Peliseuraa

Fisurino666

Hei!
Olen 16-vuotias minecraftia pelaileva nuorimies. Etsisin rinnalleni yhtä taikka useampaa uskollista ystävää tai kaveria, ehkä jopa partneria Youtubea varten, joiden kanssa pelata esimerkiksi minecraftia, tekkittiä ja/tai feed the beastia. Toivoisin, että olisit vähintään 14 vuotta, omistaisit hyvän, kunnollisen mikin/headsetin, sekä hyvän netin ja koneen, mikäli aiomme videoita tehdä.

Serveri:
Minulla on mahdollisuus hostata serveri, jonka pitäisi olla täysin lagiton, meille, mutta toki jos joku muu siihen pystyy ennemmin välttäisin tämän.
Minecraft
Olen pelannut minecraftia about 3 vuotta, en nyt täysaikaisesti, mutta kuitenkin. Ihan uusimmista päivityksistä en ole selvillä, mutta varmasti selviää pelaillessa.
Tekkit
Tekkittiä olen aikoinaan pelannut paljonkin, nykyään vähän vähällä kun ei yksin jaksa värkätä.
FTB
Kyseistä modpackia en ole kokeillut, mutta olisin innostunut tutustumaan kyseiseet

[Mahdollinen youtubaus]
Minulla on konetta kuvata kaikkia modpackeja sekä vanillaa, sekä muitakin pelejä kuten CS:GO, Battlefield 3, League of Legends, sekä useita erinäisiä yksinpelejä. Toivoisin myös, että jos suunnittelemme youtubausta, muutkin pystyisivät hyvälaatuista sisältöä kanavalle tuottamaan.

Jos kiinnostuit, kirjoita hakemuksesi tähän vapaamuotoisesti, sisällytäthän seuraavat asiat.
Onko sinulla Skype taikka TS3? Kuinka vanha olet? Voisitko hostata serveriä?
Mitä modpackeja olet valmis pelaamaan? Millaista henkeä tuot ryhmäämme?
Millaista sisältöä voisit mahdollisesti tuottaa kanavallemme?
Miksi haluaisimme juuri sinut joukkoomme? Mitä muuta pelaat kuin Minecraftia?
Onko sinulla kunnollinen mikki?
Viimeksi moderaattorin muokkaama: Tänään kello 08:04

5

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mankerstain

      Skype
      Vielä vähän aikaa 17
      En
      Kaikkia :D
      Taistelutahtoa, armottoman pelaamisen henkeä ja uutta verta
      Kaikenlaista peleihin liittyen.
      Olen energinen nuorimies joka käyttää vapaa-aikansa pelaten. Tuon tiimiin energisyyttä ja väsymätöntä taistelutahtoa.
      CsGo, heartstone ja kaikennäköistä muuta.
      Löytyy. Px21 headset
      @Mankerstain

    • Pelipoika97

      Kyllähän tuota lolia voisi pelata.
      Skype ja curse voice löytyy
      -97 poika olen
      En voi hostata
      En omista minecraftia mutta lolia tahkoan paljon ja omistan kaikki counter striket
      Tuon nauruja, energisyyttä ja sitä paljon puhuttua sairautta (sairaat jutut jos niin tahtoo) mielikuvituksellinen kun olen, vapaa-aika menee pelatessa mutta ei se koko elämä ole.
      Razerin tiamat löytyy

    • ToNNi92

      tässä teille miten kuluttaa aikaa. On mielenkiintoinen peli.

      DayZ server ip: 217.23.7.9:27216
      CSGO server ip:46.253.196.194:27055

      Tervetuloa pelailemaan ja käymään sivustolla!

      http://pelikaista.fi

    • whaaatyds123452
    • Skype
      olen 18 vuotta mutta joulukuussa tulee 19 v täyteen.
      Hostaamaan en pysty koska netti ei ole niin hyvä mutta silti multiplayeria pystyn pelaamaan lagimatta.
      Olen valmis pelaamaan FTB launcherista infinity evolvedia ja technic launcherista kaikkia mahollisia.
      ryhmään tuon hyvää peli henkeä, huumoria, väsymätöntä pelaamisen tahtoa, luovuutta ja luotettavuutta.
      olisin valmis tekemään millaisia videoita vaan kanavallanne mitä pyydetään niin teen.
      Haluatte minut joukkoonne koska olen luotettava luova ja rento tyyppi joka saa muut aina hyvälle tuulelle.
      PC:llä pelaan h1z1, starbound, terraria ja the forestii ja PS4 pelaan battlefield4, GTA V ONLINE ja dying light.
      tällähetkellä on headsetissä oleva mikki toimii hyvin mutta aikomus olisi hankkia ensikuussa uusi mikki eli parempaan päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe