Puolessa välissä!

Ari Kähärä

Viel olisi 2 viikkoa lomaa jäljellä. No onneksi on tuota omaehtoista tekemistä jota harrastaa. Pitää muistaa ostaa pähkinöitä ja pullaa, kun palaa takaisin töihin, jotta voi taas saada hyviä sarjoja ajettavaksi. Nii ja tietty johan tuossa heti syys-lokakuunvaihteessa pitää saada Pekkasia, et voi lähtee Hollantiin työmatkalle . :D

jk. joko nuo koululaiset on alkaneet täyttää vaunuja ja aiheuttaa kiusaa ja häiritä "työntekoa" ? ;)

38

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattimikko

      Jatka vaan lääkkeiden käyttöä lääkärin ohjeen mukaisesti.

    • Minäpä pääsen jo huomenna nauttimaan panoraama ikkunan läpi vaihtuvista maisemista, ilmastoidussa n. 3 sadan tuhannen euron liikkuvassa toimistossa :) 5 viikkoa lomaa takana, nautintoa toki sekin ;)

    • työnjohto

      Muistakaa sit viedä pullaa pomoille että ajosarjat pysyy hyvinä.

    • njam slurp

      lips lips lips lips slurps njam koko loma on harjoiteltu uusia nuolemistapoja. Kyllä pomo yllättyy kun palaan töihin. SLUUURRRRRPPPPPSSSSSS LIPS LIPS soitin jo pomolle ettei nyt vaan pyyhi eikä muutenkaan peseydy seuraavaan 2 viikkon. Kyllä minä sitten puhdistan perusteellisesti kunhan lomalta palaan...

    • niiiin ooon

      Kähärä huomaa töihin tultuaan olevansa nuolijana jo niin historiaa. Muut parempikieliset ovat ajaneet (nuolleet) loman aikana ohitse.
      Tarinan opetus on se että, ei kannata lomailla.

    • Trwettiii

      Niin minäkin nuoen ja tuon karjalan ja lihapiiraita Nobian pomoille, Slurps, nam, nam, kyllä kelpaa.

    • Kelokalle

      Muista nuolla vävynkin puolesta

    • AKKKKKK

      Ostin parhaita lihapiirakoita, munkkipossuja ja wienerleipiä ja näitä tulevat pomot saamaan, säilyy parhaat ajot ja jos tarvitsee muuten putsata, niin käy.
      Reppanat ajaa huonommat sarjat ja ajot: D:D.D
      Loma jatkuu vielä, ajakaa te siihen asti.

    • Miekin tuon leivoksi

      Kaikista parhammailta se pomojen kannikka maistuu, sitä kun lipaisee, niin Nam, nam, lomallakin voi käydä lipaisemassa ja pullaa tuoda, saa parhaat ajot, näin se on.

    • No onhan sulla

      ihan sama mahdollisuus. Muista kuitenkin, ettet paa liikaa sokerii tai suolaa leivonnaisiisi, ettei mee överiksi. Lopputulos kun voi olla ihan päinvastainen. :D

    • Lomatloppuu.

      Mie toin lihapiirakoita, karjalanpiirakoita, ruisleipää ja mansikka ja mustikkaviinereitä, sekä munkkeja, käivn jo loman alussa viemässä yhden lastin pomoille, nyt loppusatsi pakattu kahteen kylmälaukkuun, pysyy sarjat hyvinä, oikein naurattaa katsella näitä jätkiä, jotka koittaa saada pekkasia tai sarjan vaihtoa, niiden ilme, kuin ei onnistu, nautinto, minä saa aina lomat, kun haluan ja semmoiset työajat, kun minä haluan.
      Silloin, kun antaa jotakin, niin saa itsekin, ei homma pyöri yksipuolisesti.

      • siul onkii

        iha oikia ote. Nii se toimii, ku oot valmis vaihtaa sarjoi, ai tekemää par ylimääräst tuntii, ni jos siul millo on tarvetta itelläis, ni kyl sinnuu vastaa tullaa sit työantajankii suunnalt. Yhes noit hommii tehhää. :D


      • Ari Kähärä
        siul onkii kirjoitti:

        iha oikia ote. Nii se toimii, ku oot valmis vaihtaa sarjoi, ai tekemää par ylimääräst tuntii, ni jos siul millo on tarvetta itelläis, ni kyl sinnuu vastaa tullaa sit työantajankii suunnalt. Yhes noit hommii tehhää. :D

        Niin tuossa on pitkälti se oikea totuus, sillä kyllä työntekijöiden ja työnantajien keskinäinen yhteistyö on se joka oikeasti vaikuttaa kaikkeen. Eli työpaikkojen säilymiseen ja mahdollisuuksiin työpaikkojen lisäämiseen, sillä jos firmat ei oikeasti toimi ja pääse ajateltuihin tavoitteisiin kuten on ajateltu ja niihin panostettu, niin silloin kaikki ovat ns. out! Ei ole yritystä ilman työntekijää, mutta ei ole myöskään työntekijää ilman yritystä. Miksi siis ei toimittaisi niin, että molemmat osapuolet huolehtivat osaltaan yhteisestä tulevaisuudesta. Ei ole niin että vain vaaditaan mutta ei anneta, kun kuitenkin vaateisin vaaditaan selkeää sitoutumista ja jotain annettavaa, että voidaan luoda sellainen ykseys, että voidaan työpaikat ylläpitää ja niitä mahdollisuuksien mukaan jopa lisätä. Alaamme toki on se vaikutus, että PK-seudulla linjoistakilpailutus on se joka määrittelee kuka huolehtii toiminnallisesta toteutuksesta, mutta siihenkin me jokainen voidaan vaikuttaa omalta osaltamme. Sillä työ- ja asenoitumis panoksella joka meillä on ammatillisesti annettavana tai ainakin pitäisi olla.


      • Stadin Daiju
        Ari Kähärä kirjoitti:

        Niin tuossa on pitkälti se oikea totuus, sillä kyllä työntekijöiden ja työnantajien keskinäinen yhteistyö on se joka oikeasti vaikuttaa kaikkeen. Eli työpaikkojen säilymiseen ja mahdollisuuksiin työpaikkojen lisäämiseen, sillä jos firmat ei oikeasti toimi ja pääse ajateltuihin tavoitteisiin kuten on ajateltu ja niihin panostettu, niin silloin kaikki ovat ns. out! Ei ole yritystä ilman työntekijää, mutta ei ole myöskään työntekijää ilman yritystä. Miksi siis ei toimittaisi niin, että molemmat osapuolet huolehtivat osaltaan yhteisestä tulevaisuudesta. Ei ole niin että vain vaaditaan mutta ei anneta, kun kuitenkin vaateisin vaaditaan selkeää sitoutumista ja jotain annettavaa, että voidaan luoda sellainen ykseys, että voidaan työpaikat ylläpitää ja niitä mahdollisuuksien mukaan jopa lisätä. Alaamme toki on se vaikutus, että PK-seudulla linjoistakilpailutus on se joka määrittelee kuka huolehtii toiminnallisesta toteutuksesta, mutta siihenkin me jokainen voidaan vaikuttaa omalta osaltamme. Sillä työ- ja asenoitumis panoksella joka meillä on ammatillisesti annettavana tai ainakin pitäisi olla.

        Onx se sun bullankantaminen pomoille sitä sitten ?


      • daiju koita
        Stadin Daiju kirjoitti:

        Onx se sun bullankantaminen pomoille sitä sitten ?

        olla häpäisemättä ittees, kun sulla ei kuitenkaa oo mitään oikeeta.


    • Vanha kehve

      Muistelehan mitä Persuissa tapahtui ja miksi sieltä läksit, kun ei kantanut, niin ei kantanut, eikä kokkareissakaan duunari kanna.

      • Stadin Daiju

        Se mahto olla ettei siellä Persuissa se bullangando passannut. Siellä on sentään redejä kundeja jotka ei flöittaa.


      • daiju sä alat
        Stadin Daiju kirjoitti:

        Se mahto olla ettei siellä Persuissa se bullangando passannut. Siellä on sentään redejä kundeja jotka ei flöittaa.

        olla yhtä huvittava kuin Jaques Tati! :D


      • daiju sä alat kirjoitti:

        olla yhtä huvittava kuin Jaques Tati! :D

        Löytyykö jostain Daiju - Suomi - Daiju sanakirjaa? Tai Daiju -Turku -Daijukin riittää.


      • tuskin löytyy
        oy_asialinja_ab kirjoitti:

        Löytyykö jostain Daiju - Suomi - Daiju sanakirjaa? Tai Daiju -Turku -Daijukin riittää.

        tolla daijulla kun on ihan oma puhekieli, jota käyttää. Tosin ei hän ymmärrä sitä itsekkään, mutta kait jokin pätemisen tarve vaatii moista . :D


      • Stadin Daiju
        tuskin löytyy kirjoitti:

        tolla daijulla kun on ihan oma puhekieli, jota käyttää. Tosin ei hän ymmärrä sitä itsekkään, mutta kait jokin pätemisen tarve vaatii moista . :D

        Kyl se tääl on sil yhellä Kähärällä se pätemisen tarve ja pakonomainen pomojen liehittely kera bullabidgojen Garjalasta asti.


      • Stadin Daiju kirjoitti:

        Kyl se tääl on sil yhellä Kähärällä se pätemisen tarve ja pakonomainen pomojen liehittely kera bullabidgojen Garjalasta asti.

        Guis wanha sä daiju oot?


      • stadin daiju
        oy_asialinja_ab kirjoitti:

        Guis wanha sä daiju oot?

        Olen 12 vuotias finninaama.
        Mutta mun iskä on luottamusmies, mulla on liitto takana, en pelkää sua.


      • no sitte ei
        stadin daiju kirjoitti:

        Olen 12 vuotias finninaama.
        Mutta mun iskä on luottamusmies, mulla on liitto takana, en pelkää sua.

        pidä ihmetellä että oot valinnu ittelles ollasen nimmarin ku daiju. Vain märkäkorvainen nulikka ottaa tollasen nikin, vaikka ei ymmärrä että ko. nimitys tarkoittaa typerää ja idioottia ja sellaista " latvastaan himmeetä " No jahka nuo sun finnit joskus 2 vuoden päästä puhkee, ni kait sä sitte älyät vaihtaa nikkiä. Siis tosi daiju ja ihan stadist viel.


    • kulkuri

      Etkö tosiaan jäänyt sinne Jänkäsalon jänkälle kuin loma-ajaksi?
      Moni kolleegasi oli jo hyvillään, kun ei sinua näkynyt työmaalla!
      Vetoappa taasen JSN:oon, josko kulkuri saataisiin hiljennettyä!
      Omaatuntoa sinulla ei todellakkaan enää ole, joten suora puhe ei tehoa.
      Eurooppa eri maineen on kierretty jo vuosien aikaan useasti, vaan aina voin
      oppaaksi tulla!
      Tulleekos sinne Jänkäsaloon hyvä puolasato? Tulisin mieluusti 5-6 ämpäriä
      hakemaan.

      • Ari Kähärä

        Sorry kulkuri, mutta PK seudun joukkoliikenne tarvitsee tekijänsä ja osaajansa. Siksi tulen taas Maanantai huolehtimaan siitä, jota kulkuri kaikkineen iltatähtineen ei ole kyennyt hoitamaan.


      • Kelokalle
        Ari Kähärä kirjoitti:

        Sorry kulkuri, mutta PK seudun joukkoliikenne tarvitsee tekijänsä ja osaajansa. Siksi tulen taas Maanantai huolehtimaan siitä, jota kulkuri kaikkineen iltatähtineen ei ole kyennyt hoitamaan.

        Olen kulkurin kannalla , kuten monet muutkin täällä.


      • älä luule
        Kelokalle kirjoitti:

        Olen kulkurin kannalla , kuten monet muutkin täällä.

        kelo kulkurin ja taavetin lisäksi kukaan ei ole sun kanssa samalla kannalla. Olette pelkkä pelle kopla, joista ei ole suorittamaan edes naamanne pesua ilman apua.


      • Kelokalle
        älä luule kirjoitti:

        kelo kulkurin ja taavetin lisäksi kukaan ei ole sun kanssa samalla kannalla. Olette pelkkä pelle kopla, joista ei ole suorittamaan edes naamanne pesua ilman apua.

        Sinä kun et pese edes pärstääsi. Linnut jo pesän rakensivat risupartaan.


      • Talkoo-Taavetti

        No missäs tämä kuuluisuus Kähärä nykyään pallottelee, kun ei ole näkynyt ja onko pärstä puhdas ?


      • Kom-Mari

        Onkohan ruvennut yrittäjäksi 48.ksi.


      • Partajugi

        Nähtäväksi jää tuleeko vai onko luuserien kingi.
        Helmigrillissä Kontulan ostarilla tarjoaisin sille sovintoa ja kaljaa perjantaina 16.12 klo 18
        Sankoin joukoin paikalle kolleegat !


      • Eläkekukko

        Sama kähäräkö ilmeisesti kyseessä jonka kanssa yritimme rikkuroida aikoinamme Espoossa ?
        Ihan kiusallakin haen töihin jos vaan johonkin firmaan pääsen vaikka eläkkeellä ollut jo 3 vuotta ja duunihalut vielä päällä.


      • Naapuriapukunniaan

        Ihmettelen moista työintoa joillakuilla, että jo eläkkeen saavutettua pitää vielä painaa jopa tahtia kiristäen.
        Itse sain aikoinani jo tarpeeksi kun jouduin pitkiä aikoja olemaan poissa kotoa töitten takia. Näin vanhemman sukupolven edustajana voin kertoa että olihan toki yhteiskuntakin erilainen ja vaimo hoiti kotona lapsia silläaikaa kun olin tien päällä. Naapuriapua oli onneksi myös saatavilla toisella tavoin kuin nykyään. Meidän tapauksessamme naapurin Tapsasta tulikin hyvin läheinen ja meidän pojile niinkuin toinen isä joka oli läsnä kun minä olin työni puolesta pitempiä aikoja poissa. Varsinkin vaimoni tuntui arvostavan tätä järjestelyä. Mielenkiintoista oli myös huomata että vanhemmasta pojasta tuli varttuessaan jopa ihan Tapsan näköinen varmaankin sen seurauksena kun olivat viettäneet niin paljon aikaa yhdessä.


      • Karjuheinolasta

        Varmaankin juuri sen johdosta kun viettivät paljon aikaa yhdessä, niin yhdennäköisyys ilmeinen.
        Hyvä sentään kun et enää duunia tee, mutta ei sattunut nuorempana tulemaan mieleen, että työnteossakin kohtuus kaikessa.


      • Partajugi

        On monet kerrat kutsuttu nti Kähärää Helmigrilliin ja nytkin perjantaina mennään. Olin viimeksikin, mutta pistin hyrskynmyrskyn ja poliisit vei pahnoille. Uusi yritys nyt perjantaina klo 18 että koira...riuhtaise itsesi irti Juhanan talutusnuorasta ja pinkaise paikalle. Tehdään se sovinto.


    • Anonyymi

      Eipä näkynyt tissiposkea eikä toisiakaan hänen kannattajiaan ,neitejä ja fillaristihomoja, kuten Helbäijääkään Helmessä eilenillalla.

      Partajugi

    • Anonyymi

      Olisko huomenna perjantaina 30.10 parempi ?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe