ES Jonneksi haukkuminen

Jonne(?)

Eli siis minua on alettu haukkumaan ES Jonneksi vaikken edes juo energiajuomia tai muuta vastaavaa, enkä mielestäni edes käyttäydy mitenkään jonnemaisesti tai mitään, eli siis antakaa jotain hyviä ohjeita että mitä sanon vastaan kun seuraavan kerran minua haukutaan jonneksi

15

205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgdhbdbt

      sano sille että ''äläpä jonneile''

      • Jonne(?)

        Tuo kuullostaa oivalta ''vastalauseelta''


    • SoSad

      Just tollee kysy niiltä seuraavaks että mitäs jonneilet tai jotain vastaavaa.

      • Tämä. ^ mutta tavallaan vähän ihmettelen, koska miellä ainakin nimitys tulee lähinnä juuri energiajuomien juomisesta..?


    • jonne-ei-jonne

      No vaiha liian isot hupparut sopiviin ja dc sämpylåkengänt pois

      • Jonne(?)

        Kuule mie olen ihan verkkarihousuissa ja t-paidassa (ja lenkkareissa)


    • se aito es jonne !:)

      onko se niin kauheeta!?

      • annoj1234

        "se aito es jonne" - se voi olla, että elämäsi suurin meriitti on olla jonne.

        Kannattaa keskittyä kouluun yms. - säälittäviä ne, jotka vielä aikuisena ratsastavat jonne-maineella...mutta ehkäpä jonneja on aina ja meidän pitää suhtautua heihin ymmärtäväisesti...voi ressukkaa yms. "tuolle tasolle se meidän poikakin jäi" yms.

        Sama ongelma niilläkin jotka ovat koulukiusaajia...aikuisena ihminen sitten muistetaan näistä teoista...


    • akdhfurguhyhth

      Älä käytä sosiaalisen median slangia, herjaaja. Melkein kiristelen hampaita kiukusta, kun huomaan, että joidenkin (epä)sosiaalisista medioista oppima nettislangi siirtyy jopa tv- studioihinkin; siellä nuoret jolpit ikäiseni toimittajat puhuu ihan YLE:ssakin tyyliin, että muka koko kansa tietäisi mitä tarkoittaa vaikkapa sana "trolli", selvittämättä mitä sanalla tarkoitetaan tietämättömille tv:n katsojille. Siellä ne istuu läppäreidensä kanssa; naurettavimmat jopa samaan aikaan, kun pitäisi juontaa suoraa tv- lähetystä ja sama pässi porukka, jolla on mielipide joka asiaan ja jotka sangen pieni määrä ihmisiä viettää kaiken aikansa vaikka Facebookeissa, on siellä sitten "kommentoimassa" suoraa lähetystä. Mä en ole koskaan kirjoittanut mihinkään lehteen tai mihinkään, mutta melkein tekisi mieli kirjoittaa joskus nimelläni vaikka valtakunnan suurimpaan päivälehteen, että nettiherjan mahdollistavat valvomattomat nettifoorumit ja että herjatuksi voi joutua kuka tahansa, vaikkei ketään kiusaisi - oma kokemukseni ja totuus ainakin minun nettikäytöksestäni on, että en todellakaan ikinä ole kiusannut ketään. En ole kirjoitellut nimellä tunnistettavasti missään yksityisasioita. Enkä ikinä levittele kenenkään asioita internetissä tai missään. Ja vielä maan pääministerinäkin on narsistinen neliviiskymppinen, jonka mielestä ei vaikuta naurettavalta, että tyypistä julkaistaan lehdissä kuvia, joissa se samalla aikaa kuvailee kännykkäkamerallaan itseään, kun sitä lehtikamerat kuvaa.


      Erittäin yksinkertainen vinkki, jonka minä opin 1980-luvulla peruskoulussa kirjoittamisesta ja mielipiteen illmiususta: kun sinä kirjoitat nimettömälle foorumille tolleen naamattomasti esiintyen keskustelunaloituksen, viestisi sisällön tulee sisältää 1.) kuvauksen siitä, mitä olet koska täällä en tiedä kuka on jonne ja kuka ei enkä tunne yhtäään jonnea, 2.) perustelusi miksi laadit keskustelunaloituksen ja lisäksi 3.) sinun tulee myöhemmin jos omaan aloittamaasi keskusteluketjuusi palaat ja jos kirjoittelet niin lyhyitä viestejä, ettei sinua käsialasta voi tunnistaa, esiintyä ainoastaan samalla nimimerkillä ketjussa, jolla olet aloituksenkin laatinut. Lisäksi on suotavaa, että kommentoit ketjuusi kirjoittaneelle jotakin, en minä täällä huvikseni kommentteja kirjoittele, vaan oletan että kun olen keskustelupalstalla, sitten aloitusten laatijat myös valaisevat minulle asiaansa lisää.


      Jos siitä syystä olet Suomi24-palstalla, että haluat kiusata jotakuta, et siinä tapauksesss kuulu kirjoittamaan minnekään internetin palstoille mitään, mikäli ja jos niin on. Enkä halua keskustella ainakaan alaikäisten kanssa missään Suomi24-palstoilla. Enkä alaikäisiksi tekeytyvien rikollisten tai poliisiviranomaisten kanssa.

      Kyllä ne lapset ja nuoret, joilla mediakritiikkitaitoja on, osaavat olla kommentoimatta ihan mihin sattuu internetissä.

      • Jonne(?)

        mitä


      • Äiä

        Koita kestää


    • No onneks olkoon! Tervetuloa internettiin! Ekaa kertaako täällä haahuilet? Nytten se kone kiinni!

    • Voit kertoa, että parempi sekin kuin Vesa-Matti Loirin surkeat sketsihahmot.

    • allu4444

      Tuo "äläpä jonneile" on hyvä. Älä puhu muuta ja hoe tota samaa:)

      Harjoittele vaikka peilin edessä, että saat sanottua sen oikein miehekkäästi.

      Mun kaverin miehelle haastettiin nuorempana aina riitaa - on pitkä mies ja kaikki sitä päätä lyhyemmät tulivat urputtamaan. Kerran tällainen urpo pyysi sitä tappelemaan - kaverin mies lähti (olis saanut yhdellä iskulla ukon maahan). Tyyppi otti kumminkin silmälasit pois ja pyysi kaverilta "että älä lyö lujaa..."

      Naurattaa vieläkin...kaverin mies on karsean näköinen (pitkä kaljupää) jolla on paha katse, mutta lämmin luonne ja sydän:)

    • 1+7

      Luulen että se es-jonneksi haukkuja on enemmän jonne. Ei tollasista kannata välittää, koska ei ne tosissaan kiusaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe