S ( nainen )

A ( mies )

Sinä kärsit, koska minä kärsin. Minä kärsin, koska sinä kärsit. Ei ratkennut vieläkään. Mitkä neuvoksi ?

12

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Milloin näit hänet viimeksi?

    • 4321

      Voisiko asialle tehdä jotain?

    • A ( mies )

      Kaikki riippuu hänestä.

      • 3+15

        Täällä yks S nainen, miten niin kaikki riippuu hänestä, mitä tarkoitat tolla. Mä tiiän että me kärsitään molemmat kun me erottiin, mut mä näen miten suhun sattuu ja muhun myös. Mä näen susta että sä haluat jatkaa mun kanssa mut sun omat tunteet ja ajatukset on sekaisin ja sä et tiiä mitä musta haluat todella. Musta on tyhmää kun me vältellään toisiamme ja ei uskalleta kohdata toisiamme kaikesta huolimatta,me molemmat olemme aikuisia ja meidän pitäisi pystyä juttelemaan normaalisti niin kuin ennen.


    • Over the Hills

      Totta! Kidutusten syksy. Uskon, että pian helpottaa ja voidaan edes kärsiä yhdessä. ;)

    • S nainen

      Laita jokin tunniste A mies! Voisitko olla hän,jota kaipailen...?

    • A ( mies )

      Over the Hills. Minustakin tuntuu siltä, että pian tulee muutos.

      • 20+14

        A ( mies ) Mikähän muutos, parempaan vai huonompaan? Onko muutos rakkauteen liittyvää. Jos olisit se mun kaipaamani mies jonka nimi alkaa A kirjaimella niin mä ainakin uskon että muutos on parempaan päin jos me vaan uskallettaisiin jutella kasvotusten.


    • Nicky Minaj Anaconda

      20 14, jos olet pääkaupunkiseudulta ja sun nimi alkaa S:llä niin voit olla varma että Universumi johdattaa meidät yhteen, jos se on oikea vaihtoehto.

    • S-nainen

      Asuuko A mies S nimisellä paikkakunnalla?

    • S(n)

      Jos vaikka ottaisit yhteyttä ja selvittäisitte asian puhumalla kasvotusten. Ei ne asiat odottelemalla selviä. Toinen voi luulla ettet halua selvittää tai ettet ole kiinnostunut...eikä se tarvitse olla iso asia josta on "johtopäätökset" tehty. Sitten istutaan tahoillamme ja mietitään että mikä meni vikaan, vaikka todellisuudessa ei mennyt muu kuin se että tuli väärinkäsitys jossain kohtaa...

      • 3+12

        Onko s naisella useitakin kirjaimia kenen kanssa selvitellä.

        s naisia on tietysti suomessa paljon, joten on paljon mahdollista osua väärään.
        Täällä tosin on mahdollista osoittaa viestit ties millä kirjaimilla ja kenen toimesta tahansa ketä jostain jotain tietänee, että ei yllätä sekään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe