Itsekeskeinen

Linda kimma

No joo ollaan siis asuttu yhdessä kolme vuotta seurusteltu ollaan noin 4 vuotta. Meillä on yhteinen 1,5 vuotias tyttö. Entisessä suhteessa mulla 4 lasta, miehellä ei yhtään.
Meillä menee arki ja suhde muuten todella hyvin mutta koko suhteen ajan ukko on tehnyt ns ohareita.
Hän käy koulua ja minä pääsääntöisesti suurempi tuloksena olen maksumiehenä kaikessa ostin autonkin hänelle, laskut tulee mun nimiin koska luottotiedot on hänellä mennyt.

Joo mutta tosiaan ongelma on se että mies lähtee ilmoittamatta mitään ryyppäämään noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Ryyppyreissut kestää noin 1-3 päivää jonka aikana hän ei vastaa puheluihin viesteihin ei mitään jättää vastaamatta kaikkeen.

Tänään esim oli isälläni leikkaus, mutta ukko ei ollut mennytkään kouluun vaan kavereiden kanssa ryyppäämään, hänen piti olla lasten kanssa kun haen isäni.

Noh kuulin missä hän on ja päätin nyt ekaa kertaa viedä lapset hänen äidilleen ja vaatimaan selitystä. Mies ei suostunut puhumaan vaikka asiallisesti kysyin että miks sä teet näin, ja voisiko hän lähteä kotiin kanssani kun on muutenkin rankkaa meillä osa lapsista oli ripulissa ja isäkin piti hakea ja tuoda meille hoitoon kunnes kuntoutuu. Ukko ei suostunut puhumaan sano että haluaa pitää hauskaa ja lähti pois. Minä hain lapset ja hommasin naapurin mummon hoitamaan niitä jotta saan isäni haettua.

Eräskin kerta oli sellainen että oltiin sovittu et hän on lasten kanssa että saan vietyy ystävä pariskuntani lentokentälle. Yht äkkiä hän vaan häipy ja lähti ryyppäämään jouduin pyytämään isäni keskelläyötä tulemaan lastenkanssa jotta pääsen viemään ystäväpariskunnan lentokentälle.

Ja se ku oltin kolmistaan minä mies ja tyttö viettämässä ystäväpariskunnalla viikonloppua, miehet otti siinä sitten illalla olutta ja 4 jälkeen ystäväni mies sano että raja kaikella ei enempää olutta ku on meidän lapsi ja heidän lapset sielä vaikka lapset nukkukin. No ukko sitten hommas kyydin ja lähti kavereidenkanssa koko viikonlopuksi ryyppäämään, mitään ei taas itsestään ilmoittanut.

Miehellä on alkoholi taustaa ja mies valehteli että syö antabusta, mutta eipä näköjään oo syönyt. Jälkeenpäin katuu aina ryyppäämästä ja puhuu kuinka kovin mua rakastaa mutta kyllä usko on mennyt.

3 kertaa olen hänelle jo vakuuttanut et jos hän tekee näin niin mun on pakko lopettaa tää suhde, en voi olla miehen kanssa joka tekee näin.

Harkitsen vakavasti eroa. Ei vaan oo helppoa lähtee suhteesta koska kumminkin rakastan tätä miestä ja muuten meillä menee arki ja kaikki hyvin ja toista yhteistä lastakin ollaan yritetty jo vuos.

Sen päätin kumminkin että jos mies tulee huomenna häntä koipienväliddä taas kotiin niin pidän samat keskustelut, mutta tälläkertaa se olen minä joka käy kaupassa eikä vastaa koko viikonloppuna puhelimeen oon viihteellä. Isä viikonloppu ku on niin meillä ei oo ku meidän yhteinen tyttö, hän saa tälläkertaa samaa paskaa:/ Lapsellista ehkä mutta olen lopen kyllästynyt ja mietin tosissaan eroa vaikka en erota haluaisi :/

5

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se päivä

      Ei sun ongelma ole ukon feidaukset vaan VITTU KOKO UKKO!! Anna nyt saa-tana monoa tuollaiselle vi-tun pummille! Vetää vielä viinalla koko teidän perheen hel-vettiin.

      Mä en ymmärrä miten te aina suojelette ja holhoatte juoppoja ja sanotte vielä että rakastatte niitä. Niin saa-tanan typerää toimintaa!!

      Joku päivä silmäsi aukeaa ja ihmettelet, että miten oot voinut elää noin aivottomana tuollaisen ihmisen rinnalla.

    • ei hyvää päivää...

      Älä ny herranjumala TOISTA lasta ala sen kanssa vääntää ku ei kerta ensimmäisestäkään huolehdi! Mieti nyt vähän iteki... -.- Ai arki rullaa hyvin ku äijä lähtee ryyppyputkelle? Tota et usko itekään, lue mitä tänne kirjotit pariin kertaan. :D

      • äääk!

        Komppaan kaikkia vastauksia, mutta eritoten tätä! Kauhistuin itsekin lukiessani, että aloittaja yrittää vielä toista lasta tuollaiselle vastuuttomalle hunsvotille!


    • Tajua jo!

      Olet lapsellinen tiskirätti ja äiti miehellesi. Lopeta jo toi hyysääminen ja laita mies pihalle. Olet kyllä sinisilmäinen tollo. Selittää nyt kaikki ripulit ja muut. Ilman ripuliakin tuo miehesi käytös on kuvottavaa.

    • harkintaeipahaksi

      taas näkee että vain IDIOOTIT lisääntyy :D

      voi lapsparkoja kun joutuvat kestämään teitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe