Fitness24Seven - Lahti

Trainee 24/7

Lahteen avataan uusi kuntokeskus Fitness24Seven nyt tulevana lauantaina 30.8., kauppakeskus Trioon. Mahtaakohan tämä kiinnostaa ketään vai onko tupa täynnä heti syyskuun alusta?
Miten en nyt jaksa innostua tuosta lauantain tarjouksesta: 200 ensimmäiselle vuosikortti 99 € (plus liittymismaksu [?] 19,90 €..), harjoittelemaan pääsee vasta maanantaina 1.9. Sunnuntaina tarjous jatkuu 169 €:n hintaan...

Nettisivuilta lainattua:

"Avajaisviikonloppuna ovet ovat auki lauantaina klo 10-16 ja sunnuntaina klo
12-16. Avajaisten aikana pääset tutustumaan henkilökuntaan ja tiloihimme sekä lunastamaan avajaistarjouksia ja maistelemaan tuotteitamme. Treenaamaan kuntokeskukseen voi tulla vasta ensimmäisenä arkipäivänä avajaisten jälkeen eli maanantaina 1. syyskuuta klo 13.00, kun vastaanotto aukeaa."

No jos mä kuitenkin rynnin tuonne, rynniikö heti 200 muutakin vai enemmän? :D

http://fi.fitness24seven.com/kuntokeskukset/kuntokeskusten-yhteystiedot-/lahti-trio/

23

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoo3

      Ovelaa mainostamista.

    • mää

      rynni ihmees ja kerro kuin kävi.

    • härde

      Saako siellä maistella jooga mattoja,vai mitä maistiaisia tsrjoavat?

      • iisjhhoösitt

        blööös söös söös!


    • Trainee 24/7

      En rynniny, jonot oli turhan pitkät.

      http://www.talouselama.fi/uutiset/palvelun laatu ei voi olla kovinkaan hyva ess ruotsalainen kuntosaliketju tulee suomeen huippuhalvoilla hinnoilla/a2246035

      "Alueen muut kuntosalit eivät aio laskea hintojaan samalle tasolle Fitness24Sevenin kanssa. Kuntosaliyrittäjät luottavat siihen, että asiakas maksaa monipuolisesta palvelusta mieluusti enemmän kuin parikymmentä euroa."

      Kannattaisko kuitenkin? Mua ottaa pattiin nyt maksaa se 60 € / kk, kun tietää, et tuolla ois halvempaa, mutta nyt sitten porukkaa aivan liikaa. Tuskin sekaan mahtuu.

      http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/08/30/halvan-ruotsalaiskuntosalin-avaus-aiheutti-jattijonon-lahdessa---katso-kuvat

    • Duubiduubi

      Voiko ihmiset olla tosiaan noin sekasin...Jonottuu nyt johonkin kuntosalille :D

    • muut pysykää poissa

      Päiväkortin ostin. Homma toimii ja salilla sopivan rauhallista.

      • hyuioyiut

        Lahtelainen asenne. Minä minä minä. Osta laitteet kotiisi jos haluat olla yksi.


    • Trainee 24/7

      Päiväkorttia itsekin ajattelin. Riittääkö, että menee sisälle ennen klo 16 vai miten se toimii?
      Onko pukuhuoneen kopeissa lukot? Jossain luki, että ennen ei ollut, että piti itse ostaa lukko...
      Mihin aikaan päivästä käyt, ettei ole jonoja / onko jonoja ylipäätään laitteisiin?

      Kiva, jos viitsit (-te) vastailla! :)

      Huomasittekin varmaan uutisen, että eräs kuntosali jo joutui lopettamaan toimintansa...

      http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/09/08/uusin-kilpailija-oli-liikaa-yksi-lahden-vanhimmista-kuntosaleista-sulkee-ovensa

    • Mösse

      Itse olen salilla jäsenenä ja kyllä sinne sekaan mahtuu. Kuulin vastaanoton tyyppien puhuneen, että jonakin iltana ollut ihan täysi ja kaappeja ei ollut riittänyt kaikille. Mun treeniaikoina (14-17) mahtunut on. Omat lukot siis mukaan, jolla lukita kaappi.

    • Trainee 24/7

      Ok, kiitos. Miksei kaappeja saa lukkoon niinku puljun puolesta?? Jotenkin outoa.

      • Anonym

        Lukottomat kaapit on edullisempia, siinä varmaan tärkein syy. Myöskään Lahden Foreverillä ei ole lukkokaappeja (tai ainakaan 2009 ei ollut kun oli siellä asiakkaana, nykytilanteesta en tiedä)


    • joseitää

      tuntuu et ovissa on joskus vikaa , ei aina pääse sisälle,onko korteissa joku mikä mättää,harmittaa kun henk.kunt.ei ole paikalla,ja pakosti jää käynti väliin. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

      • Sormi

        Sormi huonosti siinä


    • wolf7777

      Päivisin ja iltaisin hyvä treenata. Aikaisin aamulla vanhoja partoja jotka jopa piereskelee ja röyhtäilee häpeilemättä. Villieläinkö nämä on kasvattanut?

      • perseen.kyylääjä

        Yks vihreä shortsinen tuijottaa jokaisen nuoremman naisen persettä joka tulee aerobiselle puolelle.


      • iufhseoeih

        Pitkät hiukset jotka liimattu takaisin spurgumaiseen tapaan.


    • hiotyögtg

      Aikaisin aamulla lihavia keski-ikäisiä miehiä jotka haisevat, piereskelevät ja röyhtäilevät. Oksettavaa.

      • Anonyymi

        Illall aja päivällä pissiksiä jotka istuu vaan laitteissa ja näplää fabookkia.

        Ei se kunto kasva istuskelemalla laitteissa känn y kkä l ädessä.

        Veivät vain harjoitteleuaikaa oikeilta treenaajilta

        Voisivat mennä sivummalle istuskelamaan tai baariin päpläämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illall aja päivällä pissiksiä jotka istuu vaan laitteissa ja näplää fabookkia.

        Ei se kunto kasva istuskelemalla laitteissa känn y kkä l ädessä.

        Veivät vain harjoitteleuaikaa oikeilta treenaajilta

        Voisivat mennä sivummalle istuskelamaan tai baariin päpläämään.

        Ei vanhemmat lihavat ukotkaan aina siellä mitään tee. Hikoovat vuoden mitta kilookaan ei ole lähtenyt. Röyhtäilevät, ihramaha esillä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe