Rakastuin pappiin, mitä mä nyt teen?

Cursed Love

Asia on siis niin, että olen 15-vuotias lesbo joka on palavasti rakastunut pappiin. Tämä pappi on nainen, noin 40-vuotiaan näköinen, mutta kun selvitin hänen ikänsä, niin sain tietää että hän on 50v. Tiedän kyllä ettei meillä ole tulevaisuutta, mutta miten pääsen yli hänestä? Rakastan häntä niin...

12

133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cursed Love

      Auttakaa nyt joku...

      • what

        siis missä/miten ja kuinka pitkään olet ollut rakastunut kyseiseen pappiin?


      • Cursed Love
        what kirjoitti:

        siis missä/miten ja kuinka pitkään olet ollut rakastunut kyseiseen pappiin?

        Noh... En viitsi kauheasti paljastaa yksityiskohtia (en halua että joku tunnistaa) mutta voin kai jotain kertoa... Olen ollut jo kuukauden aivan tolkuttoman rakastunut häneen. Olen itsekin uskovainen ja käyn jokaisessa jumalanpalveluksessa. Kerran hän vain sattui pitämään jumalanpalvelusta, ja tykästyin häneen heti. Ja jumalanpalveluksen jälkeen päädyin jostain syystä juttelemaan hänen kanssaan. Hän on aivan ihana, mukava ja ystävällinen ihminen. Toivon niin ettei hän saisi koskaan tietää tunteistani, sillä pelkään hänen suuttuvan mulle. Vaikka hän onkin hyvin rauhallinen ja ymmärtäväinen, niin en halua että hän saisi tietää. Mä en yksinkertaisesti haluu loukata häntä.


    • ITrollen

      syön hatullisen paskaa jos tämä ei ole trolli

      • Cursed Love

        Juu, ei ole trolli. Turha tulla haukkumaan ongelmaani trolliksi. Tämä on totta, kaikki mitä kerroin.


      • Cursed Love
        Cursed Love kirjoitti:

        Juu, ei ole trolli. Turha tulla haukkumaan ongelmaani trolliksi. Tämä on totta, kaikki mitä kerroin.

        Voisiko joku nyt jo oikeasti auttaa?


    • hghk

      en tiedä, odota jonkinaikaa, jos se ihastuminen menisi ohi.. en nyt sanois kuukauden kestänyttä rakastumisesksi.

    • LaineenKasperi

      Kerroit olevasi uskovainen, mutta lesbo? Kristinuskohan kieltää samaan sukupuoleen suuntautumisen. Selvää paskapuhetta koko stoori.

      • Cursed Love

        Kuuleppas LaineenKasperi! Seksuaalinen suuntautuminen ja usko eivät sulje pois toisiaan! Kyllä lesbokin voi olla uskovainen. Onhan jossain seurakunnissa homoja pappeinakin. Sitä paitsi Jumala loi ihmisen kuvakseen. Joten miksi me homoseksuaalit olisimme edes olemassa, jos Jumala ei hyväksyisi meitä? Itselläsi on selvää paskapuhetta. Olet todella vanhanaikainen. Se on kuules ihan arkipäivää että kuka vaan voi olla uskonnollinen. Sitä paitsi, kun olin rippikoulussa niin pappi tiesi suuntautumiseni ja hyväksyi minut. Aluksi hän oli ehkä hieman hämmentynyt, mutta sanoi ettei suuntautumistaan voi valita itse. Että mikä siinä on jos pappikin oli tuota mieltä, niin miksi sinun sanasi olisi joku laki? Miksi lesbo muka ei voisi olla uskovainen? Kannattaisi miettiä vähän, ennen kuin alkaa soittelemaan suutaan.


      • C. Darwin
        Cursed Love kirjoitti:

        Kuuleppas LaineenKasperi! Seksuaalinen suuntautuminen ja usko eivät sulje pois toisiaan! Kyllä lesbokin voi olla uskovainen. Onhan jossain seurakunnissa homoja pappeinakin. Sitä paitsi Jumala loi ihmisen kuvakseen. Joten miksi me homoseksuaalit olisimme edes olemassa, jos Jumala ei hyväksyisi meitä? Itselläsi on selvää paskapuhetta. Olet todella vanhanaikainen. Se on kuules ihan arkipäivää että kuka vaan voi olla uskonnollinen. Sitä paitsi, kun olin rippikoulussa niin pappi tiesi suuntautumiseni ja hyväksyi minut. Aluksi hän oli ehkä hieman hämmentynyt, mutta sanoi ettei suuntautumistaan voi valita itse. Että mikä siinä on jos pappikin oli tuota mieltä, niin miksi sinun sanasi olisi joku laki? Miksi lesbo muka ei voisi olla uskovainen? Kannattaisi miettiä vähän, ennen kuin alkaa soittelemaan suutaan.

        "Miksi lesbo muka ei voisi olla uskovainen?" Minä ihmettelen enemmänkin, että MIKSI lesbo olisi uskovainen? Jumala muka luonut ihmiset plaaplaa, apinasta ihminen on kehittynyt. Eikä jumala niitä apinoitakaan luonut, nekin ovat evoluution tulosta. Mutta siis, pointtini oli, että miksi kukaan haluaisi uskoa mihinkään, mikä loukkaa häntä itseään. Koska kyllähän kristinusko loukkaa homoseksuaaleja, koska heitä ei hyväksytä samalla tavalla kuin heteroita. Kristinuskoon ei toki muutenkaan kannata uskoa, tai muihinkaan uskontoihin, mutta en nyt lähde sitä perustelemaan, eläkööt ihmiset keskiajalla, jos niin haluavat.


      • Cursed Love
        C. Darwin kirjoitti:

        "Miksi lesbo muka ei voisi olla uskovainen?" Minä ihmettelen enemmänkin, että MIKSI lesbo olisi uskovainen? Jumala muka luonut ihmiset plaaplaa, apinasta ihminen on kehittynyt. Eikä jumala niitä apinoitakaan luonut, nekin ovat evoluution tulosta. Mutta siis, pointtini oli, että miksi kukaan haluaisi uskoa mihinkään, mikä loukkaa häntä itseään. Koska kyllähän kristinusko loukkaa homoseksuaaleja, koska heitä ei hyväksytä samalla tavalla kuin heteroita. Kristinuskoon ei toki muutenkaan kannata uskoa, tai muihinkaan uskontoihin, mutta en nyt lähde sitä perustelemaan, eläkööt ihmiset keskiajalla, jos niin haluavat.

        Jokainen saa olla millainen haluaa, ja minä nyt satun olemaan uskovainen. Vaikka suuri osa papeista ei ehkä hyväksykkään homoja ja lesboja, niin uskon silti että Jumala hyväksyy. Kaikki me ihmiset olemme rakkaita Jumalalle. Että antakaa ihmisten olla sellaisia kuin he ovat.


    • ................

      Yritä pysyä kaukana hänestä ja yritä olla ajattelematta häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe