Miksi peniksestä käytetään ulkomaankielistä sanaa

hann li

Suomessa?
Ja miksi seksiä vain harrastetaan, eikä oikeesti tehdä? Aina se on: "harrastaa seksiä". aina vain Harrastamista.

84

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • €ero

      Rakastellaan eikö kuullosta hyvemmältä he peniksen voi kääntää olisiko mulkku sopivampi, rakkaalla kalulla on monta lempinimeä mut käytä tilanteen mukaan mikä mieleen juolahtaa ja äkkiähän nokkelana keksit uusia.

      • Nii, vaikka joku Jorma.


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        Nii, vaikka joku Jorma.

        Rakas Jorma ! Piristy meinaatko olla lurpallaan koko päivän


      • €-- kirjoitti:

        Rakas Jorma ! Piristy meinaatko olla lurpallaan koko päivän

        )).
        Nii tai aattele jos joutuis kyselemään toistepäin et meinaatkos lurpahtaa koko päivänä.
        Nooh, tänään tämmösiä nää jutut.


      • voiskohan olla?
        €-- kirjoitti:

        Rakas Jorma ! Piristy meinaatko olla lurpallaan koko päivän

        Jospa se nousee kuuntelemaan mitä sille juttelet.


    • pelkkä harrastus

      Työtäkö se seksi sitten on, ei ainakaan minulle.

    • Miksi händi on handu, jalkanen klabbi?
      Miksi musa on raskasta, toisien leikki?
      Miksi hakkailu hellää, vaikka tuskaakin suo?
      Miksi maksava jäsen, tuottoa tuo?
      Jatkuu loputtomiin....

      Kertokoot tarha-täti aloittajalle ne loput.
      Sanoisnko lopun alut.
      Tai €ero

      H.

      • Jos sinulla on jotain asiaa jollekin nimimerkille vastaa hänelle suoraan, älä aloitukseen jossa ei edes keskustella jostain nimimerkistä joka on muuten kiellettyä.
        Nämä nälvimiset saavat pikkuhiljaa loppua.


      • tsihh kirjoitti:

        Jos sinulla on jotain asiaa jollekin nimimerkille vastaa hänelle suoraan, älä aloitukseen jossa ei edes keskustella jostain nimimerkistä joka on muuten kiellettyä.
        Nämä nälvimiset saavat pikkuhiljaa loppua.

        "tsihh"

        Ymmärtääkseni aloituksessa kysyttiin miksi joku sana on noin, tai joku teko.
        Minä kirjoitin sitten lisää.
        Hyväksyn kyllä moitteesi nimimerkistä.
        Mutta se olikin vähän rotesti-laulu joihinkin toisiin "60 "- kommentteihin.
        Toivottavasti et toivo että minäkin siirryn ***** -sanoihin?

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "tsihh"

        Ymmärtääkseni aloituksessa kysyttiin miksi joku sana on noin, tai joku teko.
        Minä kirjoitin sitten lisää.
        Hyväksyn kyllä moitteesi nimimerkistä.
        Mutta se olikin vähän rotesti-laulu joihinkin toisiin "60 "- kommentteihin.
        Toivottavasti et toivo että minäkin siirryn ***** -sanoihin?

        H.

        Onkos teillä €eron kanssa täällä joku kaksintaistelu vai?


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        Onkos teillä €eron kanssa täällä joku kaksintaistelu vai?

        Hoksotin ei pelaa joten selvennä, ymmärtääkseni en ymmärtänyt


      • €-- kirjoitti:

        Hoksotin ei pelaa joten selvennä, ymmärtääkseni en ymmärtänyt

        En kehtoo nyt.......................... jos et toisena osapuolena itse tiedä.


      • lusiina60 kirjoitti:

        Onkos teillä €eron kanssa täällä joku kaksintaistelu vai?

        "lusiina60"

        Ei ainakaan minun puoleltani.
        Minähän en käytä rumia piilo-sanoja.
        Teen aina parhaani ollakseni 64-vuotias herras-mies.
        Kuten varmaan moni on huomannutkin, kommentoin aina terävästi ***** -aloituksiin.

        H.


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        En kehtoo nyt.......................... jos et toisena osapuolena itse tiedä.

        No mitäpä näistä nii se päivä männöö ollaan puolessa kohta on iltapäivä illaksi kääntyy nukkumaan pääsee tuuti rullaa


      • €-- kirjoitti:

        No mitäpä näistä nii se päivä männöö ollaan puolessa kohta on iltapäivä illaksi kääntyy nukkumaan pääsee tuuti rullaa

        Juu, painuu se tämäkin päivä iltaan kun aikansa vuottaa.


      • lusiina60 kirjoitti:

        En kehtoo nyt.......................... jos et toisena osapuolena itse tiedä.

        Tai laitanpas: rohkenetkos kertoa ketä tuo toisen ketjun aloituksesi koski?


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        Tai laitanpas: rohkenetkos kertoa ketä tuo toisen ketjun aloituksesi koski?

        Joo pisti vihaks etten malttanu, kasvoton kuka ?
        Toivottovasti männöö mukavammin jos ei nii meikäläistä ei näillä sivuilla näy.


      • €-- kirjoitti:

        Joo pisti vihaks etten malttanu, kasvoton kuka ?
        Toivottovasti männöö mukavammin jos ei nii meikäläistä ei näillä sivuilla näy.

        Nojaa, sitä mukavammin menoa saanee näillä saiteilla odottaa. Se taitaa olla näiden anonymimahdollisuuden antavan palstojen luonne. Iminen käyttää sitä hyväkseen, avalla tai toisella.


      • lusiina60 kirjoitti:

        Nojaa, sitä mukavammin menoa saanee näillä saiteilla odottaa. Se taitaa olla näiden anonymimahdollisuuden antavan palstojen luonne. Iminen käyttää sitä hyväkseen, avalla tai toisella.

        siis ihminen ja tavalla


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        siis ihminen ja tavalla

        Oon käynä muutamalla asia linjalla kun samoista jutuista on kiinnostunu syntyy kiinnostavia jutusteluja ja väitellään asioista,
        Monta hyvää neuvoa ja niksiä. Mutta keskustelu etenee hitaanlaisesti.


      • €-- kirjoitti:

        Oon käynä muutamalla asia linjalla kun samoista jutuista on kiinnostunu syntyy kiinnostavia jutusteluja ja väitellään asioista,
        Monta hyvää neuvoa ja niksiä. Mutta keskustelu etenee hitaanlaisesti.

        No se varmasti on niiden palstojen etu, aihepiiri on rajattu muuhun kuin ikäkauteen.
        Nii, tämä palstahan kuulema ei olekaan tarkoitettu sätiksi :).


      • ---
        lusiina60 kirjoitti:

        No se varmasti on niiden palstojen etu, aihepiiri on rajattu muuhun kuin ikäkauteen.
        Nii, tämä palstahan kuulema ei olekaan tarkoitettu sätiksi :).

        Jos sätättää, onhan se olemassa.


      • --- kirjoitti:

        Jos sätättää, onhan se olemassa.

        Mie en ole käyny sätissä varmaan kymmeneen vuoteen.


      • €--
        lusiina60 kirjoitti:

        No se varmasti on niiden palstojen etu, aihepiiri on rajattu muuhun kuin ikäkauteen.
        Nii, tämä palstahan kuulema ei olekaan tarkoitettu sätiksi :).

        Muuten, miten pystyy itsellen plussaamaan, en välitä niistä kun ei niillä ole arvoa mun silmissä.

        Joo kyllä ymmärrän palstan luonteen vaikka aika uusi olenkin,
        Nonnii nyt kaalisopalle, tuli tehtyä pitkästä aikaa.


      • ---
        lusiina60 kirjoitti:

        Mie en ole käyny sätissä varmaan kymmeneen vuoteen.

        Minä lopetin, kun tuli rek.pakko.
        Oli minulla silloin oma nikkinsä sinnekin, vaan koko rekkaaminen ei enää kiinnosta millin vertaa. Poistin kummatkin nikkini.

        Oli se paikka melkoinen höpinämökki.
        Liekö muuttunut, eipä kinosta sekään.


      • €--
        --- kirjoitti:

        Minä lopetin, kun tuli rek.pakko.
        Oli minulla silloin oma nikkinsä sinnekin, vaan koko rekkaaminen ei enää kiinnosta millin vertaa. Poistin kummatkin nikkini.

        Oli se paikka melkoinen höpinämökki.
        Liekö muuttunut, eipä kinosta sekään.

        Minä olen saanu apua monessa pulmassa kysymällä, hyvin innokkaita ovat neuvomaan no netistä löytyy muutennii,


      • .mollis
        --- kirjoitti:

        Minä lopetin, kun tuli rek.pakko.
        Oli minulla silloin oma nikkinsä sinnekin, vaan koko rekkaaminen ei enää kiinnosta millin vertaa. Poistin kummatkin nikkini.

        Oli se paikka melkoinen höpinämökki.
        Liekö muuttunut, eipä kinosta sekään.

        Eipä ole tullut käytyä. Kyllähän siellä sätissäkin sättimisiä.
        Mulla tää on ollut ajanvietettä, mutta pitäisi kait etsiä harrastuspalstoja.
        Mummojen kudontapalsta, sienestys, sauvakävely... marttojenko sivuille :-)


      • €-- kirjoitti:

        Muuten, miten pystyy itsellen plussaamaan, en välitä niistä kun ei niillä ole arvoa mun silmissä.

        Joo kyllä ymmärrän palstan luonteen vaikka aika uusi olenkin,
        Nonnii nyt kaalisopalle, tuli tehtyä pitkästä aikaa.

        Painaa vaan peukkua oman kommentin kohalla ainain täällä täysversiossa, mobiilissahan nuo peukutukset ei näy.

        Kaali on hyvvää. Meillon tuossa kans potut tulella ja siika savustumassa. Eiku kohta syömään ja päikkäreille kun niin paonosta tuo romuska.


      • bessie*
        €-- kirjoitti:

        Muuten, miten pystyy itsellen plussaamaan, en välitä niistä kun ei niillä ole arvoa mun silmissä.

        Joo kyllä ymmärrän palstan luonteen vaikka aika uusi olenkin,
        Nonnii nyt kaalisopalle, tuli tehtyä pitkästä aikaa.

        ?

        Eiköhän jokainen lukutaitoinen ymmärrä palstan luonteen, E--?
        Tuskin tänne muutkaan uudet ovat tulleet silmät suljettuna tähdäten?


      • .mollis kirjoitti:

        Eipä ole tullut käytyä. Kyllähän siellä sätissäkin sättimisiä.
        Mulla tää on ollut ajanvietettä, mutta pitäisi kait etsiä harrastuspalstoja.
        Mummojen kudontapalsta, sienestys, sauvakävely... marttojenko sivuille :-)

        Minä muuten lityin tänä keväänä marttoihin. Vaikken nyt mikään aktiivijäsen nyt olekaan niin ihan hyvä se lehti mitä niiltä tulee. Muuoitn käyn täällä muillakin palstoilla, toia vain lueskelen ja toisissa jonkin rivin joskus jotain raapustan. Ajanvietettä kaikki tyynni.


      • ---
        €-- kirjoitti:

        Minä olen saanu apua monessa pulmassa kysymällä, hyvin innokkaita ovat neuvomaan no netistä löytyy muutennii,

        Kysyä minäkin osaan oikein hyvin, mutta ne kerrat kun mainitussa paikassa kävin, olivat melkoista hulinaa.
        Asiallisesti puhuin erään fiksun herrasmiehen kanssa, eikä tosiaan puhuttu mitään alapäätarinoita.

        Minä sain ainakin tarpeekseni. Mutta eihän siellä ole pakko oleksia.


      • --- kirjoitti:

        Minä lopetin, kun tuli rek.pakko.
        Oli minulla silloin oma nikkinsä sinnekin, vaan koko rekkaaminen ei enää kiinnosta millin vertaa. Poistin kummatkin nikkini.

        Oli se paikka melkoinen höpinämökki.
        Liekö muuttunut, eipä kinosta sekään.

        Onhan se näin et aika aikaansa kutakin. Aikansa uutuudenviehätystä ja sitten mielenkiinto lopahtaa jos ei ole asia-asiaa.


      • - - -
        --- kirjoitti:

        Kysyä minäkin osaan oikein hyvin, mutta ne kerrat kun mainitussa paikassa kävin, olivat melkoista hulinaa.
        Asiallisesti puhuin erään fiksun herrasmiehen kanssa, eikä tosiaan puhuttu mitään alapäätarinoita.

        Minä sain ainakin tarpeekseni. Mutta eihän siellä ole pakko oleksia.

        Niin, siis, siellä oli ainakin silloin mahdollisuus privaan.


    • mies itärajalta

      Eiks myö sovita,että se on pippeli.

      • Tai kepes.


      • mimmimummi*
        lusiina60 kirjoitti:

        Tai kepes.

        Tai katkarapu.... poikani sanoi pojalleen että kyllä se katkarapu siellä tallella on... kun vaippa vaihdettiin....hän kokeili et onko tallella...


      • mimmimummi* kirjoitti:

        Tai katkarapu.... poikani sanoi pojalleen että kyllä se katkarapu siellä tallella on... kun vaippa vaihdettiin....hän kokeili et onko tallella...

        Juu mun siskoin kolmivotiailla kaksosilla on myös pylly-pippeli-ikä menossa ja se on puheissa aika paljon läsnä. Heidän mielestään kovinkin hauska juttu,


    • k/k

      Ainakin mun on pakko vain harrastaa,täs iässä ei enää työkseen jaksa,ei kestä heikot kädet etunojaa.

    • tietäähän tuon ....

      Lapseni käyttivät sanaa nappula.

      Mikse pötkylä, riipus, miehen merkki?

      • toim.huom.

        Tai sukukalleus.


      • toim. huom.
        toim.huom. kirjoitti:

        Tai sukukalleus.

        Meitähän näkyy tulleen tänne toimitukseen useampiakin.


    • Hei kun keikuskelen

      Noh, sama kait se on, millä nimellä kutsutaan, jos se tötsä toimii niinku pitää.

      Harrastaa-sana on ihan ok. Harvoin sitä harrastaa semmosta harrastusta, josta ei pidä ollenkaan. Harrastus-sana on myös siitä kiva sana, että se ilmaisee, että jotakin tekee jatkuvasti. Siis monia vuosia ja ei yhtään ala tympimään. :)

    • polopoikapikkarainen

      Siksi, että rumasuisilla suomalaisilla ei ole sillekään pololle sivistynyttä termiä.

      • jocus*

        Minkäs takia mulkku tai muu suomenkielinen sana olisi rumempi kuin penis? Rumuus johtuu ihmisten seksuaalikielteisistä mielistä: täällä kalu - kuten pimppikin - nähdään rumana. Vanhojen kulttuurien aikaan kalua pidettiin kauniina, ja se oli julkisesti nähtävillä temppeleiden ym. julkisten rakennusten seinäkuvissa.


      • bessie*
        jocus* kirjoitti:

        Minkäs takia mulkku tai muu suomenkielinen sana olisi rumempi kuin penis? Rumuus johtuu ihmisten seksuaalikielteisistä mielistä: täällä kalu - kuten pimppikin - nähdään rumana. Vanhojen kulttuurien aikaan kalua pidettiin kauniina, ja se oli julkisesti nähtävillä temppeleiden ym. julkisten rakennusten seinäkuvissa.

        Tai jospa se menee jotenkin niin, että Sen laittaminen Sinne (ja pakolliset sitä edeltävät rituaalinomaiset esitoiminnat) tehdään niin suuren rakkauden ja yhdeksi sulautumisen tilassa, että siinä on jotain melkeinpä pyhää. Esim. mulkku ja pimppi eivät oikein sovi kauniin rakkauden palvonnan ja sen korkeimman ylistyksen välineiksi, sen sanoo jopa minunkin kielikorvani.


    • €ero

      Tytön tyllerö ei ollu ennen miestä alasti, kaahteli ihmeissään viimein tokas' mikäs sulla roikkuu tuolta viitusta.
      Muuten tosi juttu...kuulemma

      • aaro.

        Hoh hoijaa, en usko.

        Lapsilla on normaali lääkärileikkiaikakautensa.


    • bessie*

      Nii ih, en minäkään ymmärrä? Oletko itse nyt Suomessa vai Latinassa?

    • Naisista tykkäävä

      Se on ensialkuun pippeli ja sitten nimi muuttuu ******i ,kun se kasvaa.

      • neutraali sana

        Noin minäkin ajattelen, että penis on sellainen sana, mitä voi käyttää yli ikärajojen. Ei pikkupojan pippeliä oikein voi sanoa kulliksi, kyrväksi, mulkuksi, kaluksi... Eikä aikuisella miehellä ja vanhalla ukolla enää ole pippeli.


      • pili pii pili pii
        neutraali sana kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen, että penis on sellainen sana, mitä voi käyttää yli ikärajojen. Ei pikkupojan pippeliä oikein voi sanoa kulliksi, kyrväksi, mulkuksi, kaluksi... Eikä aikuisella miehellä ja vanhalla ukolla enää ole pippeli.

        Kyllä vanhalla miehellä voi olla pippeli, jos se on lähes huomaamaton.


      • no ei ikinä
        pili pii pili pii kirjoitti:

        Kyllä vanhalla miehellä voi olla pippeli, jos se on lähes huomaamaton.

        Ei voi!!!!


      • nii....

        Mutta ei pikkuvauvan ja alaikäisen siittimestä voi puhua. Mitä sellainen sillä siittää ja miten.

        Sanaa penis sopii käyttää kaikenikäisistä.


      • pienisiittiöuiskente

        Minusta melkeinpä huvittava sana, koko siitin.

        Kuin liitin. Ennemmin puhun peniksestä.


      • turha saivarrella
        pienisiittiöuiskente kirjoitti:

        Minusta melkeinpä huvittava sana, koko siitin.

        Kuin liitin. Ennemmin puhun peniksestä.

        Veikko Ennala aikoinaan kirjoitti juttujaan Hymy-lehdessä.
        Hän järjesti kilpailun sopivimmista nimistä miehelle ja naiselle.
        Miehellä se on "kynnetön" ja naisilla "ripsipiirakka".


      • saivar ja täi
        turha saivarrella kirjoitti:

        Veikko Ennala aikoinaan kirjoitti juttujaan Hymy-lehdessä.
        Hän järjesti kilpailun sopivimmista nimistä miehelle ja naiselle.
        Miehellä se on "kynnetön" ja naisilla "ripsipiirakka".

        Mikä se on se kirkkovenho?


    • Pussukat1

      Laita "se" sinne sanoi entinen aviopuolisoni. Ja aina vaan pimeässä.

    • tirppanako

      Mikä on se ulkomaankielinen sana mitä peniksestä käytetään? Mielestäni siitin on hyvin suomalainen sana.

      • latinata

        Latinankielinen sana, joka ymmärretään varmaan joka kielessä.
        Lääketieteessä virallisesti käytetty sana, niinkuin lääketieteessä myös sanotaan "anus", eikä persreikä.

        Varmaan lääkäri hämmästyisi, jos menisit pikkuvauvasi siitinvaivoja hänelle valittamaan.


      • bessie*
        latinata kirjoitti:

        Latinankielinen sana, joka ymmärretään varmaan joka kielessä.
        Lääketieteessä virallisesti käytetty sana, niinkuin lääketieteessä myös sanotaan "anus", eikä persreikä.

        Varmaan lääkäri hämmästyisi, jos menisit pikkuvauvasi siitinvaivoja hänelle valittamaan.

        Peräaukostakin puhuvat, "latinata"

        Oman kulloisenkin roolinsa ja vielä kulloisenkin tilanteen ja kuulijoiden (tai oman arvionsa kuulijoista) mukaan kai itsekukin käyttämänsä sanat valitsee.


      • latinata
        bessie* kirjoitti:

        Peräaukostakin puhuvat, "latinata"

        Oman kulloisenkin roolinsa ja vielä kulloisenkin tilanteen ja kuulijoiden (tai oman arvionsa kuulijoista) mukaan kai itsekukin käyttämänsä sanat valitsee.

        Tottakai jokainen käyttää mitä sanaa haluaa.

        Erittäin kummalliselle vaikuttaisi kuitenkin, jos lääkärikertomuksessa puhuttaisiin mulkusta ja persreijästä. Lääkärit tuskin itse saavat valita, käyttävätkö latinankielistä ilmaisua vai kansanomaista.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että asioista puhuttava niitten oikeilla nimillä. Vaikea hyväksyä sellaisia kiertoilmauksia kuin nuo "jorma", "kirkkovenho", "kynnetön", "ripsipiirakka","leija"... silloin kun niillä tarkoitetaan muuta kuin mitä ne ovat.


      • :)))))))))
        latinata kirjoitti:

        Tottakai jokainen käyttää mitä sanaa haluaa.

        Erittäin kummalliselle vaikuttaisi kuitenkin, jos lääkärikertomuksessa puhuttaisiin mulkusta ja persreijästä. Lääkärit tuskin itse saavat valita, käyttävätkö latinankielistä ilmaisua vai kansanomaista.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että asioista puhuttava niitten oikeilla nimillä. Vaikea hyväksyä sellaisia kiertoilmauksia kuin nuo "jorma", "kirkkovenho", "kynnetön", "ripsipiirakka","leija"... silloin kun niillä tarkoitetaan muuta kuin mitä ne ovat.

        Yhdyn edelliseen.


      • bessie*
        latinata kirjoitti:

        Tottakai jokainen käyttää mitä sanaa haluaa.

        Erittäin kummalliselle vaikuttaisi kuitenkin, jos lääkärikertomuksessa puhuttaisiin mulkusta ja persreijästä. Lääkärit tuskin itse saavat valita, käyttävätkö latinankielistä ilmaisua vai kansanomaista.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että asioista puhuttava niitten oikeilla nimillä. Vaikea hyväksyä sellaisia kiertoilmauksia kuin nuo "jorma", "kirkkovenho", "kynnetön", "ripsipiirakka","leija"... silloin kun niillä tarkoitetaan muuta kuin mitä ne ovat.

        Kirjoitinkin puhutusta kielestä, en esim. kirjoitetuista lääkärin lausunnoista tai todistuksista. (Joiden joskus liiallisuuksiin menevästä lääkärilatinan käytöstäkin kyllä aika paljon valitetaan).

        Lääkärin roolissa voi valita tilanteeseen sopivia sanoja, ja voivat olla kansankielisiäkin mutta ei nyt ihan alatyylisiä kai kuitenkaan. Alatyyliäkin sama lääkäri voi käyttää ollessaan jossain toisessa roolissa ja tilanteessa.


      • €--

        Vai niin tämäkin aloitus ei ottanu oikein tuulta nytte ei meinoo loppua .


      • häh?

        Niin, ni mitä siitä sitten, että niitä oli sinne listattu? Ei se taida olla suomisanakirja.

        Jos miehesi pyytää sinun ojentamaan meisselin, niin ihmettelet varmaan, että omissa housuissanhan se on.

        Luet lehdestä poliisin käyttäneen patukkaa laittomien mielenosoittajien rauhoittamiseksi ja pyrskähdät nauramaan...

        Joku kertoo pikkuveljensä leikkineen ilmapallolla ja sepä se sinua naurattaa niin hirveästi, enemmän kuin yhden hymiön verran


      • €-- kirjoitti:

        Vai niin tämäkin aloitus ei ottanu oikein tuulta nytte ei meinoo loppua .

        No katoppakö yleisön pyynnöstä halusivat. et Sitä saa mitä tilaa :). Sorry hymiö mut mua ainaki hymyilyttää tä lapsellinen pelleily.


      • häh? kirjoitti:

        Niin, ni mitä siitä sitten, että niitä oli sinne listattu? Ei se taida olla suomisanakirja.

        Jos miehesi pyytää sinun ojentamaan meisselin, niin ihmettelet varmaan, että omissa housuissanhan se on.

        Luet lehdestä poliisin käyttäneen patukkaa laittomien mielenosoittajien rauhoittamiseksi ja pyrskähdät nauramaan...

        Joku kertoo pikkuveljensä leikkineen ilmapallolla ja sepä se sinua naurattaa niin hirveästi, enemmän kuin yhden hymiön verran

        :)))))))))))))))))))))
        "Luet lehdestä poliisin käyttäneen patukkaa laittomien mielenosoittajien rauhoittamiseksi ja pyrskähdät nauramaan..."
        Juu tietyssä mielentilassa sopevassa seurassa voisin niin todella tehdäkin. Ja miehen kanssa yhessä naurettaisiin meisselijutulle.


      • et piässy ohi?
        €-- kirjoitti:

        Vai niin tämäkin aloitus ei ottanu oikein tuulta nytte ei meinoo loppua .

        Siihen nyt tuli väliin ketjua pitkittämään niin paljon kaikenlaista muuta kuin aiheeseen liittyvää. Siksi näyttää niin pitkältä. Joko piällysmies haluaisi katkaista aiheen käsittelyn ennenkun kultsi nukahtaa?


      • et piässy ohi? kirjoitti:

        Siihen nyt tuli väliin ketjua pitkittämään niin paljon kaikenlaista muuta kuin aiheeseen liittyvää. Siksi näyttää niin pitkältä. Joko piällysmies haluaisi katkaista aiheen käsittelyn ennenkun kultsi nukahtaa?

        Voiskos tuota sanoa niikuin vaikkapa veetuiluksi josta täällä tänäänkin on puhuttu?
        Mustis€erosta vai mikä mättää?


    • Penis Illiini

      Kärsiikö joku penis-kateudesta? Onko se kummankin sukupuolen vitsaus?

    • amatööörejä vaaan

      Siksi harrastetaan, kun ammattilaisia ei taida olla montaakaan täällä.

    • I.P.

      Ulotin, olisi hyvä sana. :)))

      • :::

        Tai upotin. Uppokuumennin on jo olemassa. Sekin olisi ollut hyvä.


    • Micälie

      Hän juoksi munasillaan tai hän juoksi kyrpäsillään.

      Ei hän juoksenut penissillään

      • demeter1

        Heh, just meinasin kysyä, etteikös muna ole enää mitään..))

        Seuraan huippuhauskaa "sinkkuelämää"- sarjaa, ja siellä munasta puhutaan enemmän kuin siitä k:lla alkavasta - muita nimityksiä ei juuri käytetä...


      • Jm-50
        demeter1 kirjoitti:

        Heh, just meinasin kysyä, etteikös muna ole enää mitään..))

        Seuraan huippuhauskaa "sinkkuelämää"- sarjaa, ja siellä munasta puhutaan enemmän kuin siitä k:lla alkavasta - muita nimityksiä ei juuri käytetä...

        Itse tykkään omastani käyttää nimitystä: Kanki Kaikkonen. Se on jotenkin söpö nimi vällykäärmeelleni.


    • demeter1

      Heh, ei paha..)) (Jm-50). Vällykäärmeestäkään en ole kuullut.

    • ---.---

      Googlettaa. Sieltä löytyy selitys, tämänkin päivän palstan mielisana.

      • demeter1

        Yleensä mua ei tämän aihepiirin keskustelut kiinnosta, nyt vain sattui olemaan luppoaikaa ja tutkailin pitempiä ketjuja. Ja olihan tässä ihan hauskoja viestejä...
        Karkeuksista en pidä.


      • ---.---
        demeter1 kirjoitti:

        Yleensä mua ei tämän aihepiirin keskustelut kiinnosta, nyt vain sattui olemaan luppoaikaa ja tutkailin pitempiä ketjuja. Ja olihan tässä ihan hauskoja viestejä...
        Karkeuksista en pidä.

        En minäkään, siksipä sitä sanaa en tänne halua sanoakaan.
        En halua riidellä, en haastaa riitaa, ihan kuin et sinäkään.


      • demeter1
        ---.--- kirjoitti:

        En minäkään, siksipä sitä sanaa en tänne halua sanoakaan.
        En halua riidellä, en haastaa riitaa, ihan kuin et sinäkään.

        Jes. Ollaan rauhan asialla..))


    • -.-

      Mikä on karkeus, k**pä?

    • Miehet puhuu suomea

      Naiset käyttävät, koska tykkäävät enemmän ulkomaankielisistä peniksistä.

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe