Sambian lesken rahat

tuosssa ovat

Hämeenlinnaan pitäisi nousta valtava uusi autokaupan keskus.

Joudummeko vielä kauan odottelemaan, että Sambian presidentin leski lähettää ne 30 miljoonaa euroa hankkeen puuhamiehille.
Rahansiirtovalmisteluihin on jo mennyt 350 000 euroa.
No kyllähän hanketta vetävät liikemiehet tietävät mitä tekevät ja kauppa kaupungin tontille vielä nousee.

21

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallinnas asuv
      • Sopiva palkinto

        Pekka Puupää -hattu Sunny Car Centerin toimitusjohtajalle.


      • nigerialaisia?
        Sopiva palkinto kirjoitti:

        Pekka Puupää -hattu Sunny Car Centerin toimitusjohtajalle.

        Entä jos lähetetyt rahat eivät menneetkään nigerialaisille vaan kotimaisille huijareille?
        Kai suomalainenkin voi avata tilin kyseiseen eteläafrikkalaispankkiin?

        Meinaan että sinnehän lähetettiin 100 000 euroa Hämeenlinnan kaupungin ja 150 000 euroa Virtaa Hämeeseen rahoja.


      • tosi puhalluz
        nigerialaisia? kirjoitti:

        Entä jos lähetetyt rahat eivät menneetkään nigerialaisille vaan kotimaisille huijareille?
        Kai suomalainenkin voi avata tilin kyseiseen eteläafrikkalaispankkiin?

        Meinaan että sinnehän lähetettiin 100 000 euroa Hämeenlinnan kaupungin ja 150 000 euroa Virtaa Hämeeseen rahoja.

        No sepä oliski ollut ovelaa lähettää rahat omalle tilille!


      • Idiootti TJ
        tosi puhalluz kirjoitti:

        No sepä oliski ollut ovelaa lähettää rahat omalle tilille!

        Euroopan pienimmille markkinoille, Euroopan suurin autotalo? Nauroin jo kippurassa kun tästä vuosia sitten kohistiin. Mutta Albert Einsteinin sanoin: Vain kaksi asiaa on ääretöntä. Avaruus ja Ihmisten tyhmyys, mutta ensimmäisestä väittämästä en ole täysin varma.


    • nigerialaishuijaus

      Näitä samoja huijausviestejä tulee työosoitteeseeni melkein joka päivä. Eipä uskoisi, että joku toimitusjohtaja voi astua näihin vähä-älysille tehtyihin ansoihin.

      • takatukat

        ei niihin menekään kuin vähä-älyiset.


      • vamenardu
        takatukat kirjoitti:

        ei niihin menekään kuin vähä-älyiset.

        Eli autokauppiaat?


      • Poikkeus vai sääntö?
        vamenardu kirjoitti:

        Eli autokauppiaat?

        Ei kaikkia autokauppiaita kannata yleistää samanlaisiksi. Kyseinen toimitusjohtaja ei sitäpaitsi edes ole ollut autolalla aikaisemmin, vaan on tehnyt ihan muita hommia. Nytkään hän ei ole autokauppias, vaan projektin vetäjä. Hänellä on jälleen kerran uusi työnhaku edessä.


    • Usko tai älä.

      Omassa lähipiirissä olen nähnyt aivan samanlaisen tapauksen:

      Halu siirtyä kerralla "Laakkos-sarjaan" ja rikastua kunnolla nappikaupan sijaan sokaistutti silmät.
      Oma tuttavani lähetti myös tuntuvan summan näille ilmiselville huijareille, lukuisista varotuksista huolimatta.
      Nämä nigerialaiset osaavat lypsää rahaa ihmiseltä, jonka silmissä välkkyy vain mahdollisuus tulla monimiljonääriksi.

    • jjfjsskkkkkf

      Eiköhän ukko ole siirtänyt sijoittajilta saadut rahat omalle tililleen johonkin veroparatiisiin ja sanoo myöhemmin menneensä huijarien vipuun hyväuskoisuuttaan.

    • tusking

      No oliko se hämeenlinnan tapaus koijausta vai tuliko 36 miljoona : )

    • Ei niin tyhmä

      Minä kyllä luulen että ne ovat omalla tilillä siellä jossakin ja nyt ne on hyvä vähentää täällä liiketappiona ja verottaja maksaa taas vähän lisää.

    • sunny car center hah

      Et luule niin tyhmiksi miltä näyttävät? Kyllä nämä sunny car center idiootit ovat aivan yhtä tyhmiä kuin miltä näyttävät suunnitelmiensa kanssa. Jokainen penni on mennyt varmasti huijarille. Eikai nämä idiootit osaa edes tuollaista järjestää, koska elävät jossain omassa todellisuudessaan, missä hämeenlinnan pellolle rakennetaan maailman suurimpia autotaloja. Täysiä idiootteja, ja tämä naurettava kusetus jota edes ala-asteikäiset eivät olisi uskoneet, oli kunnon lopetus tälle naurettavuuksien huipulle.

      Olen saanut tästä hankkeesta niin paljon naurua että lievä masennuskin on hävinnyt. Kiitos siis autotalo hankkeen suunnittelijoille, ainakin minulle saitte hupia.

      • naurettavaa.

        Totta. Täysiä idiootteja. Nyt jo "firman" "tj" kertoo että on hämeenlinnan persujen vika ettei sambiasta tullut rahoja :D On se vittu sekaisin.


      • Haloo hämeenlinna
        naurettavaa. kirjoitti:

        Totta. Täysiä idiootteja. Nyt jo "firman" "tj" kertoo että on hämeenlinnan persujen vika ettei sambiasta tullut rahoja :D On se vittu sekaisin.

        Sunny Car Centerin tj. On unohtanut ladata kännykkänsä, sillä lehtitietojen mukaan ei ole tavoitettavissa.

        Senverran kiireitä vissiin nyt kun rahat ovat tulleet Nigeriasta?


    • Missä mennään?

      Hämeenlinnalaiset poliitikot ovat aiheuttaneet vahingon mustamaalaamalla asiaa Sambialaisessa lehdessä.

      Tämän vahingon vuoksi joudutaan paikallisesti suorittamaan erilaisiatoimenpiteitä ennenkuin sovittu 40 miljoonaa euroa voidaan toimittaa. Tätä varten pitäisi nyt toimittaa asianhoitajalle 300 000 euroa asian hoitamiseksi kuntoon siirtoa varten Afrikassa.

      Luulen että juttu etenee näin.

      • toki toki

        Lypsyä jatketaan mahdollisimman kauan.


      • No miten kävi?
        toki toki kirjoitti:

        Lypsyä jatketaan mahdollisimman kauan.

        Tänään oli viimeinen päivä maksaa Hämeenlinnan kaupungille rahat. Toimitusjohtaja oli varma että rahat tulevat ajoissa.

        No oliko ne Sambian lesken rahat tulleet ja lyötiin tiskiin?


      • son saletti
        No miten kävi? kirjoitti:

        Tänään oli viimeinen päivä maksaa Hämeenlinnan kaupungille rahat. Toimitusjohtaja oli varma että rahat tulevat ajoissa.

        No oliko ne Sambian lesken rahat tulleet ja lyötiin tiskiin?

        Älkääs poijat hätäilkö, sano Ritaluoma.
        Asiaa valmistellaan ja huomisaamuna kymmeneen asti on aikaa.


      • Loru loppui
        son saletti kirjoitti:

        Älkääs poijat hätäilkö, sano Ritaluoma.
        Asiaa valmistellaan ja huomisaamuna kymmeneen asti on aikaa.

        Vaan eipä tulleet rahat Afrikasta.

        Voi hyvää päivää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe