Nainen.....

m-n

Onx se nyt ollu niin kauheeta, kun mä oon roikottanut sua? Oot kuitenkin oppinut itsestäsi uusia asioita sinä aikana...

107

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaa noi

      viestit jonkun roikottamisesta. Taitaa joillain olla aika suuret luulot itsestään. :D

    • vaatii selvityksiä

      oot roikottanut häntä ? Ihan tahalleenko niin teet ? Voiko toinen roikottaa väkisin toista. Syyllistätkö itseäsi tai mitä tarkoitat

      • Roikottaja.

        Ihan tahalleen teen niin. Jaiks, myönsin... Jos siitä sais... nöyrän vaimon...


      • joopa joo.....
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ihan tahalleen teen niin. Jaiks, myönsin... Jos siitä sais... nöyrän vaimon...

        luulet sä et sitä enää kiinnostaa sun seuras?? pitäs olla vielä jotain nöyrää..


      • tiedän et roikotat
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ihan tahalleen teen niin. Jaiks, myönsin... Jos siitä sais... nöyrän vaimon...

        Pervon vaimon saisit... :D :D


      • Tarinan loppu
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ihan tahalleen teen niin. Jaiks, myönsin... Jos siitä sais... nöyrän vaimon...

        Teit. Imperfekti


      • vaatii selvityksiä
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ihan tahalleen teen niin. Jaiks, myönsin... Jos siitä sais... nöyrän vaimon...

        Luulenpa, että saat äkäisen vaimon. Sinulla on vielä paljon opittavaa naisista, poju ;)


      • Roikottaja.
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ihan tahalleen teen niin. Jaiks, myönsin... Jos siitä sais... nöyrän vaimon...

        Älkää nyt tytöt.... Se taitaa rakastaa mua vielä...


      • Kävikö mielessä?
        Roikottaja. kirjoitti:

        Älkää nyt tytöt.... Se taitaa rakastaa mua vielä...

        Ehkä sua on huijattu :))


      • Roikottaja.
        Kävikö mielessä? kirjoitti:

        Ehkä sua on huijattu :))

        No roikotus paljastaa kaiken. Turha huolestua. Kaikki tulee esiin. Mahdollista tuokin kyllä, mutta hän jatkaa matkaa muiden luo, jos niin on.


      • utelias..
        Roikottaja. kirjoitti:

        No roikotus paljastaa kaiken. Turha huolestua. Kaikki tulee esiin. Mahdollista tuokin kyllä, mutta hän jatkaa matkaa muiden luo, jos niin on.

        mtä meinaat tehdä naisen suhteen??


      • ed.
        utelias.. kirjoitti:

        mtä meinaat tehdä naisen suhteen??

        ????


      • Roikottaja.
        utelias.. kirjoitti:

        mtä meinaat tehdä naisen suhteen??

        Jos se on huijannut, en mitään. Menkööt menojaan. :)


      • Roikotettu
        Roikottaja. kirjoitti:

        Jos se on huijannut, en mitään. Menkööt menojaan. :)

        Mä en oo huijannut mun roikottajaa...mut mistäs siitä sun naisesta tietää...


      • Roikottaja.
        Roikotettu kirjoitti:

        Mä en oo huijannut mun roikottajaa...mut mistäs siitä sun naisesta tietää...

        Kyllä sen selville saa. Onhan niitä juoruajia aina.


      • Roikottaja.
        Roikotettu kirjoitti:

        Mä en oo huijannut mun roikottajaa...mut mistäs siitä sun naisesta tietää...

        Jos on huijannut, en tuomitse. On siinä tapauksessa kypsymätön, eikä kelpaa suhteeseen. Ei siinä sen kummempaa.


      • Huutonaurua:DD
        Roikottaja. kirjoitti:

        Jos on huijannut, en tuomitse. On siinä tapauksessa kypsymätön, eikä kelpaa suhteeseen. Ei siinä sen kummempaa.

        Ja sinä kypsä, buahahaaaaaaaa


      • Kumpi?
        Roikottaja. kirjoitti:

        Jos on huijannut, en tuomitse. On siinä tapauksessa kypsymätön, eikä kelpaa suhteeseen. Ei siinä sen kummempaa.

        Onko kaksinnaiminen Suomessa sallittua vai toiseksi naiseksiko ajatteli?


      • Roikottaja.
        Huutonaurua:DD kirjoitti:

        Ja sinä kypsä, buahahaaaaaaaa

        Huijari ei ole kypsä suhteeseen. Se nyt vaan on näin. :)


      • yxed
        Roikottaja. kirjoitti:

        Huijari ei ole kypsä suhteeseen. Se nyt vaan on näin. :)

        Säkin huijaat.


      • Roikottaja.
        yxed kirjoitti:

        Säkin huijaat.

        En huijaa. Siinähän se onkin. Jos meitä olisi kaksi samanlaista, sopisimme yhteen. Minä en kuitenkaan huijaa. Menkööt sielunsiskojensa ja veljiensä luokse. Petturi.


      • Nöyrtykää jo
        joopa joo..... kirjoitti:

        luulet sä et sitä enää kiinnostaa sun seuras?? pitäs olla vielä jotain nöyrää..

        miehet huomaamaan se: se on nainen, joka sen valinnan tekee.


      • Sellaisen joka
        tiedän et roikotat kirjoitti:

        Pervon vaimon saisit... :D :D

        tuhlais kaiken hellyytensä ja huomionsa karvaturreihin, kun sinä olisit niin poissaoleva.


      • nii just
        Nöyrtykää jo kirjoitti:

        miehet huomaamaan se: se on nainen, joka sen valinnan tekee.

        Niiii!!! :D mitäs vaan miehen nöyrtyä ja myöntää et olit oikeessa nainen :)


    • siwusta

      Ei tuo roikottaminen varmaan kenestäkään mukavalta tunnu. Miks tekisit toiselle niin?

      • Hullu?

        Bipo? Narsu?


      • Kivaa arvailla
        Hullu? kirjoitti:

        Bipo? Narsu?

        Ei se oikein muuta voi olla kuin narsu.


      • no jotain vikaa
        Hullu? kirjoitti:

        Bipo? Narsu?

        siin ainakin on :))


    • ei muuta,,,

      kyl mä luulen,et se nainen on vaan oppinu millanen sä oot

      • Hyvä opetus

        Näin. Ja oppinut arvostamaan aitoja kanssaihmisiä.


    • Vihdoinkin

      Kiitän sua tästä viestistä, oikeesti.

    • muru ethän sä

      ole mua roikottanut... mä olen rakastellut hurmosmaisesti, antanut namirasiaani auliisti useammallekin tänä aikana, susta mä olen huolissani, kun olet jäänyt ilman.. :/

      • Roikottaja.

        Sit et oo kyl vaimoainesta, koska jos niin oot tehny, sulla ei ole tunteita mua kohtaan. Turhaan oon roikottanut. :(


    • Mieti sitä

      Ehkäpä hän säälii sua ja roikkuu siksi kun haluaa ettet sekoa enempää.

      • Cyujckjv

        Oivallus hyvä


      • Ilkeähän ap on

        Myötätuntoo heikompaa kohtaan


      • Roikottaja.

        Tyypillistä naisen käytöstä, tai sitten ei. :D


    • Mulle riitti

      Se on ollut yhtä helvettiä. Yksi vuosi pahaa masennusta. Vittu, VUOSI! Käsittämättömän paljon kyyneleitä, olen miettiny monesti miten suuren astian niillä täyttäisi. Niitä on ollut niin paljon. Ei kamalaa, vai? Mä vihaan sua, todella vihaan. Se auttaa. Mene etsimään ihailua muualta, mulle sä oot käärme. Painu helvettiin. En toivo sulle hyvää.

      Joku päivä toivottavasti en näin katkera, mutta nyt "saa vähä olla".

      • Roikottaja.

        Et ole kuitenkaan ollut niin masentunut. Olet välillä ollut oikein iloinen ja energinen ja nauravainen. Taidat vähän liioitella.


      • Mulle riitti
        Roikottaja. kirjoitti:

        Et ole kuitenkaan ollut niin masentunut. Olet välillä ollut oikein iloinen ja energinen ja nauravainen. Taidat vähän liioitella.

        En todellakaan liioittele, se on täysin totta. Onko kivaa olla masentaja, on tehnyt mieli kysyä ja monesti.


      • Roikottaja.
        Mulle riitti kirjoitti:

        En todellakaan liioittele, se on täysin totta. Onko kivaa olla masentaja, on tehnyt mieli kysyä ja monesti.

        Eikä ole totta. Olet täysin toimintakykyinen. Masentunut ei jaksa tehdä mitään.


      • Mulle riitti
        Roikottaja. kirjoitti:

        Eikä ole totta. Olet täysin toimintakykyinen. Masentunut ei jaksa tehdä mitään.

        Silloin en jaksanut. Makasin sängyn pohjalla, vuosi todella meni. Se on täysin totta.

        Niin uskollinen luonne mä oon että silti välitin. En voinut sille yhtään mitään. Imperfekti: välitin.


      • Roikottaja.
        Mulle riitti kirjoitti:

        Silloin en jaksanut. Makasin sängyn pohjalla, vuosi todella meni. Se on täysin totta.

        Niin uskollinen luonne mä oon että silti välitin. En voinut sille yhtään mitään. Imperfekti: välitin.

        Enää et yhtään välitä? Et tipan tippaa? Vihaat julmasti?


      • Mulle riitti
        Roikottaja. kirjoitti:

        Enää et yhtään välitä? Et tipan tippaa? Vihaat julmasti?

        No kyllä mä sua vähä säälittävänä pidän. Vihaan pääasiassa. Vaikea käsittää, miten niin keskenkasvuisia ihmisiä voi olla. Jotain pahaa on tapahtunut sulle-


      • Roikottaja.
        Mulle riitti kirjoitti:

        No kyllä mä sua vähä säälittävänä pidän. Vihaan pääasiassa. Vaikea käsittää, miten niin keskenkasvuisia ihmisiä voi olla. Jotain pahaa on tapahtunut sulle-

        Ei ole mitään pahaa tapahtunut. Tai ehkäpä on, ja paljon, kaikenlaista... Siinä oppii varovaiseksi. Tulee suden vaistot. Eipä hän aavista, minkälainen luonne olen.


      • Neuvoni sulle
        Mulle riitti kirjoitti:

        No kyllä mä sua vähä säälittävänä pidän. Vihaan pääasiassa. Vaikea käsittää, miten niin keskenkasvuisia ihmisiä voi olla. Jotain pahaa on tapahtunut sulle-

        Vihaa ei kannata tuntea, se syö vain sua itseäsi. Voisin olla tuo roikotettava myös ja tunnen ylpeyttä siitä, että en pelannut pelejä kuten ap. Ymmärretään häntä.


      • Open book
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ei ole mitään pahaa tapahtunut. Tai ehkäpä on, ja paljon, kaikenlaista... Siinä oppii varovaiseksi. Tulee suden vaistot. Eipä hän aavista, minkälainen luonne olen.

        Ei vai aavista:))


      • maailmassa monta on
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ei ole mitään pahaa tapahtunut. Tai ehkäpä on, ja paljon, kaikenlaista... Siinä oppii varovaiseksi. Tulee suden vaistot. Eipä hän aavista, minkälainen luonne olen.

        jos nimessäsi on keskellä mun kirjain tai pari -voisit olla mun roikottaja...toisaalta ihmettelen miksi noin tekis/tekee?


      • Roikottaja.
        Open book kirjoitti:

        Ei vai aavista:))

        Kyllähän sitä nainen aavistaa. Parempi niin.


      • Roikottaja.
        maailmassa monta on kirjoitti:

        jos nimessäsi on keskellä mun kirjain tai pari -voisit olla mun roikottaja...toisaalta ihmettelen miksi noin tekis/tekee?

        On kirjaimia. Sinäkö se siinä roikotettuni?


      • Mulle riitti
        Roikottaja. kirjoitti:

        Ei ole mitään pahaa tapahtunut. Tai ehkäpä on, ja paljon, kaikenlaista... Siinä oppii varovaiseksi. Tulee suden vaistot. Eipä hän aavista, minkälainen luonne olen.

        Kyllä mä aavistin susta kaikenlaista, sen aika pian että et ole ihan luotettava. Aavistin hyvätkin ja herkät jutut, on hyvääkin. Aavistusten takia en aikoinaan antanut oikein vastakaikua heti - sä olit ihastunut ainakin silloin. Vaisto pelasti kerran. Tuli ihan outo ajatus, ja kai se oli naisen vaistoa. Sekin tässä vituttaa, että silti välitin, vaikka tajusin mikä sä oot. Ei sille, mitä tuntee, aina voi mitään.Onneksi on järki.

        Totta kai viha syö sisältä, mutta annan siihen itselleni luvan, se auttaa tässä tilanteessa. Viha on joissain tilanteessa täysin tarpeellinen tunne, ja hyvä väline. Mä oon vaan ihminen.


      • Sitä miettiessä
        Roikottaja. kirjoitti:

        On kirjaimia. Sinäkö se siinä roikotettuni?

        =) ehkä olen ehkä en


      • Ei kynnysmatto
        Neuvoni sulle kirjoitti:

        Vihaa ei kannata tuntea, se syö vain sua itseäsi. Voisin olla tuo roikotettava myös ja tunnen ylpeyttä siitä, että en pelannut pelejä kuten ap. Ymmärretään häntä.

        Ei kaikkea tarvi ymmärtää.


      • Roikottaja.
        Sitä miettiessä kirjoitti:

        =) ehkä olen ehkä en

        Minä mitään mieti. :) ;)


      • Roikottaja.
        Mulle riitti kirjoitti:

        Kyllä mä aavistin susta kaikenlaista, sen aika pian että et ole ihan luotettava. Aavistin hyvätkin ja herkät jutut, on hyvääkin. Aavistusten takia en aikoinaan antanut oikein vastakaikua heti - sä olit ihastunut ainakin silloin. Vaisto pelasti kerran. Tuli ihan outo ajatus, ja kai se oli naisen vaistoa. Sekin tässä vituttaa, että silti välitin, vaikka tajusin mikä sä oot. Ei sille, mitä tuntee, aina voi mitään.Onneksi on järki.

        Totta kai viha syö sisältä, mutta annan siihen itselleni luvan, se auttaa tässä tilanteessa. Viha on joissain tilanteessa täysin tarpeellinen tunne, ja hyvä väline. Mä oon vaan ihminen.

        No mikä mä oon? Roikotan kyllä, mutta mistä tiedät että ne muut epäilykset pitävät paikkansa?


      • Näin se menee
        Ei kynnysmatto kirjoitti:

        Ei kaikkea tarvi ymmärtää.

        Vahvempi ymmärtää heikompaa


      • Mulle riitti
        Roikottaja. kirjoitti:

        No mikä mä oon? Roikotan kyllä, mutta mistä tiedät että ne muut epäilykset pitävät paikkansa?

        Käärme sä oot. Sääliksi käy nykyään. En mä voi varmasti tietää mitään, mutta tarkat silmät mulla on ihmisten suhteen tähän asti ollut.


      • Roikottaja.
        Mulle riitti kirjoitti:

        Käärme sä oot. Sääliksi käy nykyään. En mä voi varmasti tietää mitään, mutta tarkat silmät mulla on ihmisten suhteen tähän asti ollut.

        Ei se musta käärmettä tee jos sun temput ei toimi muhun.


    • kelvoton luonne

      Kai mä oon koulutuksen tarpeessa :(

    • detaileja kiitos

      Millä tavalla oot "roikottanut" ??

    • Toisinäinhän

      se on ollu ;o).
      Olet kuvitellut minun roikkuvan sinussa, mutta olet tehnyt ja sorvannu aloituksia löytääksesi jälleen minut ;o).

    • ei miksikään

      Olen oppinut kysymään itseltäni että miksi annan roikottaa itseäni. Ja jopa vastamaan itselleni.

      • Roikottaja.

        No miksi?


      • ei miksikään
        Roikottaja. kirjoitti:

        No miksi?

        No juurihan siihen vastasin että ,ei miksikään. Ei ole mitään syytä miksi antaa roikottaa itseään.:)


      • Roikottaja.
        ei miksikään kirjoitti:

        No juurihan siihen vastasin että ,ei miksikään. Ei ole mitään syytä miksi antaa roikottaa itseään.:)

        Jospa sitten et anna tehdä itsellesi niin? Mikä estää? Niin, mikä? Rakkaus?


    • Toisinpäinhän

      se on ollu ;o).
      Olet kuvitellut minun roikkuvan sinussa, mutta olet tehnyt ja sorvannu aloituksia löytääksesi jälleen minut ;o

    • No jos sitten

      Tarkoitus pyhittää keinot.

    • Ihmissaastaa oot

      Joo, luultavasti nainen oppinut et on tosipahoja ihmisiä olemassa. Ootko ap ylpeä itsestäs nyt? Nukut yöt hyvin? Muista kertoo kavereille kuinka roikotut naista ja juokaa bisseä päälle ja päästäkää oikeen kunnon röhönauru ja taputelkaa toisianne selkään, et hyvä jätkä, hahahaaaa.

      • Roikottaja.

        Nukun ihan hyvin. Entä sinä? Onko roikottamisessa noin kamalaa se turhautumisen tunne, vai mikä?


      • Pahinta
        Roikottaja. kirjoitti:

        Nukun ihan hyvin. Entä sinä? Onko roikottamisessa noin kamalaa se turhautumisen tunne, vai mikä?

        Yksipuoleinen tunne


      • Roikottaja.
        Pahinta kirjoitti:

        Yksipuoleinen tunne

        Mistä niin päättelet?


      • luotto menee miehiin
        Roikottaja. kirjoitti:

        Nukun ihan hyvin. Entä sinä? Onko roikottamisessa noin kamalaa se turhautumisen tunne, vai mikä?

        Hylkäämisen tunne on pahinta. Menetys ja pettymys. On niin kuin painekattila kaiken sen kanssa.


      • sitä tarkoitin
        Roikottaja. kirjoitti:

        Mistä niin päättelet?

        sille ketä roikotat...


      • Roikottaja.
        luotto menee miehiin kirjoitti:

        Hylkäämisen tunne on pahinta. Menetys ja pettymys. On niin kuin painekattila kaiken sen kanssa.

        Tekisi mieli lyödä ja potkia, niinkö?


      • ed.
        Roikottaja. kirjoitti:

        Tekisi mieli lyödä ja potkia, niinkö?

        Ei kun kaikki se tunne eikä mitään mihin ne laittais. Ne hyvät tunteet.Ja niiden mukana/jälkeen pettymys ja menetys, pohjaton suru. Myös viha aina välillä.


    • Syvältä sielusta

      joskus se naru katkeaa missä roikotat tai roikkuja rakkaus kuolee

    • voi helevata

      Kiitos nauruista, huoh :) Pelastettu taas yksi ahdistuksen kourista..

    • See ya!

      Meneppä nyt kiltisti sinne vaimokullan viereen nukkumaan ja lopeta paskanjauhaminen täällä. Et paljastanut mitään uutta.

    • Kiitos sinulle!

      Voi... kyllä olen oppinut paljon. Mm. sen, että ansaitsen jotain paljon, paljon parempaa :) jää sinä yksin roikkumaan, minulla on parempaa tekemistä.

    • lähete mukana

      Teille on varattu aika tutkimukseen, mieliala lääkitystä varten.

    • Roikottaja.

      Roikottaminen siis onkin pahasta? Enpä tuota tiennyt... että niin pahasta. Luulin että se on vain vähän epämukavaa.

      • ................

        miks sun pitäis tehdä niin? koulia,opettaa naista? mitä se on sulle tehny,et sun täytyy roikottaa sitä? ite naisena pettysin tollaseen mieheen enkä haluis enää mitään sen kans....


      • Suolaistakin

        Kypsytät siis ? Riiputtamalla saat vain kuivalihaa.


      • Roikottaja.
        ................ kirjoitti:

        miks sun pitäis tehdä niin? koulia,opettaa naista? mitä se on sulle tehny,et sun täytyy roikottaa sitä? ite naisena pettysin tollaseen mieheen enkä haluis enää mitään sen kans....

        Syitä on... Ei niistä sen enempää.


      • Roikottaja.
        Suolaistakin kirjoitti:

        Kypsytät siis ? Riiputtamalla saat vain kuivalihaa.

        Roikotan. Löysässä hirressä. Siinä voi olla tukalaa välillä. En kuitenkaan tiennyt, että niin tukalaa, mutta ehkä pahinta on se kun ei kunnolla tiedä että onko hirressä, vai ei.


      • Ei muuta
        Roikottaja. kirjoitti:

        Syitä on... Ei niistä sen enempää.

        N-word.


      • Joo.
        Ei muuta kirjoitti:

        N-word.

        Niinpä. Saa varmaan kicksejä vallasta. Mäistäkin avautumisista mahdollisesti.


      • keittiöps
        Roikottaja. kirjoitti:

        Roikotan. Löysässä hirressä. Siinä voi olla tukalaa välillä. En kuitenkaan tiennyt, että niin tukalaa, mutta ehkä pahinta on se kun ei kunnolla tiedä että onko hirressä, vai ei.

        Niin, sä varmaan et usko että susta vois tykätä. Et tykkää itsestäsi ehkä. Ei ihminen jolla on hyvä olla itsensä kanssa kohtelis toista noin...


      • Roikottaja.
        keittiöps kirjoitti:

        Niin, sä varmaan et usko että susta vois tykätä. Et tykkää itsestäsi ehkä. Ei ihminen jolla on hyvä olla itsensä kanssa kohtelis toista noin...

        Uskon että voi tykätä. Eihän kukaan rupea tavoittelemaan ketään ei-haluttavaa. Olen varma, että hän tykkää minusta jossain mielessä, niin kuin niin monesta muustakin, ja siitähän se kiikastaakin. Pelatkoon muiden kanssa. Tätä hän ei tajua. Olen "käärme" kun en anna lapsen leikkiä itselläni.


      • en usko
        Roikottaja. kirjoitti:

        Uskon että voi tykätä. Eihän kukaan rupea tavoittelemaan ketään ei-haluttavaa. Olen varma, että hän tykkää minusta jossain mielessä, niin kuin niin monesta muustakin, ja siitähän se kiikastaakin. Pelatkoon muiden kanssa. Tätä hän ei tajua. Olen "käärme" kun en anna lapsen leikkiä itselläni.

        Miten niin monesta muustakin? Perustele.


    • Naiseksi hassu

      Elämän tärkeimpien asioiden edessä olen nöyrä niin elämän, kuoleman kuin rakkauden. Sinunkin. En ole mitään muuta kuin kiitollinen. Sinusta.

      • nyt en enää tiedä

        niin ehkä olenkin... minä olen kiitollinen myös, pyrkinyt rehellisyyteen aina


    • Hirrestä kähisen

      Hirteishuumoria parhaimmillaan :D

    • Vihreä sukka

      taidat olla mustasukkainen. :D

    • Kiitos Kamu

      Aloitus oli sopiva kaikille naisille täällä, sillä jokainen roikkuu jonkun narussa. Olen nauranut itseni uuvuksiin. Kiitos aloittajalle vielä kerran älykkäästä hirteishuumorista. Kiitos :)

      • Välttis

        Sairaita on, ei huumorii


      • ed-
        Välttis kirjoitti:

        Sairaita on, ei huumorii

        Riippiuu missä roikkuu eli katsojan kulmasta.


    • kauniita uneja

      Olen oppinut. Kiitos olemassaolostasi. n>m

    • Roikottaja.

      Hän, jota roikotan, ei vaan ilmeisesti sopinut luonteeni kanssa yhteen ja vice versa. Jotain tällaista siinä pohjimmiltaan oli. Niin, hän ei pitänyt minusta. Hän löytää jonkun. Roikotus alkaa nyt olla ohi. Ei tykännyt ja se siitä.

      • mä naisesi

        Jopas sulla mieliala heittelee mies :) tottakai tykkään. Mistä niin päättelit, etten tykkäisi? Mentäiskö syömään joku päivä?


    • asdsdsadff

      Ap. itse leikit hänellä, eikä hän sinulla.
      Etkö vieläkään ymmärrä miksi täällä sinua sanotaan narsistiksi? Narsisti syyttää toisia asioista joita itse tekee.

      Sitä miten tosissasi kirjoitat juttujasi, en tiedä.

      • Täällä sanotaan?

        Eli siis sinä olet sanonut häntä narsistiksi? Se on ainoa tapa jolla sä voit tietää miksi jotakin täällä on sanottu.


      • Viestiketjua lukemal
        Täällä sanotaan? kirjoitti:

        Eli siis sinä olet sanonut häntä narsistiksi? Se on ainoa tapa jolla sä voit tietää miksi jotakin täällä on sanottu.

        Öööhh...lukemalla? Pimee oot


      • No joo
        Viestiketjua lukemal kirjoitti:

        Öööhh...lukemalla? Pimee oot

        mut eihän ne vastaajatkaan tiedä ketä sanovat narsistiksi. Kaikilla tässäkin vastanneilla on mielessään joku oma kohde. Liekö kukaan heistä osuu oikeaan.


    • Näin ajattelen.

      No jaa. En tiedä lopulta kuka roikotti ja ketä. Ei vaan koskaan tullut sellaista tilannetta, että yhteinen päätös tulevasta olisi syntynyt vieläpä samansuuntaisena. Yhtä kovasti kuin pyrimme yhteen, pyrimme erilleen. Kunnes mitta täyttyi. Ja päätös syntyi. Pitikö sen kestää niin kauan? En tiedä. Ajan kuluminen on se mikä harmittaa eniten. Tuhlatut vuodet, joiden piti olla sitä elämän parasta aikaa. Mennyttä ei voi muuttaa, mutta tulevaan voi vaikuttaa.

      https://m.youtube.com/watch?v=2VQ9Zy1JDeg

    • sopivatko

      Hmmm... Ketju vetää aika sanattomaksi. "Kouluttaa nöyrän vaimon" -> apua... Jos sun ajattelu on tätä tasoa.. no way! PS. Mua on kuvailtu itsepäiseksi, sisukkaaksi ja valitettavasti itsekkääksikin, joten menis siinä "kouluttajankin" hermot...

    • ....................

      Tää oli taas se kolmen pisteen pösilö.

      Semmonen sössöti , söösöti.

      Hyi helvetti.

      jätä rauhaan nää naiset täällä.

      Sä oot se söösöti söööö.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe