Liian viaton?

Neitsyt.........

Olen aina ihastunut miehiin ja naisiin, mutta en ole koskaan seurustellut tai edes suudellut ketään. Olen tosi ujo 30-vuotias nainen. Totta kai olen jutellut ihmisten kanssa, mutta kaikki sanoo, että olen liian viaton olemaan heidän kanssaan. Tuntuu joskus siltä, että tässä maailmassa pitää olla nainut joka toista vastaan tulevaa tyyppiä, että kelpaa jollekin. Mitä ihmettä ihmiset oikein ajattelee? Että ihmisen pitäisi harjoitella suutelemista joidenkin random tyyppien kanssa, ennenkun häneen voi rakastua?

7

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohikaani

      No se ensirakkaus tuppaa oleen naiselle semmonen paikka..mä en ainakaan halua olla kenenkään ensirakkaus..enää
      Sit jos on se toinen rakkaus, niin voi olettaa, että jos ei okkaan loppuelämää yhdessä, niin se toinen siitä selvii..

    • Neitsyt.........

      No jaa, kaveri on seurustellut kuusi kertaa, mikään ero ei ole ollut sille yhtä raunioittava kokemus kuin se viimeisin. Onhan se varmasti semmonen paikka se ensirakkaus, kun pelkät ihastumiset on joskus raastavia, mutta tämän ikäsenä tuppaa olemaan muuten elämän kokemusta, että voi olettaa selviävänsä, vaikka tulisi ero. Elämä on liian lyhyt sellaseen, että jää roikkumaan johonkin ihmiseen.

      • Lohikaan

        Toisaalta se rakastuminen on ihan eri asia, kuin raastava ihastus...
        Sanotaan vaiks , että 100 jollei 1000 kertaa rankempaa erota.
        Mulla on muuten ollu sua reilusti yli 10v vanhempi neitokainen, joka ei ollu koskaan rakastunnu ...Asunnu eripuolilla maailmaa yms...ja ei se kokemus silleen tässä asiassa auttannu...


    • Neitsyt.........

      Niin kaikki sanoo, niin enköhän jo usko. Mutta eiköhän maailmassa ole enemmän niitä ihmisiä, jotka on selvinneet ensirakkaudestaan, kun niitä jotka ei ole selvinneet. Muuten maapallo ei olisi ylikansoitettu. Jos olen valmis ottamaan sen riskin, että rakastun ja joudun eroamaan, niin en kai sitten ole löytänyt tarpeeksi rohkeaa ihmistä, joka uskaltaa rakastua minuun, vaikka en ole ikinä rakastunutkaan. Ralph Smart on oikeassa, mitä minä täältä kyselen, kun vastaus on kuitenkin minussa itsessäni. Nyt vaan hyvästi Suomi24, pitää katsoa voiko tämän sivun estää jotenkin. Kaikkea hyvää teille ja tulkaa onnellisiksi. :)

      • Lohikaani

        No ei voi...se on niinkun uhkapelureille pelaaminen...hehe..siis täältä pois pysyminen..

        Jos oot sitämieltä, että ite kannat vastuun ja kestät ja kaikkee...

        Semmonen yksinkertanen neuvo, että et missään kohtaa mainitse sitä, ettet o koskaan ollu kenenkään kanssa, saatikka ettet oo pussannu..
        Btw, silviisiin se ykskin mun huijas petiinsä...aamusella vaan sano, ettei okkaan kukaan näissä merkeissä ollu mun sänkyssä..että silleen..

        Ja semmonen asia, ettei sitä kukaan huomaa, jos on kokematon...
        Mun eka tyttis ei koskaan uskonnu, että oli eka ..ja sillä oli melkosesti ollu noit naisii...
        Että anna palaa vaan..ei se o mikään henkimaailman juttu...kyl se siitä ;)


      • Lohikaani
        Lohikaani kirjoitti:

        No ei voi...se on niinkun uhkapelureille pelaaminen...hehe..siis täältä pois pysyminen..

        Jos oot sitämieltä, että ite kannat vastuun ja kestät ja kaikkee...

        Semmonen yksinkertanen neuvo, että et missään kohtaa mainitse sitä, ettet o koskaan ollu kenenkään kanssa, saatikka ettet oo pussannu..
        Btw, silviisiin se ykskin mun huijas petiinsä...aamusella vaan sano, ettei okkaan kukaan näissä merkeissä ollu mun sänkyssä..että silleen..

        Ja semmonen asia, ettei sitä kukaan huomaa, jos on kokematon...
        Mun eka tyttis ei koskaan uskonnu, että oli eka ..ja sillä oli melkosesti ollu noit naisii...
        Että anna palaa vaan..ei se o mikään henkimaailman juttu...kyl se siitä ;)

        Ainiin ja se täytyy sanoa, että se nainen osas suudella..terävintä kärkeä mun naisten joukossa ;), eli nyt perehdyt parhaisiin pusuihin ;)

        http://www.cosmopolitan.fi/keskustelu/4650/ketju/parhain_suudelmanne_parisuhteet


    • not a virgo

      Eihän sitä koko elämäntarinaa tarvitse ensimmäisessä lauseessa kertoa.. Tarkoitan, että kannattaisikohan olla mainitsematta näistä "ongelmaksi" koituneista asioista ja tutustua/antaa tutustua siinä vallitsevassa hetkessä. No joo, tokihan ihmiset tutustuessaan kyselevät asioita jne. mutta kaipa nekin jollain ystävälliselläkin tavalla voi sivuuttaa..

      Olet erilainen ja ihmisiä yleensä pelottaa erilaisuus. Siinä mielessä siis erilainen, ettet ole seurustellut. Sitä tahollaan ehkä miettii, että miksi et ole seurustellut yms. yms.

      Tsemppiä sinulle ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe