luotsille

näin ei voi jatkua

Täytyykö keskustelioiden sietää kiusaajaa joka häiritsee tarkoituksella toisten keskustelua viikkotolkulla, syytä miksi hän näin käyttäytyy emme tiedä.

153

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpä vain

      Naurettavaa yksinkertaistamista, että yleisellä keskustelupalstalla olisi vain yksi naamaton mörkö.
      Eiköhän täällä vilahtele nikillä ja nikittä monen monta mulkkaajaa.
      Älä nyt vain erehdy minua sellaiseksi luulemaan.
      Näen mielestäni palstan tapahtumat ihan järkevästi, jota kaikki eivät näy pystyvän.

      Onko täällä yleensä enää mitään järjellistä?

      • €ero

        Pystytkö näkemään oman järkevyytesi !
        Asia palstoilla voi keskustella järkevästi tietyistä asioista että tietämätön viihtuilisi väliin, täällä on näköjään oltava varovainen sanomisissaan


    • jatkunut kauan

      Tarkoitat varmaan häntä, joka laittaa hymiön jokaisen ilkeän viestinsä perään?

    • hgj

      Missä tätä tapahtuu? Siis onko joku määrätty aihe tms, jossa tämä tyyppi liikkuu? En ole vielä törmännyt, sen takia kyselen.

    • -------------------m

      Jos ei ole samaa mieltä päällepäsmäreiden kanssa niin on häirikkö,

      Kyllä erimielisyyttä pitää kestää.

    • ...

      Jotkut eivät osaa erottaa keskustelupalstoja chatista. Kaks aivan eri asiaa. Kiintoisakin aihe menee aivan hukkaan, kun jokunenkaan kaheli alkaa höpisemään omituisia ties mistä, lauseen, parin virkkeillä ja tietenkin aivan asian vierestä. Kyllähän kiintosissa keskusteluissa tulee avartavia sivujuonteita ja rösyämistä, mutta se rikastuttaa keskustelua, jos sitä ei ole liikaa. Tollanen chatti-tyyppinen kommenttien heittely tyrehdyttää asian käsittelyn, loppupeleissä pari kahelia wittuilee toisilleen ja juoruavat jostain kolmannesta nimimerkistä.

      Kandeis monen perehtyä nettietikettiin.

      =DW=

      • Mielnkiinnosta kysyn: osaatkos sinä omasta mielestäsi "käyttäytyä" täälä nettiketin mukaisesti. Mikä on oma kanstasi asiasta?


      • aamutuimaan
        lusiina60 kirjoitti:

        Mielnkiinnosta kysyn: osaatkos sinä omasta mielestäsi "käyttäytyä" täälä nettiketin mukaisesti. Mikä on oma kanstasi asiasta?

        Hän jaarittelee yksinkertaisenkin asian monimutkaisesti, ehkä kirjoittamisen ilosta, yleensä asiat ovat palstalaisille selviö luulee valistavansa heitä.


      • Perusjuttuja
        aamutuimaan kirjoitti:

        Hän jaarittelee yksinkertaisenkin asian monimutkaisesti, ehkä kirjoittamisen ilosta, yleensä asiat ovat palstalaisille selviö luulee valistavansa heitä.

        Sama vika kuin kaikilla muillakin, luulee olevansa muita viisaampi.


      • Täyttä asiaa oli =DW=:n kommentti. Näin aamusta.


    • Antaa palaa vaan

      Kovin näyttää "vakikummitukset" olevan huolissaan kun on tullut uusia innostuneita.

      Vaan tänne kyllä mahtuu juttuja jos minkälaisia, mukavaa vaihtelua "tästä on kirjoitettu ennenkin" viesteille.

    • Puskispissis

      Jos todella olet tuota mieltä ja sinulla on faktaa mitä osoittaa mielipiteesi tueksi ja näytöksi tee ilmoitus suoraan luotsille ja ylläpidolle. Se taitaa vaan vaatia suoraselkäisen ryhtiliikkeen myös omalla kohdalla eli muuta kuin puskista huutelun. Onkos esim, sinusta siihen?

    • antakaa tilaa

      Paha olo palstalla näkyy ilkeilynä ja pilkkana, nyt pääosassa näyttää olevan "vanhavakiokaarti", ymmärtäisitte ettei se ole teiltä pois jos joku uusikin tänne kirjoitta, meille lukijoille se on ainakin hyvä juttu.

      • Saahan täällä tilaa kun vain kirjoittaa ja kun ei taas "huvita" niin poistuu esim. 60:ten seurasta. Osioita löytyy jos haluaa kirjoittaa.

        Olisikohan vuosi sitten kun minua pyydettiin poistumaam 60:sistä...no se on jokaisen oma juttu tietysti mitä kirjoittaa.

        Itse en ole antennit vastaanottamassa ilkeyksiä...ne voi ohittaa!


      • 566565<z<z<z

        ei se aina ole pahaa oloa, aina sanotaan noin. Vaan yleensä ilkeää ja pirullista luonnetta se on.


      • Voiko mitään?
        566565<z<z<z kirjoitti:

        ei se aina ole pahaa oloa, aina sanotaan noin. Vaan yleensä ilkeää ja pirullista luonnetta se on.

        Joskus se on myös sitä että tunnistettavalla nikillä kirjoittavat saavat peräänsä jonkun vainoajan.


      • 566565<z<z<z kirjoitti:

        ei se aina ole pahaa oloa, aina sanotaan noin. Vaan yleensä ilkeää ja pirullista luonnetta se on.

        "ei se aina ole pahaa oloa, aina sanotaan noin. Vaan yleensä ilkeää ja pirullista luonnetta se on."

        Niinpäniin...mutta mietihän mistä se "ilkeys/pirullisuus" juontaa...hyvästä ihmisen olotiloistako??


      • .,,,,,.90
        sishill kirjoitti:

        "ei se aina ole pahaa oloa, aina sanotaan noin. Vaan yleensä ilkeää ja pirullista luonnetta se on."

        Niinpäniin...mutta mietihän mistä se "ilkeys/pirullisuus" juontaa...hyvästä ihmisen olotiloistako??

        ilkeä luonne on geeneissä. Kaikilla ei ole samanlaiset geenit, on miellyttäviä luonteita ja muunlaisia myös.


      • .,,,,,.90 kirjoitti:

        ilkeä luonne on geeneissä. Kaikilla ei ole samanlaiset geenit, on miellyttäviä luonteita ja muunlaisia myös.

        Eli "ilkeängeenin" omaavat eivät voi hyvin elämässään...vaikka ehkä omasta mielestään saavat voimaa ilkeilyistään.


    • €ero

      Tässä nähtiin puskista huutoa.

      Varmasti muuttuisi ääni kellossa jos olisi nimimerkki pakko silloin ei huueltaisi mitä sattuu,
      Sen huomaa ne jotka ovat nimimerkillä käyttäytyvät sen mukaisesti, siististi,

      • niskakarvatpystyssä.

        "Sen huomaa ne jotka ovat nimimerkillä käyttäytyvät sen mukaisesti, siististi, "

        Eivät läheskään kaikki.

        Jos eivät tohdi täällä omalla nimimerkillään räkyttää, niin siirtyvät muille palstoille siellä juuri sitä nimimerkillä kirjoittavaa räkyttämään joka täällä esiintyy vain puskassa.


      • niskakarvatpystyssä. kirjoitti:

        "Sen huomaa ne jotka ovat nimimerkillä käyttäytyvät sen mukaisesti, siististi, "

        Eivät läheskään kaikki.

        Jos eivät tohdi täällä omalla nimimerkillään räkyttää, niin siirtyvät muille palstoille siellä juuri sitä nimimerkillä kirjoittavaa räkyttämään joka täällä esiintyy vain puskassa.

        Näin on...ei minunkaan ole pakko kirjoittaa rekisteröitynä, mutta en näe mitään järkeä kirjoitella puskista...hyvää, en pahaa!


      • Ei ota selvää
        niskakarvatpystyssä. kirjoitti:

        "Sen huomaa ne jotka ovat nimimerkillä käyttäytyvät sen mukaisesti, siististi, "

        Eivät läheskään kaikki.

        Jos eivät tohdi täällä omalla nimimerkillään räkyttää, niin siirtyvät muille palstoille siellä juuri sitä nimimerkillä kirjoittavaa räkyttämään joka täällä esiintyy vain puskassa.

        "niin siirtyvät muille palstoille siellä juuri sitä nimimerkillä kirjoittavaa räkyttämään joka täällä esiintyy vain puskassa."

        Mitähän tuolla halusit sanoa. Selventäisitkös?


      • mietippä

        Käytätkös sinä aina samaa nimimerkkiä, vai käytkö puskasta huutelemassa?


      • niskakarvatpystyssä.
        Ei ota selvää kirjoitti:

        "niin siirtyvät muille palstoille siellä juuri sitä nimimerkillä kirjoittavaa räkyttämään joka täällä esiintyy vain puskassa."

        Mitähän tuolla halusit sanoa. Selventäisitkös?

        Jos on toisella palstalla kirjoitellut samalla nimimerkillä ja täällä toisella tai puskista, niin hän joka tunnistaa kirjoittajan siirtyy toiselle palstalle räkyttämään juuri sitä nimimerkkiä. Joskus jopa aiheettomasti, tai ilkeyttään luullen ko kirjoittajan olevan juuri sillä samalla nimimerkillä kirjoittavan, käyttäen jopa hänen nimimerkkiäänkin.

        Tämä on toistunut useita vuosia.

        Saa sitä sitten ihmetellä jos ei tuollaisesta ilkimyksestä pidä. Omahan on syynsä.


      • ??????
        mietippä kirjoitti:

        Käytätkös sinä aina samaa nimimerkkiä, vai käytkö puskasta huutelemassa?

        Kuka?


      • Juokseva nikki
        niskakarvatpystyssä. kirjoitti:

        Jos on toisella palstalla kirjoitellut samalla nimimerkillä ja täällä toisella tai puskista, niin hän joka tunnistaa kirjoittajan siirtyy toiselle palstalle räkyttämään juuri sitä nimimerkkiä. Joskus jopa aiheettomasti, tai ilkeyttään luullen ko kirjoittajan olevan juuri sillä samalla nimimerkillä kirjoittavan, käyttäen jopa hänen nimimerkkiäänkin.

        Tämä on toistunut useita vuosia.

        Saa sitä sitten ihmetellä jos ei tuollaisesta ilkimyksestä pidä. Omahan on syynsä.

        Mä ainaskin vaihtelen nikkejä kuin jotkut IP-numeroaan.


    • Hyvä luotsi on täällä 60:ssä! Kuusikymppisetkin tarvitsevat "lapsenkaitsijan"...hyvä että löytyy ja Tsihh jaksaa.

    • mietippäs

      Kysäsempä €erolta että käytätkös sinä aina sammaa nimimerkkiä, vai käytkös puskasta huutelemassa?

      • €ero

        Ei tarvii .
        Käytän €eroo ja €--, en ole rekistöröitynyt en ole viitsiny mutta onko sillä merkitystä, olen aika uusi täällä ja ehkä omalaatuinen

        En hyväksy kiusaamista uutimissa toitotetaan koulukiusaamisesta missä lie muuallakin, jotkut ei ole aikuistuneet vai luonne vikako.

        Ps. Tunnustan tehneeni aloituksen toivottovasti ei ole harmia.


      • kuulijan vastuulla..
        €ero kirjoitti:

        Ei tarvii .
        Käytän €eroo ja €--, en ole rekistöröitynyt en ole viitsiny mutta onko sillä merkitystä, olen aika uusi täällä ja ehkä omalaatuinen

        En hyväksy kiusaamista uutimissa toitotetaan koulukiusaamisesta missä lie muuallakin, jotkut ei ole aikuistuneet vai luonne vikako.

        Ps. Tunnustan tehneeni aloituksen toivottovasti ei ole harmia.

        Ja kummallakos sinä noista nikeistäsi se aloituksen teitkään?

        Vai tarviikos kuitenkin mennä välillä puskaan räkyttämään?


      • €--
        kuulijan vastuulla.. kirjoitti:

        Ja kummallakos sinä noista nikeistäsi se aloituksen teitkään?

        Vai tarviikos kuitenkin mennä välillä puskaan räkyttämään?

        Tso tso asiasta tein aloituksen, ei kiinnosta räkyttää sanakin on rumanlainen.
        Omia merkkiä pyrin käyttämään, joten käytä sinäkin vai vai...


      • hällä väliä-
        €-- kirjoitti:

        Tso tso asiasta tein aloituksen, ei kiinnosta räkyttää sanakin on rumanlainen.
        Omia merkkiä pyrin käyttämään, joten käytä sinäkin vai vai...

        Äläpä sinäkään käskytä, kuka sinulle siihen on luvan antanut.

        Jokaisen oma asia, mitä nikkiä käyttää, siihen on ylläpidon siunaus.


      • jaapa jaaa
        hällä väliä- kirjoitti:

        Äläpä sinäkään käskytä, kuka sinulle siihen on luvan antanut.

        Jokaisen oma asia, mitä nikkiä käyttää, siihen on ylläpidon siunaus.

        Voi ei. €ero ilmoitti käyttävänsä VAIN kahta nimimerkkiä ja heti perään ilmoitti että aloituksen tekijä on hän aivan muulla nikillä. Siis HALOO. En tiedä itkiskö vai naurais kun ihminen on ulkona kun lumiukko.


      • €ero
        jaapa jaaa kirjoitti:

        Voi ei. €ero ilmoitti käyttävänsä VAIN kahta nimimerkkiä ja heti perään ilmoitti että aloituksen tekijä on hän aivan muulla nikillä. Siis HALOO. En tiedä itkiskö vai naurais kun ihminen on ulkona kun lumiukko.

        Oli vähän arkaluontoinen aloitus, mut lopulta toin esiin itteni ja näin parempi.

        Kaikkein törkeintä on kiusaaminen puskasta kuvastaa arkamaisuuden, ei uskalla esiintyä nimimerkillä kurkitaan piruna seläntakana. Jne.


      • varsipeilillä.
        €ero kirjoitti:

        Oli vähän arkaluontoinen aloitus, mut lopulta toin esiin itteni ja näin parempi.

        Kaikkein törkeintä on kiusaaminen puskasta kuvastaa arkamaisuuden, ei uskalla esiintyä nimimerkillä kurkitaan piruna seläntakana. Jne.

        Sitä ne rekatutkin tekevät, ikävä kyllä.
        Ei ihmisyys ole nicistä kiinni.
        Täällä moni poraa, kuinka häntä kiusataan. Voisi katsoa peiliin.


      • €--
        varsipeilillä. kirjoitti:

        Sitä ne rekatutkin tekevät, ikävä kyllä.
        Ei ihmisyys ole nicistä kiinni.
        Täällä moni poraa, kuinka häntä kiusataan. Voisi katsoa peiliin.

        Täällä näkee että aikunen jonka luulisi olevan aikuinen käyttäytyy kakaramaisesti, vaikka ei kukaan jaksa olla aina aikuinen.
        Viime vuonna en ollu käyny keskustelulinjoilla nyt oon nähdy,
        Oon ihan varma et nää jotka huutelee mitä sattuu täällä ei uskaltas kadulla huudella, täällä ollaan kuin äidin helmoissa piilossa.


      • saarnasin :)
        €-- kirjoitti:

        Täällä näkee että aikunen jonka luulisi olevan aikuinen käyttäytyy kakaramaisesti, vaikka ei kukaan jaksa olla aina aikuinen.
        Viime vuonna en ollu käyny keskustelulinjoilla nyt oon nähdy,
        Oon ihan varma et nää jotka huutelee mitä sattuu täällä ei uskaltas kadulla huudella, täällä ollaan kuin äidin helmoissa piilossa.

        Niinpä, ei kukaan bussipysäkillä alkaisi aukomaan naamaansa, kuin täällä tehdään.
        Voisi saada senkan nokastaan.
        Mutta, sanonpa vielä kerran, kettuilu on kiinni luonteesta, ei rekatusta saati rekkaamattomasta nikistä.
        Ja siitä, sattuuko ihmisellä olemaan edes yhtään omatuntoa.


      • aineski täällä
        €-- kirjoitti:

        Täällä näkee että aikunen jonka luulisi olevan aikuinen käyttäytyy kakaramaisesti, vaikka ei kukaan jaksa olla aina aikuinen.
        Viime vuonna en ollu käyny keskustelulinjoilla nyt oon nähdy,
        Oon ihan varma et nää jotka huutelee mitä sattuu täällä ei uskaltas kadulla huudella, täällä ollaan kuin äidin helmoissa piilossa.

        Voisit kai sinä ainakin yrittää olla enimmäkseen aikuinen vaikka et aina jaksaisikaan.


    • pistäppä ylläpitoon viestiä
      ei täällä kukaan toista puolusta
      itse täällä on omat sotansa käytävä
      kyllä se loppuu kun jokaisesta
      häiritsemisviestistä laittaa
      viestiä ylläpitoon
      hidas ja pitkä prosessi...

      • .....-ä

        Olen laittanut montakin.


      • ....-ä+
        .....-ä kirjoitti:

        Olen laittanut montakin.

        niin ja...

        Tuttavani ja perheen jäsenetkin huomattuaan.


    • En ole huomannut. Onhan täällä näköjään yläpuolelle asettujia ja opettajan roolin ottaneita, mutta heidät voi jättää huomioimatta.

    • Eikös` olekin mukavaa kun saa naputella iha kotosalla tekstiä nykyaikana ja kaikki on heti monien nähtävillä...

      "Ennenvanhaan" oli kaikki toisin...mut´ oli kiva esmex´ fillaroida, kävellä tai hiihtäen mennä kavereita tapaamaan kylille!

      Kirjoitteluiloja kaikil`!

    • Hei!
      Paras neuvoni on, että älä provosoidu tai itse provosoi mahdollista kiusaajaa.
      Minun on välillä mahdotonta tietää onko kysessä harmitonta sanailua vaiko ilkeily kyseessä.
      Joku voi tuntea kiusaamiseksi sellaisen asian jonka joku toinen katsoo leikiksi tai huumoriksi. Meitä ihmisiä kun on monenlaisia, mutta yritetään olla sovussa keskenämme.

      • Ei voi tietää kuka kiusaa kuka laskee leikkiä. Mutta mielestäni sellainen on ilkeyttä jos teen kirjoitusvirheen eli konsonantit vaihtuvat paikkaansa esim B:stä tulee P ja olen kertonut olevani konsonatti lukihäiriöinen, siitä huolimatta joillekin virheistäni ilo repee. Joskus otan asian rauhallisesti joskus loukkaannun. Joskus loukkaannun ja poistatan viestit. En minä mene aidan taakse pusikkoon ääneen nauramaan jalkaansa lyyhäävälle. Kuka menee, valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee.


      • "tsihh"

        Pakkohan minunkin on.
        Koska olet muutkin ovat sinulle parastaan antaneet...


        "Hänen yönsä antaneet ei lepoa enää
        Yöt täyttyivät tunteista pelko ja kauhu.

        Samat kasvot pyörien toistensa perään
        ilmeinä vaihdellen iva ja nauru.

        Hänen päivänsä kulkivat sumuisin silmin
        ei hän tuntenut kuvaakaan peilin.

        Nuo kasvot haamuina katsoivat takaa
        hän tiesi ne tarkoitti mennyttä aikaa.

        Hän rakasti niitä ja pelkäsi niitä
        vasten tahtoaan tunsi ne johtuivat siitä.

        Olen tehnyt vääryyttä miehelle hyvän
        en tajunut tunteita toisen syvän.

        Minä tiesin on väärin tunteiden leikki
        mutta naisena voinut en sillekään mitään."

        - HUNKSZ 23.08.2014

        Omistettu nimi-merkille "tsihh"


        H.


      • korppis kirjoitti:

        Ei voi tietää kuka kiusaa kuka laskee leikkiä. Mutta mielestäni sellainen on ilkeyttä jos teen kirjoitusvirheen eli konsonantit vaihtuvat paikkaansa esim B:stä tulee P ja olen kertonut olevani konsonatti lukihäiriöinen, siitä huolimatta joillekin virheistäni ilo repee. Joskus otan asian rauhallisesti joskus loukkaannun. Joskus loukkaannun ja poistatan viestit. En minä mene aidan taakse pusikkoon ääneen nauramaan jalkaansa lyyhäävälle. Kuka menee, valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee.

        "korppis"

        Hän ei sit ikinä ota minua ivailevana.
        Vaan ottaa aina miehenä, joka leikkisästi tökkäisee kainaloon.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "tsihh"

        Pakkohan minunkin on.
        Koska olet muutkin ovat sinulle parastaan antaneet...


        "Hänen yönsä antaneet ei lepoa enää
        Yöt täyttyivät tunteista pelko ja kauhu.

        Samat kasvot pyörien toistensa perään
        ilmeinä vaihdellen iva ja nauru.

        Hänen päivänsä kulkivat sumuisin silmin
        ei hän tuntenut kuvaakaan peilin.

        Nuo kasvot haamuina katsoivat takaa
        hän tiesi ne tarkoitti mennyttä aikaa.

        Hän rakasti niitä ja pelkäsi niitä
        vasten tahtoaan tunsi ne johtuivat siitä.

        Olen tehnyt vääryyttä miehelle hyvän
        en tajunut tunteita toisen syvän.

        Minä tiesin on väärin tunteiden leikki
        mutta naisena voinut en sillekään mitään."

        - HUNKSZ 23.08.2014

        Omistettu nimi-merkille "tsihh"


        H.

        ...monet muutkin...

        H.


      • .mollis
        korppis kirjoitti:

        Ei voi tietää kuka kiusaa kuka laskee leikkiä. Mutta mielestäni sellainen on ilkeyttä jos teen kirjoitusvirheen eli konsonantit vaihtuvat paikkaansa esim B:stä tulee P ja olen kertonut olevani konsonatti lukihäiriöinen, siitä huolimatta joillekin virheistäni ilo repee. Joskus otan asian rauhallisesti joskus loukkaannun. Joskus loukkaannun ja poistatan viestit. En minä mene aidan taakse pusikkoon ääneen nauramaan jalkaansa lyyhäävälle. Kuka menee, valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee.

        Minä en tiennyt lukihäiriöstäsi ennen kuin tuon Bugatin yhteydessä kirjoitit.
        Itsellä on myös lukihäiriö.
        Olen pahoillani jos loukkasin, ei ole tarkoitus irvailla.


      • .mollis kirjoitti:

        Minä en tiennyt lukihäiriöstäsi ennen kuin tuon Bugatin yhteydessä kirjoitit.
        Itsellä on myös lukihäiriö.
        Olen pahoillani jos loukkasin, ei ole tarkoitus irvailla.

        Olet saanut anteeksi, mutta koska luin sinulla olevan ongelmia sisaresi kanssa päätin laittaa linkin ketjuuni, joka pyöri heinäkuun alussa..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12341220

        Lukaise joitakin minun mielipiteitä tästä ketjusta.

        Tilanne ei ole muuttunut kohdallani. En tiedä mitään sisarestani enkä veljistäni. Ei silti olen luovuttanut.

        Maanataina menen yhden lempiserkkuni synttäreille.


      • .mollis
        korppis kirjoitti:

        Olet saanut anteeksi, mutta koska luin sinulla olevan ongelmia sisaresi kanssa päätin laittaa linkin ketjuuni, joka pyöri heinäkuun alussa..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12341220

        Lukaise joitakin minun mielipiteitä tästä ketjusta.

        Tilanne ei ole muuttunut kohdallani. En tiedä mitään sisarestani enkä veljistäni. Ei silti olen luovuttanut.

        Maanataina menen yhden lempiserkkuni synttäreille.

        Kiitos anteeksiannostasi ja linkistä!
        Puhuin tyttäreni kanssa pitkän puhelun, helpotti :-)


      • -----
        korppis kirjoitti:

        Ei voi tietää kuka kiusaa kuka laskee leikkiä. Mutta mielestäni sellainen on ilkeyttä jos teen kirjoitusvirheen eli konsonantit vaihtuvat paikkaansa esim B:stä tulee P ja olen kertonut olevani konsonatti lukihäiriöinen, siitä huolimatta joillekin virheistäni ilo repee. Joskus otan asian rauhallisesti joskus loukkaannun. Joskus loukkaannun ja poistatan viestit. En minä mene aidan taakse pusikkoon ääneen nauramaan jalkaansa lyyhäävälle. Kuka menee, valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee.

        En minä mene aidan taakse pusikkoon ääneen nauramaan jalkaansa lyyhäävälle. Kuka menee, valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee.


      • en usko
        ----- kirjoitti:

        En minä mene aidan taakse pusikkoon ääneen nauramaan jalkaansa lyyhäävälle. Kuka menee, valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee.

        Muuten hyvin, mutta epäilen tuota "valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee".


      • luuloton.
        en usko kirjoitti:

        Muuten hyvin, mutta epäilen tuota "valitettavasti tunnen nimimerkit jotka niin tekee".

        Luullahan, notta ja notta.


      • Paras neuvoni on

        Vaihda tuo kuvan, koska itsehän et näköjään toimi kuten kirjoitat ?

        Mikäli sinulla olisi tuollainen ruori, niin karille sekin botski ajautuisi,
        tosin tuohan ruorinkuva näyttää olevan hautakivenmuistokoriste ?!


    • .mollis

      Joku antoi viisaan neuvon kun otin ensiaskeleita palstalla ja alkoi näykkiminen.
      Eli, älä kiinnitä mitään huomiota, älä vastaa.
      No minä olen aika väritön tyyppi joten ei räksyt niin tartu kiinni.

      • .mollis19.8.2014 11:58
        Birskatti!
        Beugeot kyllä biristi aamua :))

        Joopati joo


      • .mollis
        korppis kirjoitti:

        .mollis19.8.2014 11:58
        Birskatti!
        Beugeot kyllä biristi aamua :))

        Joopati joo

        Korppis

        Sori, et ilmeisesti ymmärtänyt, että nautin tuosta lapsuksesta :-)
        Anteeksi oikeasti, nyt surettaa :(


      • Älä suotta
        .mollis kirjoitti:

        Korppis

        Sori, et ilmeisesti ymmärtänyt, että nautin tuosta lapsuksesta :-)
        Anteeksi oikeasti, nyt surettaa :(

        Kyllä Korppis sen kestää, vahva nainen. Ja ei itsekään mikään puhdas pulmunen näissä asioissa kuitenkaan.


      • .mollis
        Älä suotta kirjoitti:

        Kyllä Korppis sen kestää, vahva nainen. Ja ei itsekään mikään puhdas pulmunen näissä asioissa kuitenkaan.

        Kiitos! Mulla tänään alavireinen päivä, suruttaa.


      • Älä suotta
        .mollis kirjoitti:

        Kiitos! Mulla tänään alavireinen päivä, suruttaa.

        No mikä on?


      • .mollis
        Älä suotta kirjoitti:

        No mikä on?

        Siskon kanssa sukset ristissä. Hän osaa sivaltaa sähköpostinkin kautta ikävästi.
        Nooh, sain kanttarelleja ja tatteja, lohturuokaa terveellisesti :-)


      • tattis..
        .mollis kirjoitti:

        Siskon kanssa sukset ristissä. Hän osaa sivaltaa sähköpostinkin kautta ikävästi.
        Nooh, sain kanttarelleja ja tatteja, lohturuokaa terveellisesti :-)

        Sisarusten välillä aina sattuu ja tapahtuu, tiedän sen kokemuksesta. Toivottavasti saatte sovittua.
        Toinen asia, joka kiinnostaa, nuo sienet. Äsken kävin lenkillä ja poikkeilin metsään. Yhtään sientä ei näkynyt vieläkään....täällä keskellä Suomea.


      • .mollis kirjoitti:

        Siskon kanssa sukset ristissä. Hän osaa sivaltaa sähköpostinkin kautta ikävästi.
        Nooh, sain kanttarelleja ja tatteja, lohturuokaa terveellisesti :-)

        Mullon ollu sisaren kanssa sukset ristissä jo kolme vuotta mikä huvottavinta, en tiedä miksi, aavistan kyllä.


      • .mollis
        lusiina60 kirjoitti:

        Mullon ollu sisaren kanssa sukset ristissä jo kolme vuotta mikä huvottavinta, en tiedä miksi, aavistan kyllä.

        Mun sisko lapsettomana ojensi aikoinaan minua kun lapseni olivat pieniä, kasvatusasioissa.
        Ja nyt hän yrittää ojentaa tytärtäni lapsenlasteni kasvatuksesta. Loukkaavasti.


      • huom.
        .mollis kirjoitti:

        Mun sisko lapsettomana ojensi aikoinaan minua kun lapseni olivat pieniä, kasvatusasioissa.
        Ja nyt hän yrittää ojentaa tytärtäni lapsenlasteni kasvatuksesta. Loukkaavasti.

        Ei se lapsettomuudesta johdu, vaan luonteesta.


      • .mollis
        huom. kirjoitti:

        Ei se lapsettomuudesta johdu, vaan luonteesta.

        Niin tietystikin :-) Aina oikeassa ja aina alistamassa.


      • .mollis kirjoitti:

        Niin tietystikin :-) Aina oikeassa ja aina alistamassa.

        Meillä liittyy jotenkin näihin sisaruskateusasioihin ja vanhenpien päätökseen sitä kene t halusivat nimetä asioidenhoitajakseen. Plus vielä siihen että ei kestä kuulla rehellisesti mielipteitä vaan vain uskoo valkoisiin valheisiin, kuvitella.


      • O - O
        tattis.. kirjoitti:

        Sisarusten välillä aina sattuu ja tapahtuu, tiedän sen kokemuksesta. Toivottavasti saatte sovittua.
        Toinen asia, joka kiinnostaa, nuo sienet. Äsken kävin lenkillä ja poikkeilin metsään. Yhtään sientä ei näkynyt vieläkään....täällä keskellä Suomea.

        Kanttarellit, vahverot ja mustat torvisienet ilahduuttavat täällä etelässä sienestäjiä. Toivottavasti pien löydät sinäkin sellaisia polkusi varrelta.


      • ;))
        O - O kirjoitti:

        Kanttarellit, vahverot ja mustat torvisienet ilahduuttavat täällä etelässä sienestäjiä. Toivottavasti pien löydät sinäkin sellaisia polkusi varrelta.

        Jopas niitä löytyykin. Jotain häikkää ollut jo kauan viestien lähtemisessä.


    • Essolaiset käyttäytyvät esimerkillisesti

      Meitä essolaisia on useinkin pyydetty poistumaan palstalta, mutta itsetietoisina ja viisaina miehinä emme ole kieltoa noudattaneet. Harvakseltaan laitamme palstalle jonkin ajankohtaiseen aiheeseen liittyvän avauksen, joka ei näytä monia kiinnostavan.

      Kirjoitamme aina asiallisesti ja toisten kirjoittajien tunteita loukkaamatta, joten käytöksemme on esimerkillistä. Voimme siis jatkaa samalla tyylillä tulevaisuudessakin.

      • eppu2

        Minun tietääkseni essot on lopetettu, missäs se teidän esso on?
        Vai eleleekö se niinkuin hengessä?


    • mimmimummi*

      Olen loukkaantunut ....pahoittanut mieleni ....aika rankastikin täällä....
      Ajattelin että miksi ottaa ilkeyttä vastaan virtuaali henkilöltä....

    • syys saa

      Jokaisella käsi poveen, kellä ilman syytä, kellä täysin syystä.

    • hyvää iltapäivää

      Mimmimummille
      - olen teksteistäsi tai niiden lomasta tulkinnut tai mielessäni miettinyt
      että sydämesi on ollut monta kertaa surusta raskas..
      - jos omaisin semmoisen virtuaalikyvyn että vois puhaltaa kaikki pipit pois,
      antaisin tuulien vietäväksi kaiken kivun ja harmit sunkin mielestä, hus hus..

      Tekstejäsi on ollut ilo lukea kuin toisella palstallakin mummin runoja, joissa hän kertoo siitä suunnattomasta surusta, kaipuudesta ja tyhjyydestä puolison poismenon ja kuoleman johdosta - aitoa elettyä elämää, johon mahtuu ihmiselon koko tunteiden
      kirjo. Ei mikään pintaliitojuttu ole myöskään se mitä surutyöksi sanotaan.
      Paitsi että vanhemmalla iällä oppii hiljaa kävelemään, oppii ihminen myös aika nöyräksi elämän ja kuoleman edessä, näin olen itse kokenut.

    • 73473475

      Luen täältä suht vähän ketjuja, mutta näkemäni mukaan täälä näyttäisi olevan kovasuisia ihan yhtä paljon rekatuissa kuin ei rekatuissa. Olen jopa katsellut että jotkut rekatut ovat toistensa kimpussa jatkuvasti, ei oma kärsivällisyys riittäisi moiseen :-)

      Taas toisaalta samaa mieltä kuin tsihh, monesti en osaa päättää onko lukemani tarkoitettu ilkeilyksi vaiko huumoria. Tai onko se vahva kannanotto, neutraali asian toteaminen vaiko nälvintää. Palstoilla kun puuttuu kaikki muu kuin se kirjoitettu sana, ei ole äänenpainoja, ilmeitä, ei mitään.
      Olen myös tietoinen siitä että muut voi yhtälailla ymmärtää itseni väärin, monesti sen takia harmittelen ettei ole hymiöitä käytettävissä, ne kun on vartavasten tehty helpottamaan tällaista viestintää.

      Mutta näillä mennään, ja onhan se hyvä kumminkin että on jotain vipinääkin. Olisihan se tylsää jos kaikki vaan nyökyttelisi että aivan, aivan :-)
      Niiden pahimpien rysien ohi voi sitten vaan yrittää selata jottei turhaan provosoidu.

      • kaikenmoista humoria

        Minä olen huomannut, että yleisesti ottaen ne, jotka täällä nälvivät ja piikittelevät toisia eniten hymiön takaa ja "huumorin" varjolla, ovatkin yllättäen niitä, joilla se huumori loppuukin yllättäen kesken ja ottavat toisen melko harmittomankin läpän TÖRKEÄNÄ.


      • ....
        kaikenmoista humoria kirjoitti:

        Minä olen huomannut, että yleisesti ottaen ne, jotka täällä nälvivät ja piikittelevät toisia eniten hymiön takaa ja "huumorin" varjolla, ovatkin yllättäen niitä, joilla se huumori loppuukin yllättäen kesken ja ottavat toisen melko harmittomankin läpän TÖRKEÄNÄ.

        Sama huomattu. Jos sanoo jotain vastaan, on tollo huumorintajuton.
        "Hjuumorintaju" muka oikeuttaa kettuiluun.


      • ohi kulkija
        kaikenmoista humoria kirjoitti:

        Minä olen huomannut, että yleisesti ottaen ne, jotka täällä nälvivät ja piikittelevät toisia eniten hymiön takaa ja "huumorin" varjolla, ovatkin yllättäen niitä, joilla se huumori loppuukin yllättäen kesken ja ottavat toisen melko harmittomankin läpän TÖRKEÄNÄ.

        Seuraappas keskusteluja pientä piikittelyä huumori mukana, näin se pitääkin olla ettei haudan vakavana synkistyä.


      • piiiii+++
        ohi kulkija kirjoitti:

        Seuraappas keskusteluja pientä piikittelyä huumori mukana, näin se pitääkin olla ettei haudan vakavana synkistyä.

        Piikittelyn ja suoranaisen vi**uilun välissä on raja.
        Piikittelyt usein vain selityksiä, sanojensa pehmentämistä.


      • ohi kulkija
        .... kirjoitti:

        Sama huomattu. Jos sanoo jotain vastaan, on tollo huumorintajuton.
        "Hjuumorintaju" muka oikeuttaa kettuiluun.

        Yleisen keskustelujen ominaisuus, on tullu kurkittua muita k-linjoja kyllä niissäkin sanotaan päin naamaa.
        Jos on huumoritajuton toinen taas on, vaikeeta on.


      • ohi kulkija
        piiiii+++ kirjoitti:

        Piikittelyn ja suoranaisen vi**uilun välissä on raja.
        Piikittelyt usein vain selityksiä, sanojensa pehmentämistä.

        Taidat olla tosikko, tosikkomaisen kanssa ei voi muuta puhua kuin tosikkomaisesti ja vakavasti.


      • iöä-
        ohi kulkija kirjoitti:

        Taidat olla tosikko, tosikkomaisen kanssa ei voi muuta puhua kuin tosikkomaisesti ja vakavasti.

        Kuulutko sinä kiusaajiin, kun heille anot armoa?

        Siinäpä kysymys, jota kannattaa miettiä.


      • etkö mahdu ohi?
        ohi kulkija kirjoitti:

        Taidat olla tosikko, tosikkomaisen kanssa ei voi muuta puhua kuin tosikkomaisesti ja vakavasti.

        Mutta mikä niistä "humoristeista" tekee välillä niin tosikkoja, että ottaavat nokkiinsa ja alkavat tekemään jopa aloituksia siitä miten heitä "kiusataan"?


      • ohi kulkija
        etkö mahdu ohi? kirjoitti:

        Mutta mikä niistä "humoristeista" tekee välillä niin tosikkoja, että ottaavat nokkiinsa ja alkavat tekemään jopa aloituksia siitä miten heitä "kiusataan"?

        Mikä teitä kiusaannuttaa, kävin noita ketjuja läpi minusta näyttää että E tä tässä kiusataan jotkut tunkee hänen reviirilleen, käykää ketjuja läpi en asiaa muuten nää.
        Onko teillä osuutta tähän jotenkin haiskahtaa, tai ottakaa järki käteen ja lopettakaa tuo turhamaisuus


      • etkö piäse ohi?
        ohi kulkija kirjoitti:

        Mikä teitä kiusaannuttaa, kävin noita ketjuja läpi minusta näyttää että E tä tässä kiusataan jotkut tunkee hänen reviirilleen, käykää ketjuja läpi en asiaa muuten nää.
        Onko teillä osuutta tähän jotenkin haiskahtaa, tai ottakaa järki käteen ja lopettakaa tuo turhamaisuus

        Miksi et taaskaan käytä omia nikkejäsi, joita kehuit sinulla olevan kaksittain, etkä kuulemma muita käytäkään?

        Mikä täällä on sinun reviiriäsi? Tämä on kaikkien 60 yhteinen keskustelupalsta. Ei täällä ole omia reviireitä kenelläkään. Mikä siinä on, että se ei meinaa mennä päähäsi?


      • vainoatko?
        etkö piäse ohi? kirjoitti:

        Miksi et taaskaan käytä omia nikkejäsi, joita kehuit sinulla olevan kaksittain, etkä kuulemma muita käytäkään?

        Mikä täällä on sinun reviiriäsi? Tämä on kaikkien 60 yhteinen keskustelupalsta. Ei täällä ole omia reviireitä kenelläkään. Mikä siinä on, että se ei meinaa mennä päähäsi?

        Lapsellista yrittää saada näyttämään siltä että ohi kulkija olisi €ero itse. Koita nyt vaan hyväksyä että täällä usea näkee lävitsesi ja asioiden oikean laidan.


      • niin...
        vainoatko? kirjoitti:

        Lapsellista yrittää saada näyttämään siltä että ohi kulkija olisi €ero itse. Koita nyt vaan hyväksyä että täällä usea näkee lävitsesi ja asioiden oikean laidan.

        Käsialan tuntien... Ja nythän hänelle on opetettu miten itseään plussataan.


    • eppu2

      Niin se on, että pelkän kirjoituksen tulkinta on, kuin vaikea taiteen laji.
      Luetusta syntyy mielikuva, mutta mikään ei takaa onko se oikea vai väärä.
      Omalta kohdaltani päätin niin, etten samalla sekunnilla, kun olen lukenut ala mitään kenellekään paasaamaan.
      Jos tulee tunne , että tuohon vastaan, niin käyn vaikka välillä lukemassa toista ketjua ja palaan asiaan.
      Näin voi hiukan eliminoida sitä, ettei ihan hulluja kirjoita.

      • turhaa helinää

        Paras suhtautumistapa näihin palstajuttuihin löytyy Asterixista.
        Koputtelee vain etusormella ohimoaan ja toteaa lakoonisesti:

        "Hulluja nuo roomalaiset"


      • huh huh
        turhaa helinää kirjoitti:

        Paras suhtautumistapa näihin palstajuttuihin löytyy Asterixista.
        Koputtelee vain etusormella ohimoaan ja toteaa lakoonisesti:

        "Hulluja nuo roomalaiset"

        Palsjon riittää puhumista puhumisesta.


      • 73473475

        Ja kun meille kaikille on jaettu lahjoja eri lajeissa, niin kaikki ei myöskään kirjoitetussa muodossa edes saa esille tarkalleen mitä ajattelevat.

        Yritän sen takia välttää liikoja johtopäätöksiä muista ja sen sijaan keskittyä pysymään tasolla jonka itse itselleni määrään, mutta kyllä se välillä vaatii itsekuria. Tuo on tosiaan hyvä niksi että harhauttaa itsensä hetkeksi, kirjoittaa vasta sitten kun omat savut on hälventynyt :-)


      • eppu2
        turhaa helinää kirjoitti:

        Paras suhtautumistapa näihin palstajuttuihin löytyy Asterixista.
        Koputtelee vain etusormella ohimoaan ja toteaa lakoonisesti:

        "Hulluja nuo roomalaiset"

        Täällä ei sentään taivas putoa niskaan. Vai putoaako?


    • terve si vaan taas

      En kirjoittele täällä kuin todella harvoin, mut aina sama ilmiö, täällä porukalla ei oikeen ole kaikki inkkarit kanootissa.
      Olette oiva esimerkki siitä minkälaista on koulukiusaaminen useammassa sukupolvessa ja narsismi. Hetken vilkaistuani käännyn aina pois, helmiä en sioille anna. Ei ole tarvetta ilmatteeksi ketään epäkiitollista viihdyttää jonka ainoa elämäntarkoitus on alentaa muita ja kohottaa sitä kautta itseään. Mitä lie sillä itsellenne saavutattekin.

      • kiitos käynnistä

        Kiitos kun kävit taas viihdyttämässä!


      • satuvaa sanaa

        Aika rankka mutta tarkka havainto. Mutta älä yleistä, kaikilla ei ole tuohon tarvetta.


      • tereteretere

        "on alentaa muita ja kohottaa sitä kautta itseään"

        Nim. "terve si vaan taas"

        Mitä sinä nyt teit, teit aivan saman mistä toisia syytät: alensit kaikki muut ja ylensit itsesi!

        Mitä sinä sillä saavutat?


      • ohi kulkija

        Minäkin ohi kulkija tosiaan täällä on narsistinen porukka(ei iso) jotka yhdessä tuumin toimii ikävästi, joku päivä ottivat silmätikukseen entisen palstalaisen vaikkei täällä enään käy.
        Ehkä olen väärässä mutta siltä näyttää, en tunkeudu keskusteluihin yleensä mutta jotain outoa täällä on, onneksi pääsen vek jos ärsyttää.


      • eppu2

        Yleistäminen ei ole kovin älykästä toimintaa.
        Ja mitähän ne Sinun helmesi sitten olisivat?
        Jos luet kirjoituksesi uudestaan ( ei ole kaikki inkkarit kanootissa), mitä muuta se on, kun 60 palstalaisten alentamista.


      • pois pois pois..
        eppu2 kirjoitti:

        Yleistäminen ei ole kovin älykästä toimintaa.
        Ja mitähän ne Sinun helmesi sitten olisivat?
        Jos luet kirjoituksesi uudestaan ( ei ole kaikki inkkarit kanootissa), mitä muuta se on, kun 60 palstalaisten alentamista.

        Oikeasti Mimmimummikin ol oikeassa,
        mielensä pahoittaa maailmassa monta kertaa,
        senkin tunteen kanssa on sitten vaan pärjäämistä.
        Joskus vaan ajattelee että 6-kymppiset olis jo yltäneet aikuisuuden
        kynnykselle, huomaakin sitten sen vinoonkasvaneisuuden itsessään
        ja saman asian, jonka tapaa tämän tästä ihan kaikissa yhteyksissä.

        Emme tapaa enää missään samoissa kuvioissa kuin ennen.
        Kiitos vain kaikista kohtaamisista ja sanon vain hiljaa
        - näkemiin.


      • menes nyt taas
        ohi kulkija kirjoitti:

        Minäkin ohi kulkija tosiaan täällä on narsistinen porukka(ei iso) jotka yhdessä tuumin toimii ikävästi, joku päivä ottivat silmätikukseen entisen palstalaisen vaikkei täällä enään käy.
        Ehkä olen väärässä mutta siltä näyttää, en tunkeudu keskusteluihin yleensä mutta jotain outoa täällä on, onneksi pääsen vek jos ärsyttää.

        "Ottavat silmätikukseen entisen palstalaisen joka ei täällä enää käy"??? Ja täällähän sä taas olet, mistä muuten tiedät kuka käy ja kuka ei?


      • ei ohi kulkija
        menes nyt taas kirjoitti:

        "Ottavat silmätikukseen entisen palstalaisen joka ei täällä enää käy"??? Ja täällähän sä taas olet, mistä muuten tiedät kuka käy ja kuka ei?

        Sattui silmäään äskettäen kun yöhuuhkajaa solvattiin ja naurettiin, aikuismaistako, ei huvittanu yhtään teidän lapsellisuus.


      • tuo äskeinen nim.
        ei ohi kulkija kirjoitti:

        Sattui silmäään äskettäen kun yöhuuhkajaa solvattiin ja naurettiin, aikuismaistako, ei huvittanu yhtään teidän lapsellisuus.

        Minä en tuollaisiin solvauksiin ole syyllistynyt, turhaan syyttelet.
        Tuo yleistäminen on täällä hyvin yleistä. Pyysin itse sen aloituksen poistoon, oli todella loukkaavia kirjoituksia.


      • ei ohi kulkija
        tuo äskeinen nim. kirjoitti:

        Minä en tuollaisiin solvauksiin ole syyllistynyt, turhaan syyttelet.
        Tuo yleistäminen on täällä hyvin yleistä. Pyysin itse sen aloituksen poistoon, oli todella loukkaavia kirjoituksia.

        En varsinaisesti tiedä ketä ketkä ne olivat, en viitsinyt selata loppuun kun ällötti.
        Sellaista käytöstä täällä


      • ||||
        ei ohi kulkija kirjoitti:

        En varsinaisesti tiedä ketä ketkä ne olivat, en viitsinyt selata loppuun kun ällötti.
        Sellaista käytöstä täällä

        MIstä ihmeestä sinä "tiedät" ketä he olivat???

        Itse puhuin ketjussa kohteesta erittäin myönteisesti.


    • Oppia ikä kaikki

      Voihan sitä aikaa näinkin tappaa, en tiedä mitä tästäkin oppii.
      Luin läpi mutta tiukille otti, kamalasti alkoi haukottamaan, taidan alkaa nukkumaan.
      Aamulla aikanen herätys. Hyvää yötä.

    • eppu2

      En kovin usein pahoita mieltäni, koska ajattelen niin, että, joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa.
      Jos joku minulle ilkeilee ja on inhoittava, ajattelen, että se on hänen häpeensä. ei minun.

    • terve si vaan taas

      Joo iha kuin vaan haluatte kirjoitukseni tai mnkä muun vaan ymmärtää, enhän minä siihen mitenkään kykene vaikuttamaan, kuinka voisinkaan. Ei oo inkkarit kanootis kun toinen tarkoittaa ihan toista ja toinen haluaa ymmärtää mitä kuvittelee ymmärtävänsä. Mitä järkee veivata yhtään mitään

      Mut jatkakaa toki vaan, miksi minusta tuntuu jotta toistan itseäni,tulinko ymmärretyksikään. Mitä sen sit on ees väliäkään.

      Ai niin narsismi on yksinkertainen juttu, jos mielistelisin teitä, niin olisin kiva kamu ja jos en niin olisin narsisti. Ja sama teille. Mut niinki yksinkertaisest jutust on tahkottu rahaa kirja ja kurssi tolkulla.

      Niin et eppu se menee just nii, et se ketä suunnittelee jonkun toisen jotain kuoppaa kaivavan, nii se kyl puhuu iha omast mielikuvituksestaan äänehen. Aina on ollut vastaus aivan toisenlainen, kun on kehdannut kysyä suoraan. Sitä sit kai kutsutaan kommunikoinniks/keskusteluks, uskoisin.

      Mut mua ei hotsita siis tälläinen jaarittelu mitä täällä on,niin, et terve sit vaan taas, jatkakaa harjoituksianne.

      • tereteretere

        "mua ei hotsita siis tälläinen jaarittelu mitä täällä on"

        Miksi sitten jaarittelet täällä esim. 23.8.2014 klo.22.32?


      • kiitos käynnistä!

        Terve sit vaan taas,

        Tulehan sitten taas muutaman tunnin päästä takaisin "viihdyttämään" ja kertomaan uudestaan minkälaisia paskiaisia me täällä ollaan ja miten paljon meidän yläpuolella itse olet.


      • terve si vaan taas
        kiitos käynnistä! kirjoitti:

        Terve sit vaan taas,

        Tulehan sitten taas muutaman tunnin päästä takaisin "viihdyttämään" ja kertomaan uudestaan minkälaisia paskiaisia me täällä ollaan ja miten paljon meidän yläpuolella itse olet.

        En mä teidän vanhusten kanssa täällä muuten viihtyiskään, mut pitää käydä katselemas aika ajoin koska pari vanhaa rikollisraiskaajanaislehmää sais niinko kustannettuu ne adobtiolapset nyt mulle kun kerran niin suvaitsemattomasti vainoavat ja seurailevat samaa sukupuolta netistä jotka eivät oo heidän seuraa pyytäneet. Ilman heidän harhojaan monellakin olis ihan oma perhe. Surulista, että tänne nettiin mahtuu myös vakavista mielenterveysongelmista kärsiviä. Arkkipiispa kenties heidät kirkkoon suvaitsi, mutta minulta saavat pyytää ihan oikeaoppisesti nyt anteeksi asiallisten korvausten kera. Kun kerran itselleenkin vonkaavat oikeutta adobtiolapsiin, niin kyl senttäs seksuaalisen häirintänsä jälkeen itse uhreilleen kans kustantavat. Tässäkin tapauksessa narsisti kuvittelee, et muille ihmisille voi tehdä ihan mitä vain ja pääsee niinko koira veräjästä.

        Jep nyt tuli asia taas tehtyä toivottavast tumputtavat sutenööri tättähäärät eivät enää liian kauaa aikaile, on se suvaitsematon käytös vaan nii vaikeeta juu. Mutko korvauksia ei saa millään niinko vaan maksettuu. Eikä suomessa edes laiteta niitä oikeasti mielisairaita ihmisiä edes pakkohoitoon. Vaan saavat oikeen viran puolesta seurailla ihmisiä harhojensa kanssa.

        Mä tuun sit taas takas jos mummot ei saa asioitansa hoidettuu juu...


      • Elvytys ei auta
        terve si vaan taas kirjoitti:

        En mä teidän vanhusten kanssa täällä muuten viihtyiskään, mut pitää käydä katselemas aika ajoin koska pari vanhaa rikollisraiskaajanaislehmää sais niinko kustannettuu ne adobtiolapset nyt mulle kun kerran niin suvaitsemattomasti vainoavat ja seurailevat samaa sukupuolta netistä jotka eivät oo heidän seuraa pyytäneet. Ilman heidän harhojaan monellakin olis ihan oma perhe. Surulista, että tänne nettiin mahtuu myös vakavista mielenterveysongelmista kärsiviä. Arkkipiispa kenties heidät kirkkoon suvaitsi, mutta minulta saavat pyytää ihan oikeaoppisesti nyt anteeksi asiallisten korvausten kera. Kun kerran itselleenkin vonkaavat oikeutta adobtiolapsiin, niin kyl senttäs seksuaalisen häirintänsä jälkeen itse uhreilleen kans kustantavat. Tässäkin tapauksessa narsisti kuvittelee, et muille ihmisille voi tehdä ihan mitä vain ja pääsee niinko koira veräjästä.

        Jep nyt tuli asia taas tehtyä toivottavast tumputtavat sutenööri tättähäärät eivät enää liian kauaa aikaile, on se suvaitsematon käytös vaan nii vaikeeta juu. Mutko korvauksia ei saa millään niinko vaan maksettuu. Eikä suomessa edes laiteta niitä oikeasti mielisairaita ihmisiä edes pakkohoitoon. Vaan saavat oikeen viran puolesta seurailla ihmisiä harhojensa kanssa.

        Mä tuun sit taas takas jos mummot ei saa asioitansa hoidettuu juu...

        Sulta on ainaskin kaikki inkkarit pudonneet kanootista jo aikoja sitten!!!


      • terve si vaan taas
        Elvytys ei auta kirjoitti:

        Sulta on ainaskin kaikki inkkarit pudonneet kanootista jo aikoja sitten!!!

        Onko sinusta asiallista morkata porukkaraiskauksen uhreja joita seurataan netistä tuntemattomana? Ja onko mielestäsi väärin pyytää korvauksia sen johdosta?


      • noin konkreettisesti
        terve si vaan taas kirjoitti:

        Onko sinusta asiallista morkata porukkaraiskauksen uhreja joita seurataan netistä tuntemattomana? Ja onko mielestäsi väärin pyytää korvauksia sen johdosta?

        Mitä korvauksia sinä olet meiltä vaatimassa?


      • ,, mielestäni
        noin konkreettisesti kirjoitti:

        Mitä korvauksia sinä olet meiltä vaatimassa?

        Höpö höpö juttu parempi kun istuu kiikkustuoliin ottaa kutimet käteen ettei sekoa


      • kuinka on
        noin konkreettisesti kirjoitti:

        Mitä korvauksia sinä olet meiltä vaatimassa?

        Mitäs anonyymikirjoittaja tällä konkretia heitollaan tarkoittaa, keneltä ollaan vaatimassa?
        Jos asia ei koske konkreettisesti, niin kannattaako udella?
        Ja jos taas koskee, niin olisiko asiallista tehdä jotain muuta kuin puskista huudella?

        Kaikki vaan on huumoria, ihmisiä saa kohdella miten huvittaa,surullista tosiaan.
        Ettäpä vielä anonyymi hauskanen sukankutoja heh heh.

        Tunnekylmyys se vasta sairasta on.


      • eiks hävetä jo?
        kuinka on kirjoitti:

        Mitäs anonyymikirjoittaja tällä konkretia heitollaan tarkoittaa, keneltä ollaan vaatimassa?
        Jos asia ei koske konkreettisesti, niin kannattaako udella?
        Ja jos taas koskee, niin olisiko asiallista tehdä jotain muuta kuin puskista huudella?

        Kaikki vaan on huumoria, ihmisiä saa kohdella miten huvittaa,surullista tosiaan.
        Ettäpä vielä anonyymi hauskanen sukankutoja heh heh.

        Tunnekylmyys se vasta sairasta on.

        Sinulla se on erikoinen nimi. Kumpi noista on etu- ja kumpi sukunimesi? Ethän sinä nyt varmaan anonyyminä kirjoittele? Ethän?

        Tuota, lukisitko kerrankin myös sen kommentin, mihin vastaus on, niin se selventäisi sinulle huomattavasti, mistä siinä vastauksessa on kysymys. Alkaa olla liian usein tuollaisia kommentteja, missä ei ymmärretä höykäyksen pöläystä, mistä toiset keskustelevat. Aina vaan jatkat tuota samaa toisten puskisten torumista, vaikka olet itsekin puskassa ja syvällä.


      • kuinka on
        eiks hävetä jo? kirjoitti:

        Sinulla se on erikoinen nimi. Kumpi noista on etu- ja kumpi sukunimesi? Ethän sinä nyt varmaan anonyyminä kirjoittele? Ethän?

        Tuota, lukisitko kerrankin myös sen kommentin, mihin vastaus on, niin se selventäisi sinulle huomattavasti, mistä siinä vastauksessa on kysymys. Alkaa olla liian usein tuollaisia kommentteja, missä ei ymmärretä höykäyksen pöläystä, mistä toiset keskustelevat. Aina vaan jatkat tuota samaa toisten puskisten torumista, vaikka olet itsekin puskassa ja syvällä.

        Ootsä ihan ok vai joku kudontaseuralainen joka mielest pedofilia on ok?
        Tiesitsä muute, et suurimman osan työpaikka häiriköinneistä aiheuttaa parisuhdeterapian tarpees olevat kateelliset narsisti pedofilit ketkä eivät soisi lajikumppaneilleen mitään onnea vaan kuvittelevat et kaikki on heille tarkoitettua. Energiaimurit.

        Mitä hävettävää sitä on sanoa ääneen,häpeäisit jos osaisit. Muttet varmaan sitten osaa.


      • en osaa en
        kuinka on kirjoitti:

        Ootsä ihan ok vai joku kudontaseuralainen joka mielest pedofilia on ok?
        Tiesitsä muute, et suurimman osan työpaikka häiriköinneistä aiheuttaa parisuhdeterapian tarpees olevat kateelliset narsisti pedofilit ketkä eivät soisi lajikumppaneilleen mitään onnea vaan kuvittelevat et kaikki on heille tarkoitettua. Energiaimurit.

        Mitä hävettävää sitä on sanoa ääneen,häpeäisit jos osaisit. Muttet varmaan sitten osaa.

        Vaikee hävetä, kun en ymmärtänyt tuosta hevonp***aa muuta kun että hävetä pitäs.


    • ysti131

      Koskein minua se on vuosia, ei haittaa olen miljonääri tosin elämä ei ole raha.

    • .mollamaija

      Mä luulen, että kun ei ole mielenkiintoisia keskustelunaiheta putkahtanut esiin,
      niin tulee turhautumista jauhaa/lukea toistamiseen samoja asioita.
      Ei, en keski mitään aihetta, johon voisitte tarttua kuin tarranauhat :-)

      • €--

        Sanoppas minkalaisesta kaupasta saa tarranauhaa metreittäin olis kohtantarvis


      • .mollamaija.moll
        €-- kirjoitti:

        Sanoppas minkalaisesta kaupasta saa tarranauhaa metreittäin olis kohtantarvis

        Ne tarranauhat ovat siellä korvien välissä.
        Kun on mielenkiintoinen, omia ajatuksia herättävä aihe, niin tarrat puskee esiin :-)


      • €-- kirjoitti:

        Sanoppas minkalaisesta kaupasta saa tarranauhaa metreittäin olis kohtantarvis

        Laita liinat, siis jos veneestä kyse :)


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        Laita liinat, siis jos veneestä kyse :)

        Eikun tarviin kottiin, kangasta yhdistää toiseen kangaaseen, täytynee etsiä viikolla.


      • €-- kirjoitti:

        Eikun tarviin kottiin, kangasta yhdistää toiseen kangaaseen, täytynee etsiä viikolla.

        Teetkös jonkin kangas-taulun vai? Voiskos ommella/ompelututtaa?


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        Teetkös jonkin kangas-taulun vai? Voiskos ommella/ompelututtaa?

        He he oot utelias, no ostin keväällä sohvan mutta satuin sotkemaan sen ei onnistunut pesu joten tilasin samaa kangasta ruotsista asti, tuumattuani totesin tarra systeemin parhaaksi.


      • €-- kirjoitti:

        He he oot utelias, no ostin keväällä sohvan mutta satuin sotkemaan sen ei onnistunut pesu joten tilasin samaa kangasta ruotsista asti, tuumattuani totesin tarra systeemin parhaaksi.

        Nojoo,,,,,,,,,,,,,,,,, ammattitauti vissiin. Tai ylipäätään kiinnostus ihmiseen.
        Tuli tuosta kangas-taulusta mieleen kun telkkarissa näkyi se kaunein koti -ohjema ja siinä nitä koteja, joku oli teetättänyt itelleen valokuvasta ison lähes seinänpeittävän kangastaulu, tosi sievä. Ittelelleenkin vois sellaisen laittaa.


      • .mollamaija
        €-- kirjoitti:

        He he oot utelias, no ostin keväällä sohvan mutta satuin sotkemaan sen ei onnistunut pesu joten tilasin samaa kangasta ruotsista asti, tuumattuani totesin tarra systeemin parhaaksi.

        Ihan saat tarranauhaa kangaskaupasta. Jos sellaista ei ole niin isommista tavarataloista.
        Olet sinä aikamoinen, pitkä, komea mies, joka handlaa naisten näperrykseksi sanottuja hommija :-)
        Yes!


      • ohi kulkija
        .mollamaija kirjoitti:

        Ihan saat tarranauhaa kangaskaupasta. Jos sellaista ei ole niin isommista tavarataloista.
        Olet sinä aikamoinen, pitkä, komea mies, joka handlaa naisten näperrykseksi sanottuja hommija :-)
        Yes!

        Tietysti Mollamaija näin ohimenen älä enään puhu tarroista sillä viime yönä eräs palstalainen oli saada hermoromahduksen kun huomasi keskustelun tarroista,
        Ps. Kiitti vinkistä mistä niitä saa


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        Nojoo,,,,,,,,,,,,,,,,, ammattitauti vissiin. Tai ylipäätään kiinnostus ihmiseen.
        Tuli tuosta kangas-taulusta mieleen kun telkkarissa näkyi se kaunein koti -ohjema ja siinä nitä koteja, joku oli teetättänyt itelleen valokuvasta ison lähes seinänpeittävän kangastaulu, tosi sievä. Ittelelleenkin vois sellaisen laittaa.

        Heippa '
        Täällä näköjään menossa hullun mylly porukka juoksee kissaa hiirtä juoskoon kenen perässä haluaa, tulin äsken mökille, alkoi tympäsee löhöäminen kaupungissa. Voin joskus moikata pärjäillään.


      • lusiina60 eirek
        €-- kirjoitti:

        Heippa '
        Täällä näköjään menossa hullun mylly porukka juoksee kissaa hiirtä juoskoon kenen perässä haluaa, tulin äsken mökille, alkoi tympäsee löhöäminen kaupungissa. Voin joskus moikata pärjäillään.

        Jep pärjäillään.


      • ent. siivoojaparka
        €-- kirjoitti:

        Heippa '
        Täällä näköjään menossa hullun mylly porukka juoksee kissaa hiirtä juoskoon kenen perässä haluaa, tulin äsken mökille, alkoi tympäsee löhöäminen kaupungissa. Voin joskus moikata pärjäillään.

        Mikäs hässäkkä siellä on menossa? Onko siellä tapahtunut jotain? Pommiuhka tai semmonen? Vai ammuskellaanko siellä?


      • .mollis
        €-- kirjoitti:

        Heippa '
        Täällä näköjään menossa hullun mylly porukka juoksee kissaa hiirtä juoskoon kenen perässä haluaa, tulin äsken mökille, alkoi tympäsee löhöäminen kaupungissa. Voin joskus moikata pärjäillään.

        Heippa!
        Pärjäillään!


    • Minua mainittiin aamulla palsta-kyttääjänä.
      Nyt olisi aikaa paneutua asiaan, mutta kommentti näköjään katosi.
      Jokaista, jota kommentoi voidaan ajatella kyttääjänä.
      Miten muuten voisi hän löytää aihetta kommenttiinsa.
      Mutta jos kyttääjä halutaan nähdä pahana ihmisenä, nilviäisenä,
      nälviäisenä...alkaa olla aika kysyä itseltään pari painavaa kysymystä.
      Yritin löytää itsestäni jotain, minkä voisin sanoa mieli-piteenä kyttääjästä.
      Keksin vain tämän:

      Kyttääjä on ehkä ihminen joka tekee määrätyn-laisen, tarkoitus-hakuisen
      aloituksen.
      Jää sitten kyttäämään, monta eri nikkiä valmiina palvelukseen.
      Useimmin varmaan lehtiössä pöydällä.
      Läähättäen innosta, odottaa hän ensimmäisiä kommentteja aloitukseensa, joihin voi sitten kommentoida, irvien kommentoijien niitä näkemyksiä jotka eivät osu
      aloittajan pirtaan.
      Tai kommentteja joihin vain voi.
      Odottaen myös hengen-heimolaisiaan, jotta voisi vääntää väkinäistä vitsiä tyyliin:
      Mehän tää osataan, eiks jee.
      Jos heimolaisia ei tule, ottaa hän vara-nikkinsä käyttöön ja vääntää niiden
      kanssa.

      Mutta eihän sellaisia meidän palstalla ole, eihän?

      H.

      • .mollamaija

        Saattaa osittain pitääkin paikkansa, on niin samankaltaisia aloituksia.
        Mutta se, että kysyy ja vastaa itselleen. Noh, ehkä joku on "kiinnisidottu" näytön äärelle.


      • .mollamaija kirjoitti:

        Saattaa osittain pitääkin paikkansa, on niin samankaltaisia aloituksia.
        Mutta se, että kysyy ja vastaa itselleen. Noh, ehkä joku on "kiinnisidottu" näytön äärelle.

        Juu, samaa mieltä noiden aloitusten kassa etenkin kun huomioi milaisin kommentein aloitaja itse sitten kommentoi aihetta ketjussaan. Ilonsa kai jokunen siitäkin saanee?

        Sille ei taas voi mitään jos palstalla on ns. hengenheimolaisia joiden kanssa jutut synkkaa paremmin kuin toisten kanssa, niinhän se on livessäkin enkä siinä sinänsä näe mitään kummallista. Täällä näkyy olevan useampikin klikkiytymä tällaisista ja ei hiritse yhtään ei. Puskita en puhu mitään, siellä voi piillä mitä vaan.


      • avoimuus resurssi?
        lusiina60 kirjoitti:

        Juu, samaa mieltä noiden aloitusten kassa etenkin kun huomioi milaisin kommentein aloitaja itse sitten kommentoi aihetta ketjussaan. Ilonsa kai jokunen siitäkin saanee?

        Sille ei taas voi mitään jos palstalla on ns. hengenheimolaisia joiden kanssa jutut synkkaa paremmin kuin toisten kanssa, niinhän se on livessäkin enkä siinä sinänsä näe mitään kummallista. Täällä näkyy olevan useampikin klikkiytymä tällaisista ja ei hiritse yhtään ei. Puskita en puhu mitään, siellä voi piillä mitä vaan.

        Tapa tienata mania
        keinolla millä hyvänsä
        - eipähän siinäkään hommassa mitkään lakisääteisyydet ikinä toteudu.

        Ei mahda mitään, syvä kärsimys oli täälläkin osana kaikkien ihanuuksien
        ihmemaassa, niitten hirviöitten kanssa ikinä ei ole pärjätty täälläkään.


      • .mollamaija
        avoimuus resurssi? kirjoitti:

        Tapa tienata mania
        keinolla millä hyvänsä
        - eipähän siinäkään hommassa mitkään lakisääteisyydet ikinä toteudu.

        Ei mahda mitään, syvä kärsimys oli täälläkin osana kaikkien ihanuuksien
        ihmemaassa, niitten hirviöitten kanssa ikinä ei ole pärjätty täälläkään.

        Sitä olen tässä fundeerannut, että jos on liikuntakyvytön ja se elämä on pyörinyt ruudun ääressä, niin saattaahan sitä keksiä vaikka mitä ajankulua.
        (Nyt tää ketju on mulle liian pitkä, kone ei pelitä enää :-)


      • .mollamaija
        avoimuus resurssi? kirjoitti:

        Tapa tienata mania
        keinolla millä hyvänsä
        - eipähän siinäkään hommassa mitkään lakisääteisyydet ikinä toteudu.

        Ei mahda mitään, syvä kärsimys oli täälläkin osana kaikkien ihanuuksien
        ihmemaassa, niitten hirviöitten kanssa ikinä ei ole pärjätty täälläkään.

        Sitä olen tässä fundeerannut, että jos on liikuntakyvytön ja se elämä on pyörinyt ruudun ääressä, niin saattaahan sitä keksiä vaikka mitä ajankulua.
        (Nyt tää ketju on mulle liian pitkä, kone ei pelitä enää :-)


      • ,.,.,.,
        .mollamaija kirjoitti:

        Sitä olen tässä fundeerannut, että jos on liikuntakyvytön ja se elämä on pyörinyt ruudun ääressä, niin saattaahan sitä keksiä vaikka mitä ajankulua.
        (Nyt tää ketju on mulle liian pitkä, kone ei pelitä enää :-)

        Minä taas uskon, että liikuntakykyiset niitä tyhmimpiä ovat.
        Jos nyt siitä on kyse.


      • .mollamaija
        ,.,.,., kirjoitti:

        Minä taas uskon, että liikuntakykyiset niitä tyhmimpiä ovat.
        Jos nyt siitä on kyse.

        En tarkoittanut tyhmyyttä, päinvastoin. Ajattelin lähinnä turhautuneisuutta, ainahan ei kait ole avustaja paikalla, eikä jaksais koko ajan tiedonhakua.
        Tää on näitä mun oletuksia :-)


      • .mollamaija kirjoitti:

        En tarkoittanut tyhmyyttä, päinvastoin. Ajattelin lähinnä turhautuneisuutta, ainahan ei kait ole avustaja paikalla, eikä jaksais koko ajan tiedonhakua.
        Tää on näitä mun oletuksia :-)

        Oikeilla jäljillä taidat Mollis liikkua. Onhan netissäkin paljon tätä järjestöjen vertaistukitoimintaa tai -yhditystoimintaa, niitäkin joku pitää yllä ja vastaa jäsentesnä kysymyksiin. Jos pitää olla kuulolla, miksei sitten väliaikoina pyörisi täällä hupipalstoilla itseään viihdyttämässä?


      • ysti

        Minulle tuli joku aika sitten punainen esille---ei pääsyä Venäjälle Suomi24.

        Ei asiassa mitään vikaa ole, mutta miksi?


      • ihan normi juttu
        ysti kirjoitti:

        Minulle tuli joku aika sitten punainen esille---ei pääsyä Venäjälle Suomi24.

        Ei asiassa mitään vikaa ole, mutta miksi?

        Semmosta sattuu nykyisin useammin kuin kerran ja yhdelle jos toisellekin. Välillä ihan luojassa, että pääsee näille palstoille.

        Suomi24 on vähän rempallaan.


      • ei esteitä
        ihan normi juttu kirjoitti:

        Semmosta sattuu nykyisin useammin kuin kerran ja yhdelle jos toisellekin. Välillä ihan luojassa, että pääsee näille palstoille.

        Suomi24 on vähän rempallaan.

        Ei pääse esille ?
        Miksi ei, tietääkseni en nää esteitä, jos osaa esittää juttunsa huom. Tarpeeksi mielenkiintoisesti niin esille pääsee varmasti


      • rauhamaassa3
        ei esteitä kirjoitti:

        Ei pääse esille ?
        Miksi ei, tietääkseni en nää esteitä, jos osaa esittää juttunsa huom. Tarpeeksi mielenkiintoisesti niin esille pääsee varmasti

        suomi24 palsta on ok,mutta kun keskustelijat eivät pysy aloittajan tekemässä aiheessa.rönsyillään ja kerrotaan omia ruuanlaittopuuhia ja ym. ja sitten haukutaan toisia. pysykää aiheessa ja jos ei kiinnosta jättäkää väliin.onhan täällä näitä aiheita paljon ja aina voit keksiä lisää,sinulle sopivan.KAIKKI SAAVAT VARMASTI SANOTTUA OMAN ASIAN,MUTTA MUISTA ,ETTÄ ME KAIKKI OLEMME TASA-ARVOISIA TÄLLÄ PALSTALLA.TÄSTÄ LÄHTIEN EI HAUKUTA TOISIAMME,VAAN TSEMPATAAN JA KANNUSTETAAN.rauh


      • hupps!!!
        ei esteitä kirjoitti:

        Ei pääse esille ?
        Miksi ei, tietääkseni en nää esteitä, jos osaa esittää juttunsa huom. Tarpeeksi mielenkiintoisesti niin esille pääsee varmasti

        "ei esteitä"

        Olet varmaan ymmärtänyt jotain nyt ihan pahasti pieleen. Ei nämä viestit minkään sensuurin läpi mene ennenkuin ilmestyvät palstalle. Täällä ne vasta sensuroidaan jos sensuroidaan.

        Kysymys oli siitä, että välillä viestit eivät meinaa lähteä liikkeelle


      • Å^Å^Å

        H. tarkoitti varmaan että eräät keskustelevat itsensä kanssa:)
        Itse en ole niin kiinnostunut palstasta että huomaisin moista. Kovin pahaksi pääsee jos palsta tulee elämää suuremmaksi asiaksi.


    • kertokaa syy, miksi

      Miksi kirjoittajat joutuvat hyökkäysten kohteeksi?

      Asiat rönsyilevät, niiden sisältöä pitäisi tarkastella ja puida
      - kirjoittajat eivät saisi olla puimisen kohteena
      - ei liioin niittämisen. Vaikka kuinka miekat ja viikatteet kiinnostais
      ja avohaavoille toisia vetää - voiskos ihmisten aggressioille joskus
      silleen luotsit vetää vähän rajaa?

      Joku syyhän aina on olemassa siihen että osasta kansaa tehdään
      mitättömiä mitätöityjä.

    • voi surkeus

      Mistä johtuu jos ymmärtäisi kun ei ymmärrä palstan henki nimimerkkien takana on monta oikeaa ihmistä montaa oikeaa ihmistä kohdellaan kaltoin.

      • Muutos on liike

        REM-unessakin varmaan käytiin, ainakin tuntuu siltä. Varmaan auttoi Se ystävällinen sydämmmmellinen hyvänyöntoivotuskin. Mukavaa tasapainoista päivää!


    Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe