stressiäkö? vai jotain muuta?

polttis

Hei! Olen nuori nainen ja minulla alkoi äsken yhtäkkiä alavatsassa kiertämään. Ilmavaivoja oli aika paljon ja tuntui että tulee polttava kakka ja lopuksi jouduin vessaan istumaan ripulin takia. Kun tulin vessasta alkoi koko vatsaa polttaa paljon. Ilmavaivat jatkuivat. Join yhden samarinin. Vatsa tuntuu hieman turvonneelta ja se pitää välillä murinaa. Jouduin toisen kerran menemään vessaan ja kun tulin tuntui olo helpottaneen. Join vielä päälle hieman maitoa kun tuntuu että närästystäkin on. Vatsa edelleen pulputtelee itsekseen mutta olo on parempi.

Olen ollut viime päivinä hieman jännittynyt koska olen viikon päästä muuttamassa omaan ensimmäiseen yhteiseen asuntoon poikaystäväni kanssa. Olen hyvin innoissani siitä, mutta minulla on tapana stressata kovasti asioista. Olen ollut viikon kauheassa flunssassa ja tällä hetkellä en haista enkä maista mitään sekä minulla on kauhea nuha ja yskä. Olen tänään syönyt loimulohifileetä ruisleivän päällä sekä juonut lämmintä marjamehua, syönyt rullakebabbia, tonnikalapiirakkaa ja keksejä, hieman suklaata ja juonut aika paljon vettä. Myös limsaa olen juonut ja siitä minulle tulee usein närästystä ja se kerää ilmaa vatsaan. Saattaa nämä syömiset kuulostaa hyvin epäterveellisiltä mutta en minä oikeasti näin syö :D tänään vain oli tälläinen päivä.

Johtuuko tämä syömisistäni, jännityksestä ja stressistä vai olenko kipeä? Olo on jo normaali, ehkä hieman vatsaa pulputtaa.

2

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x_70

      Ethän ole flunssan takia syönyt xylitol pastillleja tms? Ne pistää vatsan sekaisin varsinkin jos tyhjään vatsaan nauttii

      • en kestä

        En ole syönyt sellaisia :( taas tämä kyseinen vaiva... Tosin tällä kertaa heräsin juuri pahoinvointiin ja yskään joka oli kauhea. Yskä tasaantunut, mutta kuinka tästä pahasta olosta pääsee eroon? :( varmasti jännitystä/stressiä, kun juuri tänään olemme muuttaneet uuteen ensimmäiseen omaan ja yhteiseen asuntoon! Tosin emme ole siellä vielä yötä , vasta huomenna? Hetken sain nukuttua äsken kunnes huono olo yllätti :( olisi mukava saada taas unen päästä kiinni koska olen hieman väsynyt.. Tätä oloa jatkuu melko usein ja pelkään ettei se mene ohi :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe