Exä mielessä

Kerran viikossa

Miksi yhä exäni nousee mieleeni näin pitkän ajan jälkeen? Olimme vajaan vuoden yhdessä, tapailimme sitäkin kauemmin ennen seurustelua. Nyt erostamme on puolitoista vuotta. Sen jälkeen noin puoli vuotta erostamme meillä oli ns comeback, tai siis emme palanneet yhteen mutta tapailimme kaikilta salaa ja sekstailimme. Sekin homma sitten kaatui ja emme ole sen jälkeen puhuneet.

Päätimme yhdessä erota koska, vaikka pidimme toisisamme, me vain riitelimme ja yhdessäolo oli vain tuskaa molemmille. Ero oli kyllä itkuinen ja riitainen sekin.

On ollut tässä muitakin suhteita, silti nyt kuin tyhjästä parin viikon ajan olen miettinyt häntä. Ja aina hymyilyttää. En tahdo olla hänen kaverinsa, se ei vain luonnistuisi. Haluan taas jotain sähköä hänen kanssaan. Meillä sitä sähköä todellakin oli, vaikka tappelimmekin.

Hitto. Toki tää on jotain aika kultaa muistot löpinää mutta.. Toista samanmoista ei vain löydy kuin hän. Muistan se ihanan valtavan ihastuksen tunteen häntä kohtaan ja melkein tunnen sen taas. Haluisin vaan nähdä häntä ja tietää mitä hänelle kuuluu..

5

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Ottaisit yhteyttä jooko...?

    • Mä oon brasilialainen haha. Puhun portugalia äidinkielenä, anteeksi virheitä!!!

      Etkö ymmarrä? Asiat (ja tappelut) ovat ohi nyt ja kun olet sokea, koska sinulle hän on ainoa mies jonka näet, oikeastaan oikea mies sinulle on toinen.

      Voinko kertoa sinulle jotain? Mäkin olin rakastunut mieheen. Se oli kaunis ja se oli mahtava kun me nähtiin toisiamme. Me olisimme vuoden yhdessä. Oon tosi ekstrovertti ihminen, niin sekin. Mutta me vain riitelimme. Erostamme ja seitsemän kuukautta sen jälkeen, se lähetti mulle viestin facebookissa. Se kertoi mulle että se kaipaa mua. Niin mä sanoin, että se olisi parasta jos me näkisimme toisiamme taas. Sen jälkeen, me suudeltiin ja meillä oli meidän "comeback" (en tiedä miten sanotaan sen suomeksi hahaha). Mitä tapahtui? Kuukauden kuluttua se sanoi mulle että se oli rakastunu toiseen = erostamme uudestaan.

      Mitä mä haluisin sanoa sulle on se, että ihmiset eivät muutu. Sun ex pysyy sama henkilö, niin sinäkin. Jos kun ootte yhdessä, riitelette, ehkä on syytä tähän, ehkä se olisi älykkäämpi jos vihdoin ymmärsit sen.

      Mun ex tapaili tuota poikaa, mutta kuukauden jälkeen, ne erosivat. Sen jälkeen, mun ex lähetti toisen viestin mulle. Mutta sanoin vain, etten halua comeback to him ja... olen nyt voimakkaampi. Yhtäkkiä, toi poika joka oli täydellinen mulle, nyt ei ole mitään koska se kuoli mulle kun sydämeni murtui toisen kerran. Ei... lopeta sen kaa! Oot älykäs, tiedät että hän ei ole oikea mies sulle. Nyt aion kirjoita englanniks haha: You just made the best decision, but it is far from being the most confortable one :))

      • öäöäöäöä

        Hyvä neuvo, kannattaa kuunnella tota!

        Tosin nyt ei varmaankaan ole miehen rakastamisesta kyse, kun ollaan kuitenki lesbopalstalla


    • beentheredonethat111

      aika ei kultaa muistoja...aina....

      • Aikaa tää vei

        "Mitä olisi ajatelleet muut meistä, ei minulle merkinnyt olisi mitään, vaan ylpeänä sinut avekiksi olisin ottanut ja syliini iltaisin aina sulkenut."

        Kulta soita mulle - oon nyt vapaa ihan vaan sulle !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe