Kodeiinia on ihanaa

Miksi en sitä

käyttäisi, minä elämääni kyllästynyt yksinäinen poikamies. Miksi kaiken kivan pitää olla kiellettyä? Miksi ei saisi tulla välillä hyvä olo, kaiken pahan olon keskellä. En ymmärrä. Käyttääkö täällä muut lääkkeitä/tai huumeita pahanolon karkoittamiseen, niin tai alkoholia kuten minä myös toisinaan sitäkin. Rakastan päihteitä. Minusta ei sitä ulospäin tosin huomaa. Tänään olen vetänyt pullollisen proffaa (150mg)kodeiinia, vastaa 5kpl panacodeja. Sen lisäksi olen pitkin päivää popsinut virosta tuotuja käsikauppalääkkeitä nimeltä co codamol. Käy se näinkin, kun ei kerran lääkäristä irtoa panacod respaa.

4

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaiMann

      Jos niissä on parasetamolia, kannattaa vähän varoa. Siinä menee joku sisuskalu rikki, jos sitä saa liikaa. Kun en tiedä, että onko niissä, niin muuten vain totean.

    • 4000 mg max vrk

      Vesierottelu kannattaa tehdä jos nappeja menee paljonkin päivässä ja alkoholia vielä sen lisäksi.

      Joillain pitkäaikaisen käytön seurauksena maksaa sietää paremmin parasetamolia, toisilla taas maksa-arvot nousevat ja maksan toiminta häiriintyy..

    • Aloittaja.

      Juu tiedetään, kohta about 10 vuoden kokemuksella. Nykyään käytän VAIN kodeiinia, kun ennen käytin kovempiakin aineita. Mutta joo, parasetamolia on toki, ja sen kanssa saa olla tarkkana. Vesierotteluja en ole jaksanut tehdä vuosiin, koska kyllä maksa kestää sen 3-4g parasetamolia ja enempää en niitä otakaan koska juon proffaa päälle ja siinä on 150 kodeiinia. Käytättekö te kanssa kodeiinia vai? Mites bentsot? Alkoholia en ole koskaan käyttänyt lääkkeiden kanssa, sitä juon vain sellaisenaan ilman, että lääkeaineita veressä.

    • kanssaeläjä

      "Miksi kaiken kivan pitää olla kiellettyä? Miksi ei saisi tulla välillä hyvä olo, kaiken pahan olon keskellä."

      Käypä hoito -suosituksen mukaan tuohon oikea hoito on mielialahäiriön hoitamiseen tarkoitettu lääkitys ja terapia.

      Toisille sopii SSRI/neuroleptit/bentsot yhdistettynä tunnin smalltalkkiin jonkun hoitsun kanssa kerran viikossa. Itselläni on lääkkeenä vahva, sativainen kannabis ja terapiana meditaatio.

      Aiemmin lääkkeenäni oli koskenkorva ja terapiana mongertaminen kavereiden kanssa. Krapulaan joskus kun sattui saamaan (en yhtä aikaa alkoholin kanssa ottanut), lääkkeeksi pamia, xanttuja tai muita bentsoja ja oli ihan perhanan kivaa maata ryyneissä aina hetken aikaa, mutta parin päivän jälkeen bentsoja napsittua tuli vain sellainen zombiemainen olo, kieli tuntui pyörivän suussa omituisesti ja nukahteli kesken kaiken tuoleihin jne. (minä en koskaan nukahda esim. leffan aikana normaalisti).

      Se viinalääkitys pahensi tilannetta vuosi vuodelta enemmän, vaikka se hyvä puoli siinä oli, että päissään sai halata kavereitaan ilman että vaivaantuvat. Oikeastaan ainoa, mitä niiltä ajoilta kaipaa. Muuten en kaipaa edes niitä nousuhumalan vahvuuden ja voiman tunteita, kyllä napakan itsekasvatetun skunkin sauhuttelu antaa paljon kirjavamman ja iloisen tunneskaalan ja joka tapauksessa onnellisuuden ja rauhan tunteen ja käsityksen, että kyllähän kaikki tässä elämässä loppujen lopuksi on kohdallaan (kunhan on tottunut aineen vaikutuksiin). Tosiasiassa ei ole, mutta mikään terapia tai lääke ei tee paskasta ja epäreilusta maailmasta parempaa, kyse on vain siitä, miten itse maailman kokee ja näkee.

      Me ollaan vain apinoita tällä kylmässä pimeassä avaruudessa tarkoituksettomana leijuvalla pallolla omiamme touhuten, perimmäisenä tarkoituksena yrittää pitää tätä haurasta hiilivetykuorta, eli ruumista elossa mahdollisimman pitkään syystä jota emme edes tiedä.

      Tai ne jotka tietävät, elävät jossain illuusiossa, uskonnossa tai ovat kaventaneet katseensa vain sosiaalisiin piireihinsä tekohymyineen ja kohteliaisuuksina esitettyine latteuksineen (no vähän alkon halvimmalla kyykkyviinillä joutuu ehkä iltaisin pitämään itseään kasassa sähkösaunasta tultua...) Tai esimerkiksi päihteiden tuottamissa päiväunessa. Ne on ihan kivoja päiväunia. Kodeiiniakin sekä sitä vahvempaa tramadolia olen kokeillut, vaimentaa mielestä kaiken negatiivisen ja tekee pehmoisen, höttöisen olon, mutta lopulta tulee vain pahoinvointia ja voimattomuutta ja vessanpöntöllä saa punnata persreikä ruvella ummetuksessa. Niihin jää myös henkiseen ja fyysiseen koukuun kuten bentsoihin, hitaasti mutta varmasti.

      Kannabis-meditaatio -yhdistelmällä ei ole terveydellisiä haittavaikutuksia minulle, päinvastoin. Verikokeet osoittanut. Ylipainokin lähti, huolimatta siitä että söin kahta kauheammin, sokeriaineenvaihdunta paranee. Tietämäni hampuusit on keskimäärin aika hoikkia. Ja käytännössä lähes ilmaista, kun itse päihteensä kasvattaa, sähkölaskukin menee fattaan. Lannoitteet nyt maksaa pari kymppiä per sato.

      Mutta kukin tyylillään. Itse olen pitänyt hyvänä oman päihteidenkäytön mittarina sitä, että pystyykö olemaan kaksi viikkoa täysraittiina ilman sen kummempia oireita kuin normaali yleinen ketutus. Hyvin pystyn itse. Usein pidänkin tämän paussin, jotta toleranssit laskee lähes nollaan. Harvalla päihteellä laskee niin nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe