Jättäjä bipo

8+14

Seurustelin 4kk ajan ihan vakavasti biponaisen kanssa joka kuitenkin jätti minut yhtenä aamuna. Sanoi että on pää kipeä, nähdään myöhemmin ja lähti kotiin enkä ole enää sen jälkeen häntä nähnyt. Ekat pari viikkoa vetosi siihen että on depis ja että nähdään ensi viikolla kun olo parempi, mutta nyt aikaa on kulunut jo yli 3kk eikä hän ole itse ottanut yhteyttä minuun yli kahteen kuukauteen.

Miten voi toisen ihmisen jolle on rakkautensakin tunnustanut (ei tainnut kovin aitoa olla) noin vain jättää, ilman mitään syytä tai hyvästejä, kadoten?

Bipo vai sittenkin narsisti joka vain leikki tunteillani? Oliko yhteiset hetkemme sittenkin vain juoksukauden huumaa joka ei enää depiksen ja normaaliolotilan aikaan tuntunutkaan yhtään miltään, ei edes siltä että voisi toiselle sanoa hyvästi tai edes anteeeksi pyytää?

9

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaa

      Missä päin asut? Ehkä kadotti numerosi

      • noooooooooo

        Jyväskylässä asun ja niin myös nainenkin. En oikein usko tuohon numeron kadotus -teoriaan sillä hän kyllä tietää missä asun, minulla on julkinen numero ja olen kuitenkin laitellut hänelle aina välillä viestiä joihin hän on kyllä aina välillä myös vastaillutkin.


    • ....................

      Ap on ollut vain bipon manian/hypermanian leikkikalu, ei mitään muuta

      Itsekin parin bipo naisen kanssa seurustellut ja samanlaista on ollut meno, tosin suhteet ovat sentään vähän pidempään kestäneet sillä olen ollut aika aktiivinen toimija naisten kanssa, jos he ovat alkaneet katoilemaan/hiljenemään, niin olen mennyt ihan ilmoittamatta kylään ja vienyt naisia milloin mihinkin vaikkeivät he olekaan olleet niin innoissaan asiasta. Näin suhteita on tullut sitten ns. "ylläpidettyä" kunnes se pahin passiivisuus ja toisen osapuolen totaalinen lamaantuminen ovat menneet ohi

    • Jman84

      Oho, kylläpäs kuulostaa tutulta tuo aloittajan tarina. Itselle kävi lähestulkoon samoin tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa, tosin sillä erolla etten kyllä seurustellut naisen kanssa vaan tapailimme vain ihan rennosti. Hänkin vain katosi yhtenä aamuna enkä ole kuin kerran hänet sen jälkeen nähnyt. Kokemusta on muutamasta muustakin biponaisesta, joten eipä tässä nyt mitään kauheeta hätää ole asian suhteen, sillä tiedän että hän todennäköisesti jossain vaiheessa vain ilmestyy takaisin, toki silloin tilanne on eri eikä mitään selityksiä tapahtuneelle saa, mutta ei ne selittelyt ja menneet asiat minua kiinnostakaan, vaan hän itse ja hänen läsnäolonsa.

      Kylmiä talviöitä biponaisen kanssa odotellessa, mikään ei ole ihanampaa kuin se kun saa ottaa rauhattoman bipon syliinsä ja vain pitää kiinni siinä, koko yö, lähekkäin...

    • tunteeton bipo?

      kokemusta on naisesta joka jätti 3 vuoden avoliittovuoden jälkeen ilman mitään selittelyjä, halusi kuulemma pitää vähän takoa, keräsi tavaransa samana päivänä ja muutti vanhempiensa luo. tämän jälkeen en hänestä enää oikein mitään kuullut muuta kuin sen että hän oli joutunut masennuksen takia osastohoitoon pariksi viikkoa pian tuon jälkeen, mutta sitten oli taas piristynyt ja lähtenyt baareissa juoksemaan ja pian hän jo löysikin uuden miehen jonka kanssa muutti yhteen asumaan ja kaikki tämä tapahtui 2kk sisään siitä kun hän oli ilmoittanut minulle yllättäen haluavansa vähän taukoa kun ahdistaa liikaa

    • Einstein15

      Voisiko olla että teidät jättäneet ovat tulleet järkiinsä ,,jos heti tänne parkumassa !! Ei aina tarvi diagnoosia jos haluaa pois epätyydyttävästä suhteesta !

    • eikaksisuuntainen

      Noin se bipojen kanssa menee. Ensin ollaan niin hurmaavia ja sitten kun tulee masis niin tunteet häviää ja luikitaan karkuun. Yhteyttä ei saa ottaa kun pää ei kestä.

    • Kkjbvn

      Nämä hylätyt eivät vain kestä tulleensa jätetyiksi. Onhan se kova pala.

    • Ahaahajuu

      Oikein ripustautuja tyyppejä olette. Ei tollasia terveenkään pää kestäisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe