti:

        Tarvis varmaan tehrä jotain Suomisonneille kun pedofilleina näkyvät maailman tilastoissa....vai mistä on kyse?

        Missähän sellainen tilasto on ,jossa Suomisonnit on pedofilleina ,oliko vain sinun pääsäsi sellainen tilasto.


    • Matkustan Turkkiin

      Juu. Suosittelen Turkkia.
      Ei kerjäläisiä, ei "senegalin kultaa".
      Siistiä kaikkialla ja
      huomattavasti edullisempaa kuin Kreikassa (tosin sitä samaa turistikrääsää).
      Dolmusbussit edullisia.
      Kyllä Kreikka on ok, Turkki paljon parempi.

      • onko parenpi

        Siistiä kaikkialla ,no ei todellakaan ole ,pääkatu on ainoastaan siisti ,muualla ei kylläkään voi puhua siisteydestä. Kyllä Alanyassa kerjäläisiä on .


    • Mua etoo

      Turkki on hieno ja siellä asuu ystävällinen kansa. Vastenmielisintä on suomalaisten naisten huono käytös ja kaikintavoin moukkamanen olemus, epäsiisti ja tyylitön pukeutuminen, äänekkyys, humalahakuinen kännääminen ja yleisesti heikko moraali.

      • On niin komeitakin

        Menenkin Turkkiin yleensä ihailemaan suomalaisten miesten hienostunutta käytöstä charmikasta pukeutumista. Naisista en niin piittaa.


      • jaakko3
        On niin komeitakin kirjoitti:

        Menenkin Turkkiin yleensä ihailemaan suomalaisten miesten hienostunutta käytöstä charmikasta pukeutumista. Naisista en niin piittaa.

        Pidemmän päälle vähemmän komea mutta luotettava, rehellinen ja kunnollinen on turkkilaista komeaa mutta epärehellistä, pettävää ja hakkaavaa parempi valinta. Kerran on toki monet kokeilleet ja palanneet aitton ja oikeaan Suomi-mieheen.


      • Rehti?
        jaakko3 kirjoitti:

        Pidemmän päälle vähemmän komea mutta luotettava, rehellinen ja kunnollinen on turkkilaista komeaa mutta epärehellistä, pettävää ja hakkaavaa parempi valinta. Kerran on toki monet kokeilleet ja palanneet aitton ja oikeaan Suomi-mieheen.

        Nythän täällä on moitittu suomalaisten naisten pukeutumista, unohtaen sisäinen kauneus. Samaan henkeen siis Suomi-miehelle kommenttia. Huonosta pukeutumisestaan huolimatta hän osaa myös hakata naisia.


      • hhhhhhhh
        Rehti? kirjoitti:

        Nythän täällä on moitittu suomalaisten naisten pukeutumista, unohtaen sisäinen kauneus. Samaan henkeen siis Suomi-miehelle kommenttia. Huonosta pukeutumisestaan huolimatta hän osaa myös hakata naisia.

        Hakkaamistako ei turkinmies osaa ,siellä on varmasti moninverroin enemmäm perheväkivaltaa ,kuin suomessa.


      • jaakko3
        Rehti? kirjoitti:

        Nythän täällä on moitittu suomalaisten naisten pukeutumista, unohtaen sisäinen kauneus. Samaan henkeen siis Suomi-miehelle kommenttia. Huonosta pukeutumisestaan huolimatta hän osaa myös hakata naisia.

        Taas näitä typeriä puolustautumisia. Tämä on Alanya-palsta. Jos alanyalainen turkkilainen hakkaa ja pahoinpitelee sisartaan, lapsiaan, vaimoaan ja jalkavaimojaan, niin helpottaako uhrien olotilaa se, että Perä-Hikiän Pena läpsii kännipäissään Martaansa lypsyhanskoilla?


    • Parasta Lokantoissa

      Turkki = hyvää ruokaa. Palican dolmasi, Imam bayildi, Tokat. Ruokajuomaksi Ayran. Jälkiruokana Kazandibi.

      • Baklavaa nam nam

        Baklavaa nam nam


      • Elma = Omena
        Baklavaa nam nam kirjoitti:

        Baklavaa nam nam

        Ja teetä. Marketeissa on monia makuja, ja ihan myös pussiteetä. Paljon makuja.


      • Turkkiin uudestaan

        Kenkiä & asusteita, vaatteita, kodintekstiilejä.


      • ........
        Turkkiin uudestaan kirjoitti:

        Kenkiä & asusteita, vaatteita, kodintekstiilejä.

        Kenkiä jus joo ,jotka hajoaa jo kättelyssä.


      • Turkkiin uudestaan
        ........ kirjoitti:

        Kenkiä jus joo ,jotka hajoaa jo kättelyssä.

        Pisteille en yleensä vastaa.
        Nahkakengät, kyllä kestävät käytössä vuosia. Laatu maksaa vähän enemmän. Ei mitään feikkimerkejä. Ihan Turkkilaista tekoa. Hyvät ja kauniit, juhlaleningin parina. Tosin sateella en parhaita kenkiäni käytä :)


    • Turkkitietoa
    • olen käynnyt kummassakin maassa mutta Kreikka voittaa! Ehkä se on ettei kreikkalaiset tule"hulluksksi" kun näkee ja kuulee että olet suomalainen. Turkissa ei hetken rauhaa, ei edes syödessä!Ei aina piti joku tarjoilija änkäytyä puhumaan näin ei ole käynnyt Kreikassa! Olen 45v ja käynnyt kummassakin maassa muutaman kerran mieheni kans silti ei Turkissa saatu edes syödä rauhassa!

      • tuore kokemus

        Juuri olin 2 viikkoa alanyassa ja aivan rauhassa söimme. Tosin emme kertaakaan siinä rantakadulla tai basaareilla. Pikku kävelymatka ja upeat ruuat 15-25 liiraa koko hela hoito. Mutta niissä paikoissa ei äkkiä tarjoiltu, ja hyvä olikin. Oli niin kuumat viikot yötä päivää, että edes tuli 10 min kropasta hikenä ulos..kreikassa myös käyty x monta, ja rauha sielläkin kun turistirysät välttää


      • edelline
        tuore kokemus kirjoitti:

        Juuri olin 2 viikkoa alanyassa ja aivan rauhassa söimme. Tosin emme kertaakaan siinä rantakadulla tai basaareilla. Pikku kävelymatka ja upeat ruuat 15-25 liiraa koko hela hoito. Mutta niissä paikoissa ei äkkiä tarjoiltu, ja hyvä olikin. Oli niin kuumat viikot yötä päivää, että edes tuli 10 min kropasta hikenä ulos..kreikassa myös käyty x monta, ja rauha sielläkin kun turistirysät välttää

        Puhelin vääntää kirjoituksia, siis ei mitään alko-tuotteita niissä ravinteleis ja EFES pukkaa ihosta läpi etc. Liian kuuma oli yötä päivää, musamat oli lämmöt Suomessakin melkein, kuka näistä keleistä niin tietää. Mut turkki ok, ja rauha kaikille normaaleille suomi-turisteille siellä. Uskomatonta puppua muutamat tällä palstalla vääntää. Ei minkäänlaista todellisuutta vastaa, ei niin suomalaisten naisten tai miesten käyttäytymisestä.


      • Siis Turkkiin

        Hessuliinalle hyvää matkaa Kreikkaan.
        Kyllä minä menen Turkkiin seuraavaksi. Viitisen kertaa olen siel käynyt, ja ihan olen aina saanut rauhassa kulkea ja syödä.
        Mahtaako johtua omasta olemuksesta ja käytöksestä? En jää toljottamaan, kuljen vaan. Syödessäni katson lautasta ja ruoka-annosta. Vastaan lyhyesti, kun kysyvät, miten maistuu. En ala jaarittelemaan.

        Kyllä ihmettelen Hessuliinan kokemuksia Turkissa.

        Tampereella käydessä paljon hankalampaa: Kerjäläisiä joka korttelissa, ravistamassa kertakäyttömukejaan. Ja niitä hihhuleita, Unicefin ja Greenpeacen yms, liiveissään, eivät anna ihmisten kulkea rauhassa, vaan hyppivät eteen kyselemään, onko aikaa...


      • tuore kokemus
        Siis Turkkiin kirjoitti:

        Hessuliinalle hyvää matkaa Kreikkaan.
        Kyllä minä menen Turkkiin seuraavaksi. Viitisen kertaa olen siel käynyt, ja ihan olen aina saanut rauhassa kulkea ja syödä.
        Mahtaako johtua omasta olemuksesta ja käytöksestä? En jää toljottamaan, kuljen vaan. Syödessäni katson lautasta ja ruoka-annosta. Vastaan lyhyesti, kun kysyvät, miten maistuu. En ala jaarittelemaan.

        Kyllä ihmettelen Hessuliinan kokemuksia Turkissa.

        Tampereella käydessä paljon hankalampaa: Kerjäläisiä joka korttelissa, ravistamassa kertakäyttömukejaan. Ja niitä hihhuleita, Unicefin ja Greenpeacen yms, liiveissään, eivät anna ihmisten kulkea rauhassa, vaan hyppivät eteen kyselemään, onko aikaa...

        Turkin Alanya olisi todella kiva lomapaikka, kun vaan jo elähtäneiden suomalaisnaisten siveetön ja promiskuiteettinen käytös saataisiin kitkettyä pois. Tämän ongelman poistaminen on kaikkien etu. Jos tunnet tällaisen seksi- tai pedomatkaajan, niin Gambiaan tai Dominikaaniseen ohjaaminen olisi hyvä asia. Matkatoimistotkin voisivat herätä ja alkaa suoraan markkinoimaan tällaisia matkoja, joissa voi ostaa vieläkin nuorempia lapsia vanhoille kääköille. Alanyassa joutuu tyytymään sellaiseen 20-30 vuoden ikäeroon ja alimmillaan n. 15-vuotiaaseen


      • meitä on moneksi
        Siis Turkkiin kirjoitti:

        Hessuliinalle hyvää matkaa Kreikkaan.
        Kyllä minä menen Turkkiin seuraavaksi. Viitisen kertaa olen siel käynyt, ja ihan olen aina saanut rauhassa kulkea ja syödä.
        Mahtaako johtua omasta olemuksesta ja käytöksestä? En jää toljottamaan, kuljen vaan. Syödessäni katson lautasta ja ruoka-annosta. Vastaan lyhyesti, kun kysyvät, miten maistuu. En ala jaarittelemaan.

        Kyllä ihmettelen Hessuliinan kokemuksia Turkissa.

        Tampereella käydessä paljon hankalampaa: Kerjäläisiä joka korttelissa, ravistamassa kertakäyttömukejaan. Ja niitä hihhuleita, Unicefin ja Greenpeacen yms, liiveissään, eivät anna ihmisten kulkea rauhassa, vaan hyppivät eteen kyselemään, onko aikaa...

        Siis Turkkiin vain tuijottamaan ruokalautasta ja kävelmään nokkapystyssä ohi. Sainpahan ainakin hyvät naurut tästä viestistä.


    • Eila Lappi

      KARVARANNE PANEE KAIKKEA MIKÄ LIIKKUU!!!


      JA KUPPA TULEE KANSSA(MUUT TAUDIT)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe