miksi naiset eivät voi tehdä sitä aloitetta?

bangitybang

en halua liikaa yleistää mutta jotenkin tuntuu siltä että naiset eivät koskaan tee sitä aloitetta eli siis pyydä treffeille tai vastaavaa. kun se olisi vaan kaikille niin paljon helpompaa koska on todella paljon todennäköisempää että kun mies pyytää treffeille niin nainen ei suostu kuin toisinpäin varsinkin jos pelkkää seksiä halutaan. joten naiset älkää leikkikö vaikeasti tavoiteltavaa koska sen kun teette ei mies tule koskaan pyytämään teitä ulos. ja jos se nyt on niin vaikeaa pyytää treffeille niin antakaa edes selviä merkkejä kuten niinkin yksinkertainen asia kuin katsekontakti ja hymyily. ei ole vaikeaa.
itsellänikin oli joskus sellainen tapaus että tykkäsin erittäin paljon tästä tytöstä mutta hän hädintuskin vilkaisi minuun koskaan saatikka puhunut. joskus sitten jälkeenpäin kuulin että tämä tyttö oli ihastunut minuun. :)

91

1843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+5

      naiset ei halua ottaa riskiä torjunnasta ja heiltä puuttuu motiivi tehdä aloitteita koska miehet tekee enemmän aloitteita joten tyytyvät vain odottelemaan niitä..

      mun mielestä aloite on vasta aloite kun kysytään puhelinnumeroa tai kahville tai jonnekin muualle vapaa-ajan aktiviteettiin. katsekontakti tai hymyily ei vie asiaa eteenpäin

      • ......

        Naisilta puuttuu motiivi siitä syystä, että heillä ei ole samanlaista k.ullinhimoa, kuin miehillä on se teidän p.illunhimonne.
        Suurin osa miehistä on naiselle jokseenkin yhdentelkeviä. Miksi siis heille pitäisi "aloitteita" tehdä? Aniharvoin (ehkä kerran viidessä vuodessa) kohtaa miehen, joka aiheutta sellaiset vibat, että olisi joku hinku tehdä se ns. "aloite".

        On tosi typerää mielestäni vaatia meitä tehtailemaan aloitteita tyypeille, jotka eivät kiinnosta meitä "siinä mielessä" (90% miehistä kuuluu tuohon kategoriaan).


      • Mies XX
        ...... kirjoitti:

        Naisilta puuttuu motiivi siitä syystä, että heillä ei ole samanlaista k.ullinhimoa, kuin miehillä on se teidän p.illunhimonne.
        Suurin osa miehistä on naiselle jokseenkin yhdentelkeviä. Miksi siis heille pitäisi "aloitteita" tehdä? Aniharvoin (ehkä kerran viidessä vuodessa) kohtaa miehen, joka aiheutta sellaiset vibat, että olisi joku hinku tehdä se ns. "aloite".

        On tosi typerää mielestäni vaatia meitä tehtailemaan aloitteita tyypeille, jotka eivät kiinnosta meitä "siinä mielessä" (90% miehistä kuuluu tuohon kategoriaan).

        Vaikka sitten kohtaisi tuohon 10% kuuluvan miehen, nainen harvemmin tekee silloinkaan aloitetta, joka johtuu roolimalleista ja siitä, että naiset eivät muutenkaan ole luonteeltaan eteenpäin meneviä, vaan enemmänkin passiivisia kohteita.

        Muuten kyllä ymmärrettävää tuo 90% kiinnostamattomuus, minua miehenä kiinnostaa korkeintaan 5% naisista ja suhteet alkavat yleensä siten, että nainen tekee aloitteen, nämä naiset ovatkin sitten toiminnan naisia ja muutenkin parempaa seuraa. Se on kaikkein toimivin systeemi, kannattaa kokeilla. Jos itse olen aloitteellinen, saaliiksi tulee passiivisia nysväreitä, joita saa jatkossakin vetää perässään, kuin kivirekeä.


      • ......
        Mies XX kirjoitti:

        Vaikka sitten kohtaisi tuohon 10% kuuluvan miehen, nainen harvemmin tekee silloinkaan aloitetta, joka johtuu roolimalleista ja siitä, että naiset eivät muutenkaan ole luonteeltaan eteenpäin meneviä, vaan enemmänkin passiivisia kohteita.

        Muuten kyllä ymmärrettävää tuo 90% kiinnostamattomuus, minua miehenä kiinnostaa korkeintaan 5% naisista ja suhteet alkavat yleensä siten, että nainen tekee aloitteen, nämä naiset ovatkin sitten toiminnan naisia ja muutenkin parempaa seuraa. Se on kaikkein toimivin systeemi, kannattaa kokeilla. Jos itse olen aloitteellinen, saaliiksi tulee passiivisia nysväreitä, joita saa jatkossakin vetää perässään, kuin kivirekeä.

        Ihan totta turiset. Tuo sama ongelma naisilla on. Jos itse on aloitteellinen, saa miehekseen perässä vedettävän kivireen.

        Suhteethan toimivat parhaiten sillä periaatteella, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Toisen on oltava passiivisempi, että toinen voisi toteuttaa aktiivisuuttaan. Sinä sitten olet omissa suhteissasi se passiivinen puolisko (perässä vedettävä kivireki).


      • Mies XX
        ...... kirjoitti:

        Ihan totta turiset. Tuo sama ongelma naisilla on. Jos itse on aloitteellinen, saa miehekseen perässä vedettävän kivireen.

        Suhteethan toimivat parhaiten sillä periaatteella, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Toisen on oltava passiivisempi, että toinen voisi toteuttaa aktiivisuuttaan. Sinä sitten olet omissa suhteissasi se passiivinen puolisko (perässä vedettävä kivireki).

        Ei ole kivireeksi kukaan sanonut oikeassa elämässä, hyvä kun perässä pysyvät, siksi en välitä 10 metriä jäljessä kävelevistä flegmaattisista tapauksista.


      • Hetken huvi lienet
        Mies XX kirjoitti:

        Ei ole kivireeksi kukaan sanonut oikeassa elämässä, hyvä kun perässä pysyvät, siksi en välitä 10 metriä jäljessä kävelevistä flegmaattisista tapauksista.

        Inhoan kaltaisiasi vätys miehiä. Vaikka raamit mahdollisesti mahtuisivat silmien väliin, tuollainen luonne ja asenne ovat ehdoton turn-off.

        Olisi jännä tietää, miten kauan kimppuusi käyneet aktiiviset naiset ovat jaksaneet olla veturinasi...... Luulisi, että aktiivisuus jatkaa toteuttamistaan muilla saroilla pysähtymättä pitkäksi aikaa sinuun.


      • miss b.
        ...... kirjoitti:

        Naisilta puuttuu motiivi siitä syystä, että heillä ei ole samanlaista k.ullinhimoa, kuin miehillä on se teidän p.illunhimonne.
        Suurin osa miehistä on naiselle jokseenkin yhdentelkeviä. Miksi siis heille pitäisi "aloitteita" tehdä? Aniharvoin (ehkä kerran viidessä vuodessa) kohtaa miehen, joka aiheutta sellaiset vibat, että olisi joku hinku tehdä se ns. "aloite".

        On tosi typerää mielestäni vaatia meitä tehtailemaan aloitteita tyypeille, jotka eivät kiinnosta meitä "siinä mielessä" (90% miehistä kuuluu tuohon kategoriaan).

        Ei me kaikki naiset olla aseksuaaleja niinkuin sinä. Minulla naisena on ainakin terveet halut ja aloitteitankin uskallan tehdä. Toki olenkin jo varattu.


      • onneksi ei kohdata
        Hetken huvi lienet kirjoitti:

        Inhoan kaltaisiasi vätys miehiä. Vaikka raamit mahdollisesti mahtuisivat silmien väliin, tuollainen luonne ja asenne ovat ehdoton turn-off.

        Olisi jännä tietää, miten kauan kimppuusi käyneet aktiiviset naiset ovat jaksaneet olla veturinasi...... Luulisi, että aktiivisuus jatkaa toteuttamistaan muilla saroilla pysähtymättä pitkäksi aikaa sinuun.

        Minä taas inhoan sinun kaltaisia perässä vedettäviä vätysnaisia, olet ruma ja hyvin todennäköisesti läski.


      • ???
        onneksi ei kohdata kirjoitti:

        Minä taas inhoan sinun kaltaisia perässä vedettäviä vätysnaisia, olet ruma ja hyvin todennäköisesti läski.

        Millä ihmeen konstilla pystyt näkemään miltä hän näyttää????


    • ......

      Itse käyttäydyit samoin kuin tuo tyttö. Et voi vaatia toiselta sellaista, mitä et itsekään uskalla.

    • Aloitekyvytön

      Kyllä naisetkin tekee aloitteita jos mies on hänen mielestään poikkeuksellisen kiinnostava ja oikea tilaisuus tarjoutuu (tai sitten ystävä kysyy hänen puolestaan, mikä lienee yleisempää vähän nuoremmilla).

      Kai se oletus vaan on, että naiset on herkempiä ja ottaa torjutuksi tulemisen rankemmin henkisesti kuin miehet, joille torjutuksi tulemisen kuuluu olla jokapäiväistä ja olankohautuksella unohdettavaa...

      ...no itse miehenä kyllä otan torjumisen rankasti, mistä syystä välillä toivoo noita naistenkin aloituksia. Joita siis joskus on ollut.

      • sdvsdfb

        "Kai se oletus vaan on, että naiset on herkempiä ja ottaa torjutuksi tulemisen rankemmin henkisesti kuin miehet, joille torjutuksi tulemisen kuuluu olla jokapäiväistä ja olankohautuksella unohdettavaa..."

        Mun elämä ainakin meni pilalle ja itsetunto murskautui kun nuoruudessa sain vaan pelkkää torjuntaa. Eipä enää tarvi naisista haaveilla tällaisen mt-potilaan.


      • Massipäällikkö

        "Kyllä naisetkin tekee aloitteita..."
        Ja jos tietää että miehellä on "lompsa kunnos".


      • 7 + 13
        sdvsdfb kirjoitti:

        "Kai se oletus vaan on, että naiset on herkempiä ja ottaa torjutuksi tulemisen rankemmin henkisesti kuin miehet, joille torjutuksi tulemisen kuuluu olla jokapäiväistä ja olankohautuksella unohdettavaa..."

        Mun elämä ainakin meni pilalle ja itsetunto murskautui kun nuoruudessa sain vaan pelkkää torjuntaa. Eipä enää tarvi naisista haaveilla tällaisen mt-potilaan.

        Niin, yhteiskunnan mielestä "normaalin" miehen pitäisikin näiden torjuntojen perusteella pystyä laskemaan rimaansa alemmas alemmas yrittäen jatkuvasti tehdä aloitteita lisää kunnes natsaa sopivan kanssa. Kaikki vaan eivät ole niin paksunahkaisia, herkkä ja sisimpään kauneuteensa uskova mies on kärsivä osapuoli helposti tässä kapitalistisessa nykymaailmassa.


    • Kyllä naisetkin tekevät aloitteita, vaikkakin paljon vähemmän kuin miehet. Lisäksi naiset tekevät usein alotteita huomattavasti yli oman tasonsa ja pakit saatuaan arvelevat niiden syyksi aloitteellisuuden eivätkä väärää kohdetta.

      Tosin aloitteellisuus saattaa hyvinkin kannattaa. Minunkin vaimoni oli aloitteellinen ja päätyi naimisiin. ;-)

      • .....

        "naiset tekevät usein alotteita huomattavasti yli oman tasonsa"

        Oliskohan tuo oikeasti noin, epäilen vähän.


      • ..... kirjoitti:

        "naiset tekevät usein alotteita huomattavasti yli oman tasonsa"

        Oliskohan tuo oikeasti noin, epäilen vähän.

        Ainakin minä olen onnistunut iskemään viehättävämpiä naisia kuin jotka ovat minua lähestyneet. Baarissa pörrätessäni ja kavereiden juttuja kuunneltuani päättelen tämän olevan yleistä.


      • dfbdfbn
        ..... kirjoitti:

        "naiset tekevät usein alotteita huomattavasti yli oman tasonsa"

        Oliskohan tuo oikeasti noin, epäilen vähän.

        No miksiköhän ne perunavartaloiset persjalkaiset eukot on aina adonisten perseissä kiinni, eivätkä kaltaistensa perunamiesten perseissä?


      • Syvällinen analyysi
        dfbdfbn kirjoitti:

        No miksiköhän ne perunavartaloiset persjalkaiset eukot on aina adonisten perseissä kiinni, eivätkä kaltaistensa perunamiesten perseissä?

        Koska jotkut persjalkaiset eivät vielä ole oppineet, että adonikset vain painavat heitä "välipalaksi" mutta eivät kelpuuta loppuelämän kumppaniksi. Monet perunavartaloiset toki oppivat vanhetessaan tämän rosamunda-kantapäänsä kautta.

        Mutta niin vaikeaksi on mennyt tämä stabiilin naisen löytäminen, että jotkut hoikat kolmikymppiset semi-adonikset ovat myös suosiolla ottaneet perunajalkaisen tukkireisi-persvartaloisen kaskelotin kumppanikseen kun eivät enää jaksa kusi päässä kauneudestaan loiskahtelevia kauniita naisia, jotka sitten nelikymppisinä vasta vakiintuu...


      • ......
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ainakin minä olen onnistunut iskemään viehättävämpiä naisia kuin jotka ovat minua lähestyneet. Baarissa pörrätessäni ja kavereiden juttuja kuunneltuani päättelen tämän olevan yleistä.

        Mistähän mahtaa johtua, että naisten kokemukset ovat tasan samanlaisia?

        Kuinka iso prosentti niistä omista iskuyrityksistäsi on mennyt mönkään (eli olet yrittänyt yli oman tasosi)? No ethän sinä tietenkään epäonnistumisia voi myöntää, joten asiallista vastausta en edes odota.


      • on nähty
        dfbdfbn kirjoitti:

        No miksiköhän ne perunavartaloiset persjalkaiset eukot on aina adonisten perseissä kiinni, eivätkä kaltaistensa perunamiesten perseissä?

        Yrittäväthän täälläkin työttömät mitättömyydet esittää muita fiksumpaa eivätkä etsi oman tasonsa seuraa lortoista.


      • ...... kirjoitti:

        Mistähän mahtaa johtua, että naisten kokemukset ovat tasan samanlaisia?

        Kuinka iso prosentti niistä omista iskuyrityksistäsi on mennyt mönkään (eli olet yrittänyt yli oman tasosi)? No ethän sinä tietenkään epäonnistumisia voi myöntää, joten asiallista vastausta en edes odota.

        Voi kuule, ei minua hävetä tunnustaa, että paljon useammin on tullut pakit kuin onnistuminen. Tosin siihen on ymmärtääkseni muitakin syitä kuin oman tasoni yli yritttäminen. On esimerkiksi tullut vastaan monta, jotka ovat paljastuneet varatuksi. Tai sitten on huomattu puolin ja toisin, että homma vaan ei toimi. Mistäs sen voisi tietää, ellei yrittäisi.


      • ......
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Voi kuule, ei minua hävetä tunnustaa, että paljon useammin on tullut pakit kuin onnistuminen. Tosin siihen on ymmärtääkseni muitakin syitä kuin oman tasoni yli yritttäminen. On esimerkiksi tullut vastaan monta, jotka ovat paljastuneet varatuksi. Tai sitten on huomattu puolin ja toisin, että homma vaan ei toimi. Mistäs sen voisi tietää, ellei yrittäisi.

        Mutta päinvastaisessa tilanteessako on kyse aina siitä, että nainen on tehnyt aloitteen huomattavasti yli oman tasonsa? Mikä saa sinut varmaksi esim. siitä, etteivät ne varatutkin olleet sinulle liian kovatasoisia?


      • ...... kirjoitti:

        Mutta päinvastaisessa tilanteessako on kyse aina siitä, että nainen on tehnyt aloitteen huomattavasti yli oman tasonsa? Mikä saa sinut varmaksi esim. siitä, etteivät ne varatutkin olleet sinulle liian kovatasoisia?

        No ei tietenkään siitä aina ole kyse, mutta se näyttää olevan paljon yleisempää kuin miesten keskuudessa ja saman on näköjään huomannut moni muukin. Moni mies myöntää suoraan, ettei ole yhdenyön suhteissa kovinkaan kranttu, koska tarjontaa moiseen on paljon kysynytää vähemmän. Naiset sitten hämillään kyselevät, että miksi mies ei halunnutkaan muuta kuin seksiä. No sen tasoeron vuoksi tietysti. Tästä tulikin mieleen naisten omituinen selitys pakeille: Se ei johtunutkaan naisen ulkonäöstä vaan aloitteellisuudesta, joka pelottaa miehiä. Onko hullumpaa kuultu. ;-)

        Varattujen suhteen en ole tullut heidän kovatasoisuuttaan miettineeksikään. Minulle asian kuuleminen on riittänyt syyksi siirtyä seuraavaan silmäniloon.


      • aikuinen nainen
        Syvällinen analyysi kirjoitti:

        Koska jotkut persjalkaiset eivät vielä ole oppineet, että adonikset vain painavat heitä "välipalaksi" mutta eivät kelpuuta loppuelämän kumppaniksi. Monet perunavartaloiset toki oppivat vanhetessaan tämän rosamunda-kantapäänsä kautta.

        Mutta niin vaikeaksi on mennyt tämä stabiilin naisen löytäminen, että jotkut hoikat kolmikymppiset semi-adonikset ovat myös suosiolla ottaneet perunajalkaisen tukkireisi-persvartaloisen kaskelotin kumppanikseen kun eivät enää jaksa kusi päässä kauneudestaan loiskahtelevia kauniita naisia, jotka sitten nelikymppisinä vasta vakiintuu...

        "Adonikset" on minun silmissä alinta tasoa. En koskaan haluaisi olla missään tekemisissa sellaisten kanssa.
        Heillä on kakka noussut poikkeuksetta päähän.

        Ihmettelen miten ihmiset yleensä pääsee naimisiin asti. On monenlaisia pareja ja "taso" on ihmisen silmässä ja mielessä. Kukaan ei voi määritellä tasokkuutta.


      • .........
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No ei tietenkään siitä aina ole kyse, mutta se näyttää olevan paljon yleisempää kuin miesten keskuudessa ja saman on näköjään huomannut moni muukin. Moni mies myöntää suoraan, ettei ole yhdenyön suhteissa kovinkaan kranttu, koska tarjontaa moiseen on paljon kysynytää vähemmän. Naiset sitten hämillään kyselevät, että miksi mies ei halunnutkaan muuta kuin seksiä. No sen tasoeron vuoksi tietysti. Tästä tulikin mieleen naisten omituinen selitys pakeille: Se ei johtunutkaan naisen ulkonäöstä vaan aloitteellisuudesta, joka pelottaa miehiä. Onko hullumpaa kuultu. ;-)

        Varattujen suhteen en ole tullut heidän kovatasoisuuttaan miettineeksikään. Minulle asian kuuleminen on riittänyt syyksi siirtyä seuraavaan silmäniloon.

        Jaa, että on paljon yleisempää, kuin miesten keskuudessa.
        Mistäköhän mahtaa johtua, että naisten havaintojen mukaan asia on juurikin niin päin, että miehet yleensä tavoittelevat kuuta taivaalta (eli yli oman tasonsa).

        Molemmilla sukupuolilla on yhtä epärealistisen kovat luulot omasta tasostaan?


      • ......... kirjoitti:

        Jaa, että on paljon yleisempää, kuin miesten keskuudessa.
        Mistäköhän mahtaa johtua, että naisten havaintojen mukaan asia on juurikin niin päin, että miehet yleensä tavoittelevat kuuta taivaalta (eli yli oman tasonsa).

        Molemmilla sukupuolilla on yhtä epärealistisen kovat luulot omasta tasostaan?

        Siksi kun naiset arvioivat oman tasonsa yläkanttiin. Miehet vain mahdollisuutensa itseään tasokkaampiin. ;-)


      • ......
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Siksi kun naiset arvioivat oman tasonsa yläkanttiin. Miehet vain mahdollisuutensa itseään tasokkaampiin. ;-)

        Miehet siis tietävät olevansa alempitasoisia, kuin ne naiset joita he yrittävät iskeä. Sitten he tulevat tänne rääkymään naisten töykeyttä. Eikös töykeys ole ihan odotettavaa, jos pyrkii testaamaan mahdollisuuksiaan itseään tasokkaampiin? Miksi siis tulla tänne itkemään?


      • ...... kirjoitti:

        Miehet siis tietävät olevansa alempitasoisia, kuin ne naiset joita he yrittävät iskeä. Sitten he tulevat tänne rääkymään naisten töykeyttä. Eikös töykeys ole ihan odotettavaa, jos pyrkii testaamaan mahdollisuuksiaan itseään tasokkaampiin? Miksi siis tulla tänne itkemään?

        Tuosta täytyy valitettavasti olla kanssasi samaa mieltä. Tosin jokaisen tulisi yrittää antaa pakitkin heinotunteisesti.

        Minulla on aina ollut onnea parisuhdemarkkinoilla, kun rahkeeni on aina riittänyt sellaiseen naiseen, jota olen oikeasti voinut pitää viehättävänä eikä ole vain tarvinnut "tyytyä" johonkin.


    • ei vaan kiinnosta

      Suomessa miehet on niin tylsiä ja mitäänsanomattomia, etten halua olla niiden kanssa missään tekemisissä.

      • vnm,mnbvxcvbnm,

        Asennevammalla pääsee pitkälle, saa olla yksin.


      • ulkomaiset teeskente

        just joo. ja sulle pitää sitten pokkuroida ja leikkii herrasmiestä. tykkäät siis teeskentelijöistä.


      • niinon
        vnm,mnbvxcvbnm, kirjoitti:

        Asennevammalla pääsee pitkälle, saa olla yksin.

        Myös miehet.


    • cold, hard society

      Well done hajoita-ja-hallitse yhteiskunta. Ihmiset eivät halua enää ollakaan muuten kuin yksin. Tämähän uhkaa tietysti koko yhteiskunnan jatkuvuutta koska jälkikasvujakaan ei enää tehdä mutta ei hätää, voidaanhan ulkomailta tuoda aina uusia kansalaisia suoraan työikäisinä jolloin yhteiskunnalle kallis lapsuus ja nuoruus jää pois kokonaan, sehän on yhteiskunnan kannalta win-win tilanne, jostain savimajasta muuttavakin pääsee vähän kehittyneemmän yhteiskunnan piiriin, tosin kulttuurishokki voi olla melkoinen mutta millään inhimillisellä asiallahan ei ole Suomen yhteiskunnassa mitään merkitystä...

    • munmunamunamunamu

      Tulisikohan tällaisesta aloitusrepliikistä turpaan, käsilaukusta päähän vai naurut:

      Mun suosikkijoukkue on Munchester Anaitid elikkäs muna...

      kuin manulle illallinen, munalle alainen, ehhe he :D

    • Mirjami 80

      Kyllä me naiset teemme aloitteita mielestäni hyvinkin paljon ainakin minä ja ystävättäreni. Olemme kylläkin päättäneet että emme sorru itseämme alempiarvoisiin ns. roskaväkeen kuuluviin miehiin edes leikillämme vakavasti emmekä lähesty heitä milloinkaan.
      He löytävät kyllä kumppaninsa työväentaloilta tai TE-toimistoilta.
      Hyvin on seuraa riittänyt ja varakastakin porukkaa on joukossa ollut kiitettävästi.

      • Fragemuhle

        Mistä sinä olet löytänyt "kumppanisi" ?


      • mirjami 90

        ja mikähän se on se "oma taso" hahahaha! täälä naiset jotka puhuu jotain omasta tasosta ni luulee ittestänsä vähän liikaa! nokkapystyssä kulkevia. ootte tainnu salkkareita hieman liikaa kattoa! herätkää todellisuuteen. teette aloitteita hyvinkin paljon varmaan vielä kun olette naimisissakin. eli ette rakkaudesta ymmärrä yhtään mitään. pettäjä tyyppejä. hoolla alkava sopii kuvaukseen.


      • olet hyväksikäyttäjä

        raha vaan mielessä mistä voisit hyötyä.


      • Mirjami 80
        Fragemuhle kirjoitti:

        Mistä sinä olet löytänyt "kumppanisi" ?

        En ainakaan internetin välityksellä vaan elävästä elämästä, eikä minun ole koskaan tarvinnut valehdella taustojani eikä esittää tyhmempää kuin olen niin kuin sinun.


    • Liil
    • Liitu

      Niinku mitä siinä sanotaan.

    • no voi kyynel

      Se, että ei tee aloitettq yhden kohdalla.. Ei kerro muuta, kun että ei ole kiinnostunut.. Itselläni eräs harvoista miehistä, joka on kiinnostanuta, mutta jonka kanssa en ole tehnyt aloitetta.. On kundi joka seurusteli aina. Ja varattuja ei passaa vokotella. Sun keissis taas oli liian ujo. Aika harva nainen täällä vitisee treffien puutetta.. Joten.. Neuvosi oli kaunis,mutta turhahko.

    • 11vuotias tosimies

      Ainakin mulle on naiset tehnyt suorasukaisiakin aloitteita, niin ei voi kyllä yleistää.
      Meidän luokkalainen yks Jennikin pyysi kerran liukumäkeä laskemaan ja heittämään lumipalloja ja tekemään läksyjä.

      8)

      • ......

        Älähän Jönni valehtele.


    • dtykfyj

      Täälläkin tuo keskustelun taso on niin korkea, että en löydä "omantasoistani" seuraa. Ihmissuhteiden logiikka kun tuntuu hyvinkin seurailevan markkinointipellejen poka-malleja: että tehdään aloitteita, tartutaan koukkuun, jäädään koukkuun ja sitten ollaan tiinee(ksi) myytyjä. Kiinnostus ja kiintymys eivät ole sama tunne. Tuskin ne tyhjän jutun iskijät, kuikuilijat ja vihjailijat multa treffikutsuja saa. Vaikken mitään paronia odotakaan. Eikä olisi niin sanottua että sellaiseenkaan rakastuisi.

    • paskaläjä

      Mä oon vaan niin vitun ruma ämmä etten viitsi itseäni nolata pyytämällä jotain ukkoa rehveille, parempi kuolla yksinäisyyteen.

      • käy jääkaapilla :))

        hyvä kun tunnustat.


    • Truthvault

      Miksi he tekisivät aloitetta? tuo on täysin vanhentunut käsite.. Nykyajan naisien ei yksinkertaisesti tarvitse tehdä aloitetta kun kaikki valta parisuhdemarkkinoilla on naisilla, kyllä rientiä viettää ja saa oikein valita ja tehdä vaatimuslistaa ja miehiä viedään kuin pässiä narussa. Normaalit naapurintytöt vaativat kuun taivaalta ja lihavat siiderivalaatkin vaativat jo lihaksikkaita miehiä, mitähän seuraavaksi?

    • ohhoh

      Naisilta tosiaan puuttuu pakottava tarve seksiin toisin kuin miehiltä. Siksi naiset eivät tee aloitetta. Pakottavan tarpeen syy fysiologinen eli testosteroni. Riittää kun toisella sukupuolella on sitä reippaasti. Näillä mennään ei voi mittään. Onneksi rahalla saa vielä seksiä tässä maassa.

    • Mies Neptunuksesta

      Miksi naiset eivät voi tehdä sitä aloitetta? Miten niin ei voi, voivatpa ja tekevät.
      Taitaa olla naisista riippuvainen ja vastakappaleen miellyttävyydestä johtuva tekijä.

      Huolitellulla vaatetuksella ja ulkonäöllä on merkitystä, myös tavoilla ja itsensä ilmaisulla. Kauhean harvat innostuu, kun vastakappale on kuin gorilla ja tahtomattaan ilmentää pussintyhjennys tarvetta. Ystävällinen, positiivinen ja auttavainen asenne kanssaihmisiä kohtaan auttaa ja kannattaa muistaa molemmat sukupuolet. Ikinä ei kannata olla itsestään selvyys kiinnostuksen kohteelle, kyllä se sieltä tulee tekemään aloitteen tai sitten ei. Jos tuijotat, kehu vilpittömästi, muuten jämähdä silmiin ja vain silmiin.

      Kauheasti ei tarvitse yrittää, kun pystyt osoittamaan arvostuksen ja kunnioituksen vastapuolta kohtaan. Kun ne kaikki on kauniita yksilöitä ja niitä kohtelee tämän mukaisesti, ei tarvitse itse edes yrittää ja voi ainoastaan häkeltyä huomiosta.

      Jos se nainen on 170cm pitkä, siinä on se 170cm rakastettavaa ja sulla on kahdet kädet, huulet ja kieli ensisijaisena työkaluna. :P (unohda ensin mitä se "pikkuveli" tahtoo)

    • siksi tietysti

      Nuorena ja kauniina ei tarvitse muuta kuin ilmestyä paikalle. Vanhempana läskinä ymmärtää ettei kannata vaivautua.

    • haha naurut taas

      Huhuijaa millasta soopaa tämäkin keskustelu on. Jos tosiaan tälläistä on nykyinen parisuhdetoiminta niin onneksi on maksullinen seksi miehille niin ei tarvii ketään vokotella. Aina saa kun on rahaa vaan. Eikä tarvitse lähteä baariin. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa ja onneksi kohta on tulossa oikea sota, joka puhdistaa kaiken tälläisen propagandan tieltään niin saa aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä taas.Se on faktaa, että sota tulee kaikki asiat ovat jo niin pitkällä, että mikään ei estä sodan tulemista ja siinä ei enää sitten katsota parisuhde markkinoita, kun kaikki pyyhitään alas eli raha ja kaikki lihakset ja naamavärkki asiat menevät uuteen uskoon kerralla. Miettikää sitä.

      • ???

        Kuvitteletko itse jääväsi henkiin ja vammautumatta, aloittaaksesi "kaiken puhtaalta pöydältä"?


    • hahhahhaa!

      "Mirjami 80
      Kyllä me naiset teemme aloitteita mielestäni hyvinkin paljon ainakin minä ja ystävättäreni. Olemme kylläkin päättäneet että emme sorru itseämme alempiarvoisiin ns. roskaväkeen kuuluviin miehiin edes leikillämme vakavasti emmekä lähesty heitä milloinkaan.
      He löytävät kyllä kumppaninsa työväentaloilta tai TE-toimistoilta.
      Hyvin on seuraa riittänyt ja varakastakin porukkaa on joukossa ollut kiitettävästi. "

      Hölmöjä naisia on aina ollut olemassa. xD

      • Mirjami 80

        Usko nyt jo lopultakin että jos naiset eivät sinua lähesty niin sinussa on jotain outoa, rumaa tai kammottavaa. Jos olisit normaali ihminen tällaista ongelmaa ei olisi.


      • dfbndfj
        Mirjami 80 kirjoitti:

        Usko nyt jo lopultakin että jos naiset eivät sinua lähesty niin sinussa on jotain outoa, rumaa tai kammottavaa. Jos olisit normaali ihminen tällaista ongelmaa ei olisi.

        minä en oo se joka sinun kans on nyt väitelly mutta mulla on kavereita kertyny jo aika palijon armeijasta ja kouluista ja harrastuksista ni en oo kuullu että ketään ois kukaan lähestyny ja tuskin ne parisataa kaikki ni on jotain kummajaisia! kyllä se on vain niin että naiset ei tee niitä aloitteita vaikka on normaali tai epänormaali


    • Kullekin sopivaa

      Tämä on mennyt taas vähän sivuraiteille aloituksesta, mutta kysyn vaan naisena - Miksi ei saisi asettaa tasovaatimusta ? Jos on itsellä tietty varakkuus tai oppineisuus taso, kyllä sitä voi kumppaniltakin odottaa / vaatia !
      Ei ole mukavaa jos toinen on kuin pysymetsästä riipaistu , tai taloudellisesti pa. ja itse on suhteellisen varakas
      Olisi kuin eri maailmoissa
      Samoin ulkoinen habitus. En itse ainakaan mitään läskikasaa halua kun itse olen liikunnallinen ja hoikka

      • sjffgjriogeriog

        Et sinä ainakaan sivistystä ole oppinut...


    • teukka21

      Jos komea mies, niin katsooo naiset kyllä pitkään mutta ei tule puhumaan jostain syystä . useimmat, .onko vaikea puhua tuntemattoman hyvän näköisen miehen kanssa?

    • gsjfggh

      Tämä ihmisten parisuhdeleikki menee yleistäen siten että

      Miehet koittavat iskeä kaikkia naisia. Komeimmat / rikkaimmat tai hyvinvarustetut onnistuvat. Vähemmän näin niin jää ikisinkuksi

      Naiset odottavat että se alfauros ilmestyy tyhjästä nostaa vahvoille käsivarsille ja kantaa ratsun selkään. Kauneimmille / rintavimmille / avoimimmille tämä onnistuu. Muuta jäävät ikisinkuiksi.

      Lopputulos. Siinä neljänkympin tienoilla on kivanoloisia perheitä ja pieni mutta sitäkin katkerampi porukka jonka mielestä vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat täysiä paskoa. Elukoillakin vahvimmat lisääntyvät ja muut katselevat vierestä.

    • black horse

      Pitää mennä sellaseen paikkaan missä naiset tekee alotteen,jos ei itse uskalla tai ei muuten nappaa....!Pattaya on hyvä paikka,ja varmasti naiset tekee alotteen,sieltä saa vaimon mukaan takuuvarmasti,jos niin haluu...!

    • tunteet on

      Minä ainkain olen tehnyt aloitteen,pyytänyt ihastukseni kohdetta treffeille...ja hyvällä menestyksellä.
      Aktiivisuuteni palkittiin....mutta edelleenkin tavataan vain silloin tällöin,elämäntilanteet kun ei oikein sovi yksiin.
      Mutta niin kauan kuin on elämää, on myös aikaa....

    • Benjamin88

      Miksi miehet eivät vaihda sukunimeään naimisiin mennessä?

      Kulttuurissamme on paljon syvään juurtuneita sukupuolikäsityksiä ja sukupuoleen liitettyjä käytöstapoja, joista olisi hyvä päästä eroon rikkomalla rajoja. Tie on molemminpuolinen: sekä naisten että miesten tulisi muuttaa käyttäytymistään.

      Eli naiset, tehkää aloitteita, ja miehet, vaihtakaa sukunimenne.

      • ghjgk

        ei naisen oo mikään pakko sukunimeään vaihtaa!


      • vbnm,.
        ghjgk kirjoitti:

        ei naisen oo mikään pakko sukunimeään vaihtaa!

        Ennen oli.


    • aatami ja eeva

      tässä on yks pointti minkä takia naisia pistää vihaksi! just tuommonen joka hokee että ei mikä tahansa kelpaa ja pitää olla taso korkealla, ja sitte ohi menee lihava mies joka nimenomaan on sen naisen mielestä alinta tasoa ja sillä miehellä ulkomaalainen sanotaan nyt thaimaalainen nainen hoikalla porno kropalla kainalossa.. ni voi että sen oikein haistaa sen kiukun! ja sen miehen ei tarvitse edes vilkaista sitä "kovatasoista" naista. siinä tilanteessa nainen kuin nainen on valmis tekemään aloitteen! nimittäin haukkumisessa omalle kaverille tästä ohikävelevästä parista

      • Jepjepjepjepx100000

        Suominaisia ällöttää, jos suomalainen ruma mies käyttää hyväkseen kulttuurieroja saadakseen itselleen OK-näköisen naisen (ja yleensä itseään nuoremman), koska se halventaa naisen arvoa tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

        Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kun perusnäköisellekin naiselle kuuluu komea köriläs ja rumien miesten tyytyminen *todella* rumiin naisiin (huomatkaa, että hyvännäköiset naiset kaveeraavat enemmän keskenään ja rumat naiset keskenään, eli rumaa naista ei oteta hyvännäköisen naisen kaveripiiriin etenkään baariin mentäessä).


      • Ainoa ällöttävä
        Jepjepjepjepx100000 kirjoitti:

        Suominaisia ällöttää, jos suomalainen ruma mies käyttää hyväkseen kulttuurieroja saadakseen itselleen OK-näköisen naisen (ja yleensä itseään nuoremman), koska se halventaa naisen arvoa tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

        Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kun perusnäköisellekin naiselle kuuluu komea köriläs ja rumien miesten tyytyminen *todella* rumiin naisiin (huomatkaa, että hyvännäköiset naiset kaveeraavat enemmän keskenään ja rumat naiset keskenään, eli rumaa naista ei oteta hyvännäköisen naisen kaveripiiriin etenkään baariin mentäessä).

        asia on se naisen hyväksikäyttö.


      • dgjkl
        Ainoa ällöttävä kirjoitti:

        asia on se naisen hyväksikäyttö.

        jos se nainen on täysikäinen ni kylläkai se osaa ajatella itte ja huomaa jos häntä käytetään hyväks. kyllä se on ainoastaan kateutta kun ne on astetta anteliaampia. ja rumakin pääsee naimaan hyvää pillua. jos ulkomaalainen mies ottaa suominaisen ni eikö se enään olekkaan hyväksikäyttöä?


      • hjgh
        Jepjepjepjepx100000 kirjoitti:

        Suominaisia ällöttää, jos suomalainen ruma mies käyttää hyväkseen kulttuurieroja saadakseen itselleen OK-näköisen naisen (ja yleensä itseään nuoremman), koska se halventaa naisen arvoa tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

        Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kun perusnäköisellekin naiselle kuuluu komea köriläs ja rumien miesten tyytyminen *todella* rumiin naisiin (huomatkaa, että hyvännäköiset naiset kaveeraavat enemmän keskenään ja rumat naiset keskenään, eli rumaa naista ei oteta hyvännäköisen naisen kaveripiiriin etenkään baariin mentäessä).

        eli suomalaisen miehen pitää ajatella mielessään että mää en voi ottaa sua ku sää oot kaunis ja minä ruma! haha on erikoista kateutta en oikein mitenkään pääse käsiks tuohon ajattelutapaan! kyllä se on vain ja ainoastaan kateutta ku ne on kuumaverisiä siroja ja anteliaampia! naiset on tunnetusti kateellisia toisilleen on se ulkomaalainen nainen sitte kenen kans lystää vaikka pelkästään lomalla täällä! ni sitä katsotaan pahasti. samalla kun taistellaan ja piilotellaan omia liikakiloja vastaan! ja saahan se suomalainen nainen ottaa ulkomailta miehen ja siinäkö ei enään pädekkään tuo ajattelutapa?


    • Joku vaan

      "Kyllä naisetkin tekee aloitteita jos mies on hänen mielestään poikkeuksellisen kiinnostava ja oikea tilaisuus tarjoutuu."

      Siis vastatkaa nyt jo ihan oikeasti, että miksi helvetissä te luulette, että naiset eivät muka tee aloitteita????????????????????????

      Jatkuvasti tällä palstalla, täysin harhaisesti ja virheellisesti, jaksetaan jauhaa, kuinka naiset eivät muka tee aloitteita. Miksi jaksatte ylläpitää tuota täysin HARHAISTA ja virheellistä kuvaa? Mitä suojelette itseltänne, kun keksitte tuollaista hevonpaskaa?

      Fakta vain on, että itsekin tiedän erään erittäin komeakasvoisen, harteikkaan, 193 cm pitkän, lihaksikkaan, karismaattisen, isokaluisen, ja seksikäsäänisen miehen, joka JOKA IKISESSÄ PAIKASSA saa naisten aloitteita ja katseita osakseen.

      Kun hän menee ravintolaan, niin naiset ovat kimpussa. Kun hän on kuntosalilla, niin naiset ovat kimpussa. Kun hän menee kauppaan, niin jatkuvalla syötöllä naiset ihailevat häntä ja hymyilevät hänelle ja flirttailevat.

      Kun hän on uimarannalla, niin naiset JATKUVASTI JA JATKUVASTI kuiskuttelevat toisilleen, kehuvat, kuinka komea ja seksikäs hän on, jne.

      Hänelle tulevat kuvankauniit naiset ihan pokkana juttelemaan, flirttailemaan ja iskemään. Hän saa ihan suoraan kauniilta naisilta SEKSIEHDOTUKSIA. Ihan pokkana tulevat naiset tekemään aloitteita.

      Joten, kaikki miehet:

      Minkä ihmeen takia jaksatte valittaa ja vinkua ja ihmetellä, miten naiset eivät tee aloitteita? Miksi teette näin?

      Koska kyllä naiset tekevät aloitteita, kunhan vain te itse miehinä olette niitä seksikkäitä ja haluttavia miehiä. Kun TE ITSE MIEHINÄ edustatte sitä miesainesta, jolle naiset tekevät aloitteita, niin saatte niitä ja niin maan saatanan vitusti ja koko ajan!!!!!!!!!

      Tunnen tuon miehen erittäin hyvin ja tiedän tasan tarkkaan, miten naiset suhtautuvat häneen. JOKA IKISESSÄ PAIKASSA KOKO AJAN naiset ovat kiinnostuneita, koska hän kuuluu siihen pienen pieneen murto-osaan miehistä, joilla vain sattuu olemaan kaikki mahdolliset geenit ja perimätkin puolellaan.

      Tuosta miehestä keskustellaan naisten keskuudessa yleisesti ottaen MALLITASON miehenä, joka saa naisen kuin naisen. Hän on ollut sängyssä monien mallitasoisten naisten kanssa ja moni nainen on itse, siis miettikää miehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! naiset ovat ITSE TEHNEET ALOITTEEN!!!!!!!

      Kun te ette saa naisilta aloitteita, ette ole edes kiinnostavia. Ette ole seksikkäitä, ette ole viehättäviä, ette ole puoleensavetäviä. Ette te miehinä ihan oikeasti kiinnosta vaan jos kerran tuollaiset miehet saavat aloitteita naisilta IHAN JOKA IKISESSÄ PAIKASSA, mutta te raukat ette saa missään, niin se kertoo jo todella paljon.

      Miksi ette vain suostu myöntämään itsellenne, että ette viehätä naisia tarpeeksi? Miksi jaksatte vänkää vastaan? Jos kerran tuollaiset miehet saavat JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ aloitteita ja rohkeita seksiehdotuksia (miettikää, kauniit naiset tekevät tuolle miehelle SEKSIEHDOTUKSIA) ja teitä tavismiehiä eivät naiset edes huomaa, niin mistä se kertoo???????????????

      Mistä kertoo se, että naiset eivät teitä edes huomaa? Koska te ette ole millään vitunkaan ilveellä millään lailla kiinnostavia. Jos te olisitte, niin kyllä naiset rohkaistuisivat.

      Kun naiset näkisivät, että hei, te olette sellaisia miehiä, joihin kannattaa panostaa. Teidänlaisianne miehiä ei ole paljoa, joten kannattaa käyttää kaikki vitun mahdollisuudet saada teidänlaisenne mies.

      Mutta kun ette ole seksikkäitä ja viehättäviä, niin eivät naiset teitä ikinä missään koskaan milloinkaan millään muotoa huomaakaan.

      Koittakaa nyt jo tajuta pikku hiljaa, älkääkä aina jaksako ihmetellä naisten käytöstä!!!!!

      Teissä se vika on miehinä, jos teitä ei valita naisten toimesta!!!!!!!!!!

      • Joku vaan

        Ja miettikääpä ihan järjellä, miksi tuon miehen ei ikinä, teidän laillanne, tarvitse valittaa, että naiset eivät tee aloitteita? Miksi hän ei valita samoista asioista kuin te tavikset? Hänkin menee ravintolaan, aivan kuten tekin, mutta te valitatte, että naiset eivät muka tee aloitteita. Hän kyllä saa koko ajan JATKUVASTI potkia rumempia pois luotaan.

        Miksi hän ei valita? Miksi hän ei sorru valittamiseen? Miksi hänen ei tarvitse keksiä mitään loputtomia ja säälittäviä selityksiä naisista, kun eivät tee aloitteita? Miksi tuon miehen ei tarvitse selittää kenellekään, että naiset eivät stereotyyppisesti tee aloitteita?

        Jännä juttu, miten sitä vain näkee ja huomaa sen todellisuuden, missä elää. Kun hän saa potkia rumempia pois, niin te, onnettomat tavismiehet, valitatte, kun yksikään nainen ei tee aloitteita. Se on TEIDÄN MAAILMANNE, ei niiden naisten märkien päiväunien, jotka valitsevat parhaat naiset päältä.

        Kun te, tavismiehet, ette saa aloitteita, luulette, ettei KUKAAN MUUKAAN saa. Mutta se on teidän päänsisäistä harhaa ja luuloa, virheellistä luuloa. Kyllä tuo mies saa ja saavat kaikki muutkin naisten märät päiväunet.

        Mutta onko se tavismies naisten märkä päiväuni????

        Kysykääpä itseltänne, hyvät miehet, että oletteko te niitä naisten märkiä päiväunia, niitä todellisia komistuksia, karismaattisia, lihaksikkaita, isokulllisia ja miehekkäitä miehiä????? Oletteko te?

        No sitten ei kannata miettiä enää yhtään enempää, miksi naiset eivät teidän luoksenne tule.

        Ja kyllä, en ole minäkään saanut yhtään aloitetta naisilta, enkä tule koskaan saamaankaan. Lukeudun ihan samaan alhaiseen kastiin kuin te kaikki valittajat.

        Mutta minä olen sentään huomannut ja tajunnut sen, että MIKSI en saa aloitteita. Olen tajunnut, että MINKÄ TAKIA naiset eivät huomaa minua ikinä missään, miksi en saa aloitteita ja miksi yksikään nainen ei ole ollut minusta millään lailla kiinnostunut.

        Minä sentään näen sen eron. Minä sentään tajuan, että kaltaiseni mies ei ole MILLÄÄN LAILLA sellainen mies, joka naisia viehättää, kiihoittaa, vetää puoleensa ja kiinnostaa.

        Kun vain ymmärtäisi kaikki muutkin miespuoliset valittajat ja vinkujat.


      • eggdjhklö
        Joku vaan kirjoitti:

        Ja miettikääpä ihan järjellä, miksi tuon miehen ei ikinä, teidän laillanne, tarvitse valittaa, että naiset eivät tee aloitteita? Miksi hän ei valita samoista asioista kuin te tavikset? Hänkin menee ravintolaan, aivan kuten tekin, mutta te valitatte, että naiset eivät muka tee aloitteita. Hän kyllä saa koko ajan JATKUVASTI potkia rumempia pois luotaan.

        Miksi hän ei valita? Miksi hän ei sorru valittamiseen? Miksi hänen ei tarvitse keksiä mitään loputtomia ja säälittäviä selityksiä naisista, kun eivät tee aloitteita? Miksi tuon miehen ei tarvitse selittää kenellekään, että naiset eivät stereotyyppisesti tee aloitteita?

        Jännä juttu, miten sitä vain näkee ja huomaa sen todellisuuden, missä elää. Kun hän saa potkia rumempia pois, niin te, onnettomat tavismiehet, valitatte, kun yksikään nainen ei tee aloitteita. Se on TEIDÄN MAAILMANNE, ei niiden naisten märkien päiväunien, jotka valitsevat parhaat naiset päältä.

        Kun te, tavismiehet, ette saa aloitteita, luulette, ettei KUKAAN MUUKAAN saa. Mutta se on teidän päänsisäistä harhaa ja luuloa, virheellistä luuloa. Kyllä tuo mies saa ja saavat kaikki muutkin naisten märät päiväunet.

        Mutta onko se tavismies naisten märkä päiväuni????

        Kysykääpä itseltänne, hyvät miehet, että oletteko te niitä naisten märkiä päiväunia, niitä todellisia komistuksia, karismaattisia, lihaksikkaita, isokulllisia ja miehekkäitä miehiä????? Oletteko te?

        No sitten ei kannata miettiä enää yhtään enempää, miksi naiset eivät teidän luoksenne tule.

        Ja kyllä, en ole minäkään saanut yhtään aloitetta naisilta, enkä tule koskaan saamaankaan. Lukeudun ihan samaan alhaiseen kastiin kuin te kaikki valittajat.

        Mutta minä olen sentään huomannut ja tajunnut sen, että MIKSI en saa aloitteita. Olen tajunnut, että MINKÄ TAKIA naiset eivät huomaa minua ikinä missään, miksi en saa aloitteita ja miksi yksikään nainen ei ole ollut minusta millään lailla kiinnostunut.

        Minä sentään näen sen eron. Minä sentään tajuan, että kaltaiseni mies ei ole MILLÄÄN LAILLA sellainen mies, joka naisia viehättää, kiihoittaa, vetää puoleensa ja kiinnostaa.

        Kun vain ymmärtäisi kaikki muutkin miespuoliset valittajat ja vinkujat.

        no et todellakaan ole tekstistä päätellen! taidat narua jo viritellä. tiesitkö että 99.99 prosenttia on niitä tavis miehiä ja tavis naisia. älä kato salkkareita enään. suomessa ei muita olekkaan kuin taviksia. ei olisi yhtään paria jos kaikki tyytyis vain parhaaseen


      • Joku vaan
        eggdjhklö kirjoitti:

        no et todellakaan ole tekstistä päätellen! taidat narua jo viritellä. tiesitkö että 99.99 prosenttia on niitä tavis miehiä ja tavis naisia. älä kato salkkareita enään. suomessa ei muita olekkaan kuin taviksia. ei olisi yhtään paria jos kaikki tyytyis vain parhaaseen

        "no et todellakaan ole tekstistä päätellen!"

        Perustele miksi!!!!

        Ikää on minulla on 26 vuotta, eikä yksikään nainen ole tehnyt aloitteita. Mutta olen nähnyt, kuinka TÄYSIN PÄINVASTAISET miehet saavat jatkuvalla syötöllä aloitteita.

        Yksikään nainen ei ole ollut minusta kiinnostunut. Mutta tiedän TÄYSIN PÄINVASTAISIA miehiä, joille naisten saaminen on sama asia kuin minulle hengittäminen. Ei tarvitse kuin sormia napsauttaa ja naisia tulee.

        Tavismiesten en ole ikinä koskaan missään milloinkaan millään muotoa pystyvän tähän. Koska naiset eivät ole heistä kiinnostuneita. Yksi yksittäinen nainen voi olla kiinnostunut yhdestä yksittäisestä miehestä, mutta siihen se sitten jääkin. Kun ei PAREMPAAKAAN saa, niin sitten täytyy tyytyä.

        Ja minä olen ihan samassa veneessä kuin tekin, mutta ero on siinä, että minä myönnän, että vika on meissä miehissä. Kun emme ole seksikkäitä ja haluttavia, naiset eivät meitä edes huomaa.

        Minä olen ihan samalla viivalla, kun naiset eivät huomaa ikinä missään. Kun ei ole seksikkyyttä ja viehättävyyttä, niin eivät naiset kiinnostu.

        Mutta minulla ei ole myöskään mitään syytä syyttää yhtäkään naista yhtään mistään käytöksestä. Minä myönnän, että vika on MEISSÄ MIEHISSÄ. Hyvin harva mies vain uskaltaa myöntää itselleen, että vika on minussa. Hyvin harva mies selkeästi uskaltaa katsoa peiliin ja miettiä, että missä se vika on oikein on.

        Edelleen ihmettelen, että mistä päättelet, etten muka ole tajunnut sitä? Minähän nimenomaan haukun MEITÄ MIEHIÄ siitä, ettemme saa naisia. Naisethan aina jaksavat syyttää miehiä, kuinka eivät ole viehättäviä, joten eivät miehet enää jaksa omalta sukupuolelta kumpuavaa arvostelua.

        Mutta koska on TIETEELLINEN FAKTA, että naiset tekevät aloitteita, asiasta on turhaa kiistellä. Se on täysin turhaa. Ongelmana ei ole, etteivät naiset tekisi aloitteita, meille TAVISMIEHILLE on ongelma, etteivät naiset tee JUURI MEILLE niitä aloitteita. Se on se ongelma.

        Komeimmat ja seksikkäimmät miehet kyllä saavat aloitteita ihan missä vain ja niin monelta naiselta seksiä kuin haluavat, mutta koska ME TAVISMIEHET emme ole samalla viivalla, niin totta kai se vituttaa.

        Sitten syytämme naisia tästä, vaikka 100 prosenttinen syy on meissä itsessämme. Miksi me emme kelpaa, miksi naiset eivät meitä huomaa, miksi emme saa aloitteita. Mutta kun se on MEIDÄN VIKAMME, meissä on se syy ja vika.


      • hhgfggggggggggggggg

        koita ymmärtää että suomessa ei ole muita kuin tAVIKSIA TAVIKSEN PÄÄLLE! meeppäs kapakkaan ja seuraat tilannetta niin huomaat että naiset eivät tee aloitteita vaikka kuinka miehiä täynnä ravintola


      • ja höpö höpö

        En kyllä tuossa ole kanssasi samaa mieltä. Toiset miehet voivat olla puoleensavetäviä vaikkeivat olisikaan erityisen hyvännäköisiä. Se persoona ratkaisee ensisijassa. Sitä paitsi se kuka viehättää toista ei välttämättä viehätä toista. Makuja on niin monia. Toisaalta joku hyvännäköinenkin mies voi jäädä yksin koska hänellä ei ole tarpeeksi itseluottamusta, tarkoittaa yleensä aika nuoria miehiä. Tällaisesta miehestä suorastaan huokuu asenne etten saa naista koskaan, olen sitä ja tätä vaikka ulkoinen olemus olisi ihan ok. Jos siihen vielä saisi itsevarmuutta niin asiat olisi ihan kunnossa. Naisia kyllä löytyisi.

        "Joku vaan" antaa nyt aivan väärää tietoa naisista. Ei todellakaan tarvitse olla mikään mallin näköinen mies. Itse en esim. innostuisi todella hyvännäköisistä, koska arvelisin että saa naisia niin paljon että menee mies pilalle. Ja parisuhteessa ei olisi hyvä jos kaikki naiset roikkuisivat mieheni perässä.


      • Joku vaan
        ja höpö höpö kirjoitti:

        En kyllä tuossa ole kanssasi samaa mieltä. Toiset miehet voivat olla puoleensavetäviä vaikkeivat olisikaan erityisen hyvännäköisiä. Se persoona ratkaisee ensisijassa. Sitä paitsi se kuka viehättää toista ei välttämättä viehätä toista. Makuja on niin monia. Toisaalta joku hyvännäköinenkin mies voi jäädä yksin koska hänellä ei ole tarpeeksi itseluottamusta, tarkoittaa yleensä aika nuoria miehiä. Tällaisesta miehestä suorastaan huokuu asenne etten saa naista koskaan, olen sitä ja tätä vaikka ulkoinen olemus olisi ihan ok. Jos siihen vielä saisi itsevarmuutta niin asiat olisi ihan kunnossa. Naisia kyllä löytyisi.

        "Joku vaan" antaa nyt aivan väärää tietoa naisista. Ei todellakaan tarvitse olla mikään mallin näköinen mies. Itse en esim. innostuisi todella hyvännäköisistä, koska arvelisin että saa naisia niin paljon että menee mies pilalle. Ja parisuhteessa ei olisi hyvä jos kaikki naiset roikkuisivat mieheni perässä.

        "Toisaalta joku hyvännäköinenkin mies voi jäädä yksin koska hänellä ei ole tarpeeksi itseluottamusta, tarkoittaa yleensä aika nuoria miehiä. Tällaisesta miehestä suorastaan huokuu asenne etten saa naista koskaan, olen sitä ja tätä vaikka ulkoinen olemus olisi ihan ok. Jos siihen vielä saisi itsevarmuutta niin asiat olisi ihan kunnossa."

        Niin siis nimenomaan tarkoitin juuri niitä miehiä, joilla on se ulkonäkö, itseluottamus, sosiaalisuus, asenne, persoona, jne. KAIKIN PUOLIN kunnossa. Tietysti on olemassa miehiä, joilla ei ole itseluottamusta, mutta on myöskin olemassa miehiä, joilla ulkonäkö, itseluottamus, sosiaalisuus, jne. ovat KAIKIN VITUN PUOLIN kunnossa.

        Vaikket itse usko, niin silti sellaisia miehiä vain on olemassa. Halusit sinä tai et.

        "Sitä paitsi se kuka viehättää toista ei välttämättä viehätä toista. Makuja on niin monia."

        Makuja on monia, mutta kuitenkin, tietynlaiset miehet kiinnostavat SUURINTA OSAA NAISISTA. Eli tarkoittaa sitä, että vaikka naiset ovat yksilöitä, tietyt miehet ovat sellaisia, että kiinnostavat esim. 95:ttä prosenttia naisia. Silloinhan on tietysti se 5 prosenttia, joka ei sellaisista miehistä kiinnostu, mutta kuitenkin YLIVOIMAINEN ENEMMISTÖ naisista on kuitenkin seksuaalisesti kiinnostuneita niistä miehistä.

        Esim. minä itse saatan kiinnostaa vain ja ainoastaan yhtä yksittäistä naista ja sitäkin hyvin heikosti. Mutta sitten taasen TÄYSIN PÄINVASTAINEN mies viehättää sitä 95:ttä prosenttia naisista.

        Eli tässä minusta on kiinnostunut vain yksi nainen ja tuosta toisesta miehestä NAISTEN YLIVOIMAINEN ENEMMISTÖ. Eli tätä tarkoitan.

        Tiettyjä yksilöitä naisissa ei kiinnosta joku mies, mutta YLIVOIMAISTA ENEMMISTÖÄ naisista kuitenkin kiinnostaa.

        "Joku vaan" antaa nyt aivan väärää tietoa naisista. Ei todellakaan tarvitse olla mikään mallin näköinen mies. Itse en esim. innostuisi todella hyvännäköisistä, koska arvelisin että saa naisia niin paljon että menee mies pilalle. Ja parisuhteessa ei olisi hyvä jos kaikki naiset roikkuisivat mieheni perässä."

        Eli tuossakin nimenomaan sinäkin alleviivaat sen, mitä yritän tarkoittaa. Eli vaikka naiset ovat yksilöitä, niin silti ja siitä huolimatta tietynlaiset miehet vain viehättävä YLIVOIMAISESTI SUURINTA OSAA kaikista naisista.


      • Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

        "Toisaalta joku hyvännäköinenkin mies voi jäädä yksin koska hänellä ei ole tarpeeksi itseluottamusta, tarkoittaa yleensä aika nuoria miehiä. Tällaisesta miehestä suorastaan huokuu asenne etten saa naista koskaan, olen sitä ja tätä vaikka ulkoinen olemus olisi ihan ok. Jos siihen vielä saisi itsevarmuutta niin asiat olisi ihan kunnossa."

        Niin siis nimenomaan tarkoitin juuri niitä miehiä, joilla on se ulkonäkö, itseluottamus, sosiaalisuus, asenne, persoona, jne. KAIKIN PUOLIN kunnossa. Tietysti on olemassa miehiä, joilla ei ole itseluottamusta, mutta on myöskin olemassa miehiä, joilla ulkonäkö, itseluottamus, sosiaalisuus, jne. ovat KAIKIN VITUN PUOLIN kunnossa.

        Vaikket itse usko, niin silti sellaisia miehiä vain on olemassa. Halusit sinä tai et.

        "Sitä paitsi se kuka viehättää toista ei välttämättä viehätä toista. Makuja on niin monia."

        Makuja on monia, mutta kuitenkin, tietynlaiset miehet kiinnostavat SUURINTA OSAA NAISISTA. Eli tarkoittaa sitä, että vaikka naiset ovat yksilöitä, tietyt miehet ovat sellaisia, että kiinnostavat esim. 95:ttä prosenttia naisia. Silloinhan on tietysti se 5 prosenttia, joka ei sellaisista miehistä kiinnostu, mutta kuitenkin YLIVOIMAINEN ENEMMISTÖ naisista on kuitenkin seksuaalisesti kiinnostuneita niistä miehistä.

        Esim. minä itse saatan kiinnostaa vain ja ainoastaan yhtä yksittäistä naista ja sitäkin hyvin heikosti. Mutta sitten taasen TÄYSIN PÄINVASTAINEN mies viehättää sitä 95:ttä prosenttia naisista.

        Eli tässä minusta on kiinnostunut vain yksi nainen ja tuosta toisesta miehestä NAISTEN YLIVOIMAINEN ENEMMISTÖ. Eli tätä tarkoitan.

        Tiettyjä yksilöitä naisissa ei kiinnosta joku mies, mutta YLIVOIMAISTA ENEMMISTÖÄ naisista kuitenkin kiinnostaa.

        "Joku vaan" antaa nyt aivan väärää tietoa naisista. Ei todellakaan tarvitse olla mikään mallin näköinen mies. Itse en esim. innostuisi todella hyvännäköisistä, koska arvelisin että saa naisia niin paljon että menee mies pilalle. Ja parisuhteessa ei olisi hyvä jos kaikki naiset roikkuisivat mieheni perässä."

        Eli tuossakin nimenomaan sinäkin alleviivaat sen, mitä yritän tarkoittaa. Eli vaikka naiset ovat yksilöitä, niin silti ja siitä huolimatta tietynlaiset miehet vain viehättävä YLIVOIMAISESTI SUURINTA OSAA kaikista naisista.

        Sinä teet vain AJATUKSEN TASOLLA sen päätöksen, ettet tuollaisesta miehestä kiinnostu. Juuri tuollainen sinunkaltainen ajattelu on suurin syy siihen, miksi minulla ei ole MINKÄÄNLAISTA KIINNOSTUSTA naisasioihin. Ei treffeihin, ei seksiin, ei seurusteluun, jne.

        Koska kun YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA naisista kuitenkin kiinnostuu juuri niistä päinvastaisista miehistä kuin minä olen ja sitten tuollaisen AJATTELUN takia ottavat jonkun perusmiehen, jolle he itsekin riittävät, niin minä pysyn kokonaan poissa.

        Nainen kiinnostuu nimenomaan alitajuisesti juuri niistä halutuimmista miehistä KAIKISTA ENITEN, mutta juuri tuollaisten sinun kertomien syiden takia sitten ottaa jonkun muunlaisen miehen.

        Koska minä haluan olla se mies, josta naiset kiinnostuvat KAIKISTA ENITEN, niin minua ei hevon saatanan vittujakaan kiinnosta millään vitunkaan muotoa olla mikään saatanan kakkosmies, joka otetaan, kun ajatellaan, että niillä halutuimmilla miehillä on niitä naisia jo muutenkin.

        Ei se, että sinä otat jonkun perusmiehen, tarkoita hevon vittujakaan sitä, että sinä haluat sitä miestä KAIKISTA ENITEN. Ajattelun tasolla vain vaikutat asiaan, vaikka täysin päinvastaiset miehet kiinnostavat.

        Niinhän tapahtuu kaikille muillekin naisille. Ensin se PÄINVASTAINEN mies kiinnostaa KAIKISTA ENITEN, mutta koska itsekin ollaan tavallisia, niin otetaan joku vitun saatanan hevon tavismies. Se halu, se vietti ja se seksuaalinen kiinnostus kohdistuu ihan muihinlaisiin miehiin, mutta AJATTELUN TAKIA JA TASOLLA otetaan joku, jolle voidaan kelvata.

        Harmi vain, kun tuollaiset tavisnaiset eivät minullekaan ole millään lailla sellaisia, joita minä KAIKISTA ENITEN haluan. Minäkin haluan juuri niitä halutuimpia naisia, mutta pitäisikö minunkin tässä ajatella, että koska kaikki muutkin miehet ovat niistä kiinnostuneita, niin minun pitäisi ottaa joku vitun saatanan tavisnainen?

        Aidosti, oikeasti ja rehellisesti minä kiinnostun juuri nimenomaan niistä seksikkäimmistä naisista, aivan kuten naisetkin kiinnostuvat niistä seksikkäimmistä miehistä. Ihan samaa juttua kaikki. Sitten otetaan joku vitun peruskumppani ja ollaan muka niin kiinnostuneita, niin vitun kiinnostuneita. Vaikka se halu ja vietti ja kiinnostus kohdistuu KAIKISTA ENITEN juuri PÄINVASTAISIIN kumppaneihin.

        No, ei ole minun asiani, koska pysyttelen edelleen kokonaan ja täysin erossa naisista. Minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta lähteä minkäänlaiseen naisjuttuun mukaan.

        Ikää minulla on 26 vuotta, eikä yhtään kokemusta, juuri tällaisten asioiden takia. Minä en anna kusettaa itseäni vitunkaan vertaa.


      • Joku vaan
        hhgfggggggggggggggg kirjoitti:

        koita ymmärtää että suomessa ei ole muita kuin tAVIKSIA TAVIKSEN PÄÄLLE! meeppäs kapakkaan ja seuraat tilannetta niin huomaat että naiset eivät tee aloitteita vaikka kuinka miehiä täynnä ravintola

        Itse olen nähnyt päinvastaista.

        Komea, ERITTÄIN KOMEAKASVOINEN, harteikas, lihaksikas, n. 195 senttiä pitkä, tyylikkäästi pukeutuva ja asennetta, seksuaalisuutta, seksikkyyttä, miehekkyyttä, jne. tihkuva mies on tullut baariin ja johan naiset ovat alkaneet kiehnätä ympärillä.

        Olet nähnyt pelkkiä taviksia, mutta kyseinen mies EI MILLÄÄN LAILLA ole mikään vitun tavis vaan juurikin sellainen alfauros ja naisten perään kuolaama mies, että saa naisen kuin naisen sormia napsauttamalla. Tämä on nähty jo monta kertaa, koska samainen mies on samoissa baareissa vaikka ja kuinka monta kertaa.

        Kun kyseinen mies tulee ravintolaan, niin kyllähän ne naiset vain tekevät niitä aloitteita.

        Mutta eivät naiset niitä joillekin saatanan tavismiehille tee. Koska tavismiehillä vain ei yksinkertaisesti ole yhtään mitään seksikkäitä piirteitä, niin minkä vitun takia naiset sitten muka heille mitään aloitteita tekisivät?


    • Joku vaan

      Nythän olikin kyse ALOITTEIDEN TEOSTA. Kyse olikin avauksen tekijän kohdalla siitä, että miksi naiset eivät tee aloitteita.

      Mutta kun fakta onkin se, että vaikka 99,9 prosenttia onkin tavismiehiä, niin siltikin on täysin väärin väittää, että naiset eivät tee aloitteita. Kyllähän he tekevät, olen sen itsekin nähnyt vaikka ja kuinka monta kertaa.

      Kun minulle ei tehdä aloitteita, tiedän, etten ole seksikäs ja haluttava mies. Mutta jos joku täysin päinvastainen mies saa jatkuvalla syötöllä aloitteita kauniilta naisilta ja saa potkia rumempia pois, niin tuohan vain todistaa sen, että jos mies on TARPEEKSI seksikäs ja viehättävä, niin kyllä hän saa aloitteita.

      Tavismies väittää, että naiset eivät tee aloitteita. Niin, naiset eivät sitä TAVISMIESTÄ näe niin seksikkäänä ja haluttavana, että tekisivät niitä aloitteita. Mutta täysin päinvastainen mies sitten kuitenkin saa niitä aloitteita. Miten tämän selität? Miten selität, että naiset toimivat täysin päinvastaisten miesten kohdalla toisin kuin tavismiesten kanssa?

      Minähän vain tässä yritän kertoa, että kyllä naisetkin tekevät aloitteita, vaikka toisin luulettekin. En minä saa aloitteita, mutta tiedän eräänkin miehen, jonka ympärillä pyörii aloitteita tekeviä naisia jatkuvalla syötöllä. Eli tekeväthän naiset aloitteita, jos me miehet vain olemme tarpeeksi kiinnostavia ja seksikkäitä?

      Väität, että tavismiehilläkin on naisia, vaikkeivat aloitteita saakaan. Eli naiset panostavat niihin ERITTÄIN SEKSIKKÄISIIN miehiin, mutta siitä huolimatta tavismiehelläkin voi olla nainen?

      No siitä voit ihan rauhassa päätellä, että kuinka paljon se tavismies kiinnostaa niitä naisia. Koska he eivät saa niitä haluamiaan naisia, kun se naisten oma taso ei riitä, niin totta kai sellainen tavismies sitten huolitaan.

      Kyllähän joku nainen minutkin voisi HUOLIA, kun ei saa niitä miehiä, joille tehdään aloitteita.

      Tavismiehen ero tuollaiseen märkään päiväuneen on se, että nainen näkee sen märän päiväunen aloitteen arvoisena. Jos ne tavismiehet, jotka eivät aloitteita saa, olisivat ihan yhtä lailla aloitteen arvoisia, niin hekin saisivat aloitteita.

      Mutta miksi naiset sitten panostavat KAIKISTA ENITEN juuri niihin halutuimpiin miehiin? Miksi ne tavismiehet eivät ole niitä, jotka joutuvat potkimaan rumempia pois ympäriltään? Miksi minä en ole tuollainen mies naisten keskuudessa? Miksi minä en saa jo häätää rumempia ja innokkaimpia naisia pois kimpustani, kuten se 0,1 prosenttia miehistä?

      Minä olen sen ymmärtänyt, että jos tavismiehet olisivat ihan yhtä seksikkäitä kuin se 0,1 prosenttia miehistä, niin totta kai hekin saisivat häätää niitä naisia jo pois kimpusta. Silloin hekin olisivat ihan yhtä suuren panostuksen arvoisia.

      Minäkin näen tavismiehiä naisten kanssa, mutta entä sitten? Mitä yrität kertoa tällä jutulla? Jos kerran naiset ovat KAIKISTA ENITEN kiinnostuneita niistä halutuimmista miehistä, niin mitä hyötyä on siitä, että sillä tavismiehellä on joku vitun nainen? Eihän se mies sitä naista kiinnosta, vaan ne seksikkäät ja haluttavammat miehet. Minä vaikkapa teen aloitteen naiselle ja hän TYYTYY minuun, kun ei saa niitä seksikkäitä ja haluttavia miehiä, joille hän tekee aloitteen.

      Mitä minä itse hyödyn tästä? Eli että nainen TYYTYY minuun?

      Yritätte vain pettää itseänne. Kun naiset tekevät aloitteita niille halutuimmille miehille, niin te jäätte ilman. Mutta tajuatteko, että KUINKA PALJON halutumpina ne naiset näkevät ne miehet? Teillä voi olla joku vitun nainen itsellänne, mutta ei hän teistä ole kiinnostunut, jos ei kerran ole edes huomannut teidät.

      Eivät tavismiehet ole niitä KAIKISTA HALUTUIMPIA miehiä, kun ei kerran naisiakaan heidän ympärillään pyöri koko aikaa. Ihan voitte itse siitä päätellä, että kuinka paljon naiset ovat kiinnostuneita taviksista, kuin niistä todellisista MÄRISTÄ PÄIVÄUNISTA.

      Ja mitä sitten, edelleen, mitä sitten, että jollakin tavismiehellä on joku nainen??????????????? Nainen ei ole saanut sellaista ERITTÄIN SEKSIKÄSTÄ miestä ja on sitten TYYTYNYT tuollaiseen tavismieheen. Ymmärrätkö, että se nainenkin tajuaa kyllä oman tasonsa ja ottaa sitten jonkun vitun tavismiehen, kun ei parempaakaan saa. Parempi tavismies kuin olla kokonaan ilman.

      Näette vain sen PELKÄN PINNAN, eli jonkun seurustelevan parin. Mutta jätätte huomiotta sen, mitä se nainen haluaa KAIKISTA ENITEN mieheltä. Naisenkin taso voi todella usein olla niin alhainen niihin halutuimpiin miehiin nähden, että täytyy tyytyä tavismiehiin.

      • ......

        Ja sama sepustus toisinpäin. Miehetkin haluavat VAIN niitä seksikkäimpiä kaunottaria, mutta kun oma taso ei riitä, he joutuvat tyytymään meihin tavisnaisiin.


      • Joku vaan
        ...... kirjoitti:

        Ja sama sepustus toisinpäin. Miehetkin haluavat VAIN niitä seksikkäimpiä kaunottaria, mutta kun oma taso ei riitä, he joutuvat tyytymään meihin tavisnaisiin.

        Kyllä, juuri näin.

        Mutta tuo oma pointtini koski siis ainoastaan tuota miesten vinkumista naisten käytöksestä.

        Koska tässäkin viestiketjussa moni kirjoittaa täysin harhaisesti ja virheellisesti, että naiset eivät tee aloitteita, niin minä vain kiistin sen täysin. Koska on TÄYSIN TODISTETTU FAKTA, että naiset kyllä tekevät aloitteita, niin miksi tällä palstalla sitten oikein valitetaan ja vikistään, että näin ei muka tapahdu?

        Ja sehän nimenomaan haluaa, ketä pyytää. Näinhän se menee. Jos naiset kerran tekevät aloitteita, mutta eivät minulle, niin minä silloin mietin, että MIKSI eivät tee. En minä naisia syytä siitä, että he eivät tee aloitteita JUURI MINULLE, vaan sitä syytä, miksi näin ei tapahdu.

        Koska naisetkin tekevät aloitteita minkä ehtivät niille HALUTUIMMILLE miehille, niin se kertoo, että tavismiehet eivät tarpeeksi viehätä. Vaikka joku yksittäinen nainen tyytyykin johonkin yksittäiseen tavismieheen, niin ei se tarkoita koskaan ikinä missään milloinkaan millään muotoa, että se tavismies muka olisi millään lailla kiinnostavampi kuin se märkä päiväuni.

        Jos naiset kerran aloitteiden muodossa panostavat niihin märkiin päiväuniin, niiden onnettomien tavismiesten sijaan, niin jokaisella tavismiehellä pitäisi silloin soida ne hälytyskellot. Kyllä tuon pitäisi kaikille jo kertoa niin maan perkeleen selvällä suomen kielellä, että ne märät päiväunet kiinnostavat naisia, eivät ne tavismiehet.

        Vaikka sitä näkeekin tuolla kadulla vastaantulevia pareja, joissa toisena osapuolena on joku tavismies, niin ei se kerro YHTÄÄN MITÄÄN YHTÄÄN MISTÄÄN. Kun se nainen haluaa niitä päinvastaisia miehiä, niin hän silloin haluaa niitä, eikä mitään vitun saatanan tavismiestä. Se tavismies KELPAA vain silloin, kun ei parempaakaan saada. Niin se vain menee.

        Muutenhan tavismiehet olisivat niitä, joiden ympärillä pyörisi naisia koko ajan ja jatkuvasti. Märät päiväunet saisivat olla ihan rauhassa, eikä kukaan nainen osoittaisi vitunkaan mielenkiintoa heihin.

        Ja kun itsekin myönnät tuon jutun, niin miksi ylipäätään sitten panostaa koko pariutumis -ja seksitouhuihin? Miksi ylipäätään edes pitää mennä mukaan koko juttuun, kun kerran tietää, että koko touhu on ihan pelkkää hevonpaskaa ja kusetusta alusta alkaen? Kun kumpikaan ei saa yhtään mitään, mitä haluaa, muuta kuin henkistä turpaansa, niin miksi tuollaiseen sitten pitää mennä mukaan?

        Kukaanhan ei pakota tuollaiseen.


    • Joku vaan

      Ja edelleen, ymmärrän täysin, etteivät miehet halua enempää enää kuulla, miksi heistä eivät naiset enää kiinnostu. Kun naiset jo tarpeeksi moittivat, niin sitten joku miespuolinen (ja vielä samassa jamassa oleva) kertoo rehellisesti, että koko juttu on täysin miesten omaa vikaa, niin vituttaahan se jo vähempikin.

      Eri asia olisi, jos minä olisin joku joka naisen haluama komistus, mutta kun olen IHAN SAMASSA JAMASSA kuin te kaikki muutkin. Eivät naiset minua huomaa, ihan sama missä olen tai mitä teen, eivät naiset tee aloitteita vaan olen pelkkää ilmaa heille. 26 vuotta ja kokonaan ilman naiskontakteja.

      Helppoa olisi siis siirtää koko tämä vastuu naisille. Helppohan se olisi naisia syyttää OMISTA ONGELMISTAAN. Mutta kun homma ei vain rehellisesti ole niin. Minä voisin loputtomiin syyttää naisia olemattomasta naismenestyksestä.

      Kyllähän se kaiken järjen mukaan on naisten vika, kun eivät minua huoli. Heidän pitäisi kyllä huolia minut. Mutta kun se vain ei mene oikeassa elämässä niin.

      Silloin pitäisi miettiä, että MIKSI minä en saa naisia. Miksi ne kaikista himoituimmat miehet, miksi se 0,1 prosenttia miehistä saa naisen kuin naisen joka kerta, välttämättä tekemättä itse mitään?

      Kyllä se olisi niin helppoa syyttää naisia, vaikka vika on TÄYSIN KOKONAAN MINUSSA ja meissä kaikissa tavismiehissä, jotka eivät naisia yksinkertaisesti vittujakaan viehätä.

      • asdfahödha

        Teksti on ihan totta muuten, mutta ne himotuimmat miehet, niitä on kyllä enemmän kuin yksi tuhannesta. Yksi kymmenestä tai kahdestakymmenestä, sanoisin. Jäähän siinä vielä taviksia 8-9 kymmenestä, niitä joista naiset eivät kiinnostu ilman että mies joutuu tekemään jonkinlaisen aloitteen asian suhteen.


      • älkää nyt viitsikö
        asdfahödha kirjoitti:

        Teksti on ihan totta muuten, mutta ne himotuimmat miehet, niitä on kyllä enemmän kuin yksi tuhannesta. Yksi kymmenestä tai kahdestakymmenestä, sanoisin. Jäähän siinä vielä taviksia 8-9 kymmenestä, niitä joista naiset eivät kiinnostu ilman että mies joutuu tekemään jonkinlaisen aloitteen asian suhteen.

        Ootteeko nyt ihan tosissanne. Miehistä siis 80-90% ei kiinnosta juurikaan naisia. Siis mitä!! Veikkaisin, että sellaiset 5 tai jopa 4 kymmenestä voisi olla sellaisia joista naiset ei kiinnostu. Jos nyt ajatellaan että naisista iso osa on yhtä puoleensavetämättömiä niin eikö sitä nyt yleensä kiinnostuta enimmäkseen siitä oman tasoisesta. Mikä hitto ihmisiä vaivaa. Hakeeko kaikki nykyään jotain missejä ja malleja. Voi herranen aika sentään.

        Tuo on ymmärrettävää naisen kannalta ainoastaan silloin jos hakee vain yhden illan seuraa silloin haetaan niin hyvännäköistä kuin mahdollista että yleensä pöksyt kastuvat, muuten muutkin käyvät (naisilla kun ei ole niin kovia seksipaineita kuin miehillä niin vain todella hyvännäköiset kiinnostavat). Koska se persoona on kuitenkin tärkeämpää jos hakee parisuhdetta jota luulisin suurimman osan naisista kuitenkin haluavan.


      • Joku vaan
        asdfahödha kirjoitti:

        Teksti on ihan totta muuten, mutta ne himotuimmat miehet, niitä on kyllä enemmän kuin yksi tuhannesta. Yksi kymmenestä tai kahdestakymmenestä, sanoisin. Jäähän siinä vielä taviksia 8-9 kymmenestä, niitä joista naiset eivät kiinnostu ilman että mies joutuu tekemään jonkinlaisen aloitteen asian suhteen.

        Tarkoitin siis juuri niitä KAIKISTA HIMOITUIMPIA, eli joita on vaikkapa juuri se yksi tuhannesta.

        Voimmehan ajatella, että yksi kymmenestä, yksi kahdesta sadasta, yksi viidestä sadasta, jne. Mutta tässä tarkoitin juurikin sitä yhtä tuhannesta.

        Eli sitä miesainesta, jota on vain se PROMILLEN verran. Eli ovat halutuimpia kuin tuo sinun yksi kymmenestä tai kahdestakymmestä.

        Toki tuollaiset sinunkin mainitsemat miehet kiinnostavat naisia, mutta eivät läheskään siis millään muotoa niin paljoa kuin tuo PROMILLEOSA. Eli yksi tuhannesta.

        Ja jos puhut miehistä, joita on yksi kymmenestä, niin eivät todellakaan ole ikinä missään koskaan milloinkaan sitä KAIKISTA HALUTUINTA miesseuraa. Jos naiset saisivat valita, niin totta hevon vitussa naiset haluaisivat sen promilleosan seuraa.

        Ja miettikäänpä vaikkapa näitä Scadinavian Hunks-tanssijoita. Kun ovat olleet esiintymässä, niin eipä siellä ole ikinä koskaan milloinkaan millään muotoa ollut naisia, jotka eivät niitä miehiä seksuaalisesti haluaisi. Se on juurikin sitä HALUTUINTA MIESAINESTA.

        Kun menet ihan mihin tahansa paikkaan, jossa nuo miehet esiintyvät, niin naisia on ja niin maan hevon vitusti. Mitäs muutakaan he ajattelevat ja haluavat kuin niitä kyseisiä miehiä?

        Eli voit toki itse tarkoittaa miehiä, joita on yksi kymmenestä tai yksi kahdestakymmenestä, mutta minä tarkoitan miehiä, joita on vain PROMMILLEN verran.

        En tietenkään väitä, että nuo tanssijat ovat sitä promilleosastoa, mutta tuohon tyyliin kuitenkin.


      • Joku vaan
        älkää nyt viitsikö kirjoitti:

        Ootteeko nyt ihan tosissanne. Miehistä siis 80-90% ei kiinnosta juurikaan naisia. Siis mitä!! Veikkaisin, että sellaiset 5 tai jopa 4 kymmenestä voisi olla sellaisia joista naiset ei kiinnostu. Jos nyt ajatellaan että naisista iso osa on yhtä puoleensavetämättömiä niin eikö sitä nyt yleensä kiinnostuta enimmäkseen siitä oman tasoisesta. Mikä hitto ihmisiä vaivaa. Hakeeko kaikki nykyään jotain missejä ja malleja. Voi herranen aika sentään.

        Tuo on ymmärrettävää naisen kannalta ainoastaan silloin jos hakee vain yhden illan seuraa silloin haetaan niin hyvännäköistä kuin mahdollista että yleensä pöksyt kastuvat, muuten muutkin käyvät (naisilla kun ei ole niin kovia seksipaineita kuin miehillä niin vain todella hyvännäköiset kiinnostavat). Koska se persoona on kuitenkin tärkeämpää jos hakee parisuhdetta jota luulisin suurimman osan naisista kuitenkin haluavan.

        "Jos nyt ajatellaan että naisista iso osa on yhtä puoleensavetämättömiä niin eikö sitä nyt yleensä kiinnostuta enimmäkseen siitä oman tasoisesta."

        KAIKISTA ENITEN kiinnotutaan niistä halutuimmista miehistä ja naisista, mutta koska sellaista ei itselleen saada, niin TYYDYTÄÄN niihin taviksiin ja omantasoisiin.

        Ei se vittujakaan tarkoita, että jos nainen ottaa jonkun onnettoman tavismiehen, että hän NIMENOMAAN HALUAISI sellaisen miehen, vaan koska ei välttämättä parempaakaan saa. Naiset myös niin monta kertaa ajattelevat, että eivät halua liian haluttua miestä, koska silloin kaikki muutkin naiset olisivat koko ajan sen miehen kimpussa.

        Mutta tämä tapahtuukin AJATTELUN tasolla, ei viettien ja halujen tasolla. Se tavismies kiinnostaa naisia vain ja ainoastaan sen takia, että se on sitä omaa tasoa ja että saa elämäänsä edes jonkun.

        Et varmaankaan tiedä, kuinka epätoivoisia ihmiset, naiset ja miehet ovat saamaan edes jonkun elämäänsä?

        "Tuo on ymmärrettävää naisen kannalta ainoastaan silloin jos hakee vain yhden illan seuraa silloin haetaan niin hyvännäköistä kuin mahdollista että yleensä pöksyt kastuvat,"

        Ei tämä poistu yhtään, ei niin yhtään mihinkään siinä parisuhteessakaan, olkoon se luonne ja persoonallisuus sitten kuinka vitun tärkeää tahansa. Totta kai se nainen haluaa, että se YHTÄ KOMEA JA SEKSIKÄS mies olisi myöskin luonteeltaan ja persoonaltaan yhtä seksikäs.

        Totta kai se nainen haluaa edelleen siinä parisuhteessaan, että se mies olisi ihan yhtä vitun komea kuin siinä yhden illan jutussakin. Mutta kun harvoin niin komeat ja seksikkäät miehet ovat myöskin sisäisesti komeita ja seksikkäitä, jolloin nainen joutuu tekemään kompromissin.

        Juuri tästä on kyse. Vaikka kuinka nainen hakisi parisuhdetta ja painottaisi sitä vitun persoonaa, niin siitä huolimatta se nainen edelleen haluaa, että mies olisi myöskin VITUN KOMEA. Totta kai nainen kiinnostuu myöskin siinä parisuhteessaan siitä, että mies on todella komea ja niin, että pöksyt kastuvat jo pelkällä silmäyksellä.

        Jos nainen haluaa sitä yhden illan jutuissaan, niin hän haluaa sitä myöskin parisuhteessaan. Mutta koska harva mies, edelleen ehkä se PROMILLE miehistä on sellaisia, niin jotain myönnytyksiä on silti tehtävä.

        Ihmettelen yhä, miten jotkut voivat edelleen mennä tuollaiseen vitun kusetukseen mukaan. Miten jotkut miehet muka edelleen luulevat, ettei se ulkonäkö muka seksuaalisesti viehättäisi sitä naista MYÖSKIN EDELLEEN siinä parisuhteessa?

        Jos ulkonäkö viehättää yhden illan suhteessa, se viehättää myöskin pitkässä parisuhteessa. Ei se halua ja vietti sitä ulkonäköä mihinkään poista, vaan EDELLEEN SE IHANNE on ihan yhtä komea mies kuin yhden illan suhteissa LISÄTTYNÄ niillä sisäisillä ja henkisillä piirteillä ja persoonalla.

        Näitä kun vain ei ole kuin muutamia, niin sitten naisten pitää tehdä kompromissejä.

        Ja älkää vain missään nimessä luulko, että menisin tuollaiseen kysetukseen millään lailla mukaan. Oma tasoni on nolla, joten joutuisin tyytymään nollatason naisiin. Ne eivät kiinnosta HEVON SAATANAN VITTUJAKAAN millään lailla.

        En tule sekaantumaan yhteenkään naisjuttuun, en todellakaan koskaan ikinä milloinkaan millään vitunkaan muotoa.


    • hihi <3

      Tekisin aloitteita, jos miehet eivät ehtisi niitä koko ajan tekemään. Miksi mun pitäisi olla aktiivinen, kun normaalisti aika menee siihen, että miettii kuka vaikuttaa lupaavimmalta mieheltä kaikista niistä jotka osoittaa olevansa kiinnostuneita? :D

    • Naisen näkökulma

      Passiiviset ja flegmaattiset miehet eivät sytytä, vaan vaikuttavat välinpitämättömiltä. Jos mies ei ole aktiivinen, oletan että hän on varattu, ei ole kiinnostunut minusta tai on homo. Siksi en tee myöskään aloitetta, koska en halua homoa, varattua tai välinpitämätöntä miestä.

      • 17 + 5

        Passiiviset ja flegmaattiset naiset eivät sytytä, vaan vaikuttavat välinpitämättömiltä. Jos nainen ei ole aktiivinen, oletan että hän on varattu, ei ole kiinnostunut minusta tai on lesbo. Siksi en tee myöskään aloitetta, koska en halua lesboa, varattua tai välinpitämätöntä naista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe