Katalat caravaanarit

maksetaan rahaa

Eikö teillä caravaanareilla ole muuta tekemistä kuin lahjoittaa niitä seteleitä paikallisille sfc alueille. Itse laittaisin rahani ennemmin joka african köyhien auttamiseen kuin tukisin paikallisia sfc yhdyskuntia.

10

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se siitä

      Olen SFC-karavaanari ja minulla on muuta tekemistä, koska liikun ainoastaan Via Balticalla. Vaikka toisaalta, tuskinpa avaaja on auttanut ensimmäistäkään Afrikan köyhää.

      • en todellakaan

        Olen myös SFC-karavaanari mutta en ole niin köyhä edes mieleltäni että mihinkään ViaBalticalle menisin rosvottavaksi.


      • Paitsi että
        en todellakaan kirjoitti:

        Olen myös SFC-karavaanari mutta en ole niin köyhä edes mieleltäni että mihinkään ViaBalticalle menisin rosvottavaksi.

        Todennäköisyys joutua rosvotuksi on samanlainen Suomessa. Ei pidä kirjoittaa asioista, joita ei tunne.


      • ei rahaa
        Paitsi että kirjoitti:

        Todennäköisyys joutua rosvotuksi on samanlainen Suomessa. Ei pidä kirjoittaa asioista, joita ei tunne.

        rahan syytäminen afrikkaan on kun heittäis sitä kaivoon. mikään summa ei riitä saamaan afrikkaa länsimaiden tasolle. ja sitäpaitsi mikäli siellä elintaso olisi kuten länsimaissa kaikki olisi täälläkin kalliimpaa. plus että tämä planeetta hautautuisi pashaan. tai saattaa se kohta muutenkin hautautua kun joka kinuski haluaa itelleen auton ja uuden telkkarin. sitten pensakin maksaa täällä kympin litra :( jos haluaa rahaa lahjoittaa niin kyllä kotosuomesta löytyy paljon hyviä kohteita esim lastenklinikat päiväkodit nuorten toiminta..


      • Ervi
        ei rahaa kirjoitti:

        rahan syytäminen afrikkaan on kun heittäis sitä kaivoon. mikään summa ei riitä saamaan afrikkaa länsimaiden tasolle. ja sitäpaitsi mikäli siellä elintaso olisi kuten länsimaissa kaikki olisi täälläkin kalliimpaa. plus että tämä planeetta hautautuisi pashaan. tai saattaa se kohta muutenkin hautautua kun joka kinuski haluaa itelleen auton ja uuden telkkarin. sitten pensakin maksaa täällä kympin litra :( jos haluaa rahaa lahjoittaa niin kyllä kotosuomesta löytyy paljon hyviä kohteita esim lastenklinikat päiväkodit nuorten toiminta..

        Minä puolestani olen KUAn eli Kirkon ulkomaanavun kuukausilahjoittaja, siinä raha menee parhaaseen tarkoitukseen. Olen siis samaa mieltä kuin aloittaja, tai osittain koska Afrikka on vain osa KUAn alueista.


      • oforooro

        Taitaa piispat juoda ne sun antamat rahat. Käytä jo järkeäsi ja eroa kirkosta. Mieti aikuinen ihminen noita jessetarinoita ja muuta sairasta paskaa..


      • Lyhyt_neuvo

        Käytä yösi nukkumiseen.


    • woitto-woitto

      Voisimme lyödä monta kärpästä yhdellä iskulla, jos majoittaisimme somalit ja muut kehitysmaista tulevat pakolaiset SFC-alueille. Tulijat saisivat apua ja kavereita, SFC kasvua. Valtio voisi kustantaa heille käytetyt vaunut. Niitähän Suomessa riittää.

      • ogoot

        Suomen valtion pitäisi kinuta eu-rahaa miljardeja ja sillä rahalla lunastettaisiin kaikki vanhat vaunut ja as.autot, myös kaikki vanhat tojotat ja nissanit kuleksimasta ja pakoloiset voisivat ajaa ne afrikkaan ja lähi-itään.


    • Mizerable

      Kyllä näitä inisijöitä tähän maahan riittää. Jokainen käyttää rahansa miten haluaa. Myös itse käytän mieluusti rahat kotimaan hyväksi,eipä tartte sitten valvoa unettomia öitä miettien kuka kusipää järjestö nekin vei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe