KULTAISET SÄÄNNÖT

mentori-x

Kultaisena sääntönä on, ettei ihmisiä pidä arvioida heidän mielipiteidensä
vaan sen perusteella, mitä heidän mielipiteensä ovat heistä tehneet.
/Liehtenberg
Millaisia kultaisia sääntöjä Sinä noudatat omassa elämässäsi?

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin ruli mieleen

      Eipä ruota ole tullut koskaan mietittyä noin syvällisesti; oiskohan nyt korkee aika? Täytyy vähän miettiä: No yksi asia tulee heti mieleen, olla itselle ja toisille rehellinen ja luotettava, yritän aina tehdä työni niin hyvin kuin osaan.

    • kl.

      Olen ihminen ihmiselle.
      En aseta itseäni muiden yläpuolelle.
      Ymmärrän ystävää hädässä, kuin myös onnensa kukkuloilla.
      En etsi netistä viisastelua, osaan sanoa, miltä itsestä todella tuntuu.

      "Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan"

    • tahdon

      Synnyin tahtomattani,
      Kuolen tahtomattani,
      Siis antakaa minun edes elää kuten itse tahdon.
      kreikkalainen sanonta

    • Rantsila city

      Nuoret ihmiset sanovat; omapa on elämäni teen sillä mitä haluan. Hiukan vino asenne, koska elämme järjestäytyneessä yhteiskunnassa.
      Edes oman elämänsä tai terveytensä tuhoaminen ei saisi olla vain oma asia. Sillä asenteella pudotaan vain yhteiskunnan verovaroilla ylläpidettävään turvaverkostoon.

      Meidät vanhan polven edustajat kuten yleisesti yhäkin opetettiin huolehtimaan itsestä, jopa heikommista kanssasisaristaan ja veljistään.

    • Kultainen leikkaus tulee mieleen kuviksen tunneilta.
      Usein kiistellään jopa vuosisatoja joittenkin taidetöiden aitoudesta.
      Oppipoikien työs singeerattiin mestarin puumerkillä
      Näinhän se on tänäkin päivänä kun pr. Obama puhhu niin joku muu on laatinut kässärin ohjeiden mukaan.
      Mielenkiintoisia taiteilijoita kuuluu jopa ystäväpiiriini. Eräs siteetti, jonka alkup erää en nyt etsi, mutta muistinvaraisena:
      - Taiteilija ei voi kulkea lainahöyhenissä!

    • mentroeri/avaaja

      luotsi saatiin
      ja oletaqn palstan siistiytyvän kun h'än kertoo ensi töikseen siivoavnsa myös
      matot tuulwettaen. Toivon vihdoin alkavan todella uuden aikakauiden
      ja meidän alkavan nohttp://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/#saannot_vastuuudattaa kultaisia sääntöjä.

      • Toivottakaamme luotsi sydämellisesti tervetulleeksi. Johan sitä on tätä rellestystä kestettykin, itsekin mukana ollen, ikään kuin töitä tehden


      • kopsasin
        Ruuneperi kirjoitti:

        Toivottakaamme luotsi sydämellisesti tervetulleeksi. Johan sitä on tätä rellestystä kestettykin, itsekin mukana ollen, ikään kuin töitä tehden

        Suomi24.fi säännöt:
        http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot

        Kertaus on opintojen äiti!


    • johan-poika

      Rellestä vaan edelleen.
      Näin poistuu yksinäisyys.Tuossa Ruuneperin edellä oli linkki suomi24.fi sääntöihin, joita hän itse SITOUMUS-avauksessaan tahtoi itse noudattaa..
      - Älä tee kuin minä vaan niinkuin muita opetan.

    • säännöötöntä

      SITOUMUS
      katosi bittitaivaaseen ja linnut tuli tilalle lirkuttelemaan.
      Joko sitoumus laskettiin lepoon?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe