Enää ei seksi kiinnosta

suorittaja

Olen tällä hetkellä 17 vuotias tyttö ja olen jokku vuoden päivät seurustellu toisen tytön kanssa. Pitkän aikaa hän ei tahtonut päästä lähelle ja seksiä hän ei halunnut yhtään, koska ei ollut kuulemma valmis - itseäni olisi haluttanut kovastikkin.

No, muutaman kuukauden päästä sain hänet sänkyyn, mutta nyt pari kuukauden jälkeen itseä ei enää jaksa kiinnostaa koko seksi. Aina kun me nähdään hän tuntuu haluavan seksiä, mutta jostain kumman syystä itseä ei haluta yhtään. Silloin kun me kummiskin hommaillaan se tuntuu ikään kuin suorittamiselta, joka vaan pitää hoitaa pois alta.

Eli kaipaisin nyt jonkun ulkopuolisen antamaan uutta perspektiiviä. Joten kertokaa, mikä avuksi?

4

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junnu mutta tietävä

      Ekaksi kerro miten harrastatte seksiä kannattaa tehdä kaikkea uutta seksissä ei aina sitä samaa kyllähän siihen lopulta kyllästyy mutta ensi kerralla työnnä sauva niin syvälle analiin että sen jälkeen ei tyttö ystäväsi pitkään aikaan halua seksiä ei tarkoitus ärsyttää vaan olen tosissani kokeile

    • gfyuhtrhyt

      Varmasti itse tiedät parhaiten, mitä suhteelta haluat.
      Oletko jotenkin kyllästynyt tyttöystävääsi, niin ettei huvita rakastella? Haluaisitko jonkun muun kanssa?
      Stressaako sinua jokin, niin ettei vaan pääse fiilikseen?
      Etkö saa seksistä fyysistä tyydytystä? Eikö itsetyydytyskään huvita?
      Etkö koe että kumppanisi aidosti nauttii siitä ja halua tuottaa hänelle nautintoa?

      Mitähän ajateltavaa tuossa vielä keksisi. Mieti ihan itse.
      Totuus myös on ettei seksin tarvitse olla suhteen tarkoitus, mutta monille se on hyvin tärkeää.

    • Operakas

      Oletko kiin nostunut seksisistä AIKUISEN MIEHEN kanssa,joka saa Sinut todella nauttimaan SEKSISTÄ !!! ??? Tulet haluamaan sitä uudelleen ja uudelleen...kunhan ensi rohkaistut ja kokeilet !! ???

    • Melkeen lääkäri

      Koita vaihtaa ruokavalioo sinkkipitosempaan. Sen pitäis auttaa ainakin fyysisesti. Jos ongelma on henkinen on sinun itse selvitettävä se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe