Auttakaa!!!

Tyttö 13v

Olen jutellut yhdelle pojalle noin lauantaista asti ja olemme vähän flirttailee esim. Mua väsyttää ja poika vastasi nii muaki laitoin että sähä voisit tulla mun luo nukkuu mun kaa ja sit laitetaan joka ilta ku ollaan menos nukkuu et öitä :). Poika itse aloitti juttelun minulle meses eli voisiko poika tykätä minusta sillä tavalla :) itse tykkään pojasta lähettelemme toisillemme kuvia ja mul on sen kuva taustarina puhelimes :3 ja poika lähetti tänään että awww :3 . Joten voitteko auttaa haluun sen kaa yhteen ja en tiedä mitä sanoisin pojalle että tykkään hänestä

47

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

      13 v? Olet liian nuori

      • Tyttö 13v 01

        Öö.. Mä yksin apuu en kertomaan miten nuori oon


      • Tyttö 13v

        Öö.. Mä yksin apuu en kertomaan miten nuori oon


    • Kikki alas nii kerro

      No yks juttu mikä onnistuu että saatatte olla jo tänään yhes voin kertoo jos laitat kikin koska se toimii melkee kaikill ainaki sun ikäsil;)!

      • Tyttö 13v

        Mut mitäse kik auttaa ees?


    • ei mesee enää oo

      Mesessä. Mese RIP

      • Tyttö 13v

        Mesellä tarkotin Messengeri :D


    • Tyttö 13v

      Sain juuri tietää että poika josta tykkään muuttaa bostoniin :((((

      • Aito tyttö 13v

        Hei kuka lienet oletkin voitko lopettaa koska se poik josta tykkään ei ole muuttamassa minnekään


    • Melkeen varma tapa

      Sano kik jos haluut 85% varman tavan koska en voi kirjottaa sitä kaikkee pötköön tähän enkä tääl jaksa jutella nii. Anna tai älä.

    • Kikk???

      Tai sit ehkä 95%

      Muta varma jos se on ees yhtää pihkas suhun..

      • Tyttö 13v

        Uskon että poika tykkää minusta hän eilen kysyi että onko hän komee vastasin et vaan söpö :) kohta poika laittoi sä oot nätti :) ja poikaa harmitti kun en sanonut hänelle moi kässää tunnilla :DDD mutta ihan sama sanoin pojalle että voin sanoo ku on kotsantunti sit moro eli huomenna ois kotsaa ja pitää sit sanoo moi :DDD


    • kikkiijooko

      Mä voin auttaa mutta en täälä joten laita se kik oikeesti jos tykkäät siitä.

      • Tyttö 13v

        Ei oo kikkii ku en oo jaksanu tehä sry :(


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Ei oo kikkii ku en oo jaksanu tehä sry :(

        Suutele häntä poskelle ja sano tykkääväsi hänestä ja katso hänen ilmeensä XD voin taata että jotain tapahtuu välillänne


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Suutele häntä poskelle ja sano tykkääväsi hänestä ja katso hänen ilmeensä XD voin taata että jotain tapahtuu välillänne

        En voi poika on aina kaveri piirissään ja taisi mennä tänään mahikset poikaan kuulin kun hänen kaverit kysyivät ootko jennankaa yhdessä poika ei sanonut mitään ja meni punaiseksi mutta sanoi sitten en oo. En tiädä miten voisin kysyä häneltä että mikä se Jenna juttu on hän flirttailee minulle messengerissä ja eilen lähetti tarran hymiöistä joka pussaa ja siin on sydän eli nyt vähän ärsyttää :( välittääkö hän siis musta


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        En voi poika on aina kaveri piirissään ja taisi mennä tänään mahikset poikaan kuulin kun hänen kaverit kysyivät ootko jennankaa yhdessä poika ei sanonut mitään ja meni punaiseksi mutta sanoi sitten en oo. En tiädä miten voisin kysyä häneltä että mikä se Jenna juttu on hän flirttailee minulle messengerissä ja eilen lähetti tarran hymiöistä joka pussaa ja siin on sydän eli nyt vähän ärsyttää :( välittääkö hän siis musta

        Laita sille viestiä jossa ehdotat tapaamista jossakin tai jotain ja sitten iske kiinni ;)


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Laita sille viestiä jossa ehdotat tapaamista jossakin tai jotain ja sitten iske kiinni ;)

        Tapaaminen on vähän hankalaa hän asuu joku 15-20 km päässä koulusta ja laitoin pojalle tänään sydämen ja poika laittoi hymiön jossa on sydän ja nyt on laittanut kaikkee silmä vinkkauksen :)


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Tapaaminen on vähän hankalaa hän asuu joku 15-20 km päässä koulusta ja laitoin pojalle tänään sydämen ja poika laittoi hymiön jossa on sydän ja nyt on laittanut kaikkee silmä vinkkauksen :)

        No sitten sun täytyy vaan onnistua saada aikaa hänen kanssaan koulussa :/


      • Evilmastermind
        Evilmastermind kirjoitti:

        No sitten sun täytyy vaan onnistua saada aikaa hänen kanssaan koulussa :/

        Ja kyllä, tuo poika tykkää sinusta ainakin vähän


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Ja kyllä, tuo poika tykkää sinusta ainakin vähän

        En pysty koulussa puhuu sen kaa muutenku messengeris koska se on aina kaveri porukassaan ja tänään en saanut suutani auki piti sanoo moi mut en pystyny mut ei sitä haitannut


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        En pysty koulussa puhuu sen kaa muutenku messengeris koska se on aina kaveri porukassaan ja tänään en saanut suutani auki piti sanoo moi mut en pystyny mut ei sitä haitannut

        Mitä jos laittaisit sille viestiä siinä messengerissä kun olette koulussa että "tule puhumaan minulle kahdestaan" ja sittwn iske kiinni ;)


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        En pysty koulussa puhuu sen kaa muutenku messengeris koska se on aina kaveri porukassaan ja tänään en saanut suutani auki piti sanoo moi mut en pystyny mut ei sitä haitannut

        Mitä jos laittaisit sille viestiä siinä messengerissä kun olette koulussa että "tule puhumaan minulle kahdestaan" ja sittwn iske kiinni ;)


      • Evilmastermind
        Evilmastermind kirjoitti:

        Mitä jos laittaisit sille viestiä siinä messengerissä kun olette koulussa että "tule puhumaan minulle kahdestaan" ja sittwn iske kiinni ;)

        Oho tuli tuplat :0


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Mitä jos laittaisit sille viestiä siinä messengerissä kun olette koulussa että "tule puhumaan minulle kahdestaan" ja sittwn iske kiinni ;)

        Seki on aika hankalaa koska en saa suutani auki ja meen ihan lukkoon koska en tiedä mistä puhua :DDD ja en halua kertoa kavereilleni et tykkään siitä pojasta vaikka ne tajus sen jo koska mulla on sen pojan kuva taustarina ja puhutaan koko ajan messengeris. Mutta huono puoli on siinä että kaverini ei tykkää pojasta kaverina paitsi yksi ja niin...


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Seki on aika hankalaa koska en saa suutani auki ja meen ihan lukkoon koska en tiedä mistä puhua :DDD ja en halua kertoa kavereilleni et tykkään siitä pojasta vaikka ne tajus sen jo koska mulla on sen pojan kuva taustarina ja puhutaan koko ajan messengeris. Mutta huono puoli on siinä että kaverini ei tykkää pojasta kaverina paitsi yksi ja niin...

        Ei sun tartte puhua vaan pussaat ;)


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Ei sun tartte puhua vaan pussaat ;)

        Miten mä voin sitä pussata ku se ei oo koskaan yksin ja on aika noloo mennä vaan siihen moi ja kaikki tuijottaa ja sit me lukkoon ja ne on sillei what ?


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Miten mä voin sitä pussata ku se ei oo koskaan yksin ja on aika noloo mennä vaan siihen moi ja kaikki tuijottaa ja sit me lukkoon ja ne on sillei what ?

        No mä yritin auttaa mutta sä varmaan osaat hoitaa tän itse :/


    • Nakkiveneilijä

      Tee kik jos oikeesti yhtään kiinnostaa tietää

    • tyttö16

      Eihän tosta voi tulla mitää, jos et uskalla puhuu sille muute ku meses -_-

      • Evilmastermind

        Itseasiassa siitä voi tulla jotain mutta niitten nyt pitäis saada jotain tapahtumaan eikä vaan nolostella koulussa


      • Tyttö 13v

        Nii voi olla mut kylmä nyt eka vähän tutustun paremmin niin sit vois alkaa jotain senkan jos nään sen jossai


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Nii voi olla mut kylmä nyt eka vähän tutustun paremmin niin sit vois alkaa jotain senkan jos nään sen jossai

        Ehkä sulle ois parasta vaan sanoa tykkääväsi siitä messengerissä, sitten iske kiinni ;)


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Ehkä sulle ois parasta vaan sanoa tykkääväsi siitä messengerissä, sitten iske kiinni ;)

        Hyvä idea nyt mä laitan sille suoraan mä tykkään sust :)


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Hyvä idea nyt mä laitan sille suoraan mä tykkään sust :)

        Mä haluun sit kuulla mitä se vastaa >.


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Mä haluun sit kuulla mitä se vastaa >.

        Se ei tainu tajuta mitä mä tarkotin sillä ku oli kirjottanu sen se laitto haluutko olla mun kamu :DDD laitoin tietysti :DD eli se ei tainu tajuta :DDD miten sanoisin sen helpommin sille


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Se ei tainu tajuta mitä mä tarkotin sillä ku oli kirjottanu sen se laitto haluutko olla mun kamu :DDD laitoin tietysti :DD eli se ei tainu tajuta :DDD miten sanoisin sen helpommin sille

        Ok... en osaa enää auttaa... saati sitten hengittää koska nauran täällä miten joku ei voi tajuta tuota


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Ok... en osaa enää auttaa... saati sitten hengittää koska nauran täällä miten joku ei voi tajuta tuota

        Emt kaise aatteli et mä tykkään siit kaverina :DDDD


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Emt kaise aatteli et mä tykkään siit kaverina :DDDD

        No joo mutta nyt saat selvitä ilman mun neuvoja koska meen nukkuu


    • Tyttö 13v

      Tänään koulun jälkeen menin kauppaan ku tulin ulos kaupasta poika käveli ohitseni ja sanoi ai niin meidän piti sanoo moi vastasin ai joo moi ja poika sanoi kanssa moi sen jäljeen näin kun se Jenna josta olen puhunut vei sen pojan lippiksen ja sanoi että saa lippuksen jos halaa häntä no poika halasi ha sai lippiksensä mutta vaika tiedän että hän halasi jennaa että saisi lippiksensä mutta tuli joten tosi paska fiilis :(

      • Tyttö 13v

        Sain just tietää et se poika seurustelee jennankaa :( mut eniten ärsyttää et se flirttailee mulle meses vaik sil on muija :(


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        Sain just tietää et se poika seurustelee jennankaa :( mut eniten ärsyttää et se flirttailee mulle meses vaik sil on muija :(

        Jos mä oisin sä mä ilkeilisin sille pojalle tosi paljon, noh mä tosin oon aika ilkeä tyyppi...


      • Tyttö 13v
        Evilmastermind kirjoitti:

        Jos mä oisin sä mä ilkeilisin sille pojalle tosi paljon, noh mä tosin oon aika ilkeä tyyppi...

        No ei tartte enää ilkeillä koska poika erosi tänään siitä tytöstä ja menin hänen kanssaan yhteen mutta kun kerroinsiitä iso veljeni tyttö ystävälle rupesi vähän ahistaa ja nyt tuntuu siltä että ei olisi pitänyt kertoa ja nyt en tiiä onko tämä vain tän päivästä mutta tuntuu että olisi ollut parempi jos oltaisiin vain kavereita pojan kanssa mutta tämä on vain varmaan tän päiväistä


      • Evilmastermind
        Tyttö 13v kirjoitti:

        No ei tartte enää ilkeillä koska poika erosi tänään siitä tytöstä ja menin hänen kanssaan yhteen mutta kun kerroinsiitä iso veljeni tyttö ystävälle rupesi vähän ahistaa ja nyt tuntuu siltä että ei olisi pitänyt kertoa ja nyt en tiiä onko tämä vain tän päivästä mutta tuntuu että olisi ollut parempi jos oltaisiin vain kavereita pojan kanssa mutta tämä on vain varmaan tän päiväistä

        Hmm mä en ois kyllä jättäny välistä hyvää ilkeilymahdollisuutta :P


    • Eueieoeieiei

      Toi sun vimppa viesti vei kaiken uskottavuuden

      Se eroo ja sit heti alkaa sun kaa, niinku ei. Ei.

      Ja sit kaikest eniten mua häiritsi noi sun yhdyssanat
      Se on iso_veljeni tyttö_ystävälle

      Gooosh nää seiskasuhteet ja yhdyssanat

      Olet varmasti aivan sekaisin mutta yritä edes

      Kiitos!

    • liisnaiksdi

      Kunha et tee samaa virhettä ku minä tuon ikäsenä en miettiny asiaa tarpeeks tarkkaa ja aloinki seurustelee joka oli PAHA VIRHE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe