Avensiksen myynti sakkaa

saronara

Avensiksen myynti on pahasti sakannut viimeiset kuukaudet. Toyota myyjät yrittävät
Myydä lisävarusteilla vaikka ei se tuotteen loppuhintaa mihinkään muuta. Tuote on jäänyt jälkeen tekniikassa ts. voiman tuottamisessa esim. Ford tai VW moottoreille. Laatu on säilynyt, mutta interioori vipuineen ja istuimineen ovat jääneet mukavuudessa välttävälle tasolle. Esim. Octavia joka on mitoiltaan lähellä avensista on n. 3 4 tonniahalvempia ja käyttökuluiltaan huollot polttaine kustannuksiltaan ihan eri sarjassa koneen vännöstä ym puhumatta. Auris joka painii samassa segmentissä on vielä vähemmän särmää. Saa nähdä mitä syyskuu myynti kampanjoita tulee näkymään......niitä odotellessa.......

20

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yttyrtrtzxzffd

      Ainakaan Aven moottorit eivät tapaa hajoilla samaan tahtiin kuin VW groupin TSI motit tekevät. Tietysti uuden auton kohdalla sillä ei ole niin väliä kun takuu korvaa, kuitenkin käytetyt muutaman vuoden vanhat TSI rotiskot ovat vaikeita myytäviä samanikäisiin Avensiksiin verrattuna.

      • Poksisdieselit

        "Ainakaan Aven moottorit eivät tapaa hajoilla "

        Kylläpä vaan ammattilaisia kismittää etenkin dieselin ongelmat. Varmaan yksi syy, ettei Ave esiinny noilla yritysautotilastoilla kympin kärjessä. Kuten eivät muutkaan tojot.


    • yttyrtrtzxzffd

      No joo dieselin kanssa ongelma on tainnut olla, bensakoneet kuitenkin erittäin luotettavia.

      • Vaihto edessä

        Takavuosina 2.2 ja muissa jotain satunnaista.
        2.0 moni ajaa murheitta 500 tkm, mutta kytkin ja vauhtipyöräremppa iskee jo noilla kilometreillä.

        Taksien pätkäajo, tyhjäkäynti ja repivä ajotyyli lienee paljon pahempi, kuin normaaliajo eli auton kulumat vastaa tuplaten mitä normaaliajossa.

        Myynti tökkii, kun uutta odotellaan, en minäkään osta ellei tule uutta mallia.
        Auris on takaa liian pieni. VAGit kierrän kaukaa.


      • rajaa vähän
        Vaihto edessä kirjoitti:

        Takavuosina 2.2 ja muissa jotain satunnaista.
        2.0 moni ajaa murheitta 500 tkm, mutta kytkin ja vauhtipyöräremppa iskee jo noilla kilometreillä.

        Taksien pätkäajo, tyhjäkäynti ja repivä ajotyyli lienee paljon pahempi, kuin normaaliajo eli auton kulumat vastaa tuplaten mitä normaaliajossa.

        Myynti tökkii, kun uutta odotellaan, en minäkään osta ellei tule uutta mallia.
        Auris on takaa liian pieni. VAGit kierrän kaukaa.

        Voihan se bensakone olla OK, jos ajaa vähän. Silloin eivät ajo-ominaisuudetkaan harmita niin paljon, jossakin käynneissä lähimpään Siwaan tms.

        Ammattilaisena katson kyllä ekana dieselit kulutuksen ja muidenkin ominaisuuksien vuoksi. Tällä hetkellä en oikein lähde Aveen luottamaan. Vähän jännittäviä ovat nuo nykyiset dieselit siinä.


      • toiset ajat
        rajaa vähän kirjoitti:

        Voihan se bensakone olla OK, jos ajaa vähän. Silloin eivät ajo-ominaisuudetkaan harmita niin paljon, jossakin käynneissä lähimpään Siwaan tms.

        Ammattilaisena katson kyllä ekana dieselit kulutuksen ja muidenkin ominaisuuksien vuoksi. Tällä hetkellä en oikein lähde Aveen luottamaan. Vähän jännittäviä ovat nuo nykyiset dieselit siinä.

        jooh! perinteisesti totuttu siihen, että juurikin on diesel se konevaihtoehto, joka kestää ajoa.


    • 23213213

      Yksi isoimmista Tojon ongelmista kyllä on onneton ergonomia. Pitäisi olla gorillan kädet että ratiin ylettyy tai sitten on ajettava polvet ratin molemmin puolin . Tämä sama kyllä vaivaa monia Eurojakin kuten Pösöä ja pitkälti Citikkaa.

      En kyllä omalla rahalla Skodaa ostaisi. Yksi liisiari Superb riitti. Ihan kiva auto mutta surkea kulkemaan suoraan ja hajosi joka paikasta.

      Voisi kyllä vähän miettiä pitääkö autossa olla särmää ja mihin sitä tarvitaan kun ajetaan työmatkaa silmät lurpallaan ja kuskataan jälkikasvua milloin mihinkin harrastukseen tai veivataan ympäri parkkihallia ruutua etsien.
      Omasta mielestä tärkeintä on että autossa ei ole häiritseviä asioita.

      Kannattaa kyllä huomata että tavismerkkien isompi kokoluokka (Ave, Pasaati, Motukka, Superi, jne) on ylipäänsä sakannut ympäri eurooppaa. Tämän vuoksi Fordikaan ei ole tuonut uutta Mondeota eurooppaan ennen kuin vasta nyt.

      • The Köle

        Ei ihme että sakkaa. Omastakin nousi tänään motarilla konepellin alta savu.


      • 2024
        The Köle kirjoitti:

        Ei ihme että sakkaa. Omastakin nousi tänään motarilla konepellin alta savu.

        Terve Köle, tässä 2024. Kerro mitä tuo savu oli? Vai oliko tuo vain kevyttä kenttä huumoria.


      • pahoittelut
        2024 kirjoitti:

        Terve Köle, tässä 2024. Kerro mitä tuo savu oli? Vai oliko tuo vain kevyttä kenttä huumoria.

        Pitääkö nyt ajaa iskän mersulla?


      • The Köle
        pahoittelut kirjoitti:

        Pitääkö nyt ajaa iskän mersulla?

        Ei tarvi iskä osti mulle uuden.


      • 2024 kirjoitti:

        Terve Köle, tässä 2024. Kerro mitä tuo savu oli? Vai oliko tuo vain kevyttä kenttä huumoria.

        Terve 2024

        Vaikea kertoa sellaisesta, jota en ole huomannut......

        Olen innoistuin liikaa härnäämään "Pettereitä" ja nyt ne trollailevat vakio nimimerkilläni. -mitä lie luulevat pennut tuolla saavuttavansa?


      • The Köle
        Tojo-Kölli kirjoitti:

        Terve 2024

        Vaikea kertoa sellaisesta, jota en ole huomannut......

        Olen innoistuin liikaa härnäämään "Pettereitä" ja nyt ne trollailevat vakio nimimerkilläni. -mitä lie luulevat pennut tuolla saavuttavansa?

        Kone vaan leikkas siitä savu. Tojo-Kölli on trolli puhuu mitä sattuu.


    • ...

      Parempia autoja tulee myyntiin vasemmalta ja oikealta, Toyota on epäonnistunut suunnittelussa jos tuote ei kiinnosta ostajia. Ostakaa jotain muuta, siinä se parannusehdotus.

      • 23213213

        Heh, tuolla kommentilla 90% merkeisä on epäoonistunut. Kyllä se Tojo silti niitä eniten myytyjä on vaikka myynti vähenisikin.
        Mydäänkö Mondeota enemmän kuin avea, entä 508ia tai C5sta puhumattakaan Kuutosesta tai Accordista?
        Auto minkä myynti on sakannut on Superb vaikka tuote suunnittelultaan onkin ihan pätevä.


    • vai sakkaa?????

      Täyttä pazkaa ukko kirjoittelee. Malli alkaa olla jo vanhan puoleinen, jolloin aina myynti pienenee lopussa. Octavia on Corola luokan auto ja sitä en suosittele kellekkään. Äskettäin kävin koeajamassa sen ja on niin jumalattoman meluisa. Tai ei sitä melua niin valtavasti mutta se on sellaista vit... kumisemista. Skodilla ei perinteisesti ole koskaan panostettu melun torjuntaan . kaikki samanlaisia meluajia joilla ei viitsi pitempään ajella. Auris on muuten fiksun näköinen auto. Varsinkin farmarina. Ave on aivan paljon hiljaisempi ja isompi kuin Octavia. Suprbee samaa kokoa ja yhtä meluisa kun muutkin skodat lajissaan.

      • Corola?

        Terolla alkaa taas savu nouseen korvista, ota nyt ihan rauhassa.
        Istu vaikka siihen corolaan ja laske kymmeneen.


    • hyvä uutinen

      kökköautot vähentyvät.

      • 23213

        Jep Mondeon myynti on melkein loppunut.


    • AutoPelle

      Aven myynti sakkaa vielä lisää nyt kun uusi Mondeo sai ennakkohinnat ja jos tilaa niin auton saa jo tammikuulla itselleen.
      Ihme juttu, usissa Mondeoissa on voimaa besnoissa ja dieseleissä. Tehokkaimmat saa vielä jopa automaatilla (Tojolle mahdoton käsittää).

      Kaikkein ihmeellisin asia on se että uuden mondeon saa hybridinä missä on enemmän tehoa kuin tehokkaimmassa henkilötojottimessa mitä suomeen tuodaan ja päästöt Auris hybridin kanssa samalla tasolla.

      Kyllä viimeistään nyt on Japsit jääneet kehityksen kelkasta aivan täysin.

      Asioita mitä Tojoissa ei ole mutta Fordilla ollut jo pitkään kunnossa on suuntavakaus ja ergonomia. Mikähän siinä on kun tojottimiin ei saa rattiin säätöä millä sen ratin saisi lähemmäs (vain kauemmas).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe