Osaaks kukaan suositella puhelinta seuraavilla

KIITOKSIA KAMALASTI!

ominaisuuksilla;
- dual sim
- ram 2gb (tai 1gb tai 3gb)
- koko 4,5-4,8" (jopa 5,0", ei suurempaa)
- musta
- android
- tyylikäs
- hinta ei ole ratkaiseva
- joku suuri merkki mielellään
- kaksoiskamera, pääkamera saa olla hyvä, yli 10mb
- mielellään suomalainen käyttöjärjestelmä..
- japanilainen, korealainen, (kiinalainen)

30

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gekko

      Samsung Galaxy s4 Mini Duos tai Samsung galaxy s5 mini.
      '
      Jälkimmäinen jos dual-sim ei ole niin tärkeä.

    • napa_rinkula

      Itse suosittelen Samsung Galaxy Trend Plussaa.

    • Siinä ei ole tupla sim paikkaa.

      • napa_rinkula

        Ei se haittaa.


    • Aloittajaa voi haitata sillä hän toivoo sellaista Android luuria.

    • shaqi

      Ei ole suomalainen käyttöjärjestelmä eikä dual sim ja näyttö on 5.5 tuuma, mutta on tyylikäs ja tällä hetkellä todennäköisesti paras Android älypuhelin

      http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19844/dsvbr/LG-G3-Android-puhelin-16-Gt-musta

      http://mobiili.fi/2014/08/19/arvostelussa-lg-g3-androidien-lippulaivaalypuhelin/

      http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2014/07/24/lg-g3-arvostelu

    • Ei ole aivan paras mutta ihan hyvä muuten. Tosin siinäkään ei ole dual sim paikkaa jota aloittaja hakee.

      • tietäjä.

    • ap...

      Haen joo dual sim puhelinta, kahden pakollisen numeron vuoksi = kaksi firmaa..

      • 8474

        Sellasia ei juuri ole tarjolla Suomessa


      • jos ei ole suomessa
        8474 kirjoitti:

        Sellasia ei juuri ole tarjolla Suomessa

        tarttee tilata sitten...


    • Dual sim malleja ei tosiaan ole pahemmin myynnissä suomessa. Johtunee varmaan siitä että niille on vähän kysyntää.

      Ulkomailta löytyy paremmin mutta jos sieltä tilaa niin kannattaa katsoa taajuudet ja onko se sim vapaa. Myöskin ei kannata tilata mitään kiinan puhelinta.

      • ap...

        "Myöskään ei kannata tilata mitään kiinan puhelinta."
        Näin luulen kans, ellei sitten ole Lenovo tai vastaava, jos niitäkään..

        Japanilaista tai korealaista haen ensisijaisesti, vaan noiden tyyppimerkkien etc kanssa menen sekaisin kun en ymmärrä tekniikkaa...
        Kuulin että samsungilta on tullut joku lippulaiva vajaan 5" puhelimeen dual sim ja hintaakin on näyttävästi, vaan en tiedä "mikä puhelin ja missä".... Olen menossa dubaihin, ajattelin ostaa sieltä kunhan tietää luurin ... samsung, sony, lg tai vastaava... Toki joku iso kiinalainen, lenovo tai vastaava lienee ihan jees...

        Kunhan nyt tietäis mitä ostaa niin ostan...


    • Kiinan tuotteilla tarkoitan siis sellaisia kännyköitä joiden merkki on outo tai niillä ei ole hyvä maine.

    • ap.
      • 63635

        Ei tuo pärjää Galaxy S5:lle eikä välttämättä edes S4:lle. Ylikallis on ominaisuuksiinsa nähden kun hinta tulee olemaan yli 600e


      • vastaisku

        Tuo alpha on samsungin vastine iphonelle, saman kokonen kuin tuleva iphone 6 ja metallirunkoinen, eikä huippu ominaisuuksia mutta kova hinta. Sellasiahan ne iphonetkin on.


    • ap...
    • rubinho

      Käviskö HTC One (M8) 2014 Dual-SIM Android-puhelin?
      Ainakin verkkokauppa.comissa myynnissä, hinta 749,90€

      • Kiitos !

        Tuo on vaihtoehto, Ainoa miinus siinä lienee kamera? Ymmärsinkö oikein että kamera on 4mpxl ? Yritän hakea puhelinta jossa olis mahd.hyväpiirtoinen kamera.
        Hyvää tuossa on se että sen saisi ostaa Suomesta !


    • Varsin kallis on puhelimeksi.

      • rubinho

        Niinhän se on mutta ajattelin ehdottaa kun kysyjä ilmoitti että hinta ei ratkaiseva.


    • acerilta
      • Thanks.

        Alkaahan noita löytymään. Tuossa näkyy olevan 13megan kamera, hyvä mun käyttöön. Suomenkielistä käyttistä ei ole valmistajan mukaan. Mutta sen kanssa pärjää, toki kotimainen olis helpompi.


      • Ja näkyi olevan
        Thanks. kirjoitti:

        Alkaahan noita löytymään. Tuossa näkyy olevan 13megan kamera, hyvä mun käyttöön. Suomenkielistä käyttistä ei ole valmistajan mukaan. Mutta sen kanssa pärjää, toki kotimainen olis helpompi.

        valmistajan omassa nettikaupassa 190£ eli n. 240€ veroineen. Ei paha.
        Acerhan on kohtuu iso merkki muuten mutta puhelimissa lienee pieni tekijä.
        Taiwanilainen firma.


    • Kameran mpix määrä ei kerro koko kuvanlaatua vaan siihen vaikuttaa kennon laatu ja koko.

      Eli esim 8 mpix kamera voi olla parempi kuin 13 mpix.

      • Moi.

        Pystyykö tuota selvittämään jotenkin teknisistä tiedoista tai muuten ?


    • Eipä oikeastaan vaan kuvatesteistä.

      • Onks noita

        kuvatestejä jossakin, erityisesti ? Vai ainoastaan google haualla löytyy jos löytyy ?


      • ap...
        Onks noita kirjoitti:

        kuvatestejä jossakin, erityisesti ? Vai ainoastaan google haualla löytyy jos löytyy ?

        Kuluttajavirasto tehnyt yhden kameratestin jossa mukana myös kännyköitä, ei kuitenkaan dualsim-kännyköitä. Mutta kaippa tuo testi antaa suuntaa..
        http://www.kuluttaja.fi/tuote/valinta.aspx?ID=32a97e25-702d-47cd-8894-644f11cb4eb4&referer=/

        Tuolla saattoi verrata kännyköiden kuvien laatua kameroiden kuvien laatuun. Ja huomata pienen eron, kameroiden eduksi.
        Huomattava tuossa oli se että Samsung, Sony, HTC, LG, Nokia kännyköiden kuvat eivät paljon eronneet toisistaan "kuvanlaadussa". Erot ovat marginaalisia, eivätkä tuon testin mukaan seuraa resoluutioarvoja; HTC one res. 3Mpxl, Samsung Gal S4 12Mpxl; HTC Onessa kuvanlaatu hieman parempi kuin tuossa Samsungissa ?
        Siis pixelimäärä ei ole ratkaiseva, ainakaan testissä mukana olleiden kameroiden keskinäisessä mittelössä. Tietenkin erojen täytyy olla suurempia kun verrataan kännyköiden zoomattuja kuvia kameroiden zoomattuihin kuviin.

        Tuon testin lukuoikeus oli 4,5e/ 10 pv.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2323
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      55
      1298
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1134
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1126
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1116
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1103
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1057
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1053
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      978
    Aihe