Järkyttäänä rumia

herradd

virityksiä nämä jaris ja auko. Nokka on kuin kirveellä lyöty YÄÄÄÄÄÄÄK !
Vielä rumempi kuin avennis jonka lamput ja tuulilasi samaa muovia.

23

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Mitä väliä jollain ulkonäöllä, kunhan on toimiva ja luotettava. Kaikki pikkuautot on tylsän näköisiä.

      • Pienautoilija

        Ei ole kaikki. Alfat taiPunto evo sporttimalli. Hienoja kuin mitkä. Paljon tyylikkäämpiä kuin jarpat.


      • fiat alfa hajoaa
        Pienautoilija kirjoitti:

        Ei ole kaikki. Alfat taiPunto evo sporttimalli. Hienoja kuin mitkä. Paljon tyylikkäämpiä kuin jarpat.

        Alfat ja fiat punto? eikös nyt ollut kyse puhua autoisat joilla voi ajaa ja liikkua? nuo esimerkki autot on korjaamoiden onneja Buahahahaa.


      • nyt se selkis

        "Mitä väliä jollain ulkonäöllä, kunhan on toimiva ja luotettava."

        Tuo selittää, miksi vaimosi ulkonäkö on kuin suopirulla. Voihan sitä olla muita ominaisuuksia.


    • en omista yarista

      Onhan se positiivista jos herättää tunteita, kuten aloittajalla. Harva pikkuauto varmaan näin tekee. Pikkuautot on yleensä melko mitäänsanomattomia. Makuasioitahan nämä.

    • voi voi....

      Jos makuasiat aiheuttavat aloittajalle noin suuria tunteita, lienee parempi että pysyt kotona neljän seinän sisällä. Yaris on ihan mukavannäköinen kaupunkiauto.

      • Yaris-fani

        Minusta ulkonäöllisesti paras yarppa oli 2006 malli. Siinä oli tyyliä.


      • Kuvat hämää

        Juuri kävin koeajamassa uuden Yariksen. Oli paljon paremman näköinen kuin kuvissa. Keväällä vaihdan 2012 Yariksen uuteen.


      • Yariksen
        Kuvat hämää kirjoitti:

        Juuri kävin koeajamassa uuden Yariksen. Oli paljon paremman näköinen kuin kuvissa. Keväällä vaihdan 2012 Yariksen uuteen.

        Kerrotko lisää tastä Yariksen mallista? Itse olen kuullut vain Yaris mallista.


      • Yariksella edelleen
        Yariksen kirjoitti:

        Kerrotko lisää tastä Yariksen mallista? Itse olen kuullut vain Yaris mallista.

        No siellä oli useampia Yariksia . Myös Avensiksia , Auriksia mutta ei Mersedeksiä.


    • herradd

      Dacia on komia auto ja Cheek nätti poika.

      • dacia

        Ajaako joku oikeasti datsialla?


    • Komiat pärjää aina!
      • Lopeta tikahdun

        Buahahaahaaa peugeot! Ksikkien susien äiti! Buahahahaaa


      • Komea on pikkupösö

        Paljon hienompi kuin yksikään jarppa.


    • Kerron hmeessä

      En tunnista auto merkkejäsi? Kirjoittaisitko uudelleen? Mielenkiintoinen auto sinulla nyt mielessä eli lamput ja tulilasi on samassa valussa kuten kirjoitit. Onko se jotenkin lasirunkoinen? Ööh tai muovia. Onhan noita ollut ennekin lasikuituisia autoja kuten esim chevrolet corvette ja renault espace.
      Ajatella lamput ja tuulilmuovi samaa valua mielenkiintoista!

    • Saksastako tulevat

      Uusia automerkkejä? Valmistus alue kenties stutgart?

      Herradd ( nimimerkkisi perusteella) onko kuppikokosi siis dd? Aika kivat tissit sinulla herra sillä vaimollani on myös dd sama kuppikoko.

    • Aygo

      Tää herra tupla d voisi edes opetella kirjoittamaan, kun lähtee arvostelemaan automerkkejä.

      • silmillä näkee

        Ei siinä tarvii osata kirjoittaa. Ei lapsikaan osaa kirjoittaa, mutta parahtaa itkuun kun iskä tulee pihaan Jariksella. Ja naapurilla komia tuplaturbo, premiummerkkiä. Ja vielä tyylikäs.


      • ymmärrätkö?
        silmillä näkee kirjoitti:

        Ei siinä tarvii osata kirjoittaa. Ei lapsikaan osaa kirjoittaa, mutta parahtaa itkuun kun iskä tulee pihaan Jariksella. Ja naapurilla komia tuplaturbo, premiummerkkiä. Ja vielä tyylikäs.

        Voi että miten lapsellinen vastine ! silmillä näkee nyt sinun pitää ymmärtää ihan itse hävetä tyhmyyttäsi voi että .


      • opettaja...
        ymmärrätkö? kirjoitti:

        Voi että miten lapsellinen vastine ! silmillä näkee nyt sinun pitää ymmärtää ihan itse hävetä tyhmyyttäsi voi että .

        silmillä näkee nyt sinun pitää ymmärtää ihan itse hävetä tyhmyyttäsi voi että .

        Selvennätkö mitä lauseesi tarkoittaa? Lauseen ryhmittelyssä tuntuu olevan ongelmia.


    • on se vaikeeta

      Aamulla kouluun ,opettelemaan kirjoitusta , järkyttäänä auko.

      • suohirviöitä

        Ja muotoilija opettelemaan autojen muotoilua. Järkyttääkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe