Iran ampui Israelin lennokin alas. HYVÄ!

KTS (Ei kirj.)

Jumalan suojaava käsi pitää!

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288729190378.html?pos=ok-trm-uutu

HYVÄ!

31

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha ja vakaa

      Paha amatöörimäinen töppäys maailman moderneimmalla armeijalla.

      • Avaa silmät

        Muhammad siis käski aloittaa 65 erilaista ja moniin eri kohteisiin suuntautunutta islamin – ”rauhan uskonnon” – levittämiseen tähtäävää sotaretkeä sen jälkeen, kun hän oli ottanut tehtäväkseen toimia islamin profeettana.

        Ja koska Muhammad antoi tällaisen esimerkin, jatkoivat hänen seuraajansa tätä jihadistista toimintaa entistä laajemmin tavoittein ja entistä verisemmin seurauksin.

        ISIS-terroristijärjestö toimii nyt kalifaatissaan ja sen ulkopuolelle suuntautuvaa jihadia käydessään juuri samalla tavalla kuin Muhammadin esimerkkiä seuranneet muslimit menettelivät menneiden vuosisatojen aikana islamin historiallisen valtapiirin sotilaallisen jihadin avulla valloittaessaan 600-luvulta jKr. eteenpäin.

        On syytä muistaa, että islamilainen jihad – jonka vaiheet selvitetään perusteellisesti Andrew G. Bostomin toimittamassa teoksessa The Legacy of Jihad: Islamic Holy War and the Fate of Non-Muslims (Prometheus Books 2008) – vaati kymmeniä miljoonia uhreja 600-luvulta 1600-luvulle Lähi-idässä, Pohjois-Afrikassa, Espanjassa, Vähä-Aasiassa, Georgiassa ja Persiassa eli Iranissa sekä 700-luvulta aina 1900-luvulle Intian niemimaalla ja turkkilaisten toimeenpanemissa massamurhissa 1800-luvulla mukaan lukien ensimmäisen maailmansodan aikainen armenialaisten kansanmurha.

        Jihadistinen terrorismi nojaa Muhammadin esimerkkiin juuri sellaisena kuin tämä esimerkki on uskoville muslimeille esitetty Koraanissa, haditeissa ja etenkin käytännössä kanonisessa 800-luvulta peräisin olevassa Ibn Hishamin Profeetta Muhammadin elämäkerrassa, joka on ilmestynyt suomeksi professori Jaakko Hämeen-Anttilan kääntämänä (Basam Books 1999).

        Ibin Hishamin mukaan Muhammadin vaiheet profeettana ja poliittisena johtajana keskittyivät pääsääntöisesti sodankäyntiin, jonka tehtävänä oli levittää islamin valtapiiriä ja taistella vääräuskoisia vastaan. Ibn Hisham kertoo Muhammadin Medinaan tulon vaiheista näin sivulla 202:
        http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/606/isis-islamistiterroristijarjeston_toiminta_perustuu_muhammadin_esimerkin_seuraamiseen

        http://aikapommi.wordpress.com/


    • hullut juutalaiset

      Israelille ei riitä mikään. Jos pakotetaan omien rajojensa sisäpuolelle, niin tappaa sielläkin.

      • Häpeä Israel-vihaaja

        "Israelille ei riitä mikään. Jos pakotetaan omien rajojensa sisäpuolelle, niin tappaa sielläkin."

        Juutalaiset puolustavat omaa maataan ja kansaansa, mutta eivät todellakaan nauti sotimisesta, kuten nämä ISIKSEN muslimi - massamurhaajat;

        http://www.barenakedislam.com/page/4/


    • 5+16

      Helpottiko ?

      ' Ahistuksen' aika on alkanut.

    • 2+8

      Islam alkaa olla niin hajallaan ja jakautunut eri lahkoihin, että mitään tolkkua ei ole enää missään.
      ISIS on vallannut Syyrian lentotukikohdan, joten pian se myös Euroopassa.

      Hizbollah ampuu raketteja Galileaan ja eikö siellä asu palestiinalaisia ? Pitäisikö juutalaisten puolustaa rajoja ja palestiinalaisia ?

      Hizbollah ei näyttäisi tukevan Hamasia, mutta tukeeko se ISIS'iä ja onko ISIS enää ISIS vai jotain muuta ?

      Iran rakentaa ydinasetta ja uhkaa hävittää Israelin maailmankartalta, Israelissa asuvat myös palestiinalaiset,

      Iran haluaa hävittää palestiinalaiset, tulitaukoja ei hyväksytä Gazaan, Hizbollah ampuu Galileaan raketteja, siellä asuu palestiinalaisia, Hamas haluaa nuolla Irania ja kieltää gazalaisia lähtemästä Hamasin tukikohdista turva-aluelle.

      Mitä tekemistä juutalaisilla on tämän sekasorron kanssa ? Suojella palestiinalaisia, vai mitä ja miksi pitäisi ? Siksikö, että kukaan muu ei sitä tee ?

      • Amandax

        Tuo ISIS niin mikä ihme se yleensä oikein on? Hesarissa oli karmeaa juttua siitä ja muutenkin on puhuttu paljon viime aikoina. Ennen ei puhuttu missään tai ainakaan minä en kuullut. Tuskin ne kuitenkaan Eurooppaan uskaltavat tulla.


      • aaroninparta
        Amandax kirjoitti:

        Tuo ISIS niin mikä ihme se yleensä oikein on? Hesarissa oli karmeaa juttua siitä ja muutenkin on puhuttu paljon viime aikoina. Ennen ei puhuttu missään tai ainakaan minä en kuullut. Tuskin ne kuitenkaan Eurooppaan uskaltavat tulla.

        Isis terrorist haulla löytyy mikä isis on, varoitus kuvat ei sovi herkille.


      • Hämmästyttävää on
        Amandax kirjoitti:

        Tuo ISIS niin mikä ihme se yleensä oikein on? Hesarissa oli karmeaa juttua siitä ja muutenkin on puhuttu paljon viime aikoina. Ennen ei puhuttu missään tai ainakaan minä en kuullut. Tuskin ne kuitenkaan Eurooppaan uskaltavat tulla.

        "Tuo ISIS niin mikä ihme se yleensä oikein on? Hesarissa oli karmeaa juttua siitä ja muutenkin on puhuttu paljon viime aikoina. Ennen ei puhuttu missään tai ainakaan minä en kuullut. Tuskin ne kuitenkaan Eurooppaan uskaltavat tulla."

        AI miten niin, "tuskin Eurooppaan uskaltavat tulla" - Nehän asuvat täällä Suomen maassamme - täältä on lähtenyt jo 40 ISIS-päänleikkaajaa massamurhaamaan Syyrian ja Irakin kristittyjä ja muita "vääräoppisia".

        Ja saavat kuulemma massamurhaajina vielä palata maahamme, heille on luvattu jopa sotaveteraani eläkkeet ym tukia, mikä on enemmän kuin järkyttävää!

        Missä tynnyrissä sinä oikein elät, kun et teidä mistään mitään???


      • Amandax
        Hämmästyttävää on kirjoitti:

        "Tuo ISIS niin mikä ihme se yleensä oikein on? Hesarissa oli karmeaa juttua siitä ja muutenkin on puhuttu paljon viime aikoina. Ennen ei puhuttu missään tai ainakaan minä en kuullut. Tuskin ne kuitenkaan Eurooppaan uskaltavat tulla."

        AI miten niin, "tuskin Eurooppaan uskaltavat tulla" - Nehän asuvat täällä Suomen maassamme - täältä on lähtenyt jo 40 ISIS-päänleikkaajaa massamurhaamaan Syyrian ja Irakin kristittyjä ja muita "vääräoppisia".

        Ja saavat kuulemma massamurhaajina vielä palata maahamme, heille on luvattu jopa sotaveteraani eläkkeet ym tukia, mikä on enemmän kuin järkyttävää!

        Missä tynnyrissä sinä oikein elät, kun et teidä mistään mitään???

        Tarkoitin että tuskin ne uskaltavat tulla tänne sotimaan ja vaikka uskaltaisivatkin, niin ei kai niillä ole varsinaisesti intressejä Euroopan suhteen. Mutta että aivan järkyttävää mitä se ISIS on saanut muualla aikaan. Siis tiedän pääpiirteissään mikä ISIS on, mutta on aika vaikea hahmottaa mistä tuollainen ryhmä on yhtäkkiä ilmaantunut ja miksi. Uskomatonta että sinne on lähtenyt suomalaisiakin. Ja niitä kuvia ei pysty normaali ihminen katsomaan.


      • aaroninparta
        Amandax kirjoitti:

        Tarkoitin että tuskin ne uskaltavat tulla tänne sotimaan ja vaikka uskaltaisivatkin, niin ei kai niillä ole varsinaisesti intressejä Euroopan suhteen. Mutta että aivan järkyttävää mitä se ISIS on saanut muualla aikaan. Siis tiedän pääpiirteissään mikä ISIS on, mutta on aika vaikea hahmottaa mistä tuollainen ryhmä on yhtäkkiä ilmaantunut ja miksi. Uskomatonta että sinne on lähtenyt suomalaisiakin. Ja niitä kuvia ei pysty normaali ihminen katsomaan.

        Uskaltavat, oma henki ei niille sekopäille merkitse mitään.Neitsyet odottaa paratiisissa.


      • Amandax
        aaroninparta kirjoitti:

        Uskaltavat, oma henki ei niille sekopäille merkitse mitään.Neitsyet odottaa paratiisissa.

        En tajua koko touhua yhtään, ihan hullua.


      • selvä tavoite
        Amandax kirjoitti:

        Tarkoitin että tuskin ne uskaltavat tulla tänne sotimaan ja vaikka uskaltaisivatkin, niin ei kai niillä ole varsinaisesti intressejä Euroopan suhteen. Mutta että aivan järkyttävää mitä se ISIS on saanut muualla aikaan. Siis tiedän pääpiirteissään mikä ISIS on, mutta on aika vaikea hahmottaa mistä tuollainen ryhmä on yhtäkkiä ilmaantunut ja miksi. Uskomatonta että sinne on lähtenyt suomalaisiakin. Ja niitä kuvia ei pysty normaali ihminen katsomaan.

        ISIS:in ja kaikkien muslimien päätehtävä on tehdä maailmasta islaminuskoinen. Tuhota tai käännyttää kaikki. Siitä on kysymys ei mistään muusta.


      • Amandax
        selvä tavoite kirjoitti:

        ISIS:in ja kaikkien muslimien päätehtävä on tehdä maailmasta islaminuskoinen. Tuhota tai käännyttää kaikki. Siitä on kysymys ei mistään muusta.

        Tuo ISIS on kyllä eri asia kuin kaikki muslimit. En tiedä mikä ISIS-ryhmän päätehtävä on, voi olla edellä mainittu. Mutta siis monet muslimit on ihan tavallisia ihmisiä niin kuin muutkin.


      • Amandaxille
        Amandax kirjoitti:

        Tuo ISIS on kyllä eri asia kuin kaikki muslimit. En tiedä mikä ISIS-ryhmän päätehtävä on, voi olla edellä mainittu. Mutta siis monet muslimit on ihan tavallisia ihmisiä niin kuin muutkin.

        Olet fiksu ihminen Amandax. Älä anna kenenkään aivopestä itseäsi.
        On tärkeää ajatella omilla aivoillaan. ISIS ei todellakaan edusta muslimeja.
        Muslimit tuomitsevat ISIK:sen teot .


      • Amandax
        Amandaxille kirjoitti:

        Olet fiksu ihminen Amandax. Älä anna kenenkään aivopestä itseäsi.
        On tärkeää ajatella omilla aivoillaan. ISIS ei todellakaan edusta muslimeja.
        Muslimit tuomitsevat ISIK:sen teot .

        Ai kiitos, ei minua ehkä ole kovin helppo aivopestä kenenkään kun minulla on selkeä arvomaailma. Ajattelen että suurin osa ihmisistä maailmassa on tavallisia ihmisiä, jotka haluavat elää rauhassa ja keskittyä hyviin asioihin riippumatta mihin uskontoon kuuluvat tai kuuluvatko mihinkään. En ymmärrä uskontoihin tai muihinkaan asioihin perustuvia ennakkoluuloja ja vihaamista.


      • tsirp tsirp -pläts
        Amandax kirjoitti:

        Ai kiitos, ei minua ehkä ole kovin helppo aivopestä kenenkään kun minulla on selkeä arvomaailma. Ajattelen että suurin osa ihmisistä maailmassa on tavallisia ihmisiä, jotka haluavat elää rauhassa ja keskittyä hyviin asioihin riippumatta mihin uskontoon kuuluvat tai kuuluvatko mihinkään. En ymmärrä uskontoihin tai muihinkaan asioihin perustuvia ennakkoluuloja ja vihaamista.

        "Amandax"

        Olet oikeassa.Ei sinua voi kukaan aivopestä,ei ketään sellaista voi aivopestä jolla ei yksinkertaisesti ole mitään pestävää,aivoja,mielipiteitä argumentteja, -yhtään mitään missään mistään missään vaiheessa. Kaikki samaa blancoa trollallaata.Onnea vain hienolle urallesi uskontopalstoilla. :D :D :D


      • Amandax
        tsirp tsirp -pläts kirjoitti:

        "Amandax"

        Olet oikeassa.Ei sinua voi kukaan aivopestä,ei ketään sellaista voi aivopestä jolla ei yksinkertaisesti ole mitään pestävää,aivoja,mielipiteitä argumentteja, -yhtään mitään missään mistään missään vaiheessa. Kaikki samaa blancoa trollallaata.Onnea vain hienolle urallesi uskontopalstoilla. :D :D :D

        Aika lapsellinen kommentti, typerää nimitellä trolleiksi ihmisiä joilla on eri mielipide kuin itsellä. Olen huomannut jo että sinun urasi täällä on vinkua että minä olen trolli. Mutta eihän sillekään mitään voi jos sinulla ei ole varsinaisesta aiheesta mitään sanottavaa ja kuitenkin haluat jatkuvasti äänessä olla. Tuollaisilla nettikiusaajilla on yleensä ongelmia itsensä kanssa. Että onneksi ei tunneta IRL, olet takuulla tosi rasittava tyyppi.


      • 10+3
        Amandax kirjoitti:

        Aika lapsellinen kommentti, typerää nimitellä trolleiksi ihmisiä joilla on eri mielipide kuin itsellä. Olen huomannut jo että sinun urasi täällä on vinkua että minä olen trolli. Mutta eihän sillekään mitään voi jos sinulla ei ole varsinaisesta aiheesta mitään sanottavaa ja kuitenkin haluat jatkuvasti äänessä olla. Tuollaisilla nettikiusaajilla on yleensä ongelmia itsensä kanssa. Että onneksi ei tunneta IRL, olet takuulla tosi rasittava tyyppi.

        .."olet takuulla tosi rasittava tyyppi."

        Niin on miehesi (tai alter-egosi) KTS:kin. Ja: -trollihan sinä olet.


      • Amandax
        10+3 kirjoitti:

        .."olet takuulla tosi rasittava tyyppi."

        Niin on miehesi (tai alter-egosi) KTS:kin. Ja: -trollihan sinä olet.

        Oletko oikeasti jotenkin sekaisin? En tiedä kuka on KTS, muuta kuin että tänne kirjoittaa joku sillä nimimerkillä. Itse olet trolli, sen näkee kuka vain. Sitäpaitsi olet nettikiusaaja ja sotket jatkuvasti keskusteluja. Minä keskustelin asiallisesti muiden kanssa ja sinä änget soittamaan suutasi olemattomista trolleista. Minulla on kuule ihan asiallinen syy seurata tätä foorumia, päinvastoin kuin sinulla jolla ei tunnu olevan mitään asiaa.


      • 6+5
        Amandax kirjoitti:

        Oletko oikeasti jotenkin sekaisin? En tiedä kuka on KTS, muuta kuin että tänne kirjoittaa joku sillä nimimerkillä. Itse olet trolli, sen näkee kuka vain. Sitäpaitsi olet nettikiusaaja ja sotket jatkuvasti keskusteluja. Minä keskustelin asiallisesti muiden kanssa ja sinä änget soittamaan suutasi olemattomista trolleista. Minulla on kuule ihan asiallinen syy seurata tätä foorumia, päinvastoin kuin sinulla jolla ei tunnu olevan mitään asiaa.

        Asiallinen?


      • Amandax
        6+5 kirjoitti:

        Asiallinen?

        En roiku täällä ajankulukseni niin kuin sinä. Joten minulla on joku syy seurata tätä foorumia. Ei kuulu sinulle mikä se syy on ja ylittäisi luultavasti muutenkin käsityskykysi joka vaikuttaa erittäin vähäiseltä.


      • miettinyt
        Amandax kirjoitti:

        En roiku täällä ajankulukseni niin kuin sinä. Joten minulla on joku syy seurata tätä foorumia. Ei kuulu sinulle mikä se syy on ja ylittäisi luultavasti muutenkin käsityskykysi joka vaikuttaa erittäin vähäiseltä.

        Etkö huomaa, että tämä palsta on hihhulien ja provojen temmellyskenttä, eikä tänne tavan ihmisiä kukaan kaipaakaan. Syykin siihen selviää melko nopeasti, kun vähän miettii.


      • dkfhslala
        miettinyt kirjoitti:

        Etkö huomaa, että tämä palsta on hihhulien ja provojen temmellyskenttä, eikä tänne tavan ihmisiä kukaan kaipaakaan. Syykin siihen selviää melko nopeasti, kun vähän miettii.

        Anteeksi,mutta on pakko kysäistä,kumpaa noista sinä edustat?


    • 6+8

      " Tuskin ne kuitenkaan Eurooppaan uskaltavat tulla. "

      Tottakai uskaltaa ja nyt se on entistä helpompaa, kun saavat lentokoneita.

      Kohta niitä pökkii päin pilvenpiirtäjien seiniä pitkin Eurooppaa, kuin humalaisia punatulkkuja ikkunaan syksyllä.

      • 14+2

        Onneksi ne mahdolliset koneet tuskin pääsevät lähellekään kohteitaan,ne tuhotaan lähes varmasti ennen sitä.Varmasti yritystä ja motivaatiota kyllä riittäisi jos se siitä kiinni olisi.Alueellisesti niillä voi olla merkitystä mikäli nuo rosvojoukot saavat ne ilmaan,mitä en kyllä usko.

        Jos tuota porukkaa ei pysäytetä päättäväisesti ja aktiivisesti niin tulevathan mihin asti tahansa,ei niillä ole aikomustakaan pysähtyä mihinkään,sitäpaitsi ne käytännössä ovat jo Euroopassa.Se,mitä sitten tulevat saamaan aikaan jihadinsa kanssa,riippuu eurooppalaisista itsestään,se on täysin selvää ettei entisenlaiseen sinisilmäiseen ja hyväuskoiseen suvaitsevaisuuteen ole enää kerta kaikkiaan varaa.
        Sama koskee Hamasia,PIJ-ia ja muita vastaavia Gazassa,Hezbollahia Libanonissa jne.


      • jndiuj
        14+2 kirjoitti:

        Onneksi ne mahdolliset koneet tuskin pääsevät lähellekään kohteitaan,ne tuhotaan lähes varmasti ennen sitä.Varmasti yritystä ja motivaatiota kyllä riittäisi jos se siitä kiinni olisi.Alueellisesti niillä voi olla merkitystä mikäli nuo rosvojoukot saavat ne ilmaan,mitä en kyllä usko.

        Jos tuota porukkaa ei pysäytetä päättäväisesti ja aktiivisesti niin tulevathan mihin asti tahansa,ei niillä ole aikomustakaan pysähtyä mihinkään,sitäpaitsi ne käytännössä ovat jo Euroopassa.Se,mitä sitten tulevat saamaan aikaan jihadinsa kanssa,riippuu eurooppalaisista itsestään,se on täysin selvää ettei entisenlaiseen sinisilmäiseen ja hyväuskoiseen suvaitsevaisuuteen ole enää kerta kaikkiaan varaa.
        Sama koskee Hamasia,PIJ-ia ja muita vastaavia Gazassa,Hezbollahia Libanonissa jne.

        https://www.facebook.com/photo.php?v=10152377793368717&fref=nf


    • 11+5

      14 2

      Olen kyllä samaa mieltä, että ei olisi varaa, mutta todennäköisesti Eurooppa kuvittelee että hymistelemällä vältytään vaaralta.
      Se kuitenkin tekee islamisteille kaiken vain helpommaksi, muuta merkitystä sillä ei heille ole.

      • 10+16

        Kaikki eivät Euroopassakaan onneksi ajattele niin,mutta eräiden maiden päättäjät huolestuttavat,myös Suomen ainakin tuolta osin.Kansalaiset heräävät kyllä väistämättä todellisuuteen mutta silloin saattaa olla liian myöhäistä.Ainakin huomattavasti vaikeampaa.
        Ongelma on se,ettei islamin todellista luonnetta,siältöä ja sen tavoitteita käsitetä.


      • KTS (Ei kirj.)
        10+16 kirjoitti:

        Kaikki eivät Euroopassakaan onneksi ajattele niin,mutta eräiden maiden päättäjät huolestuttavat,myös Suomen ainakin tuolta osin.Kansalaiset heräävät kyllä väistämättä todellisuuteen mutta silloin saattaa olla liian myöhäistä.Ainakin huomattavasti vaikeampaa.
        Ongelma on se,ettei islamin todellista luonnetta,siältöä ja sen tavoitteita käsitetä.

        Breiviikikö se kirjoittelee vankilasta vai onko ihan kotimainen paranoidi kyseessä?


      • uikki
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Breiviikikö se kirjoittelee vankilasta vai onko ihan kotimainen paranoidi kyseessä?

        Olen kyllä huomannut, että Natsi KTS edustaa kyllä yhdenlaista totuutta, kuten opettajansa. Natsit veljeili tiheään islamistien kanssa. Hamas ja Palestiina kahmii kaksin käsin Hitlerin teoksia. Ilmeisesti palstan Natsi ja islam mielinen KTS kiilloittelee natsisaappaitaan ja mallailee peilin edessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe