Putinin juustot ja muut

riitu73

Nyt listaa onko Oulun alueella kukaan bongannut näitä herkkuja ja jos on, niin mihin hintaan. Ei ole sattunut omalle kohdalle, mihin sitä pitäisi mennä ostoksille.

20

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5nCentinKate

      Tokkopa nuo montaa minuuttia hyllyssä vanhenee per erä :) Prismathan niitä vissiin pääasiassa myy, mutta toisaalta toissailtana kuulin että cittariinki oli tullu..Aktiivisesti vaan uutisia päivystäen marketin kylessä, toivoen että kerkiää säästää useita euroja (jos kyseisiä tuotteita kaappiinsa tahtoo)..

    • K-Välivainiolta

      Onnistuin saamaan aitoa Putin Outermannia, tosin kallimmalla kuin Tuiran Lidlistä Outermannia joka oli tarkoitettu Suomen markkinoille.

      En toki ole katkera sainhan aitoa Putiinia, ja olen aina tiennyt että K_kauppiaat eivät ole hyväntekijöitä.

      • Riitu73

        Millonka sait ja mitä maksoi kilo?


      • ei rajoitusta
        Riitu73 kirjoitti:

        Millonka sait ja mitä maksoi kilo?

        Puoli kiloa reilut 3€ empä tarkemmin muista


      • Lidlin a siakas
        ei rajoitusta kirjoitti:

        Puoli kiloa reilut 3€ empä tarkemmin muista

        Lidlistä olisit saanut halvemmalla...


    • Lisäaineetonkin.

      Mikähän siinä on kun Suomessa ruokiin tungetaan lisäaineita

    • Huhua vai totta

      Prismoissa kuulema ollut kilon paketteja, 3,90kpl. Onko varmaa havaintoa vai onko vain villi huhu? Ei tuo puolen kilon hinta kyllä mitenkään kamalan halpaa ole.

    • sitroen.

      Eipä ole kohdalle sattunut. Lienee vain pikkuerä jonnekin viety ja sitten hirveä mainosrumba päälle, että kaikki ryntäisivät S-kauppaan. Periaatteella, että ostaa ne kuitenkin jotakin...

      • Hamstraaja

        Raksilan sitari putlermanni 250g 1,90€/kpl ja putin voi 200g 0,55€ kpl limingantullin prismasta.Elokuun toiseksi viimeisellä viikolla.


      • ap731
        Hamstraaja kirjoitti:

        Raksilan sitari putlermanni 250g 1,90€/kpl ja putin voi 200g 0,55€ kpl limingantullin prismasta.Elokuun toiseksi viimeisellä viikolla.

        Kauhia kilohinta on kyllä tuo. Kilon pötikässä kun ostaa normitarjouksesta suomiversiona niin sen hintahan on 5,95kg! Tietysti tuo varttikiloinen on kätevä pieneen kukutukseen, mutta ei meille.
        Onko niitä Risman asiakkaita kuulolla jotta kuulisi mitä siellä maksaa...


      • sitroen.
        ap731 kirjoitti:

        Kauhia kilohinta on kyllä tuo. Kilon pötikässä kun ostaa normitarjouksesta suomiversiona niin sen hintahan on 5,95kg! Tietysti tuo varttikiloinen on kätevä pieneen kukutukseen, mutta ei meille.
        Onko niitä Risman asiakkaita kuulolla jotta kuulisi mitä siellä maksaa...

        Putin-Viola Raksilan Prismassa noin 1,67 € 400 g rasia. Tekee päässälaskien noin 4,2 €/kg. Naapurissa Citymarketissa sama 1,25 € 200 g rasia. Tekee 6,25 €/kg.
        Muutenkin K-kauppojen hinnat tuntuu olevan korkeimmat. Varsinkin kaljat! Poikkeuksena Presidenttidekoitus oli 10 c halvempaa.


    • pienempi.

      Onkait se juusto halvempaa kun on kolem kertaa pienempi.

      Naurettavaa että joka tuutista kuuli aluksi että huh, juustot menee käsistä.

      • sitroen.

        Jo onkin halpaa! Kattaa ostaa niin paljon kuin pystyy hankkimaan.
        Jo yhden kerran halvempi on ihan ilmaista. Kaksi kertaa halvemmasta saa juuston ja sen hinnan rahaa. Kolme kertaa halvemmasta saa sen juuston ja lisäksi rahaa tuplamäärän juuston hinnasta.
        Minä ainakin ostaisin ja vaikka puoleen hintaan sen juuston myisin muille!

        Vai taidatkinpa vain valehdella?


      • etkö ymmärrä?
        sitroen. kirjoitti:

        Jo onkin halpaa! Kattaa ostaa niin paljon kuin pystyy hankkimaan.
        Jo yhden kerran halvempi on ihan ilmaista. Kaksi kertaa halvemmasta saa juuston ja sen hinnan rahaa. Kolme kertaa halvemmasta saa sen juuston ja lisäksi rahaa tuplamäärän juuston hinnasta.
        Minä ainakin ostaisin ja vaikka puoleen hintaan sen juuston myisin muille!

        Vai taidatkinpa vain valehdella?

        Tottakait pienempi on halvempi, isompi on kalliimpi.
        Get it?


      • by the way.
        sitroen. kirjoitti:

        Jo onkin halpaa! Kattaa ostaa niin paljon kuin pystyy hankkimaan.
        Jo yhden kerran halvempi on ihan ilmaista. Kaksi kertaa halvemmasta saa juuston ja sen hinnan rahaa. Kolme kertaa halvemmasta saa sen juuston ja lisäksi rahaa tuplamäärän juuston hinnasta.
        Minä ainakin ostaisin ja vaikka puoleen hintaan sen juuston myisin muille!

        Vai taidatkinpa vain valehdella?

        Sinä valehtelet.


    • oululaine6677

      hollolassa valintatalossa 8 päivää sitten oli 250 g 17% oltermanni 99 centtiä.

    • riitu73

      Taitaa ne isot erät jäädä sinne etelään...tänne pohjoiseen ei kerkee.

    • vähentää

      Vähentää juuston syöntiä niin ei liho ja säästyy rahat.

      • riitu73

        Heh- ei voi paljoa ainakaan tämä akka vähentää. Kuukauteen en ole juustoa kohta ostanut, kytännyt vain milloin kohdalle sattuisi Putinin kimpaleita.
        Laihtunut en ikävä kyllä ole...


      • tosijuttutämä.,
        riitu73 kirjoitti:

        Heh- ei voi paljoa ainakaan tämä akka vähentää. Kuukauteen en ole juustoa kohta ostanut, kytännyt vain milloin kohdalle sattuisi Putinin kimpaleita.
        Laihtunut en ikävä kyllä ole...

        Menee vatsa kovallle! Niin, älkää syättäkö lemmikeille liikaa juustoa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe