Mikä vatsatauti iskee aina

sitä tautia e ollut

tilipäivinä ja sen jälkeen, kun on niin useasti, et kerran kuussa siihen sairastuu muutamat rouvat ja herrat. Pitävät varmaan työkaveripiiriä niin tyhminä, ettei ne tajua sairauden laatua. Ja miten tämä ripuli, vai rapularipuli osuukin aina siihen tilipäivän saumaan, ei koskaan muulloin? No 3 päivää voi sairastaa rauhassa ja palkka tulee niiltä päiviltä, kannattaahan se.. Törkeää työnantajan hyväksikäyttöä!
Työmoraali on mitä on.

30

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo pöpö

      Tuttu sairaus meitsin työpaikal. Silmät punasen palataan duuniin, vaik ripuli oli ollut.
      On varmaan väännetty silmät pullollaan...
      Näiltä pitäisi vaatia kunnon tutkimuset peräpäähän, jotta tiedettäisiin, miten se palkan tulo herkistää suolentoiminnan jatkuvasti.

      • Haminan rouva

        Mikä mahtaa olla firman nimi missä tuumitaan toisten tuhkaluukkujen toimintaa,


      • pohtivat herrat,
        Haminan rouva kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla firman nimi missä tuumitaan toisten tuhkaluukkujen toimintaa,

        Missä on kovin ja sadistisin työilmapiiri niinku vaalimaa-hamina akselilla niinku? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia?


    • masu sekas lihatsuis

      Käykää kysymässä iso-hoolta huoltsikalta se kyllä tietää.

    • Olkaatyytyväisiäterv

      Mitä vattua se muiden sairastelu muille kuuluu?

      • mieti vielä

        Kai se nyt kuuluu, kun joutuu tekemään lusmujen työt. Kenkää tuollaisille pitäisi antaa.


    • Talvella 2 viikkoa

      Kakkatauti keskellä mökkilomaa ei ole kovin mukavan tuntuista. Onneksi loma jatkui viikolla,kun sain toimitettua lääkärintodistuksen työnantajalle.

      • Kokemusta on

        Sanokoon työnantaja mitä sanoo. Lääkäri tietää ja antaa lausunnon ja todistuksen syistä aina. Siihen ei työnantajalla tai edes tämän muulla hovilla ole nokankoputettavaa.


      • sluibaajat
        Kokemusta on kirjoitti:

        Sanokoon työnantaja mitä sanoo. Lääkäri tietää ja antaa lausunnon ja todistuksen syistä aina. Siihen ei työnantajalla tai edes tämän muulla hovilla ole nokankoputettavaa.

        Ei oo enää mikään ihme et Suomella menee niinku menee..
        Ku seuraa nykyään tuota moraalittomien lintsarien kasvsvaa määrää!!
        Kansalaispalkka olis hyvä ja mahdollisimman halpa viina päälle!


    • viinaton onnellinen

      Onpa usea työpaikka, jossa voi 3 päivää sairastaa ilman lääkäreiden todistusta.
      Mun työpaikallakin käytetään häikäilemättä tätä etua hyväksi.
      Asia erikseen niillä henkilöillä, joilla todellinen sairaus ja on sairaslomapaperi.
      Muuten olkoot poissa vaikka kuukauden, mutta toisten työntekijöiden selkärangasta sekin juoppoputki otetaan.
      Olen samaa mieltä, että jos jatkuvat ripulit ja vielä rahapäivinä, joki mättää ja pahasti.
      Kannattaisi mennä jo katkolle...

      • APUA AUTTAKAA

        Älkää luulko että kaikki sairaat on varsin sairaslomalla . Minulle tuli ripuli eilen ja en ole voinut tänään ulos mennä . Kaikki mitä syön tulee ripulina ulos . Saa nähä montako päivää tämä kestää . Eikä johdu alkoholista kun en juo yhtään alkoholia . Kertokaa joku miten tästä paranee .


      • BB-talossa käytössä
        APUA AUTTAKAA kirjoitti:

        Älkää luulko että kaikki sairaat on varsin sairaslomalla . Minulle tuli ripuli eilen ja en ole voinut tänään ulos mennä . Kaikki mitä syön tulee ripulina ulos . Saa nähä montako päivää tämä kestää . Eikä johdu alkoholista kun en juo yhtään alkoholia . Kertokaa joku miten tästä paranee .

        Sekoita maitoon ruokalusikallinen suolaa ja pari tippaa tärpättiä. Lämmitä mikrossa kuumaksi, höyryhengitä ja juo. Paras ripulilääke, joka keksittiin 70-luvulla Englannissa.


      • APUA AUTTAKAA
        BB-talossa käytössä kirjoitti:

        Sekoita maitoon ruokalusikallinen suolaa ja pari tippaa tärpättiä. Lämmitä mikrossa kuumaksi, höyryhengitä ja juo. Paras ripulilääke, joka keksittiin 70-luvulla Englannissa.

        Kiitos ohjeesta . Se ei kuitenkaan käy minulle kun olen maidolle allerginen .


    • moraali kohdallaan

      Hei täshän ei kukaan ole syyllistänyt oikean ripulin sairastaneita, vaan niitä jotka ottavat saitsua vatsataudin takia joka kerta, kun saavat tilinsä.
      Juuri nämä kuluttavat pitkäripasen ovea ja hihhuloivat kännissä kuka missäkin.
      Heidän poissaoloja todellakin tarvitaan joku paikkaamaan.
      Unohtavat kännissä ollessaan rientojensa lomassa, et töissähän se piti olla, tai oikeasti sairas.
      Nämä tyypit ovat niitä yksiä ja samoja ja helppo tunnistaa.

    • uighghghghghghghghgh

      lorvi katarri, palkka punatauti, terassikarkuruus, tilipussi ahdistuskohtaus, ext. luovemmat. mummo mamma koira kissa kuoli, synnytti, aamukakka ei katkennut ja jämähti kiinni pöntön pohjaan. ei ollut kynsisaksia lähellä katkomista varten,

    • GamerGirl91

      RAPULA! :D

      Tänään on muuten minun palkkapäivä, saa nähä riittääkö laskujen jälkee etes ruokaan rahaa.

      • Nuori nainen

        Miksi elät yli varojesi . Yritä säästää rahaa joka kuukausi . Minä säästän joka kuukausi 300 euroa .


      • GamerGirl91
        Nuori nainen kirjoitti:

        Miksi elät yli varojesi . Yritä säästää rahaa joka kuukausi . Minä säästän joka kuukausi 300 euroa .

        Siivoojanpalkalla? Auto välttämätön työssäni, alueitani on pitkin kaupunkia. En edes ryyppää tai polta tupakkaa. Asun kaupungin halvimmassa vuokra-asunnossa kämppiksen kanssa (kokonaisvuokra 560€ 75 neliön kolmiosta)

        MIstä revin lisää rahaa?


      • Nuori nainen
        GamerGirl91 kirjoitti:

        Siivoojanpalkalla? Auto välttämätön työssäni, alueitani on pitkin kaupunkia. En edes ryyppää tai polta tupakkaa. Asun kaupungin halvimmassa vuokra-asunnossa kämppiksen kanssa (kokonaisvuokra 560€ 75 neliön kolmiosta)

        MIstä revin lisää rahaa?

        Etsi pienempi ja halvempi asunto . Minulla on vuokra kaksiosta 400 euroa . Asuntoon kuuluu oma autotalli . Minulla ei ole autoa niin vuokrasin autotallin pois . Saan siitä vähän rahaa . Saan myös vähän vuokratukea .


    • Raakal asentaja

      Olin saanut "rukoiltua" työnantajalta kesälomaa heinäkuuksi,vaikka rakennusprojekti oli pahasti kesken. Sovittiin,max 2 viikon pätkästä.
      Pidin tiukasti sopimuksesta kiinni,mutta valitettavan kakkataudin vuoksi loma piteni kolmeen viikkoon.

    • hdsh znjhnmjz

      silloin kun yrittänyttä laitetaan niin tunnetusti rapa roiskuu :D

      • ååsa englannista

        PARAS ripulilääke:

        Sekoita maitoon ruokalusikallinen suolaa ja pari tippaa tärpättiä. Lämmitä mikrossa kuumaksi, höyryhengitä ja juo. Paras ripulilääke, joka keksittiin 70-luvulla Englannissa.


      • rupluttaa
        ååsa englannista kirjoitti:

        PARAS ripulilääke:

        Sekoita maitoon ruokalusikallinen suolaa ja pari tippaa tärpättiä. Lämmitä mikrossa kuumaksi, höyryhengitä ja juo. Paras ripulilääke, joka keksittiin 70-luvulla Englannissa.

        syö paljo doda niit lihatsui rasvasiil nakeil ja kaikil mausteil ja 4l äitsyn lämmitämää maituu nii pysyy pödsi kunnos


    • vatin wörkholic

      ei ku menkää vaan sinne töihin paskomaan ja oksentelemaan..
      ja menkää sinne töihin,olittepa sitten vaikka malarian kourissa taikka vaikka ebolassa,salmonellassa.sairaalabakteerissa,yms..töihin vaan vaikka ois käsi kipsissä...tee se perkeleen työ sitten jaloilla.

    • HHUHUH

      Tuo kuullostaa jo niin kovin vanhanaikaiselta, ettei mene läpi edes työnantajalle. Eiköhän kaikki nämä herrat ja rouvat ole karsittu työelämästä ensimmäisinä jo vuosia sitten. Minusta aloituksesi on tyyliä "jotain pitää keksiä". Tuo ei pure enää jutun aiheena.

    • 5viikkoa putkeen

      Elämäni pisin kesäloma(sis.pas,kataudin)

    • Lorvikatarri.

    • tyh

      Taas jotkut tyhmät sekoittavat asiat keskenään. Oikea sairaus on oikea sairaus ja se on ok. Se että ryypätään vatsa sekaisin ja itsensä kipeäksi ja saitsulle, ei ole ok.

    • koulunpenkille

      Puhut asiaa. Jotkut vain ei osaa lukea joka sanaa ja sen tarkoitusta. Ymmärretään, mitä halutaan ja osataan.

    • Vallin kuve

      Keskellä lomaa kakkatauti. Tämän kesän muoti-ilmiö.

      "ei mikään oo niin ihanaa kun tyhjeneepi vatsa,
      peräsuoli aukeaa ja virtaa lämmin p.aska".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe