Epätoivoiset

nyt mentiin

Lopetin nettideittailun, yli vuosi sitten. No joo, tutustuin ihan kivoihin
ihmisiin ja myös iilimatoihin.

Näin pitkän ajan jälkeen, saan omaan sähköpostiini viestejä "jos sulla
ei ole ketään, niin voidaan yrittää uudelleen"

Siis mitähän tässä nyt pitäis yrittää, kun mitään ei ole edes kehkeytynyt?

Älkää jääkö riippumaan, vaan jatkakaa eteenpäin. JOOKO.

8

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lorttovittu

      Haistakaa suoli24lortot vittunne

    • Unohtamisen vaikeus

      Miehenä minusta aina vaan tuntuu siltä, että jos naiseen on ihastunut on sitä aina - en tajua, miten naiset unohtavat niin helposti. Itse ottaisin nuoruudenrakkauteni ja aiemmat ihastukseni takaisin koska vaan jos saisin, kenet tahansa niistä. Se rakkaus ei vaan kuole, mikäli toinen osapuoli siis jätti minut (ne, jotka itse jätin niin heitä en muistele enää - ai niin, auts, vastasin omaan kysymykseeni...).

      • 19+10

        Sama mulla. Olen seurustellut noin 30 kertaa ja aina on jätetty. Yksikään nainen ei ole haikaillut perään mutta itse ottaisin jokaisen takas. Mutta jättäjän roolihan on voittajan rooli. Moni saa vaan kiksejä aiheuttamastaan pahasta olosta ja näinollen on jättäjän myös helppo löytää uusi koska tunteita jätettyyn ei ole koskaan syntynytkään.


      • pakit on pakit
        19+10 kirjoitti:

        Sama mulla. Olen seurustellut noin 30 kertaa ja aina on jätetty. Yksikään nainen ei ole haikaillut perään mutta itse ottaisin jokaisen takas. Mutta jättäjän roolihan on voittajan rooli. Moni saa vaan kiksejä aiheuttamastaan pahasta olosta ja näinollen on jättäjän myös helppo löytää uusi koska tunteita jätettyyn ei ole koskaan syntynytkään.

        Enpä usko, että jätettynä voisi aloittaa alusta saman kaa. Kyllä siinä vaanisi iso
        mörkö, koska se taas häipyy jälkiä jättämättä..


    • ilmoitus tehty

      Ihmisryhmän vertaus eläimiin halventavassa tarkoituksessa on rikos.

      • nyt mentiin

        Teehän sitten ilmoitus. Täällä odotan haastetta. Jos tuo iilimato on rikos,
        niin miksi todellisia rikollisia, on vapaalla.

        Eipä tässä muuta, kuin odotellaan.


    • yxcin

      Itsekkin deittailun lopettaneena, olen kokenut saman. koska netissä
      ei pysty luomaan vakisuhdetta, on vain näitä eipäs joopas tyyppejä.

      Muutaman kanssa, oli jonkinlaista yritystä, mutta kun huomasin,
      ettei heihän kanssaan ole mitään aihetta jatkaa, niin silti he kyselevät,
      voitasko jatkaa.

      Kun on kohteliaasti ilmoittanut, että ei natsannut, niin ei viitsi sitä
      textari pommitusta, siitä huolimatta vastaanottaa.

    • nyt mentiin

      Jatkan sen verran, että jos ei synkkaa ja on siitä asiallisesti ilmoittanut,
      niin eikö asia ole selvä. Ei ole milläänlailla kivaa, kun yritetään hampaat
      irvessä jankuttaa samaa. Ei kaikkien kanssa löydy sitä yhteenkuuluvuutta,
      muuten oiskin liian helppoa heinäntekoa, koko deittailu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe