Pääasialliset katsojat sivuutettu keskustelussa

ei tweettiä ,ei fac

Luulen että meitä viiskymppisiä on katsojista suurin osa. No me ei juuri twiittailla , osattaisi cahtissa kyllä jutella,mutta nyt ei sitä näköjään ole. Pistetty paljon mukaan "vanhoja",mutta kuvitellaan että parikymppist seuraa,jotka ei varvasti seuraa elleivät ole jotenkin tuoliin sidottuja.
Ja ei taida tekniikka oikein toimia,koska kun laittaa esim makuuhuoneen,niin ääntä ei juuri kuule sieltä.
No, viime kaudella oli mukava keskustella katsojien kanssa- nyt twiittailevat muutamat ja juttelevat ilmeisesti face bookissa keskenään, MUTTA entäs me tavan tallaajat...... ???

17

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belle-Bertta

      Samaa mieltä. Ihmettelen että tavallista tsätti-kommentointia ei ole enää. Toisaalta aattelin että hyvä näin, niin ei orjuuta ohjelma niin tiukasti kuin ennen.

      Nää nykyajan twitterit, facet sun muut saa elää mun puolesta omaa elämäänsä. minä en niihin tule sekaantumaan.

      Ohjelma on ollut vuosi vuoden jälkeen pettymys ja aina menen tähän lankaan kuitenkin... Nyt tiedän ettei mitään parempaa ole koskaan tulossakaan, joten voin viettää sellaisen vieroituskauden tänä vuonna ja ensi vuonna käyttää syksyn paljon antoisamman muiden juttujen parissa.

      Joka vuosi paras jää kakkoseksi, paitsi Perttu ja Kopponen.

    • Tsättikeskustelu

      Halutaan vanha tsättikeskustelu takaisin. se oli ajantasalla ja näkyvissä koko ajan!!!!!
      Petkutettiin 24/7 myynnissä kun siinä ei sanottu että viime vuoden tavallinen reaali tsättikeskustelu on poistettu.

    • bbnannnnna

      Itse olen kaipaillut sitä keskustelupalstaa, joka oli bb:n nettisivuilla edellisillä kausilla Mulla ei 24/7 ole, mutta siellä palstalla oli kiva jutella ja usein joku kertoi, mitä talossa parhaillaan tapahtui. Onko nyt niin, että muuta keskustelupalstaa ei ole kuin fb? Mitään bloggaajia en viitsi lukee.

      • nominäjaminä

      • mummo69
        nominäjaminä kirjoitti:

        Suurin osa subin keskustelijoista on siirtynyt BBPaljuun eli http://forum.bbpalju.net/index.php tonne. Siellä keskustellaan ja päivitellään ahkerasti :)

        Täältä löytyy kaikenikäsiä ja paljon keskustelua talon tapahtumista. tykkään

        t.mummo 69


      • Keskustelija_

        Sain MTV:ltä vastauksen, että perinteistä keskustelupalstaa ei ole tulossa, mikä on todella sääli. Minusta ohjelma on vain materiaalia hyvälle keskustelulle.


      • cmmn fmhnf
        Keskustelija_ kirjoitti:

        Sain MTV:ltä vastauksen, että perinteistä keskustelupalstaa ei ole tulossa, mikä on todella sääli. Minusta ohjelma on vain materiaalia hyvälle keskustelulle.

        nytkö sen jo sait? :D ollut tiedossa jo viimevuoden puolella XDDDD URPÅ!!


      • Keskustelija_
        cmmn fmhnf kirjoitti:

        nytkö sen jo sait? :D ollut tiedossa jo viimevuoden puolella XDDDD URPÅ!!

        No en kai minä nyt viime vuoden puolella ole seurannut, mitä BB:ssä tapahtuu syksyllä 2014. On ollut muutakin tekemistä, urpo.


      • sdfgsdfh
        Keskustelija_ kirjoitti:

        No en kai minä nyt viime vuoden puolella ole seurannut, mitä BB:ssä tapahtuu syksyllä 2014. On ollut muutakin tekemistä, urpo.

        Se oli selvillä jo viime kauden ollessa käynnissä, URPO!!! IDARI


    • promoottori

      Nehän on ne muutamat nettibloggaajat ja twitteristit, vai mitä hemmettiä niitä onkaan, vain ja ainoastaan promoamassa ohjelmaa!

      Kaikki viestit aiheesta riippumatta ovat yltiöpositiivisia kehuja tyyliin "mahtavaa, upeeeeeta!!!". Mitään kritiikin siementäkään ei löydy. Ja ei tietenkään löydy mitään negatiivista kun saavat palkan tuotannolta. Tosin palkka saattaa olla paikka Talk Showhun tai Räisäsen nimmari, tuskin nettoavat rahallisesti penniäkään tai mikä v*tun sentti se nykyään on tää rahayksikkö.

    • Eri M. Ieli

      Miksi muka suurin osa katsojista olisi viisikymppisiä? Eiköhän ohjelman kohderyhmä ole lähinnä nuoret?

    • bb fan vm -59

      ei ole nuoret,tutkimusten mukaan katsojien keski-ikä on 39v,suurin ryhmä on 45-60v

    • Ulla007

      Mulle (43v) tuli hyvinkin yllätyksenä isäni (69v) seuraa BB:tä :)
      Itse seurannut ekka kaudelta asti. Välillä innostus hiipui - porukka oli liian bimboa bailu sakkia. Mutta nyt taas seuraan, jos vaikka sekaan olis mahtunu hauskoja tyyppejä.

    • tätikatsoja

      Minä olen seurannut BB:tä alusta asti. Aika vähän olen osallistunut keskusteluihin, kun en oikein "osaa" kirjautua minnekään.

      Ikäni on likipitäin 60, enkä tunne ketään itseäni nuorempaa, joka olisi 24/7 ostanut.. Vanhin 24/7 aktiivikatsoja, jonka tunnen on lähes 80 vuotias.

      Lähelläni oleva/tuntemani nuoriso (tässä iässä pitää nuorisona alle 30-vuotiaita) pitää BB:tä täysin turhana ja tylsänä. Elänköhän oudossa ympäristössä (en kuitenkaan vielä vanhainkodissa tms.)

      • ei vanhainkotiin

        alle 30-v eivät katso Pikku Kakkostakaan, mun mummu katseli ennen kuolemaansa.

        BB on lapsille ja homoille ja vanhukset ovat taantuneet lapsen tasolle.

        Terveisin. Kyrpiintynyt 42-v mies.


    • mummeli123

      BBPaljusta löytyy näköjään chattikin! =)

    • sekopäät Paljussa

      Se Palju on kritiikkiä täysin sietämätön homopersenuolijoiden sisäsiittoinen runkkausrinki...!

      Ei ne sinne ketään ulkopuolisia halua tai eivät ainakaan siedä jollet ole täsmälleen samaa mieltä sen sisäpiirin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe